Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) összefogás (1) Összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Mérsékelt jobboldali párttá válna a Jobbik?

2013.11.12. 17:27 | Üzenőfüzet | 146 komment

Címkék: kampány Jobbik

Akik látták a Jobbik kutyás, fiatalos szivárványszínekben pompázó fiatalokkal teli új kampányát alighanem dobhattak egy hátast vagy pedig lazán azt hihették, hogy a Liberálisok vagy a Benetton reklámkampányával van dolguk. A Jobbik arra tesz kísérletet, hogy lemossa magáról a rasszista, antiszemita szélsőséges jelzőt. Azért valljuk be, ez elég nehéz lesz bármennyi cuki cicát és kutyát és mosolygó labdázó, bicikliző fiatalt zsúfolnak be Vona Gábor mellé. Sőt, a pártvezetők meg vannak győződve arról, hogy valójában egyedül ők dolgoznak a cigányságért (!).

j_2.jpg

Radikális változás

Ha csak a fenti képet nézzük, már láthatjuk, hogy sehol egy gárdista, egy árpádsáv, de még egy nemzeti színű lobogó vagy valami magyarságra utaló szimbólum sem.  Az elborult radikális hívek pedig igencsak hiányolják ezeket, ahogy azt is szóvá tették, hogy retorikában is kerüli már a cigány és zsidó szavakat az utóbbi időben a párt. Ez pedig támogatottságuk elolvadásához is vezethet, hiszen jön a Magyar Hajnal, ami pártból kiszakadt még szélsőségesebb elvakult fanatista vonalát jelentené a szélsőjobboldalnak. Hiába na, akkora kereslet van ezekre az eszmékre, hogy két ilyen pártra is szüksége van az országnak. Egy volt jobbikos képviselő szerint a pártban csalódott radikális szervezet már egy éve építgetik görög mintára a Magyar Hajnalt. Aki olyan perverz és szereti a thrash-t, annak kötelező ezen új széljobb formáció honlapját felkeresni. Van tényeg olyan hely ahol úgy gondolják, hogy a Jobbik egy langyos demokratikus, liberális párt.

A tartalom nem tűnik el, csak új köntösbe csomagolják

Természetesen Trianon és a cigánybűnözés nem tűnik el, de az eddigi negatív kampányokat igyekeznek felváltani valami pozitívra. Ezzel pedig (a kutyával és színes ruhákban lévő fiatalokkal) már nemcsak a nemzeti radikálisokat szólítanák meg. A párt szerint ezzel nem tántorítják el a legszélsőségesebb szimpatizánsaikat, de újakat is nyernek vele. Az mindenesetre látható a visszajelzések alapján, hogy korántsem övezi konszenzus a párt kommunikációjának új irányát.

Szerintük nem nácik és bíróság szerint sem

A Jobbik nem lehet náci, maximum szélsőjobboldalinak lehet nevezni a bíróság szerint. Korábban Karsai László történészt perelte be a párt, miután az ATV egyik műsorában neonácinak nevezte őket. A bíróság a Jobbiknak adott igazat, a történészt bocsánatkérésre és pénzbüntetés fizetésére kötelezték. Szóval eme blog keretein belül is tartózkodom a náci jelző használatától. Amúgy a bíróság azzal indokolta a döntését. A bíró azzal indokolta a döntést, hogy a történész egy más témájú műsorban használta a jelzőt, ami "teljesen öncélú és ezért indokolatlan" volt. A Jobbik szeretné, ha szélsőséges helyett radikálisoknak neveznék őket. Én mindenki a fantáziájára bízom, hogy minek nevezné őket..

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr935629524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buday008 2013.11.13. 12:46:33

Szép választás lesz- választhatsz a sok s...r közül..

_most_ 2013.11.13. 12:47:04

nem is értem mire gondolnak, komolyan elhiszik, hogy ezzel a kampánnyal új szavazókat tudnak szerezni, mármint ha valaki nem náci úgyse fog soha a jobbikra szavazni :D

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 12:47:54

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Kicsit off, de lenne hozzád egy kérdésem.
utánanéztem a családfámnak, és kiderült, hogy 1870-ig tudom visszavezetni, Sziléziából vándoroltak Magyarországra, egy bizonyos Michael Binder, És Anna staubach.
Az derült ki, hogy Német állampolgárok voltak.
De ez most Cseh terület, akkoriban ez a rész Hova tartozott?(Opava a város neve)

buday008 2013.11.13. 12:50:26

Persze hogy háborog mindenki -láthatja mi megy nyugat európába.. Iszlám bevándorlóknak esze ágában sincs beilleszkedni-törnek zúzna kgyilkolnak--a magyar romáink a nyomukba sincsenek. Szaporodnak minta meszes. 3-4 asszonytól 4-5 gyerek-egy apának16-20 is... .Értem én hogy Vona végre szeretne színt vallani a támogatóinak( akik pénzelik a közelkeletrő)l -de elszámította magát -a magyart a török sem tudta bedarálni jó 150 év alatt sem..

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 12:52:10

@♔batyu♔:
Nem tudom.Nem vagyok biztos abban, hogy az LMP, ha bejut, emi egyenlőre kétséges, nem lesz-e inkább fidesz partner?
Ezt (fidesz/lmp) jobban eltudom képzelni, mint a fidesz/jobbikot.
Továbbá azt sem értem, hogy miért ilyen alacsony a támogatotságuk?
Szerintem ők a felvállalható jobbik.
Schifferre akkor figyeltem fel, amikor épp hatalmas "aggodalom" volt Brüsszelben a "rettenetes emberijogsértések", "szörnyű antiszemitizmus" miatt, amikor ő azt nyilatkozta, hogy a fideszt sok mindenért lehet kritizálni, de az, hogy antiszemita, romaellenes, leépíti a jpgállamot, ez nem igaz, Brüsszel Magyarország-politikája elbukott.
Na, ekkor mondtam azt, hogy ez igen.

