Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) Összefogás (1) összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Bajnai és az ici-pici nagygyűlés

2013.05.19. 09:32 | Üzenőfüzet | 57 komment

Címkék: országjárás Bajnai Gordon Együtt 2014

Bajnai Gordon nem az a politikus, aki gyújtó hangú forradalmi kampánybeszédeket mond. Viszont azt sem vártuk tőle, hogy közhelyeket és szlogeneket kiáltson a világba. Azt ugyanis, hogy normális országban szeretnénk élni, lehetetlen vitatni, de felesleges emlegetni. Az, ha szorgalom és tehetség útján az elit tagjává lehet válni szintén nem baj, de ha valaki szorgalma és tehetsége útján nem válik az elit tagjává, annak is biztosítani kell az emberhez méltó életet és a megélhetést. Tessék, tudok én is populista lenni, még nagygyűlés sem kell hozzá.

imagesCAI07372.jpg

Legalább voltak a beszédben szép szlogenek. Például arra gondolok, hogy „tetteket akarunk, nem nagy szavakat”. A fejemhez is kaptam azonnal, gondolom, pármillió tévénézőhöz hasonlóan, aki kíváncsi volt az Együtt 2014 elnökének beszédére. És igen: jobb életet is akarunk. Igen ám, de attól hogy valaki ezt egy színpadon elmondja nekünk, még nem feltétlenül fogjuk elhinni, hogy jól fogja kormányozni az országot. Ahhoz több kell – program kell. Nem arra vagyok kíváncsi, hogy én mit szeretnék, azzal pontosan tisztában vagyok. És hozzám hasonlóan pontosan tisztában van vele a parasztbácsi a vidéki faluban, és pontosan tisztában van vele az értelmiségi a városok valamelyikében. Tisztában van vele a miskolci munkás és tisztában van vele a munkanélküli a kis borsodi faluban, sőt, még az egyetemista is, valahol egy campusban.

Mi, akik Bajnait hallgattuk, arra lettünk volna inkább kíváncsiak, hogy azt, amit szeretnénk, sőt, akarunk, hogyan próbálja majd megadni nekünk, ha esetleg Magyarország miniszterelnöke lesz. Nem tudtunk meg sokat. Néhány apróság persze megvan – például, hogy hogyan fogunk belelátni az állam működésébe. Igen akkor talán a korrupció is kisebb lesz. Csak éppen az a jobb élet, amit szeretnénk, hogyan fog megvalósulni? Ez a kérdés Miskolc után is nyitott maradt.

Ahogy az a másik kérdés is, hogy ki fog Bajnai Gordonra szavazni. Ugyanis a legóvatosabb becslések szerint is 6-700 ember vett részt az Együtt 2014 és a PM nagygyűlésén. Miskolcon, ahol a nyomor és a munkanélküliség egyértelműen az ellenzék irányába kell, hogy mozdítsa az embereket. A miskolci sportcsarnokban pedig nem 700-an férnek el. Ha a kis érdeklődés Bajnainak szól, az nagyon rossz bemutatkozás volt a vidéki kampány körúton, ha pedig a rossz szervezésnek, akkor nagyon rossz bemutatkozás volt a közvélemény előtt.

Azt hiszem, mind a kettő benne volt a dologban: a rossz szervezés is, és az is, hogy az emberek egyedül nem kíváncsiak Bajnaira. Ellenzéki összefogást akarnak, és ha nem kapják meg, akkor akármit mond a volt miniszterelnök, utódját nem lehet elzavarni 2014 tavaszán. Talán jó lenne, ha a következő nagygyűlésen nem arról beszélne, hogy Orbán miként terelgeti kifelé az országot az Európai Unióból, hanem arról, hogy ő hogyan terelgeti be pártját az ellenzéki összefogásba. Választás ugyanis 2014-ben lesz, most nincs.

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr735306716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exlex 2013.05.20. 12:56:40

Együtt a Soros bábkormányáért.

kennyking 2013.05.20. 13:01:26

@exlex: Ha kis betüvel írod a Sorost- akkor is igaz a kijelentésed.

Rwindx 2013.05.20. 13:09:18

"Ellenzéki összefogást akarnak..."

