Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) összefogás (1) Összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

BKK-sok hagyták magára az eszméletlenül fekvő lányt

2014.10.12. 11:51 | Üzenőfüzet | 82 komment

Hiába kértek segítséget a BKK elsősegélynyújtó helyiségénél az utasok, a bent tartózkodó férfi nem nyitott ajtót, csak állt és végignézte, ahogy mások mentőt hívnak a ki tudja mióta eszméletlenül fekvő lányhoz.

kettes_metro.jpg

Metróval akartak hazamenni ismerőseim. Lyukasztottak a Stadionok megállónál, majd a peron mellett észrevettek egy eszméletlenül fekvő lányt. 

Mennyire magától értetődő, hogy valaki ilyenkor oda megy-e segíteni, vagy eloldalog?

Ők odamentek. Felültették, próbálták kérdezgetni mi a baj, a lány annyit tudott kinyögni, hogy vizet szeretne. Arra a kérdésre már nem tudott válaszolni, hogy hívjanak-e mentőt hozzá. Hívtak. Eközben a társaság egyik tagja (nevezzük Péternek) bekopogott a peronon lévő forgalomirányítóhoz, ahol ki volt téve az elsősegélynyújtó tábla. Nem nyitottak ajtót. Benézett a sötétített üvegen, és és mivel ez valamennyire átlátszó, meglátott egy alakot, aki bentről figyelte az eseményeket, majd a kopogást és szólongatást figyelmen kívül hagyva megfordult és visszament egy belsőbb helyiségbe. Péter elkezdte verni az ajtót, kiabálni, és rugdosni a vasrácsot, ám a férfi továbbra sem nyitott ajtót.

Viszont lejött az állomásfőnök asszony, aki közölte, nem tudja ki van bent a zárt helyiségbe, nem hozzá tartozik, nem tudja a nevét, és különben is nem érti mit kell pattogni, a lány biztosan drogos, és úgyis jönnek a mentők. (Akiket ugye nem ők, hanem Péterék hívtak ki.) A mentősök kiérkeztek, elvitték a lányt. 

Péter közben számon kérte az állomásfőnökön, hogy habár "nem hozzájuk tartozik a bent bújkáló férfi", kamerájukon ők is láthatták a rosszul lévő lányt, miért nem hívták ki a mentőket? A válasz erre az volt, hogy a kamerának hol tere van, nem látták. Mikor az állomásfőnök elment. Péter szétrúgott egy kukát a "kamera holtterében", ott ahol korábban a lány feküdt. Érdekes módon rögtön megjelentek a biztonsági emberek, a holttér eltűnhetett időközben valamilyen varázslatos módon.

Péter ekkor már annyira ideges volt, hogy elhatározta, feljelenti a segítségnyújtást elmulasztó felelősöket. 20 percet várt a rendőrökre. A kiérkező járőrök szintén bekopogtak, a sötétített ablakú szobából, azonban még erre sem nyitotta ki az ajtót a férfi. A rendőrök közölték hogy ilyenkor nincs mit tenni, biztos nem hallotta a férfi a kopogást. Péter ekkor megmutatta, dörömbölésének nyomait a vasajtón, és kétségét fejezte ki ezzel kapcsolatban, ám a rendőrök elmentek.

Várjuk a feljelentés eredményeit, bár kedvenc "jogállamunkban" sok jóra nem számítunk.

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr486769811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cleo 2014.10.12. 16:00:51

sötét balkán ez nem EUROPA talán az unokám már europában nő majd fel

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 16:06:03

Rendőrök igazat mondtak: ilyen esetben nem tudnak mit tenni. :(
A kuka rugdalása egyébként csúf dolog. Nem lehet, hogy távirányított, forgatható kamerák vannak az állomáson és a bejelentésre állítottak rajta?

esprit 2014.10.12. 16:53:04

Igen Cleo. Az unokád remélem Che Guereva által elképzelt világban nő majd fel.

fingerbangs 2014.10.12. 17:07:23

a bkk semmit nem fejlődik mert a legolcsóbb legrosszabb munkaerővel gazdálkodhat csak, mivel a pénzt kilopják a vezetők a rendszerből

Mollyka08 2014.10.12. 17:55:38

Stadionok Metró állomás? Mozgó lépcső? Melyik városban történt ez a felháborító eset? És hogy jön ide a BKK?

atpal14 (törölt) 2014.10.12. 17:58:04

A metrós állomási dolgozók évtizedek óta verhetetlenek annak megmagyarázásában, hogy a metró területén történt ügyekben miért nem ők illetékesek. Tisztelet a kevés kivételnek...