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 12:54:09

@_most_: Igazad van, de a Jobbiknak is kezdenie kell valamit.
Nyilván ők is látják, hogy nem annyira karistol a szekér, és valamerre el kell indulni.

buday008 2013.11.13. 12:54:44

@kvadrillio: Lehet Nekedvan itt igazad...Mindnek csakaszája jármihelyt megkapja akis havi 3-5 ezres apanázst a parlamentbe máris elfelejtihogy képviselnie kellene valakit.Az E14 i smás k bohocbanda Híres sértődött volt rendőrünk által ründolt szolidaritás úgy kezdte-nem kell egy régi kamu politikusi arc se.Erre összeálltak Bajnaival---beszarás..most meg már Gyurcsány kopogtat az ajtón--hagyjuk már--márcsak Scmuck meg Fodor kéne azt nesze neked tényleg új arcok:_)))))))))))

_most_ 2013.11.13. 12:55:20

@Sexual Harassment Panda: Schiffer egész értelmes politikus, de a birkáknak ilyen Orbán, meg Gyurcsány félék kellenek.

buday008 2013.11.13. 12:55:36

3-500 ezres --javítom bocs :_())

Dr.Bio74 2013.11.13. 12:56:28

Még bejöhet a jobbiknak ez az arculat javítás. Viszont én is attól félek, hogy valójában fityisz oldalkocsiként fognak lépegetni tovább. Természetesen oly módon kommunikálva az együtt működést, ahogy fityisz tette ezt a kisgazdákkal annó.

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 12:57:36

@_most_: De könyörgöm, miért??
vakok vagytok?
Ha nem is kell feltétlenül kormányra kerülnie, de szerintem szükség van rájuk a parlamentben.
Mind1, én rájuk szavazok jövőre, feltéve, ha megtudom hogyan kell regisztráltatnom magam, és hol kell szavaznom.:)

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 12:58:24

@Dr.Bio74: és ez azonos lesz a jobbik lassú halálával.
A fidesz felőrli, bedarálja.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 13:01:31

@Sexual Harassment Panda:

Német állampolgárok? Hát, erősen kétlem. Ez osztrák terület volt 1918-ig, azaz a lakosok osztrák állampolgárok voltak. Egyébként arról a vidékről - nem ugyanabból a városból - származik az én egyik dédnagymamám is.

buday008 2013.11.13. 13:02:52

@_most_: Schiffer eddig az egyetlen aki megmondta hogy nem kér se a fideszbő lsem az mszp szdszből és tartja is magát ehhez.. Ezt becsülöm benne.Lehet nem jut be - de nyalja a seggét egyiknek sem fényesre érte.

buday008 2013.11.13. 13:03:37

nem nyalja- javítva

Dr.Bio74 2013.11.13. 13:03:41

@Sexual Harassment Panda:
Szerintem is, de majd meglátjuk, hogy is lesz.

buday008 2013.11.13. 13:05:04

Szerintem ha a jobbik 10 százalékot kap most sokat mondok...

onmagam 2013.11.13. 13:12:36

A politika is csak árú amit el kell adni. Azt kell gyártani amire van piaci rés.
A Fidesznek pl. bejött, hogy 1994 körül hirtelen minden máshogy volt és az addig színliberális párt hirtelen népnemzeti konzervatív lett. Nem kell ezt túlcifrázni.

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 13:15:48

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Azt mondod hogy inkább osztrák származású vagyok, mint német?

TGabi 2013.11.13. 13:16:18

Nagyon átlátszó. Jönnek a választások és nini! A zsidózós-cigányozós-kisegyházgyűlölő- föld sötét bunkó jobbik hipp & hopp, kultúrált cukifiúkká meg lyánykákká akarja változtatni magát imázsügyileg.

Holott ez kamu marketing, még miközben még mindig azok a Kuruc Infós, sötét neonácik, akik eddig voltak.

Jobbikmentes Jövőt! :D

kvadrillio 2013.11.13. 13:17:33

Rákay Philip lett az MTV Zrt. vezérigazgató-helyettese

Index

2013. november 6., szerda 17:27 |
Címkék
rákay philip, mtv, média

Az MTV Zrt. vezérigazgatója, Medveczky Balázs a Közszolgálati Kuratórium jóváhagyásával Rákay Philipet, az MTV Zrt. M1 és M2 csatornáinak eddigi intendánsát nevezte ki vezérigazgató-helyettesnek - közölte a cég.

A kinevezéssel egyidejűleg az intendánsi feladatokat az M1-nél Bakos Katalin, az MTV Zrt. főszerkesztője, az M2-nél Horváth Vanda, az MTVA Gyermek- és Ifjúsági műsorok főszerkesztője, míg a decemberben induló M3-nál Kálomista Zsuzsa, az MTVA archívumának igazgatója látja el.

DBELO20130702002
Rákay PhilipFotó: Beliczay László

Ez az év Rákay Philip éve volt. Mielőtt az MTV második legfontosabb embere lett,egymilliárd forinttal támogatta az állam az egyik televíziós projektjét. Kár, hogy a műsorfolyam alig érdekelt valakit.

NU..., AZ ILLEN (3 MILLIÓANVANNAK !) "TEHECCSÉGESEKTŐL" BŰZLIK ETZ AZ ORSZÁG !!!!!

vénkujon 2013.11.13. 13:17:50

ez csak azért kell, hogy szalonképesebb legyen a szitu, amikor koalázik a fidesszel

Éhes_ló 2013.11.13. 13:18:12

A megcsanádozott jobbiknak vége lett.
Akik valaha is hittek nekik, dolgoztak értük, azokat csanádka és a pártvezetés lenullázta, elüldözte, kizárta. Nem sokat teketóriáztak, hanem megtették, erőből, mocskos szemét módon, kéz a kézben.
Ezek után onnan szavazat nem lesz és aktivista se sok.

Ez után csanádka lelépett a gazdáihoz és maradt pár olyan arc - messze nem vona, vagy novák és novákné - akik talán még érnek valamit.
Velük talán küszöb fölött lesznek, de a frakciójuk a töredékére zuhan, mert egyéniben sehol nem lesznek.
Ezzel pedig a második jobbradikális pártnak is vége lesz 24 év alatt.
A maszat és a hazai fiókszerveik jól teszik a dolgukat, pont mint a tekes főmajom elszólta magát: megoldják ezt a "problémát", amit ma jobbiknak hívnak (tegnap miépnek hívták és holnap után is hívni fogják valaminek).

Jön a következő, mert van kb. 1 millió olyan ember, akinek nincs választható, nemzeti érdekeket képviselő pártja, mert hánynak a kipás orbántól és martonyitól, meg a kipátlanul lapító többi kettősállampolgárból.

Lesz majd a jobbik után is radikális jobbos párt, mert a választói kereslet meg van rá.
Buktor pedig ha nem most, majd 4 év múlva megy a börtönbe a haverjaival együtt.
Még valami: nem iszlámellenes lesz, mert az a magyarokat nem érdekli. Anticionista lesz, mert a cionistákkal van tele a hócipője párszázezer embernek. Holnapra még többen lesznek.
Nem kell sok, csak párnaponta holokárpótlás, holoemlszeánsz, no meg persze a holoemlékév és 5,5 miilliárdért újabb holoszentély.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 13:22:51

@Sexual Harassment Panda:

A kettő de facto ugyanaz... :-)

Szudanémet vagy, s azok mind "osztrákok".

