Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) Összefogás (1) összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Bajnaiék megint hátráltatják az összefogást

2013.05.06. 09:24 | Üzenőfüzet | 125 komment

Címkék: MSZP Mesterházy Attila Bajnai Gordon Együtt 2014 Szigetvári Viktor

A kormányváltásra készülő választópolgárok örömujjongását – amely annak következménye volt, hogy az Együtt2014 és az MSZP megállapodott a választási együttműködés alapvető kérdéseiben – most csendes értetlenség váltja fel. Bajnaiék bejelentése, miszerint az MSZP felrúgta a megállapodást azzal, hogy más szervezeteket is tárgyalni hívott, arra utal, hogy bármi áron el akarják kerülni a közösködést a szocialistákkal.

bajnai-mesterhazy-kezfogas(430x286).jpg

Döbbenetes, hogy alig pár nappal azután a megbeszélés után, amelyen a főbb kérdésekben végre sikerült megállapodni, máris megszakadni látszik a barátság az ellenzék legnagyobb erői között. Még megdöbbentőbb, hogy míg a támogatottsági mutatók és a szervezeti adottságok alapján fölényben lévő MSZP "nincs rászorulva" Bajnai Gordonra, most látványosan Bajnaiék azok, akik próbálnak kihátrálni a közös munkából. Szigetvári Viktor, az Együtt társelnöke ugyanis úgy értékelte Mesterházy Attila május elsejei beszédét, hogy az MSZP elnöke felrúgta a megállapodásukat. Pedig Mesterházy nem csinál mást, csak kisebb politikai erőket is meghívott az együttműködésbe. Tette ezt úgy, hogy az említett megállapodás idején kimondták, hogy széleskörű ellenzéki együttműködésre van szükség. Ezért is érthetetlen, hogy hol sérült az együttműködés alapját képező megállapodás, ahogy az is, hogy mit rúgott fel Mesterházy. A rövid ideig letisztult és békés helyzet után pedig most megint nem tudjuk, hogy mit akar az Együtt2014. Bajnai Gordon egyértelműen kijelentette, hogy a kormányváltáshoz az MSZP-t nem lehet megkerülni, de lehetséges, hogy országjárása után mégis azt gondolja, hogy a jelenlegi Országgyűlés legnagyobb ellenzéki pártja nélkül is meg tudja nyerni pártszövetsége a választásokat.

Nagy kérdés, hogy Szigetvári mostani nyilatkozata mennyiben befolyásolja a nyárra ígért egyeztető tárgyalásokat, amelyeken – Bajnai ígérete szerint – egyenrangú félként akarnak tárgyalni a szocialistákkal. Ráadásul, amikor a volt miniszterelnök ezt ígérte, azt is elmondta, hogy a mostani kormány nagyon súlyos örökséget hagy majd maga után. Ha pedig ez valóban így van – márpedig így van –, akkor széleskörű társadalmi összefogásra van szükség ahhoz, hogy a kormányváltás után rendezni sikerüljön az országban eluralkodott állapotokat. Ehhez minden egyes emberre szükség lesz, pártállástól függetlenül. Bajnai korábbi nyilatkozata fényében tehát teljesen érthetetlen hogy Szigetvári Viktor miért kifogásolja, ha az MSZP a négy pontos megállapodásban foglaltak szerint másokat is meghív az együttműködésbe, hiszen az Együtt2014 és a PM nem gondolhatja komolyan, hogy a kisebb baloldali és liberális pártok segítsége nélkül olyan többséget lehet szerezni a parlamentben, amivel el lehet gereblyézni a négyéves Fidesz-kormányzás nyomait. Különösen azért, mert egyértelműen látszik: olyan feladatok várnak az új kormányra, olyan döntéseket kell majd hozni, hogy az még teljes társadalmi összefogással is nehéz feladat lesz.

Egy egész hétig úgy tűnt, hogy a demokratikus ellenzék legnagyobb erői belátták: csakis együttműködve győzhetik le Orbán Viktort. Mi, egyszerű választópolgárok pedig ülünk és reménykedünk, hogy ezt mindkét félrészéről komolyan gondolták, és az a hét folytatódik, valóban lesznek nyáron tárgyalások, valóban lesz közös jelöltállítás. És ha lesz közös jelöltállítás, akkor abban részt kell kapniuk a kisebb pártoknak és a civileknek, mert másképp igen egyszerű helyzet elé kerül az ország: Orbán Viktor marad. És nem tudom elképzelni, hogy akár Bajnai Gordon, akár Szigetvári Viktor ezt akarná.

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr335283271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 18:09:00

@álfirkász:
Tudod, trespassing, normális országban le is csukhatnak érte, ha nem lônek le amíg benn vagy.

pástétom 2013.05.06. 18:09:27

@nusica: @Szevasztok: @Zigomer Trubahin: @Rozgonyi Tivadar: "Nem szavazok Bajnaira, ha öszeáll a szocikkal". Ez az új fideszes álduma? A kubatovi propagandagépezet legújabb terméke? Ezt kell most lökni orrba-szájba?! Soha az életben nem szavaznátok ti Bajnaira, ez csak egy álszent duma, célja a megosztás, mert ha sok kis fideszaktivista sokszor beírja ugyanazt a dumát, talán széles választói igényt tud színlelni azzal, hogy Bajnaiéknak mehetne egyedűl is. :) De hiábavaló aknamunka, mert az E-szavazók 80-90%-a az összefogás híve. Úgyhogy kár a gőzért, kismókusok. :)

sárkányfő 2013.05.06. 18:10:03

@nusica: hű de okosnak képzeld magad...

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 18:11:05

@nusica:
Nyugi, lesz összeborulás, másként nem tud Bajnai hatalomközelbe kerülni. Ott lehet pedig igazán off-shore adóoptimalizálni.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.06. 18:11:06

@HomicideWatch: aham. A tévé székház felgyújtása kapcsán mintha nem lettek volna ilyen határozott elképzeléseid... :D
Ennyi álszent, mocskos disznót...

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 18:18:46

@álfirkász:
Ki mondta? Én nem csak a Gyurcsány/Bajnai-Orbán tengelyen tudok gondolkodni. Az is az volt, te szánalmas, kettôs mérce befigyel nálad ilyenkor ugye. Ha fidesz székház az rendben, de ha tévé székház akkor csôcselék.