A peronok végein levő kis fülkékben viszont nem törvényszerű, hogy van valaki (most éppen volt). Ha van, akkor is lehet, hogy takarító, biztonsági őr, stb... lényeg, hogy olyan valaki, aki nem biztos, hogy tud intézkedni. Ha biztosra akarsz menni, akkor az aluljáró szinten levő forgalmi ügyeletet keresd meg, ott garantáltan lesz illetékes. Vagy pedig használd a peronokon levő vészjelzőket, ezeken keresztül is a forgalmi ügyelettel lehet kommunikálni.

Ha le akarnak pattintani, akkor esetleg a BKK-t lehet még felhívni, hogy intézkedjen. Elvégre neked, mint utasnak a BKK szolgáltat, nem kell tudnod, hogy a forgalmi ügyeletes a BKV alkalmazottja, a biztonsági őr, az X security alkalmazottja , a Józsi a fülkében meg a tökömtugyjakié... Felhívod, elmondod a tényállást, elmondod, hogy a peron végi indítófülkében kopogtattál, de semmi eredménye. A forgalmi ügyeleten pedig lepattintottak. Most akkor mit tegyél... Így utólag se biztos, hogy haszontalan lenne megírni nekik a történetet.

A peronoknak azt a részét, ahol a vonat megáll, azt folyamatosan látni a kamerákon, és a lépcsőket is folyamatosan nézi kamera. A peron közepénél, az oszlopok közötti területen esetleg lehet holttér... Esetleg... Vajon ha nem egy hozzá nem értő utasnak kell leadni ezt a dumát, akkor is ugyanezt mondaná? És akkor is ilyen flegmán?

Egyébként ha a legkisebb esélyét is látod annak, hogy az illető beesik/beszédül/stb a pályára, akkor ugyanezeken az oszlopokon van egy kis fedél, a fedél alatt pedig egy gomb, ami vészfékkel megállítja az állomásra érkező vonatot, és áramtalanítja a peronok melletti vágányokat. Persze ezen a bunkó ügyeletes biztos háborgott volna egy sort, de ha azt akarja, hogy szakszerűen és fölösleges zavartatás nélkül legyen kezelve a helyzet, akkor talán neki kellene tenni valamit, és nem megvárni, hogy az utasok kezdjék el megoldani a problémát.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.12. 18:03:58

A mentők mit mondtak, mi baja a lánynak?

Véletlenül maradt ki a posztból, hogy tényleg drogos volt?

zdanee 2014.10.12. 18:14:15

Hogy mi lesz? Pétert természetesen garázdaságért feljelenti a BKK, mivel kukákat borogat illetve a vasajtón jól látható nyomokat is hagyott. A lány valsószínüleg már otthon van, és mit sem tud jótevőjéről. A BKK-s kolléga tovább matyizik a hátsó szobában, az esetről maximum akkor értesül, ha olvassa az interneten. Chambersnek végül sikerül kitörni és ügyvéd lesz. Torkon szúrják, amikor egy kocsmában megpróbál szétválasztani két verekedőt. Azonnal meghal.

DEAUGH 2014.10.12. 18:19:33

Vannak jófej forgalmisták és műszaki ügyeletesek. Azonban jelentős részük lusta és semmirekellő. Protekcióval berekülő emberek, akiket nem is szelektálnak kb sehogy!

Dolgoztam a metrónál üzemmérnökként a 4-es metró építkezésre is sokat ki kellett járnom és hihetetlen nemtörődömséget láttam jobbára.