Mindenesetre szinte kizárható, hogy német állampolgárok éltek volna a Szudétaföldön.

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 13:27:31

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Szóval megtaláltuk a dédnagyszülők személyes iratait, és egy ismerős, akinek az a hobbija, utánanézett, és Binderék 1870körül települtek Magyarországra.Akkor ezek szerint Szudétanémet származású vagyok.Ezt a területet nem csatolták vissza véletlenül Hitler idejében Németországhoz?Vagy keverem valamivel?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.13. 13:35:40

@Sexual Harassment Panda:

Igen, 1938-1945 között Németországhoz tartozott a terület.

Kb. így:

1526-ig: Csehország
1526-1867: Ausztria
1867-1918: Ausztria-Magyarország
1918-1938: Csehszlovákia
1938-1945: Németország
1945-1992: Csehszlovákia
1993-: Csehország

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 13:40:31

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Értem, köszönöm!

Látogatod még a kurucinfót?
Ki vagy még tiltva az Amerikainépszavaonline-ról?
A kurucon mindenkinek az a +győződése, hogy valójában a jobbik nem 10, hanem 50-60%-on áll!És aki ezt kétségbe vonja, az zs.dó/c.gány, vagy egyszerűen a haza ellensége, (mint pl. én) és hamarosan a Dunába lövik!

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 13:41:51

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Szóval akkor valószínűleg az Osztrák-Magyar Monarchia idején egy Osztrák család gondolt egyet és Budapestre jött?

♔batyu♔ 2013.11.13. 13:42:36

@Sexual Harassment Panda: Engem az ideológia kevésbé érdekel, az MSZP-re sem azért nem szavazok, mert volt komcsik, hanem azért, mert a szemléletük szerintem nem vezethet gazdasági sikerre, nem is sikeresek. Liberálisok dettó, de ők közutálatnak is örvendenek, nem véletlenül.

Azt gondolom, mindennek alapja a nacionalizmus, értelmes és hasznos döntéseket csak olyan hozhat, aki nem áll külső befolyás alatt és szereti a hazáját, fontosnak tartja felemelkedését.

Az LMP tényleg kilóg a sorból, bár véleményem szerint ha sikeresebb lenne, nagyon hamar kiszorítanák onnan a jelenlegi magot azok, akik nagyon lejáratták a liberlizmust mint eszmét.

czjanos 2013.11.13. 13:47:19

@Sexual Harassment Panda: A származásról: az én apai nagyapám és nagyanyám felvidéki nyitrai) tót volt. Az anyai nagyapám és nagyanyám alföldi zsidók voltak. Engem a Római katolikus egyház szertartásában kereszteltek, a Regnum Marianum templomban voltam első áldozó, majd még a letartóztatása előtt Mindszenty bíboros bérmált a Szent István Bazilikában.
Természetesen születésemtől kezdve magyar állampolgár vagyok. Akkor én most magyar vagyok vagy tót vagyok vagy zsidó vagyok? Egyiket sem szégyellném és egyiket sem tagadom. Ezt a példát csak azért írtam le, hogy a magyarság ilyen (sőt, ennél sokkal színesebb) vallási, etnikai környezetből származik. A többségük biztosan. Ezért is kell csínján bánni a faji-, felekezeti hovatartozás megítélésével.

Herlaug Westgard 2013.11.13. 13:50:14

Ezzel meg is kezdték az önfelszámolást.

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 13:50:15

@♔batyu♔:
"Engem az ideológia kevésbé érdekel"
Na ezt én is pontosan így gondolom, nekem teljesen mind1, hogy jobb vagy bal.A szélsőségeket kizárom, az antiszemitizmus nem pálya, és erősen európai identitásom van.(bármit is jelent)
Nem szeretnék Törökország felé nyitni, a Ruszin testvérek felé sem.
Az, hogy a fidesz mennyire sikeres gazdaságilag, azt nem tudom megítélni.Azt viszont L kell ismernem, hogy bár nem vagyok fideszes, Orbán egy nagyon tehetséges politikus, nagyon profin kezelte a sok brüsszeli konfliktust tavaly.Meghurcolták a méditörvény miatt, meghurcolták az alapjogok miatt, és a végén mind elült, befejeződött.A tavares-jelentést is hatástalanította.Tehát szerintem zseniálisan kezelte a helyzetet.Nem fröcsögött, hanem értatlan arcal, mártírként viselte, és felvette a megfélemített szabadságharcos-jelmezét.
És tulajdonképpen nem hogy megbuktatni nem tudták, hanem még ő profitált belőle, úgy, hogy keresztül vitte amit akart.
Egy zseniális politikus, akkor is ha nekem nem jön be a fideszes duma, hogy mekkora függetlenség van, amikor az ország gdp 80%-a auból jön, eu-s pénzek nélkül meghalnánk.

jog-ász 2013.11.13. 13:51:19

és milyen jól néznek ki a képen, én mindig mondtam hogy csinos nőkből, helyes férfiakból álló modellpártot kéne indítani a választáson, csak szép emberekből:)
csak a formát meg a tartalmat kéne összébbsöpörni

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 13:51:59

@czjanos: Ezt csak te tudod eldönteni, senki más!
Én pl Osztrák származású magyarnak vallom magam.
Sajnos te sem, és én sem vagyunk szilaj magyarok, a jobbiknak nem vagyunk pálya!:)

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 13:53:44

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
persze hogy nem, de nagyon vicces az a sok baromság amit összehordnak.
Élteték ezt a Csanádot mint az istent, és amikor kiderült hogy Zsidó, akkor már nem is szeretjük.Ez milyen primitív már?
Ebből nekem az jön le, hogy az antiszemitizmus a világ második legnagyobb baromsága.

czjanos 2013.11.13. 13:54:32

@Sexual Harassment Panda: Abban tévedsz, hogy Orbán minden szabadságharcát megnyerte. Igaz, ezt kommunikálták (itthonra és a külhoni magyarok felé), de ezek a "győzelmek" szinte kivétel nélkül meghátrálás, engedmények végrehajtása során születtek. Mindezt azért, hogy hozzá jussanak a sokat szidott EU támogatás-milliárdjaihoz.

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 13:55:58

@vénkujon:
"ez csak azért kell, hogy szalonképesebb legyen a szitu, amikor koalázik a fidesszel"
Nem hinném.Akkor a jobbiknak nem kellene hangoztatnia a fidesz-ellenességét, és le kéne feküdniük jobban a fidesznek.Nem hangoztatni, hogy csak ők írhatják a kormányprogramot.
Ebben a formában nem hinném a koalíciót, arról nem is beszélek, hogy egy 50%-os párt nem fog lefeküdni egy 10%-os pártnak.

laci_52 2013.11.13. 14:04:37

A Jobbik nem náci, nem rasszista, nem is antiszemita, nem is szélsőséges párt.