Szerintem arra sem kiváncsiak. Nem kell Bajnai látszathozzáértése, nem kell gyurcsány cigánykerekezése, nem kell Mesterházy fogalmatlansága. Valami teljesen mást akarnak, ami jelenleg nincs, akkor is ha nehéz felfogni.

vakapad 2013.05.20. 13:18:58

Néhány mondat a bejegyzésíró részére:

1./ Ha jól tudom, még nincs megegyezés a leendő koalíció leendő tagjai között, akkor viszont konkrétumokat ne nagyon tessen egyelőre várni (max. arról hangozhat el valami, amelyben alapvetően úgyis egyetértenek).

2./ Az értelmiség szeretné tudni, mit terveznek ( ~1,5 -2 %), a választópolgárok döntő részét ez nem érdekli.

3./ Bajnaiék legfőbb baja az értelmiség állandó fanyalgása, amely a médián (a hálót is beleértve) átjön azokhoz a bizonytalanokhoz, akiket Bajnaiéknak meg kellene szólítaniuk, az eredménye pedig az, hogy a megszólítandókat (még ha kimozdultak volna is) visszanyomja az eredeti közömbös pozíciójukba (mindkettő egyformán rossz). Így aztán Orbán, lévén sokkal több a híve - illetve hívője, nagy fölénnyel vezet jelenleg is.

Javasolható lenne ehelyett a konkrét elvárások megfogalmazása (mintegy előkészítendő a későbbi megállapodás tartalmi részét), de olyan nincs, mert a magyar értelmiséget jóval inkább a kritikai alapállás jellemzi, mint a jövőt felvázoló programokra való hajlam. Nopersze előbbi könnyebb is (én csak tudom).

vakapad 2013.05.20. 13:20:33

@Rwindx:

Aha. A Messiást várják. Meg a falansztert. Azaz addig marad Orbán.

Hát ha nektek ez kell ...

Szociknak vége 2013.05.20. 13:27:57

@vakapad: Az értelmiség Orbán adórendszerének legnagyobb nyertese. Eszükbe sem jutna Bajnaira szavazni, aki már belengette hogy visszacsinálja.

vakapad 2013.05.20. 13:37:52

@MetroGoldwinMayer:

Nem mondhatom azt, hogy ne értenénk egyet. Ahogy másutt írtam. "Nekem is jól jött - amíg volt munkahelyem. Január óta nincs." Hiába, az árát mindennek meg köll fizetni. Ez pedig pont ennyibe kerül.

Ellenőrző QR kód (törölt) 2013.05.20. 13:52:00

"Miskolcon, ahol a nyomor és a munkanélküliség egyértelműen az ellenzék irányába kell, hogy mozdítsa az embereket."
Csak kérdés, hogy melyik fele. Mert ugyebár a térség mélyrepülése nem az utóbbi 3 év eredménye, hanem egy 89 óta tartó folyamat, amiből a Bajnai által képviselt oldal 12 évet volt hatalmon.

Vajon az emberek elfelejtik-e valaha, hogy ez volt az a baloldal, aki a liberálisokkal karöltve úgy zárta be a térség gyárait, hogy se más megélhetési forrásról nem gondoskodott, se arról, hogy a veszteséges állami gyárak bezárására még készen álljon egy olyan magántulajdonban levő ipar, ami felveszi az embereket. Ehelyett megkapták, hogy éljenek meg ahogy akarnak, ha nem talál munkát akár éhen is dögölhet, ez a kapitalizmus... Egyébkéntis 6 millió ember bőven elég.

Aztán később volt újabb 8 év, hogy felfele lendítsék a térség gazdasági mutatóit. Ehelyett csak még rosszabb lett, és a nagy munkanélküliség mellé még bejött az egyre romló közbiztonság is, amiellen természetesen ugyanúgy nem tettek semmit.

Vajon mennyire hiteles, ha most ugyanezek ellenzékből elkezdenek magyarázni a térség nyomoráról?

