Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) Összefogás (1) összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Balázs Péter: a póz maga az ember?

2013.10.01. 07:49 | Üzenőfüzet | 71 komment

Címkék: színház

Az most teljesen másodlagos hogy, Balázs Péter érvényes vagy érvénytelen pályázattal ugrott rá a Vígszínház igazgatói székére. Fogalmazhatnék úgy is, hogy nem érdekel. Amit ugyanis a színházakkal művel a kormányzat, az már olyan bohózatba illő, hogy egy másodosztályú ripacsot is simán el tudok képzelni az egyik legrangosabb magyar színház élén.

Balázs Péter.jpg

Sokkal érdekesebb a mottó, amit a pályázatában megjelölt. Azt sikerült ugyanis odavésni, hogy „a stílus maga az ember”. Ez bizony így van, tökéletesen egyetértünk. Abban viszont valószínűleg olvasóinkkal értünk egyet, hogy egy színházigazgató egy pályázat mottójaként ilyen közhelyet képes leírni, akkor az bizony jellemzi a munkáját is. Ugyanis egy olyan ember, aki művészi – direktori! – hitvallásaként képes ennyire közhelyes lenni, mindenre alkalmas, csak színházigazgatónak nem.

De ha már itt tartunk, a stílusáról is érdemes egy-két szót ejteni. Jó néhány éve a körúton sétálva találkoztam vele, nem is olyan messze a Vígszínháztól. Egy pillanatra azt hittem, hogy jelmezben van és filmet forgat. Valami múlt század eleji ruhát fedeztem fel rajta, miközben sétapálcával a kezében baktatott. Kamerát sehol nem láttam. És bizony aligha jelmez volt: Balázs Péter egyszerűen csak korzózott egyet az emberek között. A stílus maga az ember. Csak éppen tudni kell különbséget tenni stílusos emberek és pozőrök között.

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr185542992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

czjanos 2013.10.01. 19:07:47

Kit érdekel a pályázata? Ott volt a Fidesz kongresszusán, bájosan bazsalygott, tehát kiválóan alkalmas a jeles fővárosi színház élére. Van még felesleges kérdés?

2013.10.01. 19:21:08

A kabarékban hitelesen ordít. Kb. ennyi. Nemcsák és Dörner után már nincs min csodálkozni.

Kandabula 2013.10.01. 19:26:20

Szerintem már az is pofátlanság, hogy egyáltalán pályázott. Ez olyan fideszes. Vegyük el egy sikeres igazgatónőtől azt, amit létrehozott.

Megyko · http://www.szinkronrendezo.blog.hu 2013.10.01. 19:40:03

nemtudom miért kommentálok ide

színvonaltalan karaktergyilkos poszt. minden érdemit és józanságot nélkülöző, szánalmas. balázs péter nem szent, de a szigligeti színházban végzett igazgatói munkáját volt szerencsém nézőként több évadon keresztül követni, és kifejezetten kiegyensúlyozott színházat csinált. kortárs/klasszikus/fújmusical egyaránt műsoron volt, igen. és segített az ádámok és évák sorozat létrejöttében, mely lényegében fiatalok százait, de évek alatt lehet ezreit hozta a színházba, és szerettette meg velük azt.

nem istenítjük balázs pétert, egyértelműen fidesznyik, de erre a kiegyensúlyozatlan becsmérlésre érdemtelen.

conmorientes 2013.10.01. 19:58:14

Nehéz a kérdés és a poszt ráadásul súlyosan egyoldalúnak tűnik....
Nem szerettem szinészként Balázs Péter mert számomra ripacsos karakterszinészként nem alkotott maradandót.
Azért sem szeretem mert politikai elkötelezettsége is nyilvánvalóan narancsos, az pedig sok tartalmat már alapvetően nem ígér.
Ezzel együtt akár közhelynek hangzik akár nem a mottójával mélyen és teljesen együtt tudok érteni, már csak azért is mert egy rossz stílusú embert meg az a rossz stílus határozza meg, így Balázs Pétert is....
Teht ilyenek az örök igazságok.
Csak és csupán megjegyzésképpen: Persze egy közhely nem lehet plágium tárgya, de ezt a mottót egy élő magyar Nobel-díjastól kölcsönözte, akinek a szájából mindez nagyon más hatással hangzik.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.10.01. 20:00:22

A stílus maga az ember se jó már? Mit kellett volna írnia szakmailag? A Vígszínház nem lehet ellenzékben? A pályázatot akkor kell benyújtani, amikor Balázs Péter odaér?

vider 2013.10.01. 20:01:45

"Valami múlt század eleji ruhát fedeztem fel rajta" .. és akkor mi van? Az, hogy te azt sem tudod milyen viselet volt rajta, az elég gáz, az, hogy B.P. felvett egy tradícionális ruhát az utcára, na az legkevésbé sem..