Ezeket a jelzőket a sajtó aggatta rájuk.

A bíróság helyesen döntött.

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 14:04:40

@czjanos: Én arra gondoltam, hogy megbuktatni nem sikerült.
NEm rúgták ki az euból.(az más kérdés, hogy ilyen nem is létezik, de azért sokan momdták)
Nem indult eljárás a 7-es cikk alapján.
Nem indítottak monitoringot.
Nem vontak meg támogatást.
Nem hosszabbították + a túlzottdeficit-eljárást.
Nem tudták meggyengíteni.
Az összes vitát lezárták, (médiatörvény, alaptörvény(gránitszilárdságú!!!!)
Reding is lecsöndesedett, mindenki elkussolt.
Ahogy Max fogalmazott régebben, megfőzte lassan a békát, úgy hogy a béka nem vette észre, és nem ugrott ki a fazékból.
Az, hogy gatdaságilag sikeres-e azt én nem tudom emgítélni.
Amit a kormny mond, hogy mindenki minket másol, és annyira karistol a gazdaság, hogy ha nem kapaszkodsz, bevered a fejed, és rettenetes a gyorsnaszádon.Mindenki minket csodál, másol, és hatalmas függetlenség van, miközben az export 80%-a az euba megy, és a kohéziós források is onnan jönnek.És a legszebb, hogy ezt ő is elismeri, és ő is megerősíti, hogy eu-n kívül egyenlőre éhenhalnánk
Az ellenzék meg:
rettenetes a diktatúra!
2 hónapon belül csődbe megyünk!(2012 március óta)
Kirúgnak az euból/(ilyen gyakorlatilag nincs)
Kilépünk az euból!(OV 10x elmondta hogy nincs alternatívája az eu-tagságunknak egyenlőre)
Borzasztó rezsim van!
Mindenki retteg az országban
és úgy általában, minden szar, csak a hugy nem,

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 14:05:31

@laci_52: Hogyne.A cigányozás, zsidózás, az teljesen normális.Leülhetsz.

kvadrillio 2013.11.13. 14:16:16

@Sexual Harassment Panda: NO......higgadjunk le.
A SZOCIALIZMUSBAN VOLT MUNKA, VOLT MEZŐGAZDASÁG, ÖNTÖZÉSES !!!, VOLT IPAR, ÉS VOLT TERMELÉS, TERMELŐ VÁLLALATOK !
VOLT 1, EGY -PÁRTRENDSZER, ....(MA IS AZ VAN CSAK TÖBBNEK HÍJJÁK !)

MEGSZÜNTETTÉK A MEZŐGAZDASÁGI TERMELŐ SZÖVETKEZETEKET TSZ-EKET, PARLAGON A FÖLDEK, ÚJ FÖLDESURAKAT CSINÁLTAK---MILLIÓS FÖLDALAPÚ TÁMOGATÁSOK LENYÚLÁSÁRA, TAKARMÁNYKERESKEDELMET ÁRFELHAJTÓK SZEREZTÉK MEG, CSÓRÓ PARASZTOK VEGETÁLNAK, ÉLETSZÍNVONALUK A BÉKA SEGGE ALATT.
IPARBAN ANNO DOLGOZÓK, CIGÁNY DOLGOZÓK...SZINTÉN VEGETÁLNAK, LÉTMINIMUMON TENGŐDNEK...FALVAK TÖBBSÉGE 100 %-OSAN MUNKANÉLKÜLI.......
IPARI TERMELÉST A MULTIK A PIACOK MEGSZERZÉSE UTÁN MEGSZÜNTETTÉK, IPARI MUNKÁSSÁGOT AZ UCCÁRA HÁNYTÁK MEGDÖGÖLNI. A RENCERVÁLTÓ POLITIKUSAINK TEVŐLEGES SEGÍTSÉGÉVEL !!!!
HITELFELVÉTELBE HAJSZOLTAK SOK EMBERT, AKIKET MOST SZÁZEZRÉVEL LAKOLTATNAK KI A LAKÁSUKBÓL A VÉGREHAJTÓK !!!!!

"TÖBBPÁRTRENDSZER" =(KAMU) AZÉRT KELL, MERT CSAK EZZEL AZ INDOKKAL LEHET ÚGY MEGOSZTANI A TÁRSADALMAT, HOGY A KAMUNKREÁLT PÁRTOCSAKÁK, EGYÜTT(=KAMUÉRT) EGYESÜLÉSEK, KAMUMOZGALMAK KELLŐ SZÁMÚ SZAVAZATOT GYŰJTHESSENEK ÖSSZE A LEENDŐ VEZETŐIK HATALMAS PÉNZÜGYI FINANSZÍROZÁSÁHOZ !

MINDENKINEK ELEGE VAN EZEKBŐL A KAMU ÁTVERÉSEKBŐL.
ÁFA- ÉS ADÓCSALÓKBÓL.
ADÓPARADICSOMRA "DOLGOZÓ" MILLIÓKAT KISÍBOLÓKBÓL.

KERESSENEK MÁS ORSZÁGOT MAGUKNAK !!!
ELÉG VOLT BELŐLÜK 24 ÉV !!!!!

Tyrion Lannister of Caster 2013.11.13. 14:16:56

@Sexual Harassment Panda:

Opava

A várost először 1195-ben említik. 1224-ben városi rangot kapott. Az osztrákok 1742 és 1918 között tartották uralmuk alatt, ekkor Szilézia tartomány székhelye volt Troppau néven

kvadrillio 2013.11.13. 14:18:26

@Sexual Harassment Panda: OHHH>..PERSZEHOGY ! :) amíg ő Brüsszel és az IMF ellen harcolt, ADDIG AZ IMF KÉPVISELŐI A BUDAPESTI IRODÁJUKBAN ÜLVE TAPSOLTAK NEKI !!!!! :o)

énisfélek 2013.11.13. 14:20:11

Valószínűleg tízszer annyian állnának egy mérsékeltebb jobboldali párt mellé, mint ahányan elpártolnának tőle, mert kevésbé szélsőséges lett.
A baj ott van, hogy egy hamburgerből utólag már nagyon nehéz tehenet csinálni, fél év csak a látszatra elegendő, a hitelességhez ennél sokkal több idő kellene.
...no meg sürgősen le kellene cserélni a nyilvánosság felé mutogatott emberanyag 60-80 százalékát, ami szintén a hamburger-problémakör része.