Pl. mikor még le volt kordonozva a 4-es metróban a peron, akkor mindig le kellett hívni a forgalmistát, hogy nyissa ki a rácsot. Na és kb mindenütt pattogtak hogy miért kell nekik naponta le/fel kell járkálni a irodából a peronra százszor. MERT EZ A MUNKÁD BAZMEG!

Egyébként meg ugye nem volt sok dolguk, mivel akkor még nem is volt utasforgalom. Szal simán voltak esetek, amikor aludt a forgalmista napközben is (éjszakai műszakban meg magától értetődő, hogy szunya van).

Volt ahol elkezdett pofázni a forgalmista, hogy miért nem megyek a felszínen a következő állomásig! Mert ugye lusta volt lekisérni engem a peronhoz és beengedni a rácson.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 18:20:17

Stadionoknál van mozgólépcső?
Rég jártam arra, de valamiért úgy emlékszem, hogy ott nincs/nem volt.
Csak keverném a Nagyvárad térrel?

DEAUGH 2014.10.12. 18:21:29

@szigetipotyautas: van mozgólépcső, de csak felfelé jár! Thyssenkrupp Victoria a tipusa!

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 18:24:03

@DEAUGH: régen is volt vagy csak felújítás címén kapott az állomás?

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 18:26:34

@szigetipotyautas: ja, bocs, megvan. Azt hittem, szokásos, magyarosch "jóindulat" beszél belőled.
Mert a leírtak alapján akár cukorbeteg is lehetett volna.

DEAUGH 2014.10.12. 18:27:02

@szigetipotyautas: Szerintem a felujitáskor tették be. Az Árpád-hid megállónál pl tuti, hogy eredetileg voltak kis mozgolépcsők, mert azok ilyen NDK-s gyártmányok, de mivel a 2-es metró régebbi, igy nem tartom valószinünek, hogy oda alapból terveztek volna mozgolépcsőket is beépitésre a Stadionok megállónál. Pedig mondjuk indokolt lett volna, mert mégiscsak a Stadinokhoz szállitja az utasokat.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 18:34:52

@DEAUGH: köszi!
Árpád hídnál ugye van legalább hat, de egyik sem igazán a metróé. :)

DEAUGH 2014.10.12. 18:36:01

@szigetipotyautas: az összes mozgólépcső a mozgólépcső karbantartó üzemhez tartozik, ami meg a szervezeti ábrán a metró üzemág része.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 18:40:42

@DEAUGH: az odáig rendben van, de ott valamennyi az állomás területén kívül van (mindet használhatom legálisan, jegy és bérlet nélkül ;) )

atpal14 (törölt) 2014.10.12. 18:48:48

@DEAUGH: A 4-esen vannak érdekes esetek... Az arca akkora, hogy az alagútba nem fér be (mert a többi szerencsétlennel ellentétben normális körülmények között dolgozhat...), és ezzel ki is fújt a tudása. Szerencsére a normál üzemre ezen a vonalon már nem túl sok ráhatásuk van, arra meg bárki képes, hogy ne csináljon semmit csak okosan nézzen ki a fejéből :)

Dr_utcai_arcos 2014.10.12. 18:50:06

@Mollyka08: Bocs, de mi van az agyad helyén?

she_wolf 2014.10.12. 19:02:49

Sok dolog elhangzott itt, érdekes volt olvasni. Csak arról nem beszéltetek, "állampolgári kötelesség, ill. segítségnyújtás elmulasztása".
Nekem, mint utasnak ugyan honnan kellene tudnom, hogy egy metróállomáson milyen berendezések, riasztásra alkalmas eszközök vannak? Teljesen természtes, hogy egy ott dolgozónak szólok, hogy csókolom, baj van! Neki meg kutyakötelessége lépni. Ha mégsem lép, megteszem én: mentőt hívok. Ennyire egyszerű. Voltam hasonló helyzetben, igaz, az csak egy lépcsőn rosszul lévő, ott csörgő ember volt. Nem kerestem sem forgalmistát, jegypénztárost, se ellenőrt, senkit. Mobil elő, mentő! Nálam annyi volt a könnyebbség, hogy valamennyire kommunikációképes volt az ember.
Szóval: mentő. Ha drogos, ha piás, ha agyvérzéses, ha cukros, bármi...

she_wolf 2014.10.12. 19:05:39

csörgő-ücsörgő akart volna lenni, bocs.