Az ilyenek miatt van a támogatottságotok a béka segge alatt.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.05.06. 18:19:28

Orbán takarodj!

Vak komondor-fidesz hazugság az egész pécsi Vízmű blöff
!
Az 1 eurós vételárat a pécsi Vízműért, a NAV hogyan fogadhatja el, hisz nem életszerű, pénzügyi és számviteli törvényeket sért, sumák, simli az egész. Ha te vagy én csinálom, már le is ültettek volna. A három milliárdot meg a néppel fizettetik ki. A pécsi Vízművet anno PÁva Zsolt kótyavetyélte el a franciáknak.

Ennek a bandának mennie kell, de neked meg el kell menni szavazni!
Ha nem mész el , lehet megint kétharmaddal nyernek és az a vég!
Orbán miatt szivat Európa is bennünket.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.06. 18:22:15

@HomicideWatch: miután a két eset messze nem egy kategória, szerintem inkább kussolnod kellene...

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 18:23:07

@álfirkász:
Bajnai a választási kerületek negyedében felében sem tudna egyedül jelöltet állítani. Megy vissza a gazdáihoz az mszp-be, ahol nempolitikuskodott miniszterként, majd minisztetelnökként.

Össze fog álni a régi csapat. Bajnai, Gyurcsány, Mesterházi. Az mszp összefog saját magával, mert senki más nem hajlandó velük.

Emiksz 2013.05.06. 18:25:34

@HomicideWatch:
"le is csukhatnak érte, ha nem lônek le amíg benn vagy. "

Itt sem múlt sokon: volt bent egy biztonsági őr, aki tíz évet ült mert lelőtte az üzlettársát. Most épp nem volt nála pisztoly.

pástétom 2013.05.06. 18:26:48

@HomicideWatch: "Az is az volt, te szánalmas, kettôs mérce befigyel nálad ilyenkor ugye. Ha fidesz székház az rendben, de ha tévé székház akkor csôcselék."

Mesélj, fideszpribék, mit műveltek a Fidesz székházával a cúnya 40 kilós diáklányok? Tájékoztass minket az anyagi károkról, hamár kettős mércét emlegetsz, mert anno a tv-székházat bezony felgyújtották és kirabolták. Ott volt ákr, milliós... és a pártszékháznál?

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 18:27:05

@álfirkász:
Te nem demokrata vagy? kussolnom kellene? Hol a szólásszabadság? Ilyen vagy a gazdáiddal? Ennyi érved van?

Tudod a válaszreakció sem hasonló volt. Ti azonosító nélkül löttettek és ütöttetek mindenkit az utcán. Ártatlant is nem csak gyújtogatót. Ilyenek vagytok, áldemokraták.

Mi is történt a fidesz székházba jogtalanul behatolókkal?

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 18:28:45

@pástétom:
Jogtalanul behatoltak? De nem is lôtték ki a szemüket, minr ahogy demokratáéknál szokàs, azonosító nélkül. Az mszmp múltatokbôl ered.

Larry Silverstein 2013.05.06. 18:29:02

Nyehehe, nagyon vicces ez a kommunista egységfront. Mindenképp elmegyek szavazni hogy ne legyen meg nekik az1/3ad.

Larry Silverstein 2013.05.06. 18:32:27

@HomicideWatch: napnál világosabb dolog, de nem mostantól...:)

Soha többet szocikat!

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 18:32:40

Jogállamban a trespassing súlyos bûncselekmény, de úgy làtom ha a saját kutyàitok teszik, akkor el van nézve. Ez nem kettôs mérce? Vagy be volt jelentve ez a 'spontán' HH akció?

Jolka40 2013.05.06. 18:33:57

A francba, legalább a reményt ne vegyék el tőlünk! Ez a rókalelkű Fidesz-társaság még négy évig? Kapják már össze magukat az ellenzéki pártok!

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 18:37:52

@pástétom:
Értem, az a jogállam ahol ti azt csináltok ami akartok, a többieknek kuss. Na ebbôl a jogállamból nem kérek.

Na de mit várok olyanoktól akik egy adócsalót, majd egy off-shore lovagot ültetnek a miniszterelnöki székbe, hogy képviselje Mo-t. És még büszke is rá.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.06. 18:45:56

@HomicideWatch: rühellem a nácikat, maradjunk ennyiben. Az álszent nácikat meg még jobban.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.06. 18:49:04

@HomicideWatch:

Meg tudod saccolni, hogy egy napon volt-e a tévészékház felgyújtása, illetve a nemgyújtogató nemcsürhe százezer szemének kilövése? És "háromból"?

nemecsek ernő áruló 2013.05.06. 18:50:28

"MSZP "nincs rászorulva""
Mivel úgy tűnik, valójában nem akarnak '14-ben kormányt váltani, ez igaz lehet.

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 18:50:45

@álfirkász:
A nácikat én is. De az elvakult fidesz-mdzp hívôket is, akik mindent elnéznek a sajátjaiknak és folyamatos kettôs mércét alkalmaznak, mint te.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.06. 18:52:56

@HomicideWatch:

Az offshore-lovagot azoknak találták ki, akik már túl egyszerűnek érzik a 'libás'-t? Nem semmi, kétszer annyi szótag, csak az 'elit'-nek megy, gondolom.

Larry Silverstein 2013.05.06. 18:54:59

@milyen szép a Vértes, ó: Igazán mind1 hiszen nektek reszeltek. Többet nem lesz munkád kiskomcsi.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.06. 18:56:16

@Larry Silverstein:

Imádnivaló, amikor a primitív vérkomcsik komcsiznak, dehát a mélyproliktól ez is teljesítmény. Magyarul megtanulni sokkal bonyolultabb lenne. :)))

zobod 2013.05.06. 18:58:24

Gondolom, ők sem hiszik, hogy van bármi esélyük nyerni. Nem csak listás helyek vannak, hanem egyéni körzetek is.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.05.06. 19:00:08

Minden esetre, Bajnai kap tőlem egy szavazatot. Ha már választani kell közte és a hazaáruló rablóbanda között...
Kérdés, hogy mennyire bírja a gyomrom Mekkmesterházyt és Fletót, ha velük kell szövetkezni. Az csak duma, hogy a maszop nélkül nem lehet nyerni. Van rengeteg ember, aki nem tudja hova szavazzon (miután agyhalott módra beikszelték a kétharmadot a szoláriumban felejtett elmebetegnek).
Ugyanakkor a maszopra sem akarnak szavazni, mert túl sokat osztogattak a népnek. Legszívesebben amolyan lmp szerepben látnám én is őket, sőt ne is kerüljenek be a parlamentbe, míg ki nem adják az árulókat.
Bajnai egyedül is nyerni tud, a maszop feldughatja magának a hálózatát.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.05.06. 19:02:13

Ja, azt már mondtam, hogy az itt vergődő Orbán-trollok meg a hungarista söpredék nyalja ki a hátsómat?