Orván Biktor 2013.11.13. 14:20:39

Én nagy ívben letojom, hogy hova pozicionálja magát egy párt. Egy dolgot szeretnék: az összes eddigi politikai hatalom (a jobbikon és az lmp-n kívül) vonja ki magát a forgalomból. Nagy szükség lenne a magyar politikában a vérfrissítésre jobb és bal oldalon egyaránt. Amíg ez nem történik meg, ugyanazt fogjuk kapni, mint eddig a rendszerváltás óta.

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 14:24:34

@énisfélek: Ez így van.Ha a jobbik változtatni szeretne az arculatán, akkor azokat, akik eddíg jókat zsidóztak, el kellene tűntetni.
De egyenlőre a jobbik ezt tagadja, szerintük tartalmi változás nincs.

♔batyu♔ 2013.11.13. 14:24:52

@Sexual Harassment Panda: Én nem támogatom annyira az EU-tól való függést és fontosnak tartom a keleti nyitást. Jól látszik, hogy a magyar gazdaság fejlődni már csak keleti viszonylatban képes. A nyugati kooperációban már elértük amit lehet, de ez legfőképpen az olcsó munkaerő miatt van, erre hosszútávon nem lehet alapozni, ez nem érték.

Ami érték az az elhelyezkedésünk, az élelmiszertermelésünk, azaz a föld és a vizek,az ipari kooperációk magyar része és az ezekben alkalmazandó tudás.

Az első 20 évben helyes volt az EU-hoz való közeledés, de az értékes kapcsolatokat és a szövetséget megtartva, most már tovább kell lépnünk, új kapcsolatok felé.

Conchobar 2013.11.13. 14:26:28

"retorikában is kerüli már a cigány és zsidó szavakat az utóbbi időben a párt" - Alapvetően az a baj, hogy a blogíró úgy véli, hogy a Jobbikra 800e szélsőséges, irredenta és rasszista szavazott (netán egyszerűen csak azt hiszi, hogy 800e ostoba szavazott rájuk). Fel sem merül benne, hogy annak a 800e embernek a döntő többsége ugyanolyan jóérzésű állampolgár, mint a többi, csak ezeknek az életét megkeseríti a cigányság, valamint cigánysággal és zsidósággal kapcsolatos kiemelten pozitív hivatalos politika. Ami meg a Jobbik kampányindítóját illeti, nyilván kevesebb kapaszkodót akarnak a riválisaiknak és rosszakaróiknak adni, ezért visszafogottabbak. Dehát hiába, ha cigányoznak akkor azért írnak róluk blogot, ha meg nem cigányoznak, akkor meg azért írnak róluk

kvadrillio 2013.11.13. 14:33:30

@kvadrillio: MERT MIKÖZBEN AZ ORSZÁG "JOBBANTELJESÍT?!!!", A KÖZBEN ...oRBÁN BERLUSCONIT JÁCCIK, 600 EZER HEKTÁRON TANYÁT ÉPÍT FÖL MAGÁNAK ÉS ISMERŐSEINEK SPORTSTADIONOKKAL, 100 EZER INGATLANT HARÁCSOL ÖSSZE AZ EGÉSZ VILÁGON MAGÁNAK ÉS HAVERJAINAK, FÖLDET ADOMÁNYOZ (PEDIG NEM AZ ŐVÉ !!!!) ÚJFÖLDESÚR MÉSZÁROS LŐRINCEKNEK..., a z ország fele pedig munkanélküli, az ország háromnegyede
LÉTMINIMUMON ÉL ÉS AZ ORSZÁG LÉTSZÁMA A KILÁTÁSTALANSÁG ÉS ÖN GYILKOSSÁGOK MIATT DRASZTIKUSAN FOGY !
MAGYAROK HOLOKAUSZTJA !!! HABONY ÁRPIKÁK FŐTANÁCSAI ALAPJÁN !!!!!

Conchobar 2013.11.13. 14:34:34

"A bíró azzal indokolta a döntést, hogy a történész egy más témájú műsorban használta a jelzőt, ami 'teljesen öncélú és ezért indokolatlan' volt" - Kibaszott bíró nem volt hajlandó úgy gondolkodni, mint a blogíró: utáljuk a Jobbikot, mert cigányokról és zsidókról beszél, tehát indokoltan nevezzük nácinak

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 14:36:02

@♔batyu♔: Értem, de ahogy említetted, az eu-tagságot megtartva keresni más lehetőségeket is, "keleti nyitás, nyugati tartás", ne ahogy vona gondolja, kilépni az euból (nem értem miből fizetné vissza azt pár10.000milliárd felvett/lekötött támogatást, továbbá a kiesett piacokat honnan kívánja pótolni) és a turáni testvéreinkhez csatlakozni.Tiszta őrület.
Nyilván, az eu-s tagságon belül képviselni az érdekeinket, és más lehetőségeket is keresni, de mindent felrúgni tiszta baromság.

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 14:39:22

@Conchobar: ""retorikában is kerüli már a cigány és zsidó szavakat az utóbbi időben a párt" -

retorikában lehet hogy kerüli, de pontosan ugyanazt modja mint eddíg.Volner pl a ma reggel c műsorban zsidótott egy egészségeset.Akkor miről beszélünk?
Lehet hogy a jobbik nem náci, de a szavazói nagy része az.
Ez kb olyan mint Göring sem hitt az arja fajelméletben, de felvállalta mert jól élt belőle.
Lehet hogy Vona sem zsidóellenes, de ebben a szerepben tetszeleg.

Conchobar 2013.11.13. 14:48:30

@Sexual Harassment Panda: "retorikában lehet hogy kerüli, de pontosan ugyanazt modja mint eddíg.Volner pl a ma reggel c műsorban zsidótott egy egészségeset" - Az miért jelent gondot, hogy akinek a zsidókkal van problémája, az a zsidókról, akinek meg a cigánysággal, az meg a cigányokról beszél. "Lehet hogy a jobbik nem náci, de a szavazói nagy része az" - Az 800e ember, az mind náci, ugye? Ha nem írnak az újságok arról, hogy keserves az élet a cigányok közelében, akkor csak náci lehet az a sok falusi, ugye? A sok tudatlan falusi nem akarja megérteni, hogy jó és kellemes a cigánysággal együttélni, a cigányok szerény, dolgos, segítőkész emberek, amelyek szinte már szakrális tisztelettel tekintenek mások tulajdonára

_most_ 2013.11.13. 14:52:38

@♔batyu♔: ne, ez mennyire ostoba szemlélet, ekkora birkáknak mint te tényleg mindent be lehet adni egy kis nacionalista mázzal leöntve :D

khmm... 2013.11.13. 14:53:19

@Conchobar: Tényleg nevetséges, ahogy egyesek azoknak akarnak mesélni is magyarázni a cigányokról, akik nap mint nap elszenvedik a közelségüket...