És akkor még nincs arról szó, hogy ezen pártok szimpatizánsai milyen véleményen vannak. Ha csak az utolsó két hét terméséből válogatok: elhangzott például, hogy az olyan veszteséges térségekbe, mint például Borsod, nem kéne az államnak autópályákat építeni, mert gazdasági szempontból nem éri meg. Vagy ők összedobják rá a pénzt, vagy csinálnak amit akarnak. A másik ilyen, amikor arra a kérdésre, hogy mégis mit lehetne még elvenni a 70-80 ezerből élő nyugdíjasra, gondolkozás nélkül rávágja, hogy azt a 70-80 ezret, majd az IMF helyrerakja a sok ingyenélőt. Majd hozzáteszi, hogy miért nem gondoskodott magáról korábban, már vége a Kádár rendszernek, piacgazdaság van.

Ezek persze csak egyéni vélemények, nem a pártok hivatalos álláspontjai. De a politikusok viszont értelemszerűen a választóik igényei szerint politizálnak, ha a választói erre tartanak igényt, akkor csak idő kérdése, hogy ezek komolyabb szinten is szóba kerüljenek.

Mária 2013.05.20. 13:54:24

"A fejemhez is kaptam azonnal, gondolom, pármillió tévénézőhöz hasonlóan, aki kíváncsi volt az Együtt 2014 elnökének beszédére. "

Pármillió?

LOL

Mária 2013.05.20. 13:59:29

Nem értem egyébként a posztoló csodálkozását.

Bajnai pártjában az az ember a kommunikációs agytröszt, akinek

- nem volt ötlete az "őszödi beszéd" miatti támadások kezelésére

- nem volt ötlete a fideszes "szociális népszavazás" kezelésére

- nem volt ötlete a választás előtti "libajnaizás" kezelésére

Mégis mit vár a posztoló ettől az embertől? Hogy hiteles, őszinte, gyújtó hangú beszédeket írjon Bajnai szájába?

Mária 2013.05.20. 14:03:13

@vakapad:

"Bajnaiék legfőbb baja az értelmiség állandó fanyalgása"

Bajnaiék legfőbb baja, hogy senki nem kíváncsi rájuk.

Az is bajuk persze, emellett, hogy fogalmuk sincs, mihez kezdjenek az átlagos választópolgárral, hogy mit mondjanak neki, és azt hogyan mondják.

Ezért puffogtatnak értelmes üzenetek helyett ostoba, közhelyes fordulatokat.

Mária 2013.05.20. 14:06:32

@MetroGoldwinMayer:

"Az értelmiség Orbán adórendszerének legnagyobb nyertese."

Jaja... igazad van.

Például az orvosok, a tanárok, az egyetemi oktatók, az egyetemi kutatóközpontok munkatársai.

Vagy kikre gondoltál?

Bretschneider detektív 2013.05.20. 14:07:19

Egy kis humor sem ártana. Aláírást gyűjtöttek és odabicikliztem hozzájuk, majd kézfogás és bemutatkozás, majd aláírás után megkérdeztem vigyorogva: itt lehet aláírni a rezsicsökkentési íveket? Csúnyán reagáltak.

Bajnai helyében én pl. beszervezném HajdúBét, a sportriportert mediátornak. :-)

Szociknak vége 2013.05.20. 14:11:08

@vakapad: A ballib csillagzat alatt a munkanélküliség is megduplázódott, de még most sem vészes a 12%, ez pont az EU27 átlaga.

Bretschneider detektív 2013.05.20. 14:13:24

@Ellenőrző QR kód: Azt gondolom kár lenne magyaráznom, hogy az "EZ VOLT AZ A BALOLDAL" nem igaz. A baloldal is "fejlődött" a 22 év alatt, nem csak a Fidesz.

kennyking 2013.05.20. 14:33:38

Mária lelkem, berúgtál? Értelmes kommentjeid vannak.Hová jut a világ....?

bigthereal 2013.05.20. 15:56:53

@kennyking: pont ez tűnt fel nekem is:)

bigthereal 2013.05.20. 15:58:37

egyébként pedig tudomásul kell venni, hogy az mszp és utódintézményei védhetetlenül leszerepeltek, gyurcsány, bajnai és mházy együtt ninsenek 20%-on.

lehet orbán bármennyire béna, lehet a fidesz gusztustalan, ha nincs értelmes alternatíva, akkor leváltás sem lesz...