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2013.05.06. 19:03:04

@pástétom: Az egyik blogba beírom, hogy nem vagyok elégedett a kormánnyal, ott rögtön büdös hazaáruló liberálbolsevik zsidó vagyok. A másik blogba beírom, hogy nem vagyok elégedett az ellenzékkel, ott rögtön Fidesz által fizetett bérkommentelő vagyok, egyenesen a Kubatov-listáról. Nem lehet (és ezt most mindkét oldali droidoknak mondom), hogy ideje lenne lejönni a gombáról, srácok, mert megárt?

hazug fidesznyik (törölt) 2013.05.06. 19:04:04

@milyen szép a Vértes, ó: "a primitív vérkomcsik komcsiznak"

Ja, tele van a pártod velük, te agyalágyult.

pástétom 2013.05.06. 19:04:43

@HomicideWatch: Te, én még akár éleslőszert is alkalmaztam volna a gyújtogató fradi b-közép ellen. Legalábbb pár figyelmeztető lövés erejéig. Tudniillik ha én akár ma este kimennék az utára és esztelenűl elkezdenék úgy rombolni, mint ahogy a csuklyás gyújtogatók anno, akkor velem a rendőrség nem tudna mást tenni, mintegy egy jól célzott lövéssel likvidálna - a társadalom biztonságára hivatkozva teljesen jogosan. De úgy látszik, ha ha ugyanezt politikai demonstrációnak álcázom, zászlót lengetek, és persze van pár száz hasonszőrű társam, akkor szabadságharcos vagyok (érted díbolok, bazdmeg nép, nem látod?!).

A behatolással pedig könnyen lehet, hogy a cúnya 40 kilós diálkányok elkövették a magántulajdon megsértését. Nem akarok ebben állást foglalni, vagyok jogász, bár az ügyben megkérdezett jogászok mind kétségbe vonták az ügy súlyosságát és az utólagos rendőri intézkedés jogszerűségét. Mindenesetre annyira bűnöztek ezek a cúnya 40 kilós diáklányok, hogy a rendőrség nem látta értelmét a helyszíni szemle során a beavatkozásra. Ennyire voltak ők bűnözők. Ellenben a kuka- autógyújtogató, kővel dobálódzó, zsidózó agresszív kigyúrt kopasz alja népséggel... ott akkor 2006 őszén a BTK számos pontja ki lett merítve. Na ez a kettős mérce, kicsirigó, képtelen vagy a két eset közti súlyozásra.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.06. 19:05:43

@hazug fidesznyik:

megpróbáljuk együtt megtippelni, miről van szó?

kennyking 2013.05.06. 19:06:00

Én a Bajnai helyében a Mesterházy helyett a Kuncéval fognék össze.A liberalizmus mögött hatalmas támogató tömeg áll.Magyarország még több liberalizmust akar, mert ez a fejlődés egyetlen alternatívája.Csak az egybites náci narancsbirkatrollok gondolhatják azt, hogy a liberalizmus nem a megoldás, hanem a probléma maga.Hajrá Bajnai! Hajrá Kunce! Hajrá Fodor!

kennyking 2013.05.06. 19:07:29

@pástétom:
" Na ez a kettős mérce, kicsirigó, képtelen vagy a két eset közti súlyozásra."
Igen, úgy látom, te tudod mi a kettős mérce.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.06. 19:08:15

@kennyking:

Ó, amikor az egybites trollok szellemeskedni próbálnak. Csodálatos. :)))

kennyking 2013.05.06. 19:08:22

@hazug fidesznyik:
" Minden esetre, Bajnai kap tőlem egy szavazatot. Ha már választani kell közte és a hazaáruló rablóbanda között.."
:::))))

kennyking 2013.05.06. 19:09:24

@milyen szép a Vértes, ó:
Egy bitem van.Liberálisnak jó leszek.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.06. 19:10:27

@kennyking:

Vannak ott is idióták, ez még nem jelentene akadályt -- de van egy olyan érzésem, az idomításod nem tudod ilyen könnyen leküzdeni. :)

kennyking 2013.05.06. 19:12:35

@milyen szép a Vértes, ó:
De most komolyan.Nincs hatalmas támogató tömeg a liberálisok mögött? Én úgy tudom, hogy simán lenyomják az Orbánt 14-ben.Mást se olvasok itt az Indexen.

kennyking 2013.05.06. 19:13:13

@milyen szép a Vértes, ó:
Idióta a liberálisok között? Náci-e vagy?

Mesterlövész 2013.05.06. 19:14:05

Persze a Gyurkó Ferkó lopott meg hasonlók, csak sokan azt felejtik el, hogy a mostani bagázs ugyanezt törvénybe írja és úgy teszi. Lehet gondolkodni.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.06. 19:15:30

@kennyking:

Igen, éreztem, hogy a 'magyar szövegek értelmezése' feladattal is akadnak problémák... ;-)

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.06. 19:16:25

@kennyking:

"Ó, amikor az egybites trollok szellemeskedni próbálnak. Csodálatos. :)))"

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.06. 19:20:21

@Mesterlövész:

A maszop a sátán, mer' loptak, de az nem baj, ha a fideszesek szabadrabolnak, mer' a maszop is lopott. Majd hozzászoksz a "logikához" valahogy. :)