:-(

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 14:54:01

@Conchobar: Nem.A cigányság egy részével van probléma én ezt elismerem.De nem az a megoldás amit a jobbik mond.Én nem akarok senkit sem meggyőzni, nekem a jobbik nem pálya.Nem akarok elszakadni európától, és a turáni testvérekhez csatlakozni, és kész.
Nem akarok halálbűntetést, meg csendőrséget, nem akarok lazárt határok között élni.Nem vagyok zsidóellenes, nem vagyok antiszemita.
Az én válaszom a jobbikra:nem.

平八 2013.11.13. 14:56:10

@Sexual Harassment Panda:
*eddig *mondja *zsidózott *árja *pl. *kb.

khmm... 2013.11.13. 14:57:52

Sőt, nem is 800e emberről beszélünk.....
Hiszen volt nemrégiben valami felmérés, miszerint az emberek 91%-a problémásnak látja a cigányokat.

Tehát 9 millió náci él ma Mo-on..

ROTFLMAO

平八 2013.11.13. 14:58:17

@Orván Biktor: Ennyi. Remekül összefoglaltad.

_most_ 2013.11.13. 15:02:07

@Sexual Harassment Panda: ne, meghurcolta Orbánt az EU, ez azért elég erős túlzás, kapott pár teljesen jogos kritikát, de szó sincs valami globális támadásról a fidesz ellen, ezt csak az agyatlan híveinek lett így kommunikálva, akik persze be is vették rendesen, ha komolyan büntetni akart volna az EU, akkor egyszerűen csak elveszik a támogatásokat, aztán másnap már Orbán térden csúszva kuncsorgott volna előttük.

kvadrillio 2013.11.13. 15:04:44

A 4K! legalizálná a marihuánát

Index

2013. november 13., szerda 12:31 |
Címkék
4k, marihuána, legalizálás, kampány

A marihuána teljes körű legalizálásával kampányol a 4K!, a párt a fű forgalmazásából származó állami bevételt arra fordítaná, hogy kilenc hónapra visszaemeljék a munkanélküliek álláskeresési járadékát.

„Tévedés történt, amikor a füvet a drogok közé sorolták be. Ideje helyre tenni, hogy mi micsoda. A fű nem drog” – mondta Istvánffy András, a 4K! elnöke

faszomat nem drog ! de drog ! kapu-drog ! ezt minden addiktológus is mondja , te fasz 4K !
ÉS HA TI LEGALIZÁLNÁTOK, AKKOR A DROG ROMBOLÁSAKÉNT KIFEJLŐDÖTT BIPOLÁRIS-ZAVAROST SKIZOFRÉNT...EGYÉB FÜVEZÉSTŐL MENTÁLISAN BETEGGÉ LETT EMBEREKET MAJD TE KEZELED !!!!!
HÁLÁBÓL MEG ECCER MAJD ÉN IS ÚGY ELKALAPÁLLAK, HOGY ANYÁD SÓEM ISMER FÖL TÖBBÉ !!!!!+

Bálint Anna 2013.11.13. 15:05:01

"Szerintük nem nácik és bíróság szerint sem"- Egy épeszű ember szerint sem náci párt, jelenleg a demokratikus országnak csúfolt Izrael úgy egészében inkább náci, mint a Jobbik. Persze a szavazóik között voltak/vannak neonácik, de ettől még a párt nem lesz az. Ez a tipikus liberális összemosás. Nem tetszik, hogy valaki nemzeti érzelmű, rögtön ki lesz kiálltva rohadt nácinak...

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 15:07:44

@_most_: teljesen jogos kritikát???
Márciusban Barroso Úr rettenetesen aggódott, és minden pillanatban jöhetnek a kötelezettségszegési eljárások az alaptörvény miatt!
Vagy pl a médiatörvény-meghallgatás az ep-ben, ahol a klubrádióból valami ember siránkozott hogy elhallgattatják őket, holott a mai npig sugároz a klubrádió.
Aztán az egészet lezárták zzal, hogy Magyarország mindent megtett amit kértünk.
Akkor?

kvadrillio 2013.11.13. 15:08:58

@kvadrillio: MÁR EDDIG IS A ZACHER GÁBOR ADDIKTOLÓGUS POFOZZA ÉLETRE A DROGOSOKAT, EZEK A DEGENERÁLTAK MEG JUHÁSZ PÉTERREL EGYÜTT MÉG TÖBB FIATAL HALÁLT MEG PSZICHIÁTRIAI KEZELTET AKARNAK MAGYARORSZÁGON....
MENJETEK HOLLANDIÁBA DROGOZNI ! AZ MÁR ELÉGGÉ RETARDÁLT, pedofil néppé vált......

Conchobar 2013.11.13. 15:15:04

@Sexual Harassment Panda: "A cigányság egy részével van probléma én ezt elismerem.De nem az a megoldás amit a jobbik mond" - Én meg azt ismerem el, hogy Mága Zoltánnal, Bangó Margittal, LL Juniorral meg Karamellel nincs probléma, de a többivel... (ideértve már Győzikét is, a cigányság vezetőit, Farkas Flóriántól, és Horváth Aladártól Kolompár Orbánig)... Egyébként mit mond a Jobbik? Úgy értve, te mit és mennyit értettél belőle

kvadrillio 2013.11.13. 15:15:20

@Bálint Anna: nem is teccik bizony.....DE AMÍG ILYEN RIBIK, MINT ZOLTAI ANDREA TOLERANCIA CSOPORT SZERVEZŐ, ALAPÍTVÁNYOKAT ALAPÍTHAT MEG USZÍTÁSRA SZERVEZHET HOZZÁ HASONLÓKAT, KÖC SÖG KURVÁZHAT ECCERŰ TEMPLOMI EMBERKÉKET, ADDIG EBBEN AZ ORSZÁGBAN IGEN NAGY A BAJ !
MERT EGYRE KITERJEDTEBBEK EZEK AZ USZÍTÁSOK !

...akkora egy primitív csaj ez a zoltai....andrea, mint ide izrael !!!!!

kvadrillio 2013.11.13. 15:17:44

@kvadrillio: ...minden" tolerancia szervezésére" kii fogok menni és fejbe baszom valamivel , ha uszít !!!!! ez az élveteg, széttetlábú kurva...

sírjatok 2013.11.13. 15:19:20

@Sexual Harassment Panda: "De nem az a megoldás amit a jobbik mond"

És tényleg, mit mond? Mert nem hiszem, hogy a koncentrálni tanító táborok építése lenne a programjuk.