Kerek négyszög 2014.10.12. 19:10:27

Ilyen a közösségi tulajdon. Állami és önkormányzati cégek valódi leszaromsága olvasható a postban (ebben és százszámra másokban). Közös tulajdon = szocialista-kommunista éra leflexei. Kerülni a munkát minden áron, minősíthetetlen hozzáálás, letargia, színvonaltalanság. A havi fizetést akkor is megkapják, ha nem csinálnak semmit.

Folynak az államosítások, ilyen lesz az egész ország.

Netuddki. 2014.10.12. 19:12:35

@polyvinyl: "Véletlenül maradt ki a posztból, hogy tényleg drogos volt?"

Nem tökmindegy B+, te fizetett fidesztroll, te! fideszeshez méltó hozzáállás, eh! Ezek miatt bárki megdögölhet a nyílt utcán...

Ödön Bödön 2014.10.12. 19:32:41

Bocs, lemaradtam, hogy is jön ide a Fidesz?

Engem is érdekelne, mi volt a lány baja (a szomjúság az bizony a drogfogyasztás egyik jele is lehet).
Ha cukros az illető, aligha hihető, hogy ott, akkor lett cukros, akinek van cukros a családban, az tudja, hogy jóelőre megérzik, ha baj közeleg (és akkor sem víz kell nekik, hanem egy szem kockacukor pl.).

Én sem értem, a cikk MIÉRT NEM a lány egészségét helyezi a legfontosabb momentumnak.

Miért a hatalom elleni uszítás az elsődleges cél?

Amúgy a Puskás Ferenc Stadion nevű megállónál nincs a jegylyukasztás után mozgólépcső LEFELÉ.

Én értem, hogy választások, meg minden szar, de nem lehetne tisztességesebben?

Mollyka08 2014.10.12. 19:41:45

@Dr_utcai_arcos: Lehet, hogy nem sok minden, de azt tudom, hogy a Stadionok metró állomáson NINCS mozgólépcső. A felújításkor felvonókat építettek, tehát ez az egész írka-fírka egy felesleges szájtépés, amit elég sokan beszoptatok. A posztoló legalább utána nézhetett volna a helyszínnek, mielött hülyeségeket írna. Gondolom a többi is csak kitaláció. További szép napot és jó szájtépést, ha nincs jobb dolgotok. :)

she_wolf 2014.10.12. 19:52:04

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
"bárki megdögölhet a nyílt utcán..." Ez így van. Ember a Mária utcában rosszul lett, hányt, a földre roskadt a saját hányadékába bele. Hatszázan elmellettek mellette mindenféle megjegyzéseket téve, míg valaki jóvoltából bekerült a szomszédban lévő SOTE II. Bel.-re. Ott kiderült, hogy szívinfarktusa volt. Nem keveset gályáztak az orvosok, míg újra embert faragtak belőle. Tudom. Ott dolgoztam.
Ilyenek vagyunk mi, emberek. És egyre többen. Szomorú.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 19:53:26

@Ödön Bödön: ha valamihez nem értesz, ne ugass bele plíz! Saját bőrömön tapasztaltam, hogy van amikor csak az utolsó pillanatban érzi meg az ember (1.2-t mértem, ha ez mond valamit és csak azért vettem észre, mert leszálltam a biciklimről, hogy vegyek innivalót) és több cukros ismerősöm járt már úgy, hogy el is ájult a hírtelen lezuhanó vércukra miatt.

Az meg, hogy véded a bolsi söpredéket... szóval jobban tetted volna, ha befogtad volna a pjci pofádat.

she_wolf 2014.10.12. 19:54:24

@mig54:
"elmellettek "-elmentek
Ma még magamat is sikerül alulmúlni:)

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.12. 19:57:41

Először is, valóban erényes cselekedet odamenni egy földön fekvő, kétséges állapotban lévő lányhoz. Ez dicséretes. Maga a segítőszándék is dicséretes.

Viszont, teljesen megdöbbenek ezen a barbár,fékevesztett,gátlástalan,impulzív viselkedésen, amit az a bizonyos Péter nevű személy művelt.

"Péter elkezdte verni az ajtót, kiabálni, és rugdosni a vasrácsot"--> bizonyára felindult állapotban lehetett szegény Péter, de ez akkor sem teszi indokolttá az efféle neandervölgyi hozzáállást.

"Péter közben számon kérte az állomásfőnökön, hogy habár "nem hozzájuk tartozik a bent bújkáló férfi", kamerájukon ők is láthatták a rosszul lévő lányt, miért nem hívták ki a mentőket?"---> Milyen alapon kérsz te számon kedves "Péter" egy olyan személyt, aki(az iromány állítása alapján)állomásfőnök, azaz valószínűleg rendelkezik az ehhez a munkaviszonyhoz szükséges ismeretekkel(pl hol van kamera, hol nincs kamera, stb) és egyebekkel. te neked pedig, tekintve és feltételezve, hogy nem vagy esetleg máshol "állomásfőnök", semmilyen ismereted nincs ezen státuszt illetően?

Ez körülbelül olyan, mint ha esetleg Péter barátnőjét megműtik, a műtét nem sikerül, és emiatt Péter számon kéri az orvost, hogy "na de kérem, maga átvágta a nyaki artériát, és nem gégemetszést végzett" Ugye mennyire nevetséges?

" Péter szétrúgott egy kukát a "kamera holtterében", ott ahol korábban a lány feküdt."------> Erre mondta azt az egyik nagy hírű agytröszt, hogy egyesek tévedésből kapták az agyat, mert elég lett volna nekik a gerincvelő is...

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.12. 20:17:33

@mig54: Maradjunk annyiban, hogy aki "drogos", az valójában saját maga okozta az állapotát. Azért az teljesen elképesztő, hogy egyes szervezetek "Tűcsere-program"-ot hirdetnek... elfajzott eme világ... Tűcsere? Tehát, akkor támogassuk a drogos,deviáns életvitelükben?

Számtalanszor hallani/olvasni, hogy "magyar állampolgár"(ezt most csak én jegyzem meg) meztelenül rohangál, a végbelében turkál, pl a 8. kerületben.
Mit jelentenek ezek a semmirekellők a társadalomra nézve?
1.: Fertőzésveszély, nem is kicsi: HIV,szifilisz,HPV,és egyéb kellemes baktériumok és vírusok, a velük való, bárminemű értintkezéskor
2.: közveszély: az efféle deviánsok általában nem arról híresek, hogy olyan visszafogott,megfelelő fékekkel rendelkező,tisztességes,megbízható,asszertív emberek lennének...pláne amikor a drog hatása alatt vannak..
3.: pénzügyi teher: mivel kórházba szállítják ezeket az "embereket", mi több, még karitatív segélyszervezetek is vannak az ők megsegítésére,sőt, még jogszervezetek is(!), nehogy szegénykét "bélyeg" érje, ezáltal, ez a társadalom számára nem egy gazdaságos és racionális megoldás... ki kéne venni az összgazdasági szemléletből az "emberbarátiságot" vagy az individualista hozzáállást(mindenki azt tesz amit akar, a legfontosabb az egyén) és benne hagyni kizárólag a kollektív racionalitást...
4.: mellesleg, szociális hatása is van ezeknek a "szubkultúráknak", mert gyerekeink előtt ez amolyan lehetőség is, tehát, ha az újságok/TV/Internet(pl facebook) tele van az ilyen degeneráltak életvitelének anyagaival/képeivel, könnyen modellként szolgálhat ez gyerekeinknek,könnyen imitálhatják,azonosulhatnak, vagy esetleg belsővé tehetik(internalizáció) ezeket a romboló és mocskos,szennyes dolgokat.

Érteni? :)

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 20:26:58

@ko.disszonancia: mondd, te baromarcú! Tudod, hogy miért találták ki azt a tűcsere programot? ? Ja, hogy fingod sincs róla, csak fröcsögsz, hithű narancs-bolsihoz méltóan, agyatlanul.
Nem hallottál róla, de a drogosok közt terjednek mindenféle fertőző betegségek, amit aztán egyéb úton másoknak is továbbadhatnak. AIDS, Hepatitis stb.
Ezen betegségek visszaszorítása miatt találták ki. Mert ezeket egyszerűbb és olcsóbb így megelőzni, amennyire lehet, mint kezelni a betegeket.
Csakhát ezt egy ikyen huggyos józsi sohasem lesz képes megérteni.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.12. 20:44:19

@szigetipotyautas:

"hogy drogos volt, az honnan jött?"

1. Szomjas volt. Egyéb okból rosszul lévőknek nem az az első és egyetlen mondatuk, hogy vizet kérnek.

2. Ha más oka lett volna a roszullétnek, a posztoló azon verné magát, hogy deamocskosfideszes békáká nem hívott mentőt az infarktusos / agyvérzéses / szívmegállásos / szülni kezdő / pánikbeteg / cukorbeteg / mittudomén lányhoz.

she_wolf 2014.10.12. 20:47:21

@ko.disszonancia:
Beszélgess tiszta ex-drogossal, ex-piással, és meglátod, amit a szemellenződ most még eltakar előled. Nem védem őket, mindenki (felnőtt embereket értek ezalatt) maga éri el azt, ahol éppen tart.
Egy lányt eszméletlenül találtak egy metró állomáson. Máris kikötöttünk ott, hogy trutira drogos volt, mert rendes ember ilyet nem tesz.
Na, ez itt a baj!

Nem arról beszéltem, hogy a járókelők lamentáljanak az eszméletlen ember sorsa felől, hogy vajon piás, drogos volt-e, hanem arról, hogy ha látsz egy embert eszméletlenül, próbálj meg tenni valamit. Ha szakember vagy, könnyebb a dolgod, ha pedig nem, akkor hívj egyet. De úgy tűnik, te simán átlépnéd, anélkül, hogy eszedbe jutna, hogy segítségnyújtás miatt el is marasztalhatnak a hatóságok,.
Érteni?

she_wolf 2014.10.12. 20:55:16

@polyvinyl:
Megsúgom neked, hogy nagyon sok oka lehet a dehidratációnak:)
A poszter valószínűleg nem orvos, hogy ránézésre diagnosztizáljon.

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.12. 21:00:58

@mig54: Tehát, ha a sok ember közül PONT én nem segítek, akkor engem elmarasztal a hatóság? Ne légy már ilyen bürokrata... törvényesdi-játszmát én nem csípem.

Egyébként, mindentől elvonatkoztatva, bennem is megvan a segítőkészség, sőt, minden vágyam, hogy segíthessek másokon.

Végülis, én egyet értek veled. Csak én a kommentedből kiragadtam a drogosokat, és ezt tettem tárgyalásom alapjául.
Szóval summa sum véleményeink egybeesnek. :)

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 21:05:44

@polyvinyl: aha. Aki rosszul van és inni kér, az drogos. Ekkora barom is csak egy fidesznyik vagy egy fotelnáci kehet.

she_wolf 2014.10.12. 21:08:30

@ko.disszonancia:
Ennek örülök:)
A bürÖkrácia tőlem nagyon idegen, a hideg ráz tőle. De ha valaminek jogi következménye lehet, akkor olyan törvénytisztelő álompógár vagyok, mint a vöcsök!:)
Nem vagyok szent, de igyekszem úgy élni, hogy jól érezzem magam én is, és a lelkiismeretem is.

Csak Norris 2014.10.12. 21:09:40

@esprit: Emenemespejhengeres szerve ereszkedjefenekedbe

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.12. 21:10:37

@mig54:

Kimaradt a posztból, hogy mi volt a lány baja.

Holott a poszter ismerőse annyira rajta volt az ügyön, hogy még a megállót is kész volt leamortizálni miatta.

Éppen a mentőket ne kérdezte volna meg, mi baja a lánynak?

Csak Norris 2014.10.12. 21:11:33

@szigetipotyautas: "Ekkora barom is csak egy fidesznyik vagy egy fotelnáci kehet".

Vagy egy