vega4 2013.05.20. 16:02:13

És hozzám hasonlóan pontosan tisztában van vele a budapesti parasztbácsi, és pontosan tisztában van vele az értelmiségi a falvak valamelyikében. Tisztában van vele a miskolci munkás és tisztában van vele a munkanélküli a kis pest-megyei faluban, sőt, még az egyetemista is, valahol egy campusban.

kennyking 2013.05.20. 16:09:26

@bigthereal:
Én azon gondolkodom, hogy a bal vagy liberális oldal csak ezeket az embereket tudja kitermelni?Nincs olyan arc, aki nem kompromittálódott eddig?Mert Bajnai vezérszerepéről az jut nekem eszembe, mint egyszerű választópolgárnak, hogy a bal és liberális oldal velejéig romlott.Az sem menti a haladónak mondott oldalt, hogy a Fidesz egy percenttel sem különb társaság.Csak azért nem fog senki leváltani egy tolvaj bandát, hogy egy már leszerepelt , szintén nem kispályás tolvaj bandát tegyen a nyakába.Meglehetősen szánalmas a politikusi felhozatal, nincs ezek között ( oldalfüggetlenül) olyan ember, akinek nem enyves a keze?Persze, tudom jól, hogy nem lehet más a politika.Pénz nélkül nem lehet létezni a pártokráciában.Márpedig egy esetleges hatalomra jutás esetében tartja a markát az, aki finanszírozta addig a pártot.Így megy ez mindenhol.

Fazakas László 2013.05.20. 16:14:24

Aki fizetés nélkül lenyúlta sok sok vidéki ember élete munkáját és teljes libanyáját, aki a HajdúBétes libacégből annak állítólagos tönkremenetelekor egyes egyedül jött ki nyereségesen és szépen meggazdagodva, mint a cég tulajdonosa és ügyvezetője, az ne akarjon az emberekkel még egyszer semmiféle annyira "jó libásnak" mondott ügyleteket kötni, mert nagyon de nagyon HITELTELEN!
És aki azt vallotta a sajtó képviselőinek kérdezősködésére a legfőbb okokra hívatkozva, hogy azért történhetett mindez, "mert nem értettünk hozzá", az nehogymá a hozzánemértésével egy egész országot akarjon majd elvezetni, amikor egy sima Hajdu-megyei libáscégbe is beletörött a bicskája.
És akkor ott van még persze mindezekhez a Wallis-féle susmus ....

Fazakas László 2013.05.20. 16:18:26

@Bretschneider detektív:
A félszemű, féllábú, kissé elmebajosra degenerált "félkegyelmű emberi egyed" is elég szépen ki tud ám fejlődni 20-22 év alatt, ha nem dobják be már születése első napjaiban (azaz - még idejében) a Tajgetosz-ba.

reszeg tengeresz 2013.05.20. 16:19:06

Jovore mekkora pofaraeses lesz itt keremszepen, amikor a.) kurcsany vegre eltunik a parlamentbol, b.) libas osszesen nem kapar ossze 7%nal tobbet. :D
En nem tudom, hogy a libas meg a kurcsanyi, hogy gondoljak, hogy ok meg egyszer kellenek itt barkinek is.

akist 2013.05.20. 16:34:11

A kommenteket olvasva úgy tűnik keveseket győzött meg a "JÓ KORMÁNYZÁS" ígérete...

vakapad 2013.05.20. 17:55:00

@MetroGoldwinMayer:

"A ballib csillagzat alatt a munkanélküliség is megduplázódott, de még most sem vészes a 12%, ez pont az EU27 átlaga."

1./ Úgy hallottam, a világválság kitörése előtt Magyarországon a munkanélküliségi ráta 8 % volt. Nopersze, ha a "ballib csillagzatba" automatikusan bele tetszenek számolni a világválságot (kedvenc technikátok, hajjaj), akkor persze a kormányváltáskori 11 %-kal lehet ökörködni.

2./ Jelenleg (a "most sem vészes" szint -hehe) messze 13 % felett lenne, ha a közmunkásokat nem számítjuk bele, azaz derék jelen kormányunknak világválság nélkül sikerült 2,5 %-ot rontani. Congratulations.

vakapad 2013.05.20. 17:58:36

@Mária:

Ne szavazz rájuk. Lesztek még többen is, akik mindenféle okokból, akár akarva, akár akaratlanul Orbán szekerét tolják.

Fejesrob 2013.05.20. 18:02:00

Ja, majd épp ez a Soros megbízott fogja értelmesen elmondani, hogy barátaim, engem valójában helytartónak küldtek. De együtt....

Mellesleg az új plakátja ultragáz, afféle szeretünk Gordon.

vakapad 2013.05.20. 18:08:23

@kennyking:

Úgy értesültem, hogy a Hagyó ügy elkezdett billegni, Sukoró romokban, Hunvald felmentve, Molnár Gyula felmentve, Budaiék már sehol, pedig a regnálók minden, de minden eszközt a kezükbe kaparintottak a siker érdekében, egyedül Zuschlagot tetszenek tudni felmutatni a húszmilliójával, aki (Gyurcsány alatt!) 7 évet kapott érte (vajon mennyit kapna a Közgép az összes dolgozójára elosztva, ha ugyan nem államilag biztosítottan abszolút lebukásmentes lenne az összes ügyük?).

Tessen igyekezni hát valami érvekkel a "bal liberális oldal velejéig való romlottságának" igazolása érdekében, mert kínos egy blöffel hirtelen ottmaradni.

exlex 2013.05.20. 18:11:49

Az nem zavar senkit, hogy Bajnaiékat a MOL, OTP és Soros pénzeli?

vakapad 2013.05.20. 18:13:21

@exlex:

Hát, neki nem jutott Közgép. Megjegyzendő még, hogy Soros nem az adófizetők pénzét osztogatja.

pánpéter 2013.05.20. 18:20:00

Bajnai Gordon és a jó kormányzás olyan messze van egymástól, mint cseresznye a vizibiciklitől. És ezt az emberek pontosan tudják, és nem is úgy néz ki, hogy egykönnyen el akarják felejteni. Az már persze más kérdés, hogy a Fidesz meg elég sokat dolgozik azopn, hogy a választók ne is felejtsék el egykönnyen.
Bajnai Gordon 2007-től közvetlen közelről befolyásolta az akkori Kormányzati politikát: 2007 és 2008 között önkormányzati és területfejlesztési, majd 2009-ig nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter a második Gyurcsány-kormányban. Gyurcsány Ferenc lemondása után 2009. április 14. és 2010. május 29. között a Magyar Köztársaság miniszterelnöke.
Bajnai Gordon nem szakértő, és legkevésbé sem független. 2007-től kezdődően az akkori MSZP kormány(ok) tagja, majd vezetője. Az ő gazdasági minisztersége idején kellett az IMF lélegeztető a csőd elkerülésére, mindezt úgy, hogy előtte 2 hétetl kijelentette, hogy minket nem fog érinteni a vállság. Aztán meg is reccsentünk, az Eu-ban elsőként.

Mindezen előzmények után Bajnai jó kormányzással történő kampánya több, mint szánalmas.
Az E2014 pedig, amikor bimbózott, a Milla vezetőjével az élen kijelentették, hogy a múlt embereinek semmi keresnivalója az összefogásban. Ehhez képest az MSZP-vel kötötték meg elsőként a paktumot...
A választók nem hülyék, bár Gordon sezretné annak látni őket.

exlex 2013.05.20. 18:20:19

@vakapad: Soros azt osztja, amit elspekulál más államoktól. Nemrég bocsánatot kért, hogy az OTP ellen spekulált.

Fejesrob 2013.05.20. 18:23:35

@exlex: A balliberálisok már megszokták, hogy a balliberális politikusokat mindig is pénzeli valaki.

ob.szerver 2013.05.20. 18:25:15

"ki fog Bajnai Gordonra szavazni. Ugyanis a legóvatosabb becslések szerint is 6-700 ember vett részt az Együtt 2014 és a PM nagygyűlésén."

Az kevés? Nagyszerű tavaszi napsütésben, egy évvel a választások előtt? De hogy oszlassam az aggodalmad, én Bajnaira fogok szavazni, de egyetlen nagygyűlésére sem fogok elmenni. A rá szavazók többsége valahogy nem az az egyszerre mozduló típus, ha érted, mire gondolok.