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 15:22:00

@Conchobar: Nekem a jobbikkal az a legnagyobb bajom, hogy én nem szeretnék kilépni az euból, szerintem jó dolog a szabad mozgás, és munkavállalás, és nem akarok Oroszországhoz, meg Törökországhoz, meg a turáni testvérekhez csatlakozni.
Ezekben a kardinális kérdésekben nem értünk egyet, így nem fogok rájuk szavazni.
Továbbá a zsidózás nagyon nem tetszik.

vénkujon 2013.11.13. 15:24:20

@Sexual Harassment Panda: véleményem szerint a jobbik és a fid. egy párt. nem kell itt lefeküdnie senkinek senkivel. már.

kvadrillio 2013.11.13. 15:25:14

20-30 éves fiatalok A MUNKAÜGYI HIVATALBAN:

"Tényleg, hiszen már csak 50 perc van zárásig! Így persze a bizonyítványaimat is tök felesleges volt elhoznom, mert az a regisztrációhoz kell, engem viszont csak nyilvántartásba vettek.

– És ha visszahozom ezt a papírt, mi lesz?

– Onnantól együttműködik velünk.

– Vagyis?

– Mivel pályakezdő, majd járhat képzésekre, lesz többnapos is, kommunikációs, önéletrajzírós... Meg van a „Garantált első munkahely" program is...

– És mennyi az esélyem arra, hogy diplomásként önök segítenek nekem elhelyezkedni?

(Felnevet.)

– Ezt hogy értsem?

– Munkát, azt tőlünk ne várjon. Hölgyem, jelenleg 5000 ügyfelünk van, és havi 30 állásajánlatot kapunk. Azok is többnyire szakmunkák. Most kellett 400 fő közmunkára, de mire ön regisztrált lesz, az már betelik, és az egyébként is inkább egyszerűbb munkák voltak azok is.

Hipnotikus állapotban álltam fel az asztaltól. Ha feltételezzük, hogy nem lesz több regisztrált, tehát a 30 fő helyére nem érkezik a következő hónapban senki, akkor is 13 évbe telne mindenkit álláshoz juttatni az adatbázisból. A legenda tehát igaz: a munkaügyi hivatal tulajdonképpen csak nyilvántartja munkanélkülieket, de az elhelyezkedésben konkrétan segíteni csak a töredéküknek – jelen esetben havonta 0,6 százalékuknak – tud."

...és ORBÁN MÉG KI MERI JELENTENI, HOGY : MAGYARORSZÁG JOBBAN TELJESÍT !!!

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 15:25:46

@vénkujon: aha.és akkor elárulnád nekem, hogy melyik programját fogják megvalósítani?Merthogy teljesen mást mondanak.

vénkujon 2013.11.13. 15:29:17

@Sexual Harassment Panda: sztem a "megtámadták magyarországot"-programot. amúgy te még hiszel a programosdiban? :D vicces.

énisfélek 2013.11.13. 15:37:45

@czjanos: "az emberiség reménysugara ?, az iszlám."

Minden pártban vannak olyan "ötletemberek", akik (butaságból, vagy kenőpénzért) mindent megtesznek a párt lejáratásáért. Egy 90 százalékban nem vallásos társadalomban minden vallásos irányba történő párt-megmozdulás komoly veszteségeket okoz.
Hiába rokonszenves vallás az eredeti iszlám, ez a mostani iszlámos kiszólás pl tízszer/százszor annyi szimpatizánst kergetett el a Jobbik közeléből, mint ahány újat hozott
(pl a Fidesz is sok százezer szavazót veszített el egy pillanat alatt, amikor az alkotmányba beleerőszakolta azt a bizonyos vallásos mondatot).

Conchobar 2013.11.13. 15:38:45

@Sexual Harassment Panda: "nem akarok Oroszországhoz, meg Törökországhoz, meg a turáni testvérekhez csatlakozni" - Az EU tekintetében én a magam részéről nem látom semmi előnyét (egyébként, ha kilépnénk, akkor se költözne el ám az országunk a helyéről). Ami a turáni testvérekhez való csatlakozást (meg az muszlimok, irániak hazánkba való telepítését) illeti, ilyeneket én csak az antijobbikosoktól hallottam, úgyhogy ha nem akarod magadat kiröhögtetni, akkor nem terjesztes ilyesféle álhíreket. Ami meg a "Továbbá a zsidózás nagyon nem tetszik." mondatodat illeti, csak ki kellene jobban fejtened (kitérve egyebek mellett arra, hogy te mi kivetnivalót találsz a 'zsidózás'-ban, hogy akinek a zsidókkal van problémája, az miért ne beszélhessen róla)

csavari 2013.11.13. 15:43:04

Felesleges volt a jelek szerint szegedit kirúgni! Úgy néz ki, hogy a Jobbik is követi a többi söpredék bolsevik zsidó pártot! Most már csak az a kérdés, hogy a likud fideszhez hasonlóan melyik zsidó párttal köt testvéri szerződést! A Jobbik is kiírja magát a Magyar nemzetből!

laci_52 2013.11.13. 15:46:32

@Bálint Anna: "Nem tetszik, hogy valaki nemzeti érzelmű, rögtön ki lesz kiáltva rohadt nácinak..."

Nekem sem tetszik, de az egész ballib sajtó ezt csinálja!

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 15:48:57

@Conchobar: Most miről is vitázunk?
Én nem akarok kilépni az euból, én nem fogok a jobbikra szavazni.
Te igen, szavazz rájuk.
Majd meglátjuk mi lesz az eredmény.
Mellesleg az 500milliós piac elég nagy előny, oda exportáljuk a termékeink 80%-át.Ha azt egyik napról a másikra elvesztenénk, az elég nagy érvágás lenne.