2013.05.06. 19:22:17

Én, és a magyar emberek döntő többsége már nem kér a szocialista és a liberális kormányzásból. Elég volt 8 hosszú évig, még sok is volt. A pofánkba hazudták, hogy félteni kell a cigányságot, meg a zsidóságot, hogy büszkék kell lennünk a homoszexuálisokra és még folytathatnám a sort. Pontosan az ellenkezőjét mondták és tették, mint amit kellett volna. Többé nem lesznek ezek a férgeg hatalmon Magyar földön!

kennyking 2013.05.06. 19:23:22

@milyen szép a Vértes, ó: Most kirekesztessz, mert a magyar ( te jó Isten) szövegekkel értelmezési problémáim vannak? Azt hittem a másság az szép és jó.Ha nem így lenne, nem szeretnék más lenni.

pástétom 2013.05.06. 19:24:13

@Zigomer Trubahin: A felmérések szerint az mszp-vel és az e-2014-el szimpatizáló választóközönség 80-90%-a egyformán egyetért a választási szövetséggel és kölcsönösen elfogadják a másik pártot szövetségesnek. Feltétel nélkűl. És jó, hogy így van, így gondolom én is. De mégegyszer mondom, ezek hivatalos reprezentatív felmérések eredményei. Ennek fényében nagyon feltűnő, sőt egyenesen röhejes olvasni a "nem szavazok Bajnaira ha összeállnak ezekkel" ömlengéseket, amely folyik, mint a szar a blogokon, és szinte ordít, hogy van emögött háttérben meghúzódó hátsó szándék.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.05.06. 19:24:43

Bajnai Gyurcsány seggnyalója már csikó kora óta.
Egyetemről kikerülve a KISZ utódszervezetét szervezték.
Aztán privatizációs korszakban szétrabolták magukat családilag (Altus, Motim, ...).
Később az összerlopott vagyont cégek felvásárlásával, és töbkretételével kamatoztatták (Hajdú-BÉT)

Majd Gyurcsány poltikai puccsa után behozta Bajnait és együtt kúrták el. Bajnai segített az EU-s pénzek elrablásában a szocik klientúrának.

Csúfos Gyurcsány bukta után, a legnyagyobb bohózat közepette átvette a Bajnai nevű főcsicska a stafétát.

Most meg próbálnak jobboldalra nyitni, bukott ex-SZDSZ-esek, ex-Gyurcsány csicskák, és Gyurcsány ex-kampányfőnökei segítségével.

Nevetséges színjátszás az egész.
Olyan összeborulás lesz, hogy öröm lesz nézni DK-stul, MSZP-stül, Bajnaistul.

Már ha lesz elég sok hülye aki hisz az elkúróknak.

kennyking 2013.05.06. 19:25:47

@Lindalinda:
" Elég volt 8 hosszú évig, még sok is volt. A pofánkba hazudták, hogy félteni kell a cigányságot, meg a zsidóságot, hogy büszkék kell lennünk a homoszexuálisokra és még folytathatnám a sort."
Nem volt elég a nyolc év.( Még mindig vannak, akik szavazni fognak rájuk.)És nem hazudtak a pofánkba semmit, mert a liberális az nem hazudik.Ez különbözteti meg a náciktól meg az egybites narancsbirkatrolloktól.

valaki senki 2013.05.06. 19:29:01

@HomicideWatch: Attól tartok, Te nem akarod, de legalább is nem látod a kettő között a valódi különbséget. A FIDESZ székháza előtt összegyűlt néhány száz? fős "tömeg" többnyire passzívan viselkedett. A TV székház - nál anno tartott tüntetésről ez nem volt elmondható! Az ottani tüntetők egy része ugyanúgy csak kiabált, de volt egy komolyabb mennyiségű agresszív ember is. Én éppen döbbenten néztem az eseményeket, és bizony, tevőlegesen, a rendőrőkre támadtak. Valamint rémlik továbbá több lángoló kocsi is, pedig azok nem szocikéi voltak, csak a környező lakóké.... Egyébként, többek között azért is durvultak be utána a rendőrök, mert legalább annnyi sérültjük volt, mint a következő napokban a tüntetőknek. A dráma ebben az, hogy nem csak olyanokat kalapáltak el, akik letakart fejjel békésen kockaköveket dobáltak, hanem tényleg áldozattá vált, néány vétlen, figyelmetlen ember is, akik belesodródtak az eseményekbe. Ha ma a FIDESZ ellen lenne ilyen mérvű, agresszív tüntetés, feltehetően az azon részt vevők is számolnának azzal, hogy kapnak kettőt a szemük alá... Bár kétlem, hogy az rendőrség, amely maga is elég sokat tüntetett a FIDESZ őket ért megszorítása ellen, ugyanolyan vehemenciával védené őket, mint anno a szocikat.... de ez, már egy másik történet.

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 19:29:54

@pástétom:

"o, akkor velem a rendőrség nem tudna mást tenni, mintegy egy jól célzott lövéssel likvidálna."

Téves, a rendôrség sem lövöldözhet össze-vissza, pláne névtelenségbe burkolózva. Súlyos jogsértéseket követtek el, ezt nem én mondom, hanem a bìróság. De láyom nem adsz lejjeb a kettôs mércébôl.

A két eset között óriási különbség, hogy a a TV székháznál a rezsim parancsára az államot képviselve sértettek törvényeket a rendôrök névtelenségbe burkolozva. A bíróság szerint. A demokraták.

A fidesz székháznál mit tettek a rendôrök? diktatúra. Pedig a jogsértés megtörtént.

Míg a

kennyking 2013.05.06. 19:30:05

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Most meg próbálnak jobboldalra nyitni, bukott ex-SZDSZ-esek, ex-Gyurcsány csicskák, és Gyurcsány ex-kampányfőnökei segítségével."
Ez logikus.Miután a teljes bal és liberális oldal mögöttük áll és ugyan ennyivel simán nyerik a választást ( legalább is az index blogokon), valamiért kevésnek tűnik.A cél a 100 %. Személy szerint fogalmam sincs mi a fenének alakítottak pártokat.Bőven elég lett volna egy is, maximum a párton belül viaskodna a Gyurcsány az Orbánnal meg a Bajnaival, hogy ki legyen a főtitkár.Aki meg nem párttag, az meg a náci.Őket meg demokratikusan ki kell írtani, oszt már neg is van a demokrácia.

kennyking 2013.05.06. 19:31:34

@HomicideWatch:

" Téves, a rendôrség sem lövöldözhet össze-vissza, pláne névtelenségbe burkolózva."
Tévedés.Liberális kormányok idején lehet.Sőt, kívánatos.Te nem vagy demokrata.Kiírtad magad a demokraták szalonjából.

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 19:38:33

@pástétom:
Úgy látom képtelen vagy felfogni, hogy nem mondtam, hogy nem követtek el bûncselekményt a TV székháznál.

A rendôrök viszont minden 'köcsög fideszest' ütöttek, azonosító nélkül. Bûncdelekmény? az. Ez neked rendben van, ez a kettôs mérce. Hogy te sérthetsz törvényt, meg a HaHa, de mindenki

is 2013.05.06. 19:45:54

@Balt: 2013 áprilisában egy 2010 júliusi helyzetre hivatkozol mint releváns infora? noooormális?

Fejesrob 2013.05.06. 19:46:58

@valaki senki: Azért jól összemosod a dolgokat, ráadásul még ferdítesz is.

Az Gyurcsány problémája, hogy a rendőrség hagyta elfajulni a TV székháznál a dolgokat. Mint utólag kiderült, a környező utcákban lévő rendőrök nem mentek a TV székházban rekedtek segítségére. Hogy miért nem, kérdezd meg Gyurcsányt.

Okt. 23-án senki nem támadta meg a rendőröket. Azok délután kezdtek el a Kossuth tér felől felhajtani az Astoria felé valami 150 idősebb Kossuth téri tüntetőt. Hogy miért, kérdezd meg Gyurcsányt.

A Jobbik tüntetése a Deák érnél volt. Ők sem támadták meg a rendőröket, miért is tették volna. A rendőrök egy darabig farkasszemet néztek velük, majd parancsra támadtak. Az ott lévő tömeg kisrészét a rendőrök belehajtották a mit sem sejtő és éppen szétoszló Fidesz gyűlés résztvevőibe. Mivel az Astoriát lezárták, sokan ráadásul mit sem sejtve a Deák tér felé indultak el.

Gyurcsányt kellene megkérdezni mi értelme volt az egésznek, 200 izraeli rendőrnek gyakorlatot biztosított, vagy úgy gondolta, egy füst alatt megfélemlíti az összes ellenzékét, soha nem tudjuk meg. De mivel az MSZP és az SZDSZ morálisan, majd később fizikailag bele is bukott azért az elégtétel megvolt.

Ballibsiék azóta demokratázhatják magukat, harsány röhögés a válasz. Ha csak liberális valami, gyorsan eldobják és megtapossák mint valami büdösbogarat.

is 2013.05.06. 19:48:07

@poszt: maszatolás. a létező legnyilvánvalóbb, hogy ha ketten megállapodnak akármiről, abba harmadikat csak _előre_, _egymással_ egyeztetett módon vonnak be. ez 4 éves gyerekeknél már megtanult viselkedés.

te meg itt próbálod az értetlent játszani. remélem csak tetteted a hülyét, és megfizetik, hogy azt csinálsz magadból.

pástétom 2013.05.06. 19:50:29

@HomicideWatch:" Téves, a rendôrség sem lövöldözhet össze-vissza, pláne névtelenségbe burkolózva"

Dehogyisnem.Nem össze-vissza, célozva. :) Mint ahogyan azt a terroristákkal szemben szokás jobb helyeken. Mert 2006 őszén az ott bizony terrorizmus volt, a terroristákat pedig célzott lövéssel lelövik, mint a kutyát. :))

Látom továbbra is nagyon a bögyödben vannak a transzparenseket lobogtató 40 kilós diáklányok. Azért nem avatkoztak be a rendőrök, mert úgy ítélték meg nem volt miért. De ha te, cuncimókus valamiért a 40 kilós cúnya diáklányokat gonoszabbaknak és veszedelmesebbnek tartod a 2006-ban a btk számtalan pontja ellen vétő kigyúrt kopasz agresszív árpádsávos gyújtogató hordánál, akkor én kérek elnézést, hogy hozzádszóltam.

ben2 2013.05.06. 19:51:12

@álfirkász:

Beszédes önleleplezés, amit írsz. Én például egy szóval sem említettem az öszödi beszédet, vagy a hazudozást. Neked kapásból beugrott.
A 8 év elkúrást említettem, ami viszont nem értelmezés kérdése, hanem tény. Gyakorlatilag nem létezik olyan gazdasági vagy statisztikai adat, amiben 2002 és 2010 között ne rontottak volna valamit a szoci kormányok. Ez az, ami az emberek többségében Gyurcsányhoz kötődik.
Abban persze igazat adok, hogy nem Gyurcsány egyedüli szégyene, ami 2002 és 2010 között az országban történt, de kétségtelenül ő az, aki az arcát adta hozzá (még hozzá jó nagyot, talán még elmékezünk a tízemeletes Gyurcsány plakátra 2006-ból).
Pont azért akarnak Bajnaiék szabadulni tőle, mert ha Gyurcsány nincs a koalícióban, akkor a választók - az átlagnál valamivel gyengébb memóriával rendelkező - részének talán be lehet adni, hogy ez az MSZP már nem az az MSZP, ez a Bajnai már nem az a Bajnai, mert Gyurcsány csinálta az egészet, de mi vele nem közösködünk, mert mi vérprofi neoliberális, pragmatikus, szakértő technokraták vagyunk. Erre megy ki az egész kiközösítés.
Ha tehát valakit ekézni akarsz az öszödi beszéd "félreértelmezése" miatt (mintha bizony félre lehetne értelmezni, ha valaki a nyilvánosságtól elzárva, haverok között beismeri, amit tett, de rendben van, ne menjünk bele), akkor célszerűbb lenne Bajnaiékkal kezdened, hiszen ők akarják magukat naív szűzlánynak előadni, akinek semmi köze a nyolc év szoci elkúráshoz.

is 2013.05.06. 19:52:23

@Fejesrob: "A Jobbik tüntetése a Deák érnél volt. Ők sem támadták meg a rendőröket, miért is tették volna. A rendőrök egy darabig farkasszemet néztek velük,"

Bélám, video van róla, miért terjesztesz hazugságokat farkasszemről? www.youtube.com/watch?v=ohz9NzpkrQ8 Ez neked farkasszem? Hülye hazudozó vagy, Bélám.

is 2013.05.06. 19:55:13

@ben2: nahát 2010 és 2013 között se nagyon tudsz statisztikai adatot mondani. Azt persze az ilyen nyolcévezősök mindig elhallgatják, hogy 2008-ban hirtelen lett egy világgazdasági válság, tehát a világ egyetlen fejlett, a hitelválsághoz elég pénzpiaccal rendelkező országában sincs 2002 és 2010 között semmilyen fejlődés, mert 2008 és 2009 elvitte. Nyilván a világgazdasági válságért is gyurcsány a felelős.

na ennyit a rövid memóriáról. szerintem neked nem a memóriád rövid, hanem hazudni jöttél.

Mr. Waszabi 2013.05.06. 20:00:46

A kedves választók idióták. Még ennyi történés után is, pedig már másodjára tapasztalhatják bőrükön, s még is. Összekeverik az akármelyik párt 2/3-os regnálását és az abból kényszerűen következő pusztítást a valódi demokráciával. Utóbbi sosem a tökélyről szól, a vasbeton tervekről, hanem adott helyzetekben meghozott konszenzusokról. Amíg ezt az ország lakossága nem éri fel ésszel, nem is fognak tudni jó országot teremteni maguknak.
A totális hatalomban való bízás ugyanis egy szemernyit sem segíti az emberek saját részvételét saját életük alakításában. Az állambácsi kultuszt jó lenne már elfelejteni, mert jól láthatóan sosem működött. Ez már a harmadik ilyen szitu, jó lenne már felébredni. Ha tényleg életet akarnak csinálni az emberek, akkor időszerű lenne, ha abból kivennék a saját részüket s nem politikusoktól várnák. Ha eljutnak idáig, akkor majd nem fogják őket átbaszni, meg kihasználni. Nem tudom, hogy a jelenlegi helyzetnél lehet-e még lejjebb, de valószínű, hogy igen. Épp a fentebb említettek miatt. Mivel nem voltam ott a nemzet korábbi forradalmainál, nem tudhatom, valójában mekkora nyomorba taszította magát a magyarság a tudni és tenni nem akarásával, nem láttam saját szememmel, utólag meg sokan azt mondanak azokról, amit akarnak. De gyanítom, hogy még nem értük el azokat a szinteket. A népen múlik, mire ítéli magát, milyen sorsra. Van még lejjebb, az bizonyos. Ha Orbán tudja, hogy a kinaiak szintje alá kell menni ahhoz, hogy elvegyük az ő megélhetésüket, vagy a 80-as évek román szintjénél lejjebb, akkor tessék elhinni, hogy van ennél lejjebb. A kérdés az, hogy hányan akarják azt megnézni közelről. Ezt mindenki magának tegye fel, s magának is adja meg a választ, ezt más nem teheti meg helyette.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.06. 20:01:45

@ben2: az "elkúrás" elég egyértelmű utalás. Nem mellesleg, ritka undorító egy féreg lehetsz, kicsi bérfirkászom!

ben2 2013.05.06. 20:07:11

@is:

Oké, ne beszéljünk 8 évről, nézzük milyen gazdasági adatok javultak 2002 és 2008 ősze között?
Na ugye.
2010 óta 3% alatt van a költségvetési hiány. Ehhez képest a szocik 2006-ban 1%-ot ígértek az EU-nak és 9% lett belőle. Hol volt akkor még a válság?

hazug fidesznyik (törölt) 2013.05.06. 20:10:31

@milyen szép a Vértes, ó: "megpróbáljuk együtt megtippelni, miről van szó?"

Nem kell, én néztem el, de nagyon. Bocsi.

ben2 2013.05.06. 20:10:52

@álfirkász:

Mi történt? Kifogytak az érvek, jön az acsargó személyeskedés?
Csak így tovább, ne tartsd vissza magad, a hozzád hasonlók legalább megmutatják a kívülállóknak, milyenek is nálunk az "igazi demokraták".

sárkányfő 2013.05.06. 20:13:34

@ben2:
"2010 óta 3% alatt van a költségvetési hiány."
te miről beszélsz? ja, arról, hogy 2011-ben a -7%-os strukturális reálhiányt a lenyúlt manyup kasszával kitömték?
te is a fideszbűnöző vagy, aki még kérkedik a lenyúlt pénzzel, amit mások spóroltak össze és vett el tőlük?

HomicideWatch (törölt) 2013.05.06. 20:14:16

@pástétom:
Látod, a kettôs mércéd. A Gyurcsány rezsim rendôrei követhetnek el törvénysértést, sôt a HaHa is követhet el törvénysértést.

A te demokráciád az hogy az mszp és seggnyalôi mint te, azt csináltok amit akartok.
Na ezért zavartak el titeket a pucsába. Szánalmas. Egy szóval sem védtem a gyújtogatókat, de védtem az ártatlanokat. Ugyanis a törvényszegô a szemembem akkor is az ha fideszes, akkor is ha mszp-s, akkor is ha rendõr. De megértem, hogy te, mint demokrata, ezzel nem értesz egyet. Te mint demokrata, sérthetsz törvény, mert ott neked a kettôs mérce.

Ha Bajnai összefog ax mszp-vel, õt is elzavarják újra.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.06. 20:14:38

@ben2: tipikus fidesznyik vagy, nincs miről beszélnem veled. Hogy meggyőződésből vagy ekkora barom vagy pénzért, az már kurvára nem érdekel.

Mr. Waszabi 2013.05.06. 20:16:03

Ovis adok-kapok mikor marad már abba? Nem haladunk előre közben, ez a valóság.
Ideje volna elővenni a matekot és megnézni, mondjuk 100 évre visszamenőleg,hogy a nemzet politikai identitása mindenkor tartalmazott kisebbségi szélsőjobbot, kisebbségi liberálist, valamennyivel nagyobb arányú baloldalt(régebben szocdemnek hívták) és jobbközépet. Ezek a mutatók permanensek. A legújabbkori magyar parlamentben is ez volt a leosztás, s ez nem változott 20 év alatt sem. Ki az a hülye hát, aki azt hiszi, hogy bármelyik lenyomhatja a többit vagy felszámolhatja?
Ez még a jól szervezett Hitlernek sem sikerült, pedig szervezésben a németek kicsit jobbak voltak a magyaroknál mindenkor. Gondolkodni fáj-e? Lehet, hogy most úgy tűnik, az a nehéz, de az ország nyomoránál nem lesz nehezebb, ez biztos. Ne kelljen már az országnak alulról szagolni a bányász béka seggét ahhoz, hogy erre rájöjjenek az emberek, a jó Isten áldjon meg mindenkit!

2013.05.06. 20:17:18

@ben2: Csurkának mi köze a szélsőjobbhoz? Ő semmilyen oldalhoz nem tartozott. Ő nemzeti-radikális volt. A másik, ha Csurka pedig szélsőjobb, akkor a szemkilövető csótány és az amerikaiak seggét nyaló liba micsoda?

hazug fidesznyik (törölt) 2013.05.06. 20:19:08

@ben2: "Ehhez képest a szocik 2006-ban 1%-ot ígértek az EU-nak és 9% lett belőle. Hol volt akkor még a válság? "

Tudnád részletezni, hogy mitől lett 9%? Lehetőleg ne úgy, hogy "ellopták" vagy hogy "megnőtt az államadósság". Én nem vagyok egybites Orbán-hívő, így valami hihető, értelmes mesét kellene előadnod. Menni fog?

Balt 2013.05.06. 20:20:53

@álfirkász: "Mert ugye Gyurcsány nem csak saját magukról beszélt, amikor azt mondta, hogy "hazudtunk""

Meg a lónak a faszát:
"Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig."
hu.wikiquote.org/wiki/Gyurcs%C3%A1ny_Ferenc

Ezt ugyan nehezen magyarázzátok meg. A beszéd összességében pedig egy szimpla zsarolási kíséret, pont olyan, mint amikor a "korunk hőse vállalkozó" a védelmi pénzért érkezik a tenyerét a bézbólütővel csapkodva.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.05.06. 20:27:12

@ariskerase: "Csurkának mi köze a szélsőjobbhoz? Ő semmilyen oldalhoz nem tartozott. Ő nemzeti-radikális volt."

Ha semmilyen oldalhoz nem tartózott, hogy lett "nemzeti-radikális"? Hülye-e vagy?
Ja, mostanában a ganajtúró, turulszaros agyhalottak "nemzeti-radikálisok"? A nyilasok majd megmondják, hogy minek kell hívni őket? Vicces.

pástétom 2013.05.06. 20:28:11

@ben2: De nem minden ám a költségvetési hiány. 2002-2008 között folyamatosan gdp-növekedés volt. Rengeteg beruházások - hitelből, de nem cukorkára ment el a pénz. Iskolák, utak épűltek, ment a fejlesztési pénz a mezőgazdaságba, a kkv szektorba. Nőtt az ipar, és az összes többi gazdasági ágazat. Épűlt az ország.

A 2010-es kormányváltás óta meg rohad. Most nem hirtelen bezuhanás van, mint 2008-ban - akkor is egy világválság kirobbanásának köszönhetően - hanem lassú rothadás. A gazdaságpolitika miatt. 2012 óta recesszió. Nincsennek beruházások. Megy minden tönkre. Az emberek életszínvonala, a bérük vásárlóereje, felemészti őket a kilátástalanság. Csak 2010 óta fél millió aktív hagyta el az országot...

Emlékeztetnélek, hogy Orbán 7%-os hiánytervvel ment ki Brüsszelbe megválasztása után, de gyorsan helyretették. A 3% alatti hiány pedig hosszú távon nem fönntartható módon jött össze. A 3 ezer milliárd ft mnyp-i vagyon egy része elment államadósságra, a másik felével a költségvetési lyukakat tömkötték. Az állam időlegesen felélheti a tartalékait, de mi lesz azután? Éppen a fenntarthatóság megkérdőjelezése miatt marad valószínűleg a dúlzottdeficit miatti eljárás M.o ellen.

Minden gazdasági mutató -a szent költségvetési hiánytól eltekintve - rosszabbul áll most, mint az előző szocialista kormányok idején. De mint mondottam, a hiánycél is nem fenntartható módon teljesült, úgyhogy kétes dicsőség ez is.

Gazdasági kataszrófa az, amit Orbánék művelnek. Csak a vak nem látja.

Jolka40 2013.05.06. 20:31:48

@is: Bajnainak a saját párttársaival van gondja. Előre lehetett tudni, hogy a millásokkal és a többi egoista, csak a saját karrierjére ügyelő "koalíciós" partnerével nagyon nehezen fogja megértetni, hogy itt Magyarország sorsáról van szó.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.05.06. 20:32:27

@Balt: "A beszéd összességében pedig egy szimpla zsarolási kíséret"

Egyet nem értek: ha hazugnak tartod, miért hitted el az öszödi beszédet? Hülye vagy?

Larry Silverstein 2013.05.06. 20:34:50

@hazug fidesznyik: Hát, titeket a turulszaros agyhalottak is elgyepálnak majd 14ben, szóval pici riszpektet...:)

pástétom 2013.05.06. 20:38:35

@HomicideWatch: Én nem mondtam, hogy nem követtek el a rendőrök akkor jogszabálysértést, bűncselekményt adott esetben. A független Gönczöl jelentés megállapította minden fél felelősségét. És nemegy (volt) rendőr bíróság elé kerűlt, a bíróság pedig kiszabta rájuk azt az ítéletet, amit megfelelőnek tartott.

Ennyit a kettős mércémről. Te viszont, te megátalkodott büdös fidesznyik, aki vérnyog az -utóljára írom le - 40 kilós transzparensekkeé álldogálló diáklányoktól -elmész a picsába. Főleg, mivel nem tudsz súlyozni és egy kalap alá veszed a 40 kilós... -at a Budapestet széjjelverő csőcselékkel. Úgyhogy ne kettős mércézzél itt nekem, mert szarok a fejedre. :)

hazug fidesznyik (törölt) 2013.05.06. 20:38:50

@Balt: Na mi van, a "ben2" már nem megy neked, meguntad?

@Larry Silverstein: "riszpekt" lett volna anyukádnak, ha fogamzásgátlót használt volna.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.05.06. 20:41:04

Bajnait bedarálják, feldolgozzák, leszalámizzák ez már kész ténynek tekinthető. Nem sikerült jelentős önálló szavazóbázist létrehoznia, szinte senki sem állt mellé jobboldalról (ami nem is csoda egyébként). Maradt a baloldali stockszavazó, amit egymástól próbál átcsábítani az E14, a Maszop meg a Fletó

De most már beintettek neki hogy ebből elég, az orrára koppintottak, őgyeleghet a helyére oszt vetnek majd neki koncot. Egyetlen hasznát látják még: az ő arcával jobban el tudják adni magukat a Fletó meg a szoclibek a hiszékenyeknek

pánpéter 2013.05.06. 21:10:58

"amelyen a főbb kérdésekben végre sikerült megállapodni"

Főbb kérdésekben? LOL! Semmiben nem egyeztek meg! Itt röhögtem fel először a cikk olvasásakor. Szánalmas.

"jelenlegi Országgyűlés legnagyobb ellenzéki pártja nélkül is meg tudja nyerni pártszövetsége a választásokat."

GigaLOL! 7%-on állnak, 4 hónapja. :) Ebben sokkal több nincs is.

"akkor széleskörű társadalmi összefogásra van szükség ahhoz, hogy a kormányváltás után rendezni sikerüljön az országban eluralkodott állapotokat."

2010-ben siralmas állapotok voltak, ez tény. Széles társadalmi összefogás? Libás-Szemkilövető-Szarházy-Kuncze-Fodor? Ez a széles összefogás? Kemény...

"olyan feladatok várnak az új kormányra, olyan döntéseket kell majd hozni, hogy az még teljes társadalmi összefogással is nehéz feladat lesz."

IMF hitel felvételhez nem kell társadalmi összefogás. Az eladósításhoz sem. Az államadósság egekbe szöktetéséhez se. Ennél többre meg ez a csapat nem képes, mint azt már láttuk 2 cikluson át...

"Egy egész hétig úgy tűnt, hogy a demokratikus ellenzék"

Ezen szoktam a legjobbat röhögni. Demokratikus? Ki? Bajnai, akire választópolgár még életében nem szavazott? Vagy Ferenc, aki a legelutasítottabb böszme mindközül? Vagy mégis ki itt a demokratikus?

Szar egy írás, szar gondolatok, szar az egész na

ob,szerver 2013.05.06. 21:19:40

@pástétom:

Mocskos Gyurcsány és MSZP-s sleppje volt az egyetlen Rákosi óta, aki ezerszám verettek ellenzékeiket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal.

A majom ÁVÓ-s fajtád közben ott verte a TV elött.

A szemét MSZP-s SZDSZ-es főnökeid meg másnak rendőrök által "Mocskos Fideszes" felkiáltások közepette ájulásig rugdosott képviselőn poénkodtak.

Ennyit tudtok rohadt ÁVÓ-s majmok meg a nevetek a demokráciáról.

ob,szerver 2013.05.06. 21:21:44

@pástétom:

A valóság az kedves Gyurcsány csicska, hogy Gyurcsányék 54%-ról 81% fölé tolták az államadósságot, úgy hogy közben elprivatizáltak több ezer milliárd vagyont a haveroknak.

Eközben megduplázták a munkanélküliségi rátát, és az országot a Szlovákok elötti pozícióból az EU-ban az utolsó helyre pakolták minden gazdasági mutató szerint.

Balt 2013.05.06. 21:27:39

@pánpéter: "GigaLOL! 7%-on állnak, 4 hónapja. :) Ebben sokkal több nincs is."

Azé' ne túlozzunk! :) Medián, friss, trendszerű a csökkenés:
median.hu/kepek/upload/2013-05/2abra20130503.png

exlex 2013.05.06. 21:34:32

A mai napig fáj a liberálszaroknak és szociálbolsevistáknak a 2010 történelmi pofáraesés. Örülök, hogy fáj.

pocaklakó minimanó 2013.05.06. 22:15:12

Én már csak egy kávét kérnék. :)

Sőt! Pincér, a doppio helyett legyen most caffè mocha. :)

zobod 2013.05.06. 22:22:55

Szerintem csak újságírói szívatás, mikor komoly, jelentős társadalmi bázisú, kormányképes ellenzéki erőnek kívánja a sajtó láttatni az e2014, mszp meg pláne a DK-t :)

pocaklakó minimanó 2013.05.06. 22:27:53

@zobod:

"Szerintem csak újságírói szívatás, mikor..."

Nem az. Sok "újságíró" számára ez vágyálom. De ők még nem jöttek le teljesen a ballib tudatmódosító szerekről.

zobod 2013.05.06. 22:38:01

Nekem erről sok levitézlett, elbukott, össze-vissza szervezkedő, fontoskodó szoclibről Márai örökbecsűje jut mindig eszembe:

"A kommunizmus megbukott mindenféle értelemben, de a kommunistáktól nehéz lesz megszabadulni, mert senki sem olyan konok és veszedelmes, mint egy bukott eszme haszonélvezője, aki már nem az eszmét védi, hanem meztelen életét és a zsákmányt."

HomicideWatch (törölt) 2013.05.07. 20:04:37

@pástétom:
A kettôs mércéd még mindig szánalmas, de kezded belátni, hogy hülyeséget beszélsz. Már magaddal is ellenmondásba keveredtél. Szánalmas.

mszp bûnözô jó bûnözô, fidesz bünözô rossz bûnözô... Na ezért zavarnak el titeket 2014- ben újra. Ha Bajnai nyalja a seggeteket, akkoe vele együtt.

2013.05.15. 15:55:55

@hazug fidesznyik: Hát az értelmi színvonal meglátszik a válaszodba, ebből következik, hogy arra sem vagy méltó, hogy reagáljak rá. Ha nem tudsz normális emberhez méltóan válaszolni, inkább ne válaszolj! Köszönöm a megértésedet. Ha a jövőben nem válaszolok neked, az nem puszta véletlen, hanem direkt van!
süti beállítások módosítása