Fejesrob 2013.05.20. 18:27:40

@pánpéter: "Az E2014 pedig, amikor bimbózott, a Milla vezetőjével az élen kijelentették, hogy a múlt embereinek semmi keresnivalója az összefogásban."

Ezen jót röhögtem, főleg akkor, amikor elkezdtek megjelenni az SZDSZ-es arcok és nem is nagyon szégyellték őket.

Geo_ 2013.05.20. 18:31:08

Te, szerencsétlen: miért egy üres stadion/terem képét rakod fel? Ez olyan, mint amikor a királyi TV tudósított az Operaháztól!

Fejesrob 2013.05.20. 18:32:24

@ob.szerver: A Bajnai szavazó szinte egy másik embertípus.

Ahogy én látom, azok szavaznak Bajnaira, akik régebben az SZDSZ-re szavaztak. Nem véletlenül bukkannak fel Bajnainál régi és hirhedt szadeszos arcok.

Az LMP ezeknek már nem "liberális", mert az LMP egyrészt nagyon kommunista ellenes, másrészt túlságosan nemzeti. (Pld. támogatja a külf. magyarok autonómiáját).

Fejesrob 2013.05.20. 18:33:29

@Geo_: Mi a fenét csináljon, ha Bajnai képtelen prezentálni egy teli stadiont?

Fejesrob 2013.05.20. 18:34:20

@vakapad: Persze. A sajátját. Mit gondolsz, több országból miért üldözték el?

Geo_ 2013.05.20. 18:36:18

Ilyen üres volt? Nem.
Bajnaiékat nem ekézni kell, hanem drukkolni nekik - így magunknak is, hogy többen legyünk.

Számolni, számolni, számolni!!

pánpéter 2013.05.20. 18:37:38

@Fejesrob:
" elkezdtek megjelenni az SZDSZ-es arcok"
- és mindenki más, akki a Juhász által elutasított rendszernek és kormányzásnak tagja volt.
ha megfigyeled, azóta juhász péter nem is nagyon haknizik a honi médiában. az ember gyakorlatilag kb 2,5 perc alatt köpte magát szemen. kónya meg ránézésre tehetségtelen, az ember 2 értelmes mondatot nem tud elmakogni, amit meg mond, az vagy butaság, vagy nettó hazugság. bár az érthető, hogy 40 évesen nyugdíjba ment, a Fidesz meg azt mondta, bocs, de erre most nincs pénz...
az egész E2014 egy rettentő nagy hazugsággal indult, amire menet közben még jött kb 1000 újabb hazugság és parasztvakítás.
se vidéki alapszervezetek, se semmi. innen nézve pedig érthető, hogy kell nekik/szükségük van az mszp szervezettségére és vidéki alapszervezeteire. hiszen egy kampányban rengeteg "talpas" kell, ott szórólapozni kell, plakátolni kell, amire bajnaiéknak egyáltalán nincs emberük. az mszp részéről meg érthető, hogy némi fentartással kezelik az szdsz 2.0-át, továbbá a hátuk közepére nem kívánnak m,égegyszer kivülről miniszterelnököt. hiszen gyurcsány jött, és cirka 6 év alatt 2/3-ot csinált a Fidesznek, és szinte nullára redukálta az mszp-t.

ob.szerver 2013.05.20. 18:49:06

@Fejesrob:

"Ahogy én látom, azok szavaznak Bajnaira, akik régebben az SZDSZ-re szavaztak."

Biztos jelentős az átfedés.

"Nem véletlenül bukkannak fel Bajnainál régi és hirhedt szadeszos arcok."

Számomra azok a hírhedt arcok, akik
- kiüresítették a demokratikus intézményrendszert
- akik alatt a maffia megszállta az államot
- akik alatt garantált a folyamatos gazdasági hanyatlás
- akik náci és bolsevik elődeik nyomdokain haladva erővel rendezik át a tulajdonviszonyokat
- akik alatt az ország elvesztette szövetségeseit és a legjobb barátja Azerbajdzsán lett.

Emlékeim szerint - és javíts ki, ha tévedek - ez nem az szdsz volt.

pánpéter 2013.05.20. 18:54:21

@ob.szerver:
"Emlékeim szerint - és javíts ki, ha tévedek - ez nem az szdsz volt. "

nem, valóban nem. az mszp és az szdsz. együtt.

vakapad 2013.05.20. 19:32:38

@exlex:

Javaslom, szavazz Orbánra, oszt kész. Nem kell ezt annyit ragozni, pláne különösen bonyolult témák esetén.

vakapad 2013.05.20. 19:33:25

@Fejesrob:

Hát elüldözték? Nem kitiltották? Akkor mégiscsak a saját pénze kellett legyen ...

Szociknak vége 2013.05.20. 20:12:37

@vakapad: Eddig az első negyedévben a magyar az egyik legnagyobb n9vekedés a +0,7%-kal, de a nagy országok 0 körül vannak. Szerinted ez mi ha nem válság?

pánpéter 2013.05.20. 20:26:53

@MetroGoldwinMayer:
most nincs válság. vagy hát van, de csak itthon, és orbán csinálja. :))
ezért van az, hogy az első negyedéves adatok alaján a 0,7%-al a magyar gazdaság a top 3ban van. mert ez nem válság. ezt így kell látni. :)
mert csak gordon alatt volt válság, de az ő gazdasűgi tudása kivezetett minket a bajból. és még véletlenül sem bele. :) az IMF hitel sem a csőd miatt kellett, hanem csak úgy. ezt mindenki tudja, és jó lenne, ha végre Te is megértenéd. :))

torró 2013.05.20. 20:32:15

Torgyán papa meg újra akarja éleszteni a kisgazdapártot! Azt mondta nagy gyűlés lesz! Nemrég láttam ,azt hiszem az ATV-n. Mégiscsak kicsit egyenesbe jöhettünk, ha most hirtelen mindenki a kormánykerék körül tolakodik:)) Úgyhogy tágul a választék emberek! A kétfarkú kutyapárt még nem jelentkezett? Bajnai meg hülye lenne nem kihasználni a ráköltött lóvét. Ha nem nyer akkor sem jár rosszul! Azért nem rossz politikusnak lenni, még ha nem is ütős. Nem tudnak rosszul járni.:)))

vakapad 2013.05.20. 21:21:54

@MetroGoldwinMayer:

Jelenleg a 2005-ös szinten vagyunk, mert nekik válság nélkül is sikerült stagnálásba vinni a gazdaságot, alacsony szinten "stabilizálva" azt.

vakapad 2013.05.20. 21:23:33

@pánpéter:

Ahogy hallottam, Magyarország eddig még sohasem volt csődben, bóvliban viszont CSAK azóta, mióta jelenlegiék regnálnak.

pánpéter 2013.05.20. 22:36:05

@vakapad:
"Magyarország eddig még sohasem volt csődben" - nem, persze, mert gyorsan felrántottak 2008-ban 25,1 milliárd USD hitelt a csőd elkerülésére. Simor András leköszönő jegybankelnök az egyik utolsó interjújában elismerte, ha az a hitelmegállapodás nincs, Magyarország csődbe ment volna.
erről ennyit.

pánpéter 2013.05.20. 22:37:17

@vakapad:
" mert nekik válság nélkül" - ha nincs az EU-ban válság, akkor a magyar 0,7%-os adat miért számít jónak? és ha nincs válság, akkor miért stagnál az európai gazdaság?

pánpéter 2013.05.20. 22:40:55

@vakapad:
"A legrosszabb forgatókönyv, amelytől napokon keresztül féltünk, hogy elindul a forint zuhanása és nem áll meg mondjuk 350-400 forintig az euróhoz viszonyítva. Ebből pillanatok alatt 20-30 százalékos infláció tud kialakulni, és ez azt jelenti, hogy az emberek elveszítik a jövedelmüknek a negyedét, harmadát anélkül, hogy bárki bármit csinált volna! - ezzel az apokaliptikus vízióval magyarázta a miniszterelnök a Vasárnapi Híreknek adott hét végi interjújában, miért fordult közel egy évtized után ismét a Nemzetközi Valutaalaphoz (IMF) a kormány"

és ez nyilván azért volt, mert a magyar gazdaság erős volt, alacsony volt a kitettsége, és jók voltak a gazdasági mutatóink. is.

LOL
süti beállítások módosítása