Conchobar 2013.11.13. 15:49:08

@énisfélek: "Hiába rokonszenves vallás az eredeti iszlám, ez a mostani iszlámos kiszólás pl tízszer/százszor annyi szimpatizánst kergetett el a Jobbik közeléből" - Ez csak remény, vagy mérte is valaki? Egyébként a másik ilyen mondata a 'Nem vagyunk demokraták'. Ezekkel az a baj, hogy a antijobbikosokat qrvára nem érdekli, hogy mit is mondott valójában Vona, ezért csak istételgetik ezeket félmondatokat, meg azt, hogy mennyien fordultak el a Jobbiktól. Azonban nagy melléfogás lenne a Jobbik-szimpatizánsokról is azt feltételezni, hogy őket se érdekli Vona mondanivalója, hogy csakis az a két félmondat az, amire odafigyeltek

Conchobar 2013.11.13. 15:52:02

@Sexual Harassment Panda: "Mellesleg az 500milliós piac elég nagy előny, oda exportáljuk a termékeink 80%-át" - Felétek előnynek nevezik, de másfelé egyoldalú függésnek mondják

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 15:54:24

@Conchobar:
Biztos jobb oroszországtól függeni, meg törökországtól.
Vagy le kell zárni a határokat és kész, senki sehova.Csak akkor miből fogunk élni?
Tessék, itt van nagyvezéred nyilatkozata, csatlakozz nyugodtan a török testvéreidhez, én a német testvéreket választom.
www.atv.hu/kulfold/20131108-marokkoi-lap-a-magyar-szelsojobbos-partvezeto-szerint-az-iszlam-az-emberiseg-utolso-remenye

Conchobar 2013.11.13. 16:00:15

@Sexual Harassment Panda: "Most miről is vitázunk?" - Ha magadtól nem tudod megállapítani, hogy mely mondataidat cáfolják, vitatják, akkor kérj segítséget a géped közelében lévőktől

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 16:05:06

@Conchobar: Ne haragudj hogy megkérdezem, te szedsz valamit?
Te mit cáfoltál?
Én nem fogok a jobbikra szavazni, mert nem akarok kilépni az euból, rühellem vonát, szerintem büdös nácik és kész.
Pont.ennyi.
Ezt most nyugodtan megcáfolhatod.

Conchobar 2013.11.13. 16:05:51

@Sexual Harassment Panda: "Tessék, itt van nagyvezéred nyilatkozata, csatlakozz nyugodtan a török testvéreidhez, én a német testvéreket választom" - Fiatal barátom! Segíts már! Amit hozol linket, abban egy büdös szó sincs semmiféle csatlakozásról. Ami meg a "én a német testvéreket választom" mondatodat illeti, én azt kívánom neked, hogy a németek is testvérként fogadjanak téged (és ne holmi balkáni jövevény szolgalelkű cselédként)

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 16:09:11

@Conchobar: Neked mindenben igazad van, elnézésedet kérem!
De én akor sem fogok a jobbikra szavazni.
Nem tudsz meggyőzni.

Conchobar 2013.11.13. 16:10:27

@Sexual Harassment Panda: "Én nem fogok a jobbikra szavazni, mert nem akarok kilépni az euból, rühellem vonát, szerintem büdös nácik és kész.
Pont.ennyi" - Fiatal barátom! Valami rosszat álmodhattál, mert én nem ajánlottam se neked, se másnak a Jobbikot. Fiatal barátom! Én nem kérdeztem, engem nem érdekel, hogy te kire fogsz szavazni (már hogyha valóban lesz szavazati jogod 2014 tavaszára)

Conchobar 2013.11.13. 16:13:45

@Sexual Harassment Panda: "Neked mindenben igazad van, elnézésedet kérem! De én akor sem fogok a jobbikra szavazni.
Nem tudsz meggyőzni" - Gyerekem! Nyugodj már meg! Láthatod: minden dolog fontosabb és lényegesebb annál, minthogy te, vagy én kire fogunk szavazni

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 16:14:04

@Conchobar: Attól mert megpróbálsz magas lóról beszélni, még nem lesz igazad!Na én be is fejeztem, indulok dolgozni.

ökörpöröly 2013.11.13. 16:21:32

Ha a volt ifjúkommunista, volt liberális, volt antiklerikális, volt antikonzervatív Orsós és bandája szabadon válthatott színt, átírhatja a történelmet, akkor a Jobbik is megteheti. A magyar csürhének minden eladható, mert a magyar kultúra, ennek következtében pedig a magyar társadalom összességében alsóbbrendű. A kaukázusi államocskában is lehetett az egykori ateista kommunista vezérekből hithű muszlim. Magyarország nem Európa, soha nem volt Európa, itt nincs akkora jelentősége az erkölcsnek, a tényeknek, a racionalitásnak. Söpredékállamok söpredéknépsége mindent bevesz. Természetesen az alsóbbrendűség nem mindenkire, csak a társadalom többségére igaz. Tömegdemokráciában viszont a többség dönt.

Conchobar 2013.11.13. 16:21:52

@Sexual Harassment Panda: "Na én be is fejeztem, indulok dolgozni" - Fiatal barátom! Higgadj már le! Nem baj az, hogy magad se tudod, hogy mit irkálsz

Sexual Harassment Panda 2013.11.13. 16:25:54

@ökörpöröly: ez egy nagyon szép előadás volt, büszke lehetsz rá!:)

Conchobar 2013.11.13. 16:26:36

@ökörpöröly: "A magyar csürhének minden eladható, mert a magyar kultúra, ennek következtében pedig a magyar társadalom összességében alsóbbrendű" - De azért ezek a gójok összetehetik a kezüket, mert amíg te meg a többi kiválasztott nem távozik ebből az országból, addig van remény, hogy ez a disznózabáló gój csürhe végül mégis felismeri az igazságot

Conchobar 2013.11.13. 16:28:56

@ökörpöröly: "A magyar csürhének minden eladható, mert a magyar kultúra, ennek következtében pedig a magyar társadalom összességében alsóbbrendű" - Barátom, adjad nekik! Ezek küldték dédanyádat Auschwitz-be

Ad Dio 2013.11.13. 18:27:16

@Sexual Harassment Panda:

"Mindenki retteg az országban
és úgy általában, minden szar, csak a hugy nem,"

És a legrosszabb, hogy nincs tovább a mondat.

Mert mondjuk akadna olyan választópolgár, aki azt mondaná, hogy oké oké, szerintem is minden szar, a cukor is keserű,a só is édes. Nosza, nézzünk alternatíva után.

Aztán szétnéz, megvakarja a fejét és azt mondja, hogy vazze' ha lenne!... De nincs. Magyarország egyetlen kormányképes alakulata jelenleg a Fidesz. A "demokratikus" ellenzék jelenleg egy civakodó amatőrökből és levitézlett idiótákból összehordott kazal. Százfelé húz, arca nincs, akarata nincs, mondanivalója (azon túl hogy "ideahatalommal") nincs. Endofthegame. Ennél még a gyurcsány rezsim is jobb alap volt (és ez azért sokat mond).

Gerilgfx 2013.11.13. 18:53:56

@Q-in-Law: gyanítom, hogy nem az euból való kilépést, és nem a szólásszabadság visszaállítását.

czjanos 2013.11.13. 20:37:54

@Ad Dio: Lehet, hogy nem minden "szar", de nagyon sok dolog lehetne sokkal jobb (kevésbé "szar")!
süti beállítások módosítása