Normális (nyugati) országokban az emberek nem szégyenlik hordani a népviseletüket ünnepeken vagy vasárnap.. büszkék rá, (akár még külföldön is) büszkén hordják tradícionális öltözékeiket.. És valamiért senki nem köpködi meg őket ezért.. Már-már kezdtem azt hinni, hogy Magyarországon is javul ezügyben a helyzet, de te vagy az ékes bizonyíték, hogy micsoda hulladék emberekkel és az általuk szított gyűlölettel van tele ez az ország.

Érdekes hozzáállás az, hogy Te, egy (színházi értelemben vett) senki az öltözéke és egy pályázat mottója alapján ítélsz meg szakmailag másokat.. Mondjuk az látszik, hogy közöd nincs a színház világához, gyanítom nézőként se, így végülis érthető, hogy miért nélkülözöd posztodban a szakmai érveket..
A kérdésem már csak annyi, hogy akkor mi motivált a cikk megírására? Fideszes, mocskoljuk egy kicsit? Ennyi? Szánalmas vagy.

Kandabula 2013.10.01. 20:01:59

@Megyko: asszem inkább erkölcsi szempontból kéne a dolgot nézni. Lenyúlni más sikereit, ez a lényeg. Ha a szigligeti színházban ő egy sikeres igazgató volt, mi késztette, hogy onnan eljöjjön és hiányos pályázattal (tudva tudván a politikai hátszelet) kitúrjon egy kollégát? Nem tudom, hol dolgozol, mit csinálsz, de fordítsd le saját életed realitásába ezt a történetet.

nem várt fordulat 2013.10.01. 20:13:16

egyet értek a két nagyobb lélgzetvételű komment tartalmával.

nem ismerem Balázs Péter, színészkén én sem szeretem, szerintem is egy ripacs, de simán lehet, hogy teljesen jól el tud vezetni egy színházat.

itt azzal van a baj, amilyen módon ezt levezényelték, már megint.

nem mellesleg nekem tetszik, ha valaki múlt század végi ruhában, sétapálcával mászkál, legalább színt visz egy kicsit a városképbe.

járjon mindenki kötelezően fekete pulcsi, farmer, fekete cipő szettben?
mert a legtöbb ember az utcán ennyire fantáziadús, és nálunk amúgy sem dívik akár egy kicsit is egyedi lenni, kitűnni a tömegből.

Kandabula 2013.10.01. 20:17:57

Haggyátok már ezt a hülye öltözködési betétet. Elviszi a dolgot a lényegről!

Bolsi Buster 2013.10.01. 20:24:55

An(n)ál nagyobb bohózat nem kell, hogy Alföldi a Nemzeti igazgatója!

Kandabula 2013.10.01. 20:31:23

@Puskát kellett volna hozni: hiányoztál... Egyébként már nem ő az igazgató. Lekéstél.

jet set 2013.10.01. 20:38:08

@Kandabula: Kitúrjon? Lejárt Eszenyi megbízatása. Más is pályázik. Hallatlan, mekkora görénység.

Szúnyog 2013.10.01. 20:38:36

Alföldi után Eszenyi hiszti. Ez kell a pár száz fika-blog kommentelői nagy részének. Most idefingott a poszter egy kisebb nullát, jöhet a dühöngő.
Tál későn került ki, ezért még nincs egy stadionos hozzászólás se. (Amúgy én is elhivatott stadion-ellenes vagyok.)

jet set 2013.10.01. 20:39:52

Maga az írás pedig egy gyűlölködő fröcsögés. Kint az index címlapon.

Bolsi Buster 2013.10.01. 20:45:44

Az Index mindig hisztit rendez ha netán magyar ember pályázik vmi kultúrpoziba. Ez ugye normál esetben csak zsidó, esetleg gojfront lehet(ett) liberó rule idején. Verebes Pesta, Alföldi(goj) Robi, Eszenyi(goj) ez kell az úri közönségnek. Persze Kolosi RTL-es csodáit még mindig lehet nézni, az legalább kosher.

egy hang a hátsó sorból 2013.10.01. 20:52:43

Azert a Vigszinhazat "az orszag egyik legrangosabb" szinhazakent emliteni egy kisse megmosolyogtato...

csak egy néző 2013.10.01. 20:55:47

Átrágtam magam a "pályázatán". A stílus tényleg maga az ember. A 80. Oldalt elolvasva jöttem rá erre a közhelyre.
Micsoda izgalmas előadások lennének, tuti teltházzal. A színpadról konferálna személyesen keménykalapban, ripacskodva maga a direktor. Celebek, hírességek, POLITIKUSOK, a színpadon a kötelező vagy kedvenc olvasmányaikból szemezgetnének. Szinte látom magam előtt a kiválóan artikuláló Kövér Lacát, Budai Gyuszit,-akinek a képviselőtársaim szó is komoly kihívás (képvselőtásaim), - amint kedvenc olvasmányából Orbán Viktor: Egy az ország című könyvéből idéz magvas gondolatokat, sűrű vastaps közepette. Mennyi iskolást lehetne kivezényelni a nyilvános főpróbákra, aminek a végén meg is tapogathatnák kiváló politikusainkat, akik jóságos mosollyal megsimogatnák a kis buksijaikat.

monddazigazatmar 2013.10.01. 20:58:11

@czjanos: Kit érdekel a pályázata? Ott volt a Fidesz kongresszusán, bájosan bazsalygott, tehát nyilván alkalmatlan bármire. Mert hát a színházigazgatóknak buzinak, de legalább is balliberálisnak kell lenniük.

Kandabula 2013.10.01. 20:58:32

Semmi gond. Csináljátok.

genyamagyar 2013.10.01. 21:00:51

Persze, ha Eszenyi ment volna végig múltszázadbeli ruhában, nos lenne akkor sivítás-visitás, hogy "mekkora balfék, még a divatot sem ismerei!"

Balázs Péter természetesen pályázhat oda ahova akar. Meg én is, meg bárki más is, akár Jucika a vegyesboltból is.

Na de, hogy esélyünk is legyen? Ez a nonszensz!

Akiket a fidesz benyomott a színházak élére, csak rontottak rajta. Ez az igazság.

Szúnyog 2013.10.01. 21:01:03

@csak egy néző: egyszerű vagy, de nem baj, ha jól érzed magad így.

genyamagyar 2013.10.01. 21:02:26

Remélem ágyékkötöben is fog majd sétálgatni, hiszen valamikor mi magyarok abban jártunk. :)

tükörfúró 2013.10.01. 21:04:21

Gyerekek, az megvan, hogy Ő maga, Személyesen a nagy, a páratlan, a hihetetlen, a mindenhez értő,...
..MEKK MESTER?!?!?! :XDD :DD
egyenesen az eredeti meséből! Magyarok milliói tudják ezt, ki sem kell nyitniuk a szemüket, csak megszólal, és mindenki tudja ki őő...... ennyiiii...;))

Ludovikás Levente 2013.10.01. 21:04:45

A Vígben 3-4-szer voltam az elmúlt években, aztán elég is volt. Nem igazán tetszett, nem volt érdekes, valahogy olyan uncsi az egész repertoár. Kéne egy élő kortárs színházat csinálni valahogy másként

monddazigazatmar 2013.10.01. 21:04:50

@csak egy néző: Azt te látod magad előtt mert egy ilyen ember vagy.
Nekem erről speciel a "Nagy könyv" c. TV műsor ugrott be. Ott egy Geszti nevű általam nem szeretett ember úgy mutatta be az általam szintén nem szeretett Pál Utcai Fiukat, hogy majdnem megszerettem mindkettőt.

csak egy néző 2013.10.01. 21:05:10

@csak egy néző:
Ja még valami.
Nézzétek már meg a neten a pesti színházak jegyfoglalását. Vajon melyik 2 színházba nem nagyon lehet egy hónappal előre jegyet venni? Segítek, hogy ne kelljen googlizni. A Madáchba és a Vígbe. És melyikbe mehetsz akár holnap este is, akár csapatostul? A Nemzetibe és Új Szinházba.

regress 2013.10.01. 21:05:46

balézs spórol. a színház kelléktárából öltözik.a gondolataival is spórol. az a pályázat szégyen a szakmára,

2013.10.01. 21:09:03

"Ugyanis egy olyan ember, aki művészi – direktori! – hitvallásaként képes ennyire közhelyes lenni, mindenre alkalmas, csak színházigazgatónak nem."

Mit is mondhatnék erre? A stílus maga az ember.

tükörfúró 2013.10.01. 21:10:41

Ja, és persze, hogy is feledhetnénk a nagy hohohohohoho horgász..bizonyám, sőőt....törpojáca személyesen..temészetesen! :DDD
ezkész:))) ilyen nincs.....ennyit rég röhögtem, törpojáca a szinigazgató..fogjatok leee:)))

Kandabula 2013.10.01. 21:11:48

Egyébként is egy ripacs. Rég nyugdíjban a helye. Mi a csudát akar még?

csak egy néző 2013.10.01. 21:12:44

@Szúnyog:
Kiskancsó! Te sem vagy túl bonyolult.
"Szúnyog 2013.09.28 07:56:34
Végig sem olvastam ezt a szart. Egyetértek Behajtó70-nel. A blogger egy gyűlölködő, elfogult, primitív fasz."

Kandabula 2013.10.01. 21:16:48

Leépülünk, leépülünk. A volt fiatalok átmentek öregbe. Bolond világ.

monddazigazatmar 2013.10.01. 21:19:13

@tükörfúró: Hogy te mekkora barom vagy. Szinkronszerepek alapján azonositani valakit. Carter doki a vészhelyzetből jobb szinházigazgató?

2013.10.01. 21:19:59

Na de ha már stílus, mi lett volna ha Benedek Miklóssal hozza össze posztolót a jósors? Vagy Szacsvay Lászlóval? Ők is pozőrök? Aligha.

2013.10.01. 21:23:35

@tükörfúró: Nagy dolog. Anno mikor Sinkovits Imre távozott erről a színpadról, azt hiszem valami könyökrádió ment a Petőfin, és hogy be tudja azonosítani a célözönség hogy a gyászhírben kiről van szó, mindenki Törpapájaként aposztrofálták a színészóriást.

alfacharlybravo 2013.10.01. 21:33:15

Nem tudom, egy fartúró magyar gyalázó balib szarházi biztosan jobb igazgató lenne. Persze a tehetség csak egy népben van meg, Adam Sandler Sas Józsi meg a többi szarházi az tehetség. Ja meg Dopemann.
Én nem értek hozzá, de nekem egy szimpatikus színész volt világ életében. És csak politikai alapon bírálni taplóság. Alföldi Robikat még szappan formájában is utálnám.

tükörfúró 2013.10.01. 21:48:01

@Aser Tzuiko: Ha nem érted mitől találóak ezek a dolgok, nem tudok segíteni rajtad, mitől komolyodik el mindenki, ha mindenkki törpapájáról és mitől kezd kajánul röhögni, ha mindenki törppojácájárol van szó...

Mondjuk alattad itt már a szappant főzik, alföldiszappant, ehhez képest egy kis lepojácázás még ártatlan csipkelődésnek sem igazán szellemes, azt elismerem.

2013.10.01. 21:54:20

Évtizedek óta ismert színész, rengeteget szerepelt a televízióban mégis csak azóta pojácázzák, amióta egyértelműen az egyik politikai oldalra állt, majd pályázott a szolnoki igazgatóságra. Undorodom attól, hogy Magyarországon mindenkinek a szakmai múltját is be kell sározni, ha nekünk nem tetsző oldalon áll. 2006 óta már nem is olyan jó úszó Egerszegi sem, lehet, hogy valójában nem is győzött Szöulban. Én pl. Székhelyi József közéleti tevékenységét mélységesen megvetem, de ettől nem vonom kétségbe a színészi kvalitásait. (És ha már rajzfilm-szinkronhangokról van szó, akkor Székhelyi szerintem nagyon jó Homer Simpson, noha legkevésbé sem hasonlít az eredeti Dan Castellaneta-féle hanghoz.)

micsoda? 2013.10.01. 22:03:35

@Kandabula: Egyetértek teljesen a véleményeddel.

Persze a mai világban semmi pénz nem elég, bármi áron megszerzendő. Egy müvész embertől másfajta gondolkodást képzeltem.

@Megyko: Hitelesnek tünik amit mondasz Balázs Péter munkájáról, de tartom a fenti véleményemet.

csak egy néző 2013.10.01. 22:10:46

@alfacharlybravo:
Idióta komám!
Te inkább maradj meg ennél a blognál. Úgy látszik ide többet jársz, mint színházba.
"Kurvázás szabályai, történetek, stb. Csiklóizgató
alfacharlybravo 2013.09.26 18:56:48
@Nathaniel Byron: Ma voltam egy nagyon kedves profi kislánynál és érdeklődtem, hogy hol a G pontja, tudja fene volt a válasz. valahol ott bent, a csiklóját meg tudta mutatni, nagyon helyes kis szemölcs volt csak könnyen kicsúszik az ember középső ujja alól nem szabd hagyni megszökni. Volt egy Brazil szekció a Hustler TV én ott a nuniból egy gyermek pénisz méretű csiklók voltak divatosak, apám csak néztem, hogy mi van? Van egy biszex nyuszi akit bevizsgáltam, hát ott sem volt éppen egy kis pötty kicsit megnyúlt volt. De G pont az rejtélyes dolog pedig előkapott egy G-pont vibrátort olyan vékony fekete elöl hajlott véggel.Hát mit izgat vele ha nem tudja hol van. Így aztán csak a herémet vibrálta meg magán valamit, azt a fenekétől nem láttam."

windex 2013.10.01. 22:12:42

@egy hang a hátsó sorból: miért? szerinted nem az egyik, hanem a legrangosabb?

windex 2013.10.01. 22:27:28

@alfacharlybravo: ááá, nagyon érdekes jelenség vagy :-) magad mondod, hogy politikai alapon bírálni taplóság, és ugyanabban a hozzászólásban magad teszed ezt. most akkor mi van?! :-)

na és csak hogy tiszta legyen, részemről ez nem álll fenn, adam sandler nem tehetségtelen, viszont rém egysíkúan szar a gyári szériacuccokban. sas józsi elviselhetetlen, és benne több sincs, se ízlés, se tartalom, legalább annyira, mint az operetthuszárkodó álmagyarkodókban az utcán, a neten, bárhol - vagy a nemcsák féle kamuszínházban. alföldi, meg mondjuk eszenyi viszont nem azért jó, mert a ballib kedveli, hanem azért, mert olyan a munkája. tudom, ez neked nem fekszik, mert te a munkát a hovatartozés alapján ítéled meg, nem tudod függetleníteni a kérdést. de hogy folytassam, eperjes, de blaskó péter is király - és nem csak lear - a színpadon, és így tovább... és mivel mindannyuk esetében a munkájukkkal adott élmény a meghatározó és emlékezetes, nem érdekel, hogy mire szavaz, kinek megy el a kampánygyűlésére, buzi-e, bi, vagy hetero, továbbá hogy milyen a színe, kora, a bőre állaga. legfeljebb, ha találkozunk, nem beszélgetek velük politikáról. ha meg mégis, az inkább legyen izgalmas baráti "csörte", mint a mindentől függgetlen utálatos indulatok levezetése, és a látszatfölény megszerzésére való törekvés. a munkásságot illetően kritikátlan kritika sajnos ez utóbbi körbe tartozik, és bár magad kifogásolod, mégis úgy tűnik, te is beálltál a sorba. ez most komoly, hülye vagy te is?

windex 2013.10.01. 22:31:58

@Aser Tzuiko: a posztoló is egy elfogult, kritikátlan ostabságokat firkáló véleményhuszár :-) kit érdekel, melyik színész melyik hülye tábornak drukkol? játsszon, higgyem el, hogy átváltozik, és minden este más embert látok, és érezzek jó dolgokat, jó erősen, és gondolkodjak, passz :-)

nem várt fordulat 2013.10.01. 22:40:19

@windex: mint ha egy csodaszép verset írtál volna egy földre hullott pattogatott kukoricának.

ennyi energiát belefekektetni :)

windex 2013.10.01. 22:50:34

@nem várt fordulat: adott egy szint. ezt tartom mindig, mindenkivel szemben, ragaszkodom egy nívóhoz. nem alacsonyodunk le, az kétszeresen haszontalan :-) egyrészt minket értéktelenít, differenciálatlanít és egyszerűsít le, másrészt adjuk meg az esélyt, hátha a nívó emel a partneren is. ugyan ritkán, de előfordult már :-)

tobeor 2013.10.01. 23:14:43

aranyvirágaim...

azok után, hogy egy smittpalikából államfőt csinált a a fideszes nagycsászár, ti még csodálkoztok a ilyeneken?

drága kis aranyvirágaim....

nesztek egy kis Petri, ő előre megmondta:

"Rettenthetetlen hülyék kora jő.
Pojácák vagy gazemberek? Is-is.
Egyszerre félem és röhögöm általlátni:
a szikla óhatatlan visszafelé görög."

ébresztő aranyvirágaim....

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.10.01. 23:23:28

Hiányosan adta be a pályázatát, amit időn túl pótolt. SZABÁLYTALAN!

Ha így hirdetik győztesnek nehezebben magyarázzák, mint most, hogy érvénytelenek a pályázatok és újat írnak ki.

A 70 éves ripacs hogy igazgathat ebben a korban, mikor sok orvos, tanár, bíró...nem dolgozhat?

Az övéikre semmi nem vonatkozik?

Nemzeti szarháziak!

Muhammad Balfas 2013.10.01. 23:23:44

@nemorino: Egyetértek. A "független" és "objektív" balos értelmiség azonnal bugrisozni, pojácázni kezd, mihelyt kiderül valakiről hogy a jobboldallal szimpatizál, és azonnal előítéletet kiált ha a másik oldal balos szimpátiája miatt támad egy művészt.
Gondolom a posztoló Balázs Pétert csak a televízióban sugárzott komikus jelenetekből ismeri, és nincs tisztában azzal, hogy sokáig a Víg művésze volt, és pl.a Képzelt riportban is játszott.(Talán érdemes lett volna utánanézni egy kicsit Balázs Péter színészi múltjának mielőtt minősítgetni kezdei.)
Ez a sétapálca meg múlt századi viselet is olyan érdekes: ha mondjuk Londonban öltözködik valaki így az olyan jópofa ugye? Persze nálunk csak pozőr lehet az illető. (Én egyébként láttam Szolnokon teljesen átlagos öltözékben, sétapálca nélkül:)

tobeor 2013.10.01. 23:25:26

@Múltkori után most hogy fog csalni a fidesz Baján?:

A választási csaló Fidesztől várod el hogy zavarja az, hogy a saját embere szabálytalanul pályázik?

kacaj....

tobeor 2013.10.01. 23:27:23

@Ches Desmond:
Mondj már nekem csak egy darab példát arra, hogy bárki valaha is lebugrisozta Eperjes Károlyt, Orbán régi barátját, egykori parlamenti képviselőt, közismert mélyfideszeset. Ja, hogy ilyen nem volt, de dumálni hülyeségeket azt tudsz...

Muhammad Balfas 2013.10.01. 23:39:25

@tobeor: Eperjest nem támadták vallási meggyőződése, politikai szimpátiája miatt? Nem relativizálták emiatt színészi teljesítményeit? Bizonyos körökben nem lett átminősítve öntörvényű zseniből unalmas pozőrré? Ember, te ebben az országban éltél az utóbbi 1-2 évtizedben?

monddazigazatmar 2013.10.01. 23:41:15

@tobeor: Gálvölgyi meg a Bajor a hetihetesben.

tobeor 2013.10.01. 23:46:23

@Ches Desmond: Ember, te nem szégyelled magad, hogy előbb azt mondod mindenkit lebugrisoznak, majd amikor számon kérem ezt, teljesen más dolgokkal jössz? És ha erre azt mondom, hogy sunyi köpönyegforgató vagy, akkor azzal jössz ugye hogy azért minősítelek, mert jobbosnak tartalak ugye?
Ebben az országban már MINDENKIT támadtak politikai meggyőződése miatt akár jobbos akár balos, akár színész akár kútfúró vagy ürgebőrkészítő. Ne akard már szegény jobbosokat mártírnak beállítani amiért támadják őket politikájuk miatt, a drága jobbosok zuázmme le hazátlan komcsiznak mindenkit aki nincs velük.

Úgy tudtam hogy méltatlan választ fogsz adni... hőbörgés az megy, azátn leleplezésre békasegge szintű képmutató méltatlankodás pláne megy...

Bugrisnak mikor mondták, azt mond, te állítottad, állj ki a saját szavadért... oké, hagyjuk, ugye fogsz.
tudom, elmúltnyócév a hibás, meg gyurcsány meg a miki egér, vagy akit csak akarsz de sose ti....

tobeor 2013.10.01. 23:53:09

@monddazigazatmar: Nem hiszem, adj forrást.
Egyébként Eperjes elment fideszes politikusnak. Még képviselő is volt. Aki politikusnak megy, az vállalja a következményeit, nem hiszem hogy a fideszesek is kímélnék a balos politikusokat. Tehát kritikát és gúnyt is biztos kapott bőven, ez bőven benne van, vállalta is. De bugrisozást, na azt nem kapott, ezt nem hiszem.

Vagy még az lehet, hogy tényleg mondott valami bődületes baromságot (amikről lemaradtam) és azt gúnyolták ki (amiről szintén lemaradtam, ami nem nehéz, mert tv-t is alig nézek), azaz megszolgálta. De ez nem valószínű, de ha mutatsz forrást, készséggel elhiszem.

tobeor 2013.10.01. 23:56:39

Azt már kitaláltátok, hogy smittpálon is aljas balos támadások miatt röhögött/sírt az ország?

mert olyan nincs, nem lehet, hogy egy jobbos tényleg egy senkiházi pojáca, vagy gátlástalan maffiózó, vagy hatalom- és fociőrült hazudozó, vagy félnótás tündéremséző, vagy szegényeket megvető pszichopata, á dehogy, ez mind csak a balosok aljas rágalma....

monddazigazatmar 2013.10.01. 23:59:00

@tobeor: Akkor ne hidd el, nem fogok 10 évnyi hetihetes szart végignézni, csak hogy megnyugodj. Cikizték, osztották, nagy az orra... volt ott minden, emlékszem. Azt mondod, hogy nem nagyon nézel tévét, de az biztos, hogy nem igaz...

tobeor 2013.10.02. 00:01:21

"Több mint 130 milliárdot fordít a kormány saját forrásból 2014-ben nagyberuházásokra. Az összeg 40 százaléka stadionfejlesztésre megy el"

Látjátok, ezt a világraszóló sikert? Nem, ennek semmi köze a hűtlen kezeléshez, a magyar pénzének elszórásához, egy focitébolyban szenvedő király tomboló őrületéhez.
Nem!
Ez tényleg azt jelenti, hogy már annyira felfejlődött az ország, már annyira nincs milyen nagyberuházásokat támogatni, annyira kiépült az ország, az infrastruktúra, annyira túlteljesített a GDP és a munkahelyteremtés, hogy a nagyberuházásokra szánt pénz majd felét, több mint 100 milliárdot stadionokra vagyunk kénytelenek elszórni.

tobeor 2013.10.02. 00:08:58

@monddazigazatmar: Mit tesz isten, pont olyan példát hozol fel, aminek a bizonyításához 10 évnyi adást kéne átnézni... mit tesz a véletlen... és persze meg se írték sehol, ugye? és soha senki sehol nem mondta rá hogy bugris, csak ott, így szöveges bizonyítékot nem lehet találni.... aha...

És mielőtt te is pofátlanul elkezdesz másról beszélni (cikizték, osztották, stb.), nesze, erre reagáltam, ezt kértem számon a haverodtól:
"A "független" és "objektív" balos értelmiség azonnal bugrisozni, pojácázni kezd, mihelyt kiderül valakiről hogy a jobboldallal szimpatizál"

Tehát bugrisozás és pojácázás, ezekről volt szó, ilyet mutass. Hogy osztották, cikizték, az reális, ugyanis Eperjes politikussá vált, így magától, önként belépett azon emberek közé, a politikusok közé, akiket osztani és cikizni szoktak, minden oldalról. Ezt vállalta. Az ő oldala pontosan ugyanezt teszi a másik oldal politikusaival, hagyjuk a dedós mutogatást a másik oldalra, meg a mártírozást, meg sajnáltatást, mert röhejes. Még a végén kitaláljátok, hogy a jobbos sajtó nem üti-rúgja harapja ahogy bírja a balos politikusokat... a kis szent, ártatlan, elsőáldozó szűzkislány fideszes sajtó....

Na hagyjátok ezt az ócska álszent színjátékot. Bugrisozást pedig nem hiszem, az ugyanis szakmai bírálat, és Gálvölgyi politikailag biztos támadta Eperjest, de szakmailag nem hiszem, nem reális.

tobeor 2013.10.02. 00:14:14

Mellesleg Eperjesnek érdemes lenne elolvasnia Klaus Manntól a Mephistót... talán magára ismerne.

(* gyengébbek kedvéért: ez nem bugrisozás volt! valami egészen más...)

Bálint Anna 2013.10.02. 00:43:52

Úgy bírom a baloldaliak háborgását, mikor a fidesz a saját embereit emeli magas pozíciókba. Mintha az előző kormányok mind nem ezt csinálták volna, az persze nem volt baj.... Eszenyi (ellentétben Alföldivel) jól vezette a Vígszínházat, személy szerint én sem értem, miért kell leváltani és ennek a kritikáját megértem. Viszont azt, hogy miért kell ilyen alpárian nekimenni Balázs Péternek azt egyszerűen vállalhatatlannak tartom.

monddazigazatmar 2013.10.02. 00:43:58

@tobeor: Mit ad isten, olyat kérdeztél, amire ez a válasz. Lehet hogy megirta a blikk, vagy nem, mondjuk 2000ben nem voltak még ilyen remek blogok.
Most, hogy konkrétan a bugris szó elhangzott e, vagy csak simán lehülyézték, és röhögcséltek rajta, hogy azért hídember mert ott fér el az orra, hadd ne emlékezzek. Meg ugye a szájtartását és beszédét is mintha kikezdték volna.

Egyébként kicsit nehéz ugy vitatkozni, hogy kérdezel valamit, a választ pedig nem hiszed el. Akkor ne kérdezz, és neked van igazad, de akkor végul is irnod sem kell, elég ha ezt te otthon tudod. Mondjuk nem értem, hogy miért olyan hihetetlen, amikor a gálvölgyinél nagyképűbb felsőbbrendű bunkó kevés van. Szakmailag mindenkit lenéz, ha nem vetted volna észre.
Egyébként egy szóval nem mondtam, hogy a jobbos sajtó szebb jobb különb. Kérdeztél - válaszoltam.
Annyira szeretné a baloldal magát elitnek, kulturáltabbnak a jobboldalt pedig csőcseléknek beállitani, hogy majd beszarik. Aztán jön egy verebes a megellett az elnöknő dumával, zuslág a holokauszt kiröhögésével, és bajnai odaáll egy faszlóbáló dopeman mellé. Nem kell előrántani száz példát, hogy bezzeg a fidesz. AZ ugyanis nem válasz.

Muhammad Balfas 2013.10.02. 00:50:06

@tobeor: Te helyből vagy ennyire sötét, vagy fejlesztgeted is magad?! Nyilvánvaló hogy a bugrisozás csak egy válfaja a lejáratási technikáknak. Valakit így járatnak le, valakit pojácának, pozőrnek, vallási megszállotnak titulálnak. Sokféle módszer van,de ezt nyilván te magad is tudod, csak ostoba módon értetlenkedsz, kötözködsz.
Megértem hogy nehéz elfogadni az eddigi status quo megváltozását, de kénytelen leszel megszokni...

tobeor 2013.10.02. 01:00:21

@monddazigazatmar: Igen, a beszédét rendszeresen kritizálják, sokan modorosnak, mesterkéltnek tartják, ebben van is valami. Ez egy jogos szakmai vita-kritika, semmi köze a bugrissághoz.

Ismét: a haverod ezt állította:
"A "független" és "objektív" balos értelmiség azonnal bugrisozni, pojácázni kezd, mihelyt kiderül valakiről hogy a jobboldallal szimpatizál"

Erre továbbra sem adtál sem te, sem senki más semmilyen igazolást, noha ha valóban így lenne, akkor könnyen lehetne találni. Ebben az állításban nem egy 10 évvel ezelőtti, egyszeri dologgal vádol a haverod, hanem "ozással", azaz többszöri, rendszeres bugrisozással. ha ez így lenne, több forrás is lenne, hagyjuk a heti hetest, és hagyjuk a műhisztit. Még a végén megsajnálom szegényt, pedig jobbról sose illették kritikával mondjuk Alföldi Róbertet, pedig Alföldi - szemben Eperjessel - sose volt egyik párt parlamenti képviselője sem, szóval sokkal kevésbé exponálta magát egy párt mellett. Ami azt illeti én azt sem tudom hogy pontosan melyik párt szimpatizánsának kellene őt tekinteni, bár nyilván balos, de ott ugyebár több párt is van.

Na ennyit erről, ennyit a megalapozatlan fröcsögésről, a hamis kamu mártírkodásról, és a kettős mércéről.

"Annyira szeretné a baloldal magát elitnek, kulturáltabbnak a jobboldalt pedig csőcseléknek beállitani, hogy majd beszarik."

Érdekes, nekem pont az ellenkezője jön le. A jobboldal akarja magát erkölcscsősz konzervatív felsőbbrendűnek beállítani, a baloldalt meg dekadens, drogmámorban és állandó szexuális eltévelyedésben, morális nihilizmusban és nemzetietlen multikultiban feloldódó öncélúan modernkedő pózőrnek. De látom te a kettős mércéről nem bírsz lejönni, ebben is csak a vegytiszta jobbos nézőpontot látod...

"AZ ugyanis nem válasz."
Jó hogy mondod. Hol a válasz az eredeti kérdésemre? Ha volt bugrisozás, az több volt, nem egy eset, lennie kell forrásnak, ne bújj mindig a linkelhetetlen tévés mese mögé. Aki itt nem ad választ az ti vagytok, de látom már sikerült eljutni addig, hogy én nem adok választ, miközben terelsz mindenfelé.

tobeor 2013.10.02. 01:01:53

@Ches Desmond:

Hol írtam, hogy nem szoktam meg, hogy ilyen smittpalika szintű hulladék senkik pozícióba emelésével alázzátok meg a magyar nemzetet?

monddazigazatmar 2013.10.02. 10:37:07

@tobeor: Idefigyelj. Itt nincsen haverom, kezdjük azzal. Kérdeztél válaszoltam.
Sajnálom, hogy nem fogadod el a választ, ha neked az nem tetszik. Egy darab példát kértél, adtam.
Most adjak igazolást meg forrást.
A kettős mércét meg te használod, próbálod a baloldalt egy elitnek, tiszta uriemberek csoportjának beállitani.
Kb. félmillió példát fel lehetne hozni, hogy hányszor birkameneteztetek, focihuligánoztatok, csőcselékeztetek.

A kérdésedre meg megadtam a választ, mi az hogy linkelhetetlen. Baszd meg már magad a wikipédia előtt is volt élet,
sajnálom, de nincs rá akárhány órám, meg lehetőségem, hogy archivumokban böngésszem, hogy gálvölgyik mekkora paraszt.
Igen, ma minden fent van a neten, 90 előtt meg net sem volt.

windex 2013.10.02. 16:53:50

@Bálint Anna: a szövegedből úgy tűnik, mintha a pozíciók ilyetén osztogatását megszokhattuk, elfogadtuk volna. de nem fogadjuk el, ugye? most a fidesz csinálja, azelőtt az épp aktuális bármelyik. mindet utáljuk, de most a fideszt, és őket a legjobban, mert ezek csinálják most, és minél tovább kell tűrnünk, annal jobban utáljuk, aki épp most csinálja. ilyenformán a válasz a felvetésedre: "az persze nem volt baj" - de, nagyon is baj volt akkor is. de most most van, és most a mostaniakkal szembeni elvárás, hogy ne tegyék. eszenyi is jól vezeti a színházat (akárcsak alföldi vezette, leszámítva a bérbeadást:-), viszint senki nem ment neki és nem váltják le. lejár a mandátuma, lehet újra pályázni neki is, másnak is. és hogy miért kell nekimenni ilyen alpárian balázs péternek... hát, leginkább azért, mert az emberek figyelmetlenek, és szeretik a kliséket - jelen esetben a nemzeti volt a klisé, és a figyelmetlen ember, aki azt hallja, hogy színház, meg igazgató, pályázat, az egyből a nemzeti balhéjához köt mindent, és körültekintés nélkül huhogni kezd. ráadás a pártpreferencia - ez minél erősebb, annál kevésbé számít, ki milyen munkát végez, és elítélik a választásai, elkötelezettsége miatt. pedig nem szabadna. és balázs péter se érdemli meg, bár ha ő lenne az igazgató, eltűnne ajó víg, ami attól jó, hogy modern, embereket foglalkoztató, korra és magánéletre és egyetemes közéletre - tehát nem napi aktuálpolitikára - reflektáló színház. mérsékelten kísérletező, de nem gyáva, friss és nem konzerv klisékre építő, szóval egy jó magyar és európai színház. sajnos balázs péteré nem ilyen lenne, az inkább patetikus, többé-kavésbé dagályos, de nem reflektáló, nem friss, inkább kommersz konzervszínház lenne. ezt lehet kritizálni, meg szerintem kell is, de amit ez a paréj poszt itt felvezetett, az még a róla való kívülálló vitához is méltatlan, penetráns suttyóság volt :-)
süti beállítások módosítása