Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) összefogás (1) Összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Esik szét a Fidesz

2015.02.09. 21:04 | Üzenőfüzet | 149 komment

Címkék: geci összetartás Fidesz Orbán Viktor Kövér László Lázár János Pokorni Zoltán Simicska alkoholstratégia Nemzeti Italbolt

A Fidesz elkezdett belülről rohadni és szétesni. Ha voltak is eddig belső konfliktusok, az legalább nem előttünk zajlott. 2014. decemberétől azonban elkezdték kihordani a szennyest a kirakatba. Íme 3 előjele annak, hogy a Fidesz el fogja veszíteni 2018-at:

fidesz_logo.jpg

Ha mondanom kellett volna három jellemző dolgot a Fideszre, akkor biztosan közte lett volna az összetartás (vagy inkább összezárás). És talán ez volt az egyetlen olyan irigylésre méltó tulajdonsága a pártnak, ami előtt még az ellenzék is fejet hajtott. Hiszen az MSZP, az Együtt-PM, és Gyurcsányék had ne elevenítsem fel, mennyire nem tudtak összetartani (összefogni) egy olyan mindannyiuk számára fontos cél érdekében sem, mint a kormányváltás.

Úgy néz ki azonban, hogy ezt a jelzőt lassan elfelejthetjük a Fidesszel kapcsolatban is:

1. Lázár vs. Pokorni

2014 év végén Pokorni Zoltán kezdte el kritizálni a luxuskörülmények között élő, urizáló fideszes politikusokat. Majd Kövér László kérdőjelezte meg azt, hogy párttársai legálisan szerezték-e vagyonukat. Lázár János erre visszaüzent a médiában, hogy “hátbatámadásnak” érezi Pokorniék beszólását. És kvázi lebaszta őket a sajtón keresztül, hogy ne bomlasszák a Fideszt. Már ekkor érződött, hogy itt baj lesz...    

2. Fideszes belharc az italpiac megszerzéséért

Az ellenzék szerint nem véletlen az sem, hogy végül nem valósult meg az italpiac megszerzése. Az MSZP szerint korrupciós belviszály zajlott a Fideszben. Ezért nem hagyta Gulyás Gergely, a törvényalkotási bizottság fideszes elnöke, hogy a kormány az adó megemelésével tönkretegye az ital-nagykereskedők közel 97 százalékát, és a nekik beszállító cégek nagy részét.

3. Simicska vs. Orbán

"Geci"


Ha ezt folytatják, akkor egyenesen rohannak a hitel vesztés, és ami még fontosabb a szavazó vesztés felé.  

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr707154803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konrada 2015.02.10. 15:34:20

@tralalala:
...no ezek szerint ott is el kell qrni valamit, hogy a másikra szavazzanak!;))@McZozo: De pont azt jelenti, hogy bár felejtenek de nem teljesen.

Az nem várható el tőlük, hogy jövőbe látók legyenek, de múltat még látják. Ezért nyert a fidesz, és nem a Gyurcsány-Bajnai-Fodor-Kuncze által megtámogatott másik oldal...

Bobby Newmark 2015.02.10. 15:37:48

@Nancsibacsi: Mi nem igaz? Hogy ennyire botrányos, korrupt kormányzás még nem volt az országban a rendszerváltás óta?

Gyurcsányék emiatt álltak bele a földbe. Pontosan ugyanilyen jellegű ügyek miatt. Csaltak a statisztikákkal - Fidesz csal a foglalkoztatottsági adatokkal. Hülyének nézték az embereket - az ma hatványozott, azzal megfejelve, hogy ha viszont hülye nem vagy, kicsinálnak, rádzavarják NAVot, TEKet, egyéb hárombetűset. Látszatkormányoztak - tökéletesen megvan most is, semmi nem történik a két kézzel zsebtömésen kívül. Megszorítás megszorítás hátán - különadó hegyek, amik lófaszt nem a fogyasztókra hárulnak, autópályadíj, 27% áfa, ellopott manyup, végtelenségig sorolható.

Iszonyatos társadalmi feszültséget generáltak maguk ellen ezek is. A Fidesz több emberrel kúrt ki, mint amennyit megkent/megvett kilóra, még ha a pártközpontból nem is úgy látszik.

Az meg iszonyat szűklátókörűség, hogy ha úgy gondolod, hogy a most, 2015 elején létező pártok közül kell választani.
Ha 2017 végén alakul egy formáció olyan emberekből, akik még nem írták le magukat, és csak annyit mond, mint a Fidesz 2010-ben, hogy "Csak ezek takarodjanak innen, de kurvagyorsan", program nélkül, akkor simán protestszavazattal választást nyernek. Fidesz már megmutatta, hogy kell ezt csinálni.

Mindfield 2015.02.10. 15:45:32

@Bobby Newmark: Viszont embereket vertek az utcán ilyen-olyan okokból. És az emlékezetesebb száz adóemelésnél. Azon kívül nincs olyan, hogy "akárki". Ha lenne, akkor tele lenne a parlament kis pártok képviselőivel. Ebben az országban egy erős, jól felépített, jól szervezett, kormányképes párt van: a Fidesz. Akinek ez nem tetszik, annak nyitva vannak a határok!

konrada 2015.02.10. 15:46:00

@Bobby Newmark:
...egyébként igaz. Lásd a Görög Szirizát, vagy a spanyol Podemost.
...csak hát itt annyira kiábrándultak az emberek, hogy az új pártkezdeményeket vagy komplett idióták, vagy dörzsölt megélhetésiek kezdeményeznek, karolnak fel.
Így egyből zsarolható helyzettel kezdenek...

Bobby Newmark 2015.02.10. 16:10:51

@Mindfield: Hát nemtom, én pont leszarom, hogy a Fideszes B-közép csőcseléket megkardlapozták, lődözték. Azért mentek oda, megkapták, amit akartak, win-win szituáció. Szemkilőtt ember, megagyalt cigó Fideszes képviselő, két szerencsétlen külföldi meg járulékos veszteség, rosszkor rossz helyen tipikus esete.

Jól felépítettség egy vicc Orbán kézivezérlését tekintve, szervezettség most hullik szét, kormányképességüket megbeszéltük, hogy pont ugyanúgy nulla, mint a ballibeknek volt.

Egyébként nekem mindegy, lehettek 100% biztos abban, hogy nem lesztek elkergetve a picsába, annál könnyebb lesz elkergetni titeket a picsába. Az a legjobb, amikor holttérből, teljesen váratlanul jön a padlóra küldő pofon. Azt mindig vicces látni, és a hatása is nagyobb.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.10. 16:25:15

@czjanos: Hát ez az, erre nem tudnak soha felelni. Ez mindig valami távolba vesző lényegtelen részletkérdés a buta libsik gondolkodásában.
A Fidesz egyébként jelenlegi viharvert állapotában is bőven verné a balos ellenzéket egy választáson, mert ezek képtelenek profitálni a kormánypárt népszerűségvesztéséből. Erre még a Jobbik képes valamelyest.
A ballerek óriási gondja egyébként éppen ez. Mégha sikerülne is a Fidesz előtt végezni valamennyivel, még akkor is ott a Jobbik, aki viszont tuti nem állna össze velük, és ők se vele. Tehát még az sem lenne elég, ha a maszop, dk , együtt trió több képviselői helyet szerezne a Fidesznél, de persze ennek a közelében sincsenek. Új baloldali párt pedig még csírájában sem látszik..
A realitások talaján maradva, a magyar baloldal számára a maximális elképzelés az lehet '18-ra, hogy a Fideszt koalícióra készteti a Jobbikkal a kormányalakítás terén, és talán utána kezdhetnek valamit..

Egéridomár 2015.02.10. 16:25:37

@Mindfield: Figyelj te szerencsétlen fidesz marha!
Ki a pöcsöm beszél már a Gyurcsányró?! Nem tudtok leszakadni róla, ugye? Nem gondolod, hogy baromi unalmas már állandóan ezzel a "tömegeket vertek", meg emúttnyóccévvel jönni?
Megbuktak miatta? Jelentős tényezők? Fognak valaha kormányozni?
Itt arról van szó, hogy a szerelmeid többet kúrtak el, mint bárki ebben az elmúlt 20 évben. Nem Nokiás dobozban, meg talicskával hordták ki a pénzt, hanem rogyásig rakott tehervonatokkal.
Az már a te csökött agyadról egy kép, hogy ennek ellenére még mindig a Gyurcsánnal, meg a maszoppal foglalkozol, de azzal egy percig sem, hogy a gazdáid szarrá lopják az országot, köztük téged is.
A végére még valami: Mi a faszból gondolod, hogy ez a te országod kizárólagosan, hogy csak úgy elküldesz innen bárkit is?! Ki a fasz vagy te baromarcú?!
Megmondom: csak egy agyatlan, gondolkodni képtelen ökör fideszes, aki valószínű bömbölni fog azon a napon, amikor a kizsákmányolói kiesnek a hatalomból.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.10. 16:34:15

@jobbdemokrata: Tudod, úgy vannak ezzel a ballerek, mint a magyar lakosság úgy 30 év óta a foci válogtottal. Mindig megmagyarázzák egyesek, hogy most miért fognak kijutni a vb-re, aztán valahogy sose jön össze.
Jókat röhögök, amikor 2011 tavasza táján született ballib blogposztokat szedek elő. Akkor is nagyon belelovallták magukata "zorbántutibukik" témába, hogy aztán pár év múlva háromszor verje el a pofájukat.
De sebaj, most vérző orral, szipogva új légvárakat építenek..

Bobby Newmark 2015.02.10. 16:38:11

@Egéridomár: Jaj, hát hagyd rájuk, csak azt szajkózzák, amit az eltartótisztjük parancsba adott, nem mondhatnak mást.

És ha fenn a Fidesz vezetés tényleg ekkora csőd helyzetértékelés szempontjából (is), akkor az teljesen rendben van, és nem is szabad nekik szólni, nehogy véletlen rádöbbenjenek, hogy mennyire el vannak tévedve.

Bobby Newmark 2015.02.10. 16:41:03

@A megvalósult amerikai ólom..: Ja, csak tudod az a helyzet, hogy a Fideszt már nem csak az a 10% ballibber rühelli, hanem még úgy 60-70% bizonytalan is. Körülbelül 20%on lehet most a valós támogatottságotok.

Úgyhogy kicsit bagoly, veréb esete forog fenn, ahogy próbáljátok magatoknak behazudni, hogy nem süllyed az a gyorsnaszád, hanem csak tengeralattjáróvá alakul, meg egyébként is a Titanic sokkal mélyebben van.

:D

Alick 2015.02.10. 16:53:28

@Tidal Wave: "A Jobbik meg a korábbi években túlzottan elment egyfajta radikális irányba"

Miért, mikor volt a Jobbik valaha is mérsékelt..?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.10. 16:55:59

@Alick:

A Jobbik eleve radikális pártként definiálja magát. Persze tegyünk különbséget a radikális és a szélsőséges között.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.10. 16:58:23

@Bobby Newmark: Hol van 60-70% bizonytalan? A legutóbbi Tárki felmérés kb. 40-45%-ra tette a bizonytalanok arányát. Ráadásul 30% soha nem megy el szavazni, mert a rendszerváltás óta lezajlott válaszásokon 65-70 % körül volt a részvétel. Tehát a szavazókorú népesség nagyjából harmada nem szokott élni a választás lehetőségével, vagyis őket kár idevenni.
Az önbecsapás meg az, ami pl. ebben a blogban is folyik, meg úgy általában a balos közvélemény berkeiben. Keserű lesz az ébredés (ismét).

Alick 2015.02.10. 17:04:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: talán a legjellemzőbb a protest-párt státusz, amit Vona egy interjúban el is ismert, hogy "igazából a jobbikra nem lenne szükség, ha a hagyományos pártok megoldást kínálnának azokra a problémákra, amelyek miatt egyre többen a jobbikra szavaznak".

hanta boy 2015.02.10. 17:25:29

@Bobby Newmark:

Fogadjunk, hogy te a magánéletedben meseíró vagy!!!!

Mert amit a kommentjeidben összehordasz annak semmi, de semmi köze a valósághoz......valami ballibsi mesének viszont kiváló!

A ballibsik az ilyen mesékre alszanak el....

Bobby Newmark 2015.02.10. 17:43:02

@A megvalósult amerikai ólom..: Jó, az ilyen Együtt meg egyéb lófaszokat is besoroltam a bizonytalanok köze... :D

@hanta boy: De milyen ballib, basszátok már meg? Jobboldali vagyok, kapjátok már be! Az bassza fel kurvára az agyam a Fidesszel kapcsolatban, hogy kommunista diktatúra módra kormányoz, hová a faszomba még annál balrább? Nincs tovább balra a kommunizmuson.
Állampártot építget, államosít, hűbéri rendszerben osztogatja a pozíciókat kurvára nem szakmai, hanem jóelvtársi alapon, el akarja taposni a médiát... Komolyan, ennél már hová balra, ez magyarázzátok már el!

hanta boy 2015.02.10. 17:49:48

@Bobby Newmark:

"De milyen ballib, basszátok már meg? Jobboldali vagyok, kapjátok már be!" ---írod....

Hát ha ilyen jobboldali vagy, akkor inkább légy ballibsi és baszd szét őket!!!

Egyébként meg nem attól vagy jobboldali vagy ballibsi, hogy minek tartod magad, hanem attól, hogy hogyan nyilatkozol....

♔bаtyu♔ 2015.02.10. 18:15:32

Már megint álmodoznak a ballibsik. 2018-ban Orbánék fognak nyerni.

Bobby Newmark 2015.02.10. 18:24:43

@hanta boy: Hogy HOGYAN nyilatkozok? Te tényleg ilyen hülye vagy, barátom?

Még véletlenül sem a társadalomszervezési elvek, vagy az elfogadhatónak tartott politikai eszközök alapján?
Ilyen szinten belehülyültél a magyar politikába?

Csak mert akkor talán hagyjuk is ezt a beszélgetést, sok értelme nincs, ha mindent egy debil retardált szemüvegen keresztül próbálsz értelmezni...

rasztaszív 2015.02.10. 18:25:33

@♔bаtyu♔: álmodoznak a fasiszták...:)

jogalany 2015.02.10. 18:30:07

Orbán már csak a saját pénzecskéjének a kiegészítésével, eltüntetésével van elfoglalva, hiszen már tudja, max két éve van, nem 2018 -a vége.

Bobby Newmark 2015.02.10. 18:32:47

@hanta boy: Várjál már, ez általános nálatok, fideszdroidoknál? Csak mert mindenhol ezzel szűröm felszínes szarfaszúakat, akiknek fontosabb a stílus mint a mondanivaló. Ha ez az általános, központilag vezényelt viselkedésstílus, akkor ezzel most valójában a fideszdroidokat szűröm?
Jó tudni.

röf 2015.02.10. 18:38:20

A meséket a szegényemberek találják ki, és terjesztik.
És a mesékben mindig a szegényember győz.
Esténként, gyertyafénynél olvasgassátok ezt a blogot.... ennyi vigasz nektek is jár.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.02.10. 18:44:22

@jet set:
Bejegyezték a Magyar Kétfarkú Kutya Pártot, szóval még van remény.

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Bár nem lenne rossz.

Eddig te sem tűntél nagy Fidesz-rajongónak.

rasztaszív 2015.02.10. 18:46:07

@röf: ha így lenne,a fideszesek mind ágrólszakadtak lennének.szóval valami itt nem stimmel...:)

jogalany 2015.02.10. 18:48:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Talán, mondom talán régen az volt, ma már csak a fidesz csicskása. A képviselőik közt 30 % lehetne helyből egy másik ország állampolgára a születése okán, jogán. Volt besúgot tartanak vezető beosztásban. Mindenben a fidesz mellett szavaznak, holott mindenki tudja az sokszor nem jó az embereknek.
A Jobbik elárulta az embereket.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.10. 18:49:18

@Bobby Newmark: Elárulod, hagyha a parlamenti baloldali pártokat "lófaszságnak" gondolod, akkor elképzeléseid szerint mégis ki fogja leváltani a jelenlegi kormányt?
Egyébként nem sorolhatod be őket a bizonytalanok közé. A bizonytalanok közé a kk.-k a "nem tudja, nem szavazna" választ adókat teszik.

Bobby Newmark 2015.02.10. 18:53:55

@maxvall bircaman szerkesztő: Ja, a közhelyek meg arra valók, hogy a fárasztó gondolkodást kiváltsuk jól hangzó faszságokkal.

Aki a stílussal foglalkozik a mondanivaló helyett, az nyugodtan megbaszhatja a kurva anyját a ravatalon, nem tekintem embernek.

Bobby Newmark 2015.02.10. 18:57:24

@A megvalósult amerikai ólom..: Mert olyan még soha nem történt a világtörténelem folyamán sehol a földkerekségen, hogy alakult egy új párt azon túl, amik már a parlamentben voltak, ugye? Istenke megteremtette a pártokat, és azok öröktől fogva léteznek, és létezni is fognak!

Bobby Newmark 2015.02.10. 18:59:05

@A megvalósult amerikai ólom..: Ja, esetleg ha te tudsz már valamit, amit én még nem, és még idén betiltják a pártokat, akkor meg nem párttal fogják leváltani a Fideszt, hanem puskával meg tankkal.

hanta boy 2015.02.10. 19:08:25

@Bobby Newmark:

Figyusz!

Bubi!

Aztán meséljél mán kik fogják leváltani a Fideszt " puskával meg tankkal."?

Gondolom te köztük leszel! Teljesen demokratikusan szétlőttök mindent és máris győztetek!
(azt mán csak halkan kérdem: és aztán mi lesz?)

rasztaszív 2015.02.10. 19:18:56

@hanta boy: amikor a klerikális alkotmányt lenyomták az ország torkán,gondolkodtak,hogy majd mi lesz?
akkor nem kellett volna...?

BiG74 Bodri 2015.02.10. 19:21:26

Valaki már írta, de gondoltam nem ártana megismételni. A poszt arról szól, milyen vonalak mellett erodálódik éppen a fityisz. Az erózió pedig erősödik jelenleg. Ha ez 2018 -ig tart akkor lehet akkora az elégedetlenség, hogy bárki le fogja tudni váltani őket, többek közt köszönhetően az általuk kreált választási törvénynek.
A poszt -szerintem- nem arról szól, hogy:
-2018 -ban a jelenlegi baloldal fog nyerni
- ki fogja leváltani a fityiszt
-2018 -ban fityisz kiejtése után jobb lesz nekünk

Továbbá, pont a fityisz mutatta meg, hogy mindenféle előzetes kormányzati terv nélkül is lehet nyerni, ha a választópolgárok kellőképpen kiábrándultak és dühösek a regnáló kormányzatra.

hanta boy 2015.02.10. 19:30:53

@BiG74:

"Valaki már írta, de gondoltam nem ártana megismételni. A poszt arról szól, milyen vonalak mellett erodálódik éppen a fityisz." ---- írod.

Hanta Boy:
Valaki már leírta, de gondoltam nem ártana megismételni. A poszt arról szól, milyen vonalak mellett erodálódik éppen a fityisz. De ugyanezt leírta 2011-ben, 2012-ben, 2013-ban is.....

Aztán jött 2014. Az újabb Fidesz kétharmad!

Tudod, hogy van: A jóslás nehéz dolog! Főleg a jövőt illetően....

J.László 2015.02.10. 19:35:39

Meg vagyok nyugodva. Ezen a héten már kedden megbukott a Fidesz:)

Kíváncsi vagyok, hogy fogjátok majd megmagyarázni a soron következő veszprémi buktát.

rasztaszív 2015.02.10. 19:39:57

@hanta boy: egy elcsalt választással dicsekedni - hát,tipikus fideszes dolog...

J.László 2015.02.10. 19:40:33

@rasztaszív:
Ebből még bajod lehet, azért szólok: mi most kommunisták vagyunk haver. Fasiszták április előtt voltunk, nem most.

Tudományos Iibsizmus 2015.02.10. 19:42:08

89-ben sem volt ellenzék. Aztán 90-ben kicsúszott alólunk a KISZ, az MSZMP.
Akkor átmentünk liberálisba, de azt elfoglalta a szadesz. Hát konzervek lettünk.
Most is elég egy új hiteles arc. Majd átállunk oda.

rasztaszív 2015.02.10. 19:42:42

@J.László: na,majd akkor hogy ömlik az epéd...:)

Ј.László 2015.02.10. 19:43:48

@rasztaszív: Nekünk mindegy merre. Arra megyünk amerre a nemzetmentő kormány feje, Orbán Viktor mutatja.

rasztaszív 2015.02.10. 19:45:04

@J.László: epeömléstő besárgult vörösök,és fasiszták katyvasza a fidesz.melyikben ismersz magadra?:)

J.László 2015.02.10. 19:46:06

@Ј.László:
Ahogy számolom, most egyszerre három lopott nickkel vagy itt:
@J.László
@Tudományos
@Maxwal
Téged ki fizet ezért? Áruld már el légy szíves. Olyan sokszor kérdeztem már, de annyira titkolod.

BiG74 Bodri 2015.02.10. 19:46:24

@hanta boy:

Az erózió nem jóslás, hanem tény.
A tény alapján a post:
"Ha ezt folytatják, akkor egyenesen rohannak a hitel vesztés, és ami még fontosabb a szavazó vesztés felé. " ez is teljesen korrekt megállapítás.

Az már majdnem jóslás, hogy:
" Íme 3 előjele annak, hogy a Fidesz el fogja veszíteni 2018-at:"
Speciel én ezt is csak bevezetőnek tartom a tényszerűen felsorolt erodáló események felsoroláshoz.

2011- ben, 2012 -ben, 2013 - ban is leírták ezeket, így van. A fityisz mégis nyert? Tény, csak nem szabad elfelejteni azt sem, hogy az is tény, soha ilyen kevesen nem szavaztak a fityiszre, mint 2014 -ben, de a választási törvény megváltoztatása mégis többségi hatalomban tartotta őket. Ez a körülmények alapján teljesen megfelelő, ám gyengülő szereplés volt. Ez a gyengült pozíció gyengült tovább az elmúlt félévben látványosan.

Lehet, hogy sokan úgy értelmezik ezeket a "jóslásokat", mint balliberális vágyálmokat, hát tegyék, szívük joga. De ha kihagyom a ballib rémálom felzaklató képei miatti deliriumos szorongás azon törekvését, hogy mindenhol az ellenség aknaiunkáját és acsarkodó vonaglását lássam, akkor bizony láthatóvá válnak a tények, melyeket a fityisz most már csak magának köszönhet, és hatásukat a választópolgárokra, és az erősödő óhajt a leváltásukra.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.02.10. 19:47:10

A Fidesz addig mindig nyerni fog, amíg:

1. - Az ellenzéki programok nem azzal fognak kezdődni, hogy kivel nem.

2. - Az ellenzék nem mutat fel VALÓS alternatívát.

3. - Az ellenzék nem lesz következetes. (Ha egy választási rendszer nem korrekt, akkor nem indulnak el, vagy ha elindultak, akkor utólag KUSS!

Ј.László 2015.02.10. 19:47:23

@J.László: Elegem van belőled nicklopó!

rasztaszív 2015.02.10. 19:51:35

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: tehát lehet részt venni egy elcsalt választáson,vagy kussolni?milyen demokratikus...

hanta boy 2015.02.10. 19:52:10

@BiG74:

Nagy Úr!

Nekem persze írogathatod ezeket a magasan szárnyaló gondolataidat....
ÉN még véletlenül sem szavaztam sohasem a Fideszre.....nekem pont megfelelt a MIÉP, most pedig a JOBBIK.....

Ez persze nem jelenti azt, hogy lenne olyan aki a ballibsiket nálam jobban útálná!!

Mind e mellett, nekem bejön Orbán kormányzása....
(mondjuk elég sokat megvalósított a JOBBIK követeléseiből....)

hanta boy 2015.02.10. 19:55:23

@rasztaszív:

Raszista Szív!

Aztán meséljél mán, hogyan csalta el a Fidesz a választásokat?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.02.10. 19:55:31

@rasztaszív: A tavalyi OGY választások után az Együtt, vagy a PM, vagy valamelyik kispárt kitalálta, hogy bíróságon támadja meg a választási eredményeket, mivel a rendszer nem arányos és igazságos. Erre gondoltam.

Már a választás előtt lehetett tudni, hogy nem korrekt a rendszer. ezért nem kellett volna indulni rajta. Ha viszont indultak rajta, akkor a részvételükkel legitimálták azt.

BiG74 Bodri 2015.02.10. 19:56:05

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

1. Az ellenzék egy jelentős része leszerepelt politikusok piciny táborai, akik csak arra jók, hogy felszeleteljék a lehetséges ellenzéket és kiszorítsák az értelemszerűen ellenzékben induló esetleges új pártokat.
2. Az ellenzék a nyerő fityiszes taktikát kívánja alkalmazni, azt amiből nagyon sokaknak elegük van:
-nincs választási program
-következetesen elvetünk mindent, amit az ellenfél akar csinálni, vagy már megcsinált
3.A választási rendszer inkorrekt is lehetne akár, de atény az, hogy még mindig az dönt ki tud több választót maga mögé állítani.

Ettől függetlenül, a franc tudja, hogy mikor zsong be a magyar és megy el az urnához, hogy bár nem tudja ki az akire szavaz, viszont azt tudja hogy a fityiszre nem.

J.László 2015.02.10. 19:56:30

@hanta boy:
Szegény összekeveri 2010-et 2002-vel:D

rasztaszív 2015.02.10. 19:58:01

@hanta boy: olvasgasd az ebesz jelentést.

BiG74 Bodri 2015.02.10. 20:00:37

@hanta boy:

Egészségedre !
Akkor nem is fárasztalak tovább a "magasan szárnyaló gondolataimmal". :)

hanta boy 2015.02.10. 20:00:52

@rasztaszív:

Raszista Szív!

Megnyugtattál!

Az egy cseppet se zavarjon, hogy a ballibsi katyvasz bukott politikusai diktálták az egészet az EBESZ-nek....

Ugyanúgy, mint a Tavares-jelentést......csak hát lebuktatok!!!!!!!

hanta boy 2015.02.10. 20:02:17

@BiG74:

Nagy Úr!

Olvasgatok, olvasgatok...válaszolgatok...meg ilyesmi....jobb híján.....

Egyébként te kire szavaztál ebben az "elcsalt választásokban"?

J.László 2015.02.10. 20:05:03

@rasztaszív:
Az EBESZ (benne Eörsi Mátyás elvtárssal) annak idején kifogástalanul demokratikusnak találta a szénné csalt grúz választásokat, tehát mással gyere, ne az EBESZ-szel.

rasztaszív 2015.02.10. 20:07:47

@hanta boy: @J.László: persze,persze.egy magyar fasiszta szavához képest semmi az ebesz.sőt,az egész világ hülye.csak a bölcs magyar fasiszták nem.

Bobby Newmark 2015.02.10. 20:08:54

@hanta boy: Gondolom nem tűnt fel a feltételes mód, meg a feltétel. Ugyanis azt tettem feltételnek a polgárháborúra, hogy elcsaljátok a demokratikus leváltás lehetőségét.

Azon meg ne aggódj, hogy nem lenne puska meg tank, a fegyveres erőknek is páros lábbal léptek a tökére fideszék.

J.László 2015.02.10. 20:09:00

@rasztaszív:
Ez most hogy jön ide?
Egyébként is mondtam már, április óta komcsik vagyunk. Ezért még megütheted a bokádat.

Rubifan 2015.02.10. 20:11:21

Rohadt mindegy, ki nyer 2018-ban, leszarni a választokat, lopni amennyit csak lehet, pofátlan módon hazudozni , ezek maradnak a fő politikai irányelvek! Szidhatjátok egymást most is, akkor is, azután is , nektek ez maradt a demokrácia! Lehettek libsik, komcsik, jobbikosok vagy fideszesek a valóságban csak négy évente előrángatott agyhalottak vagytok és ennek megfelelően kezelnek benneteket a politikusok egészen addig amíg nem veríték pofán őket! Gyerünk srácok, ne csak a billentyűzetet üssétek ekkora elánnal! Engem már 76- ban gumibotoztak, ti jöttök, vagy kussoljatok!!!

rasztaszív 2015.02.10. 20:15:04

@J.László: mi a gondod?erről volt szó.komcsi,vagy fasiszta,nálam egy kutya.

J.László 2015.02.10. 20:19:09

Rászolgált már az index is egy csigazabálóknál szokásos példányszám-növelésre.

Most olvasom csak ezt a cikkecskét. Csúcs.

BiG74 Bodri 2015.02.10. 20:21:47

@maxvall bircaman szerkesztő:
Vágasd le !

@hanta boy:
Nem tekintem elcsaltnak a választásokat, max egy picit erkölcstelennek a választási törvény módosítását.

Megmondom őszintén nem szavaztam. A fityiszt mindig is rühelltem, a baloldal meg impotensek bandája, akik ráadásul még el sem tudnak takarodni a p**ba.
A jobboldal radikálisai meg bocs de debilek, mert sem a korhoz, sem az általános emberi értékekhez nem képesek illeszkedni. Viszont a Jobbik konszolidációját érdeklődéssel figyelem, bár gyanúsak, de eddig jól csinálják, még a végén meglesz az a cserebogár.

hanta boy 2015.02.10. 20:40:23

Nagy Úr!

Már hónapokkal ezelőtt javasoltam a ballibsiknek, hogy akkor teszik a legtöbbet a Fidesz leváltásáért, ha el sem indulnak a választásokon.....

Ahol csak a Fidesz és a JOBBIK indul mindig a JOBBIK győz!!!

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.02.10. 21:14:50

@hanta boy:

Ja persze a Jobbik, a fidesz mellett a másik Moszkvából pénzelt kis suttyó párt.

Putyin szolgák, ha nektek az orosz haza kell, azzal a világhírü polónium alapú demokráciával, akkor húzzatok el a magyar földröl Szibériába!

Tudományos libsizmus 2015.02.10. 21:18:57

Bírom, amikor "magyar föld"-eznek a megrögzött hungarofóbok:)

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.10. 21:44:39

@Bobby Newmark: Ennek semmi jele nincs, holott már lassan egy év eltelik a választások óta, és volt egy elég forró őszünk..A magyar belpolitika egyébként sem igazán kedvez az új pártok létrejöttének. Megszámlálhatatlan kis pártkezdemény tűnt el a semmibe, amik pedig nem, azok marginális törpepártocskák maradtak. Az egyetlen kivétel talán a Jobbik, de ő se nagyon tud kitörni a középpárti státuszból..

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.10. 21:48:14

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Akkor a brit választási rendszer sem okrrekt? Hisz ott nincs is listás hely. Kizárólag egyéni körzetekből kerülnek be a jelöltek. Eszerint ma kb. 20-30 ellenzéki képviselő ülne a magyar parlamentben..

Hannibal ante portas 2015.02.10. 21:50:31

Üzenőfüzet, kedves gyermekem, te már szétestél. Keress legaláb 1 valamennyire komolyan vehető indokot, mert ez a három semmire sem jó. Aztán írd le egy papírdarabra, zárd el jól, s 2018- ban vedd majd elő, de addig inkább egy szót se, mert komoly támogatást adsz az újabb 2/3 - hoz.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.02.10. 22:26:12

@rasztaszív:

Nem. Ellenben ha nem indult volna az ellenzék (TGM - bojkott), akkor arra felkapták volna a fejüket máshol (EU & Co), de így kénytelenek OV-t legitim vezetőnek elfogadni.

Továbbá: A jövőben, mivel egyszer már legitimálták ezt a rendszert, kénytelenek lesznek ezen keretek között megverni a Fideszt. (Amennyiben ez siekrül, akkor viszont nagyon megverik.)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.02.10. 22:30:49

@A megvalósult amerikai ólom..:
A magyar rendszer azért nem korrekt,mert 45% elég a kétharmadhoz.

Amúgy leírom lassabban: Azzal, hogy elindultak, legitimálták ezt a rendszert (az ellenzék)

kayaibrahim 2015.02.10. 22:40:09

A Fidesz nagyon keményen bebetonozta magát az új választási törvénnyel. A Jobbik és a baloldal, ha nem köt valamilyen választási szövetséget, akkor esélytelenek, ha meg kötnek akkor a választóik hőbörögnek majd mindenfélét. Pedig nagyon szép lenne, ahogy megállapodnak, hogy ezentúl nem zsidózunk meg nácizunk, meg cigányozunk, megpróbálunk normálisan együttműködni, tiszteletben tartva egymást. Persze az acsarkodás a rendszer lényege, de talán új szelek fújnak. Programnak elég lenne, hogy feljelentik egymást a legkisebb korrupcióért is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.10. 22:47:51

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"A magyar rendszer azért nem korrekt,mert 45% elég a kétharmadhoz."

Ez minden választási rendszerben így van. Sőt lehet hivatkozni a demokrácia bajnokára, az USA-ra, ahol még "igazságtalanabb" az elektori rendszer.

kvadrillio 2015.02.10. 22:49:03

A kormány újabb terve - Összevonnák a közmédiumokat
nepszava.hu/MTI|2014. nov 26. 08:34
[A+ A-]
[Nyomtatás]
[Küldés e-mailben]

Forrás: Thinkstock

A négy közszolgálati médiaszolgáltató - Magyar Televízió Nonprofit Zrt., Magyar Rádió Nonprofit Zrt., Magyar Távirati Iroda Nonprofit Zrt. és Duna Televízió Nonprofit Zrt. - egyesítésére vonatkozó javaslatot nyújtottak be a parlamentnek kormánypárti képviselők kedden.

A fideszes Dunai Mónika és Tuzson Bence - a kormánypárti frakció szóvivői - által jegyzett javaslat szerint az elmúlt közel négyéves időszak gyakorlati tapasztalatai azt mutatják, hogy gazdaságossági, költséghatékonysági szempontokra figyelemmel indokolt a négy önálló gazdasági társaságot egyesíteni.

A képviselők azt indítványozzák, hogy a jelenlegi Duna Televízió Nonprofit Zrt.-vel beolvadás útján egyesüljön a másik három gazdasági társaság, és Duna Médiaszolgáltató Zártkörűen Működő Nonprofit Részvénytársaság elnevezéssel egyedüli közszolgálati médiaszolgáltatóként folytassa tevékenységét.

Megjegyezték, hogy az átalakulás kizárólag a gazdasági társaságok számában - illetve elnevezésében - eredményez változásokat, az új társaság valamennyi — a korábbi négy közszolgálati médiaszolgáltató számára a törvény által előírt közszolgálati — feladatot egyedül fogja ellátni.

A politikusok egyértelműen rögzítenék, hogy a közszolgálati médiaszolgáltatónak milyen típusú - rádiós, televíziós, online, hírügynökségi - szolgáltatásokkal kell szolgálnia a társadalom érdekét. A szabályozás újdonságként javasolja bevezetni az Európa számos országában már régóta alkalmazott úgynevezett közszolgálati értéktesztet, amely a nézettség, illetve hallgatottság mellett a közszolgálati jelleg mérésére is kiterjed.

A kormánypárti képviselők kötelezettségként írnák elő, hogy a közszolgálati médiaszolgáltató működése, stratégiája kiszámítható és előrelátható módon tervezett legyen. Kitérnek arra is, hogy a beolvadás egyrészről biztosítja, hogy a gazdasági társaságok ne jogutód nélkül szűnjenek meg, másrészt pedig a közszolgálati feladatok folyamatos ellátása is biztosított marad.

A javaslat emellett megfelelő jogi formában rögzítené a médiatanács által alkotott, alapvetően az állami vagyonnal való gazdálkodással összefüggő szabályokat, és több helyen pontosító, egyértelműsítő rendelkezéseket tartalmaz.

Dunai Mónika és Tuzson Bence ezen felül több, a közmédia, illetve egyes rendelkezésekkel összefüggésben a teljes médiapiac napi működése számára szükséges módosítást irányoz elő. Ezek egyebek mellett a műsorterjesztésre, a műsorkvótákra, vagy a hallássérültek számára hozzáférhetővé tett műsorszámok szabályozására vonatkoznak.
Cáfolták, mégis két új csatornával bővül a közmédia
Jövőre két új csatornával bővíti kínálatát a közmédia. A Petőfi TV a 16-35 év közötti korosztálynak szóló műsorokat sugároz majd, míg az M4 Sport csatorna kiemelt feladatának a 16 kiemelt magyar sportág életének, továbbá nemzetközi sportesemények bemutatását, versenyeik közvetítését tekinti - közölték.
A Népszava már megírta, "Nemzeti bulvárcsatornát indítana a köztévé", azonban ezt akkor az MTVA cáfolta.Lapunk október közepén írt arról, hogy "Nemzeti bulvárcsatornát indítana a köztévé". Értesüléseinket akkor az MTVA azzal cáfolta, hogy "minden alapot nélkülöz az a híresztelés", ami szerint bulvár-jellegű csatorna indításán gondolkodnának. Ugyancsak cáfolták, hogy "beáldoznák" az M2-t, mint közölték, a gyerekcsatorna stratégiai fontosságú szerepet tölt be a közmédia portfóliójában, ezért "sem rövid, sem hosszú távú" terveik között nem szerepel a megszüntetése.
Az MTV Zrt. és az MTVA október 30-i közleményében azt írta: elérkezett az idő, amikor a szervezeti energiákat a tartalomszolgáltatás minőségi fejlesztésére fordíthatják, és a magyar közönség igényeit a legteljesebb mértékben kiszolgálni képes közszolgálati tartalom előállítására koncentrálják.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.10. 22:59:37

@Alick:

Ez szerintem bármely másik pártra is elmondható. Ad absurdum a többpártrendszerre sem lett volna szükség, ha az MSZMP megoldotta volna az ország problémáit.

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

"Eddig te sem tűntél nagy Fidesz-rajongónak."

Én nem vagyok sem rajongója, sem ellenzője a Fidesznek, A saját értékrendszerem szerint értékelem az egyes pártok tevékenységét.

Másfelől azzal, ha mondjuk kijelentem, hogy 1938-ban az NSDAP-nek nem volt alternatívája, csak egy tényt állapítok meg, s ettől még nem leszek náci - kivéve persze egyes kommentelők szemében. :) De ezen az alapon voltam már Fidesz-bérenc és liberális majom is, nácifasiszta, liberálbolsevik, továbbá rasszista és cigánybérenc, antiszemita és filoszemita is stb.

Természetesen ezek a vélemények nem angem jellemeznek, hanem a minősítők álláspontját.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.02.10. 23:09:04

@jogalany:

Ebben nem értek veled teljesen egyet, bár van benne igazság. Ahogy a Jobbik kezd "mainstream" párttá válni, úgy prostituálódik, ez minden pártra jellemző - sajnos. Minél szélesebb tömegeket szólít meg, annál nehezebb egy konzisztens értékrendet képviselni.

Orbán Viktor (törölt) 2015.02.10. 23:31:34

nem vagyok g.ci

Peterpapo 2015.02.10. 23:32:17

@A megvalósult amerikai ólom..:

Milyen magyar lakosságról beszélsz? :) Arra a pár ezer emberre, akik még kijárnak meccsre? Milliók szarják le, hogy a válogatott ki jut-e a a következő VB-re, vagy EB-re. Egy kicsit kevesebben, mint ahányan azt szeretnék, hogy a Geci elhúzzon már végre a büdös kurva anyjába.

Szelid sunmalac 2015.02.10. 23:50:24

@J.László: azert ez egy kicsit meg itt is durva, nem gondolod?

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.11. 00:05:41

@Peterpapo: Sajnos a tények makacs dolgok. Márpedig a kormánypártnak még most is kétmillió biztos szavazója van, és akiket elvesztett azok sem pártoltak az ellenzékhez, hanem a bizonytalanok táborát erősítik.

"Milliók szarják le, hogy a válogatott ki jut-e a a következő VB-re, vagy EB-re." Tehát az analógiám stimmel, hiszen milliók szarják le hogy mi lesz a magyar baloldallal..

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.11. 00:14:09

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Hogy tetszik érteni ezt a 45 %-ot. Listán? Csakhogy épp az a vegyes rendszer lényege, hogy nem csak a listás helyek számítanak. (Egyébként a jelenlegi kormánypárt listája nagyjából egymillió szavazattal kapott többet, mint az Összefogás közös lista.)
Nagy-Britanniában pedig akár az összes képviselői helyet is megszerezheti az egyik párt, ha minden körzetben akár csak 1 %-ot ver rá az ellenfélre.
Egyébként meg a kétharmadnak jelenleg nincs túl nagy jelentőége, hiszen,mivel nem számítottak 2014-ben kétharmados győzelemre, minden kétharmados változtatást megcsináltak a választás előtt..

mortullus 2015.02.11. 02:32:10

@A megvalósult amerikai ólom..: Ezeknek magyarázhatod :) Sosem fogják megérteni, hogy egy olyan választási rendszerben, amelyben a 199 mandátumból 106 egyéni, ebből egy párt megnyer 96-ot, plussz listán is kap 45 %-ot, azzal épp megcsíphető a kétharmad. És hogy ez egyszerű matek és nem valamiféle világraszóló aljasság. Nem a választási rendszer, hanem az agyuk meg a személyiségük van eltorzulva. :)

mortullus 2015.02.11. 02:43:03

@A megvalósult amerikai ólom..: Vicces ez a "lebontjuk a kétharmadot Veszprémben" sztori is. Ja, a félKÉSZ hülyével. Alig van olyan törvény, ahol valóban az összes (199) képviselő két harmadának szavazata szükséges, hogy átmenjen. Ezeket már megváltoztatta a Fidesz 2010-14 között. A legtöbb "kétharmados" törvény megváltoztatásához a JELENLÉVŐ képviselők két harmadának szavazata kell.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.02.11. 09:08:28

@mortullus: @A megvalósult amerikai ólom..: @Kovacs Nocraft Jozsefne:

szépen elirogattok róla, hogy milyen a magyar rendszer, miközben a mondanivaló (és bocsánat, ha nem jött át) arról szólt, hogy ha indulnak a választáson, elfogadják a szabályait. Utólag késő bíróságra járkálni.

mortullus 2015.02.11. 09:40:05

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: De indultak. Ebből is látszik, hogy igazából semmi kifogásolni valót nem láttak az új választási rendszerben. Tetszettek volna több listás szavazatot és több egyéni mandátumot szerezni.

Érdekes, ha a ballibbantak nyertek volna, akkor is ment volna az ájvékolás, hogy ez egy szörnyen torz választási rendszer? :)

Peterpapo 2015.02.11. 09:41:26

@A megvalósult amerikai ólom..:

Ez csak a vágyálmod. Sosem volt a Fidesznek 2 millió biztos szavazója. Több mint a fele csak a baloldal ellen szavazott, nem meggyőződéses Fideszes, tehát csak azokról beszélünk, akik biztos pártválasztók. A bizonytalanokat, akik végül mégis rájuk szavaztak, ne számold bele!

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.11. 13:20:23

@Peterpapo: Jelenleg van kétmillió biztos szavazója a Tárki felmérése szerint, amely 25%-ot mért neki a teljes szavazókorú lakosság körében. A szavazókorú lakosság létszáma kb. 8 millió fő. ennek a 25 %-a a kétmillió. Nem olyan bonyolult ez..

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.11. 13:23:43

@mortullus: Egyébként már eddig sem volt kétharmad, hiszen a nemrég elhunyt fideszes képviselő már egy ideje nem volt abban az állapotban, hogy szavazni tudjon a parlamentben..

Peterpapo 2015.02.11. 13:41:04

@A megvalósult amerikai ólom..:

"Az Ipsos mérése szerint teljes népességben a Fidesznek 21 százalékos a támogatottsága"

Ez mai hír.

A 8 milliónak a 21 százaléka nem 2 millió. Nem olyan bonyolult ez.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.11. 15:19:27

@Peterpapo: Közvéleménykutatásban pár %-nyi eltérés hibahatáron belül van. Másrészt leírnád, hogy mit mért az Ipsos a baloldali pártoknak? Vagy inkább hanyagoljuk a témát? Egyébként én a Tárkit idéztem és nem az Ipsost..

Peterpapo 2015.02.11. 15:58:07

@A megvalósult amerikai ólom..:

A pár százaléknyi eltérés, lehet akár mínusz is, de gondolom ezt Te is tudod. És Te miért a Tárkit választottad? Az MSZP-re negyedik hónapja 11 százalékot mérnek. De ha már itt tartunk a Századvég 30%-ot ír a Fidesznek. Szerinted melyiket vehetjük alapul? Csak azért kérdezem, mert a 30 százalék és a 21 százalék között elég szignifikáns a különbség.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.02.11. 22:28:19

@Peterpapo: És te miért a Szondát? A Tárki egyébként az ATV-ben rendszeresen véleményműsorokban szereplő Sík Endrével az élén nem igazán vádolható jobboldali elfogultsággal. Ha az összes kk. méréseit átlagolod kijön kb. az a 25%.
De nem is ez a lényeg ,hanem az hogy a a baloldali pártok egyáltalán nem voltak képesek erősödni a Fidesz népszerűségvesztése után. Az pedig már tendencia hónapok óta, hogy a Jobbik vált a második politikai erővé az országban. Tehát a baloldalnak nem elég egy kicsit megverni a Fideszt- mint mondjuk 2002-ben-mert mostmár ott van a Jobbik is amellyel nem koalícióképesek..
süti beállítások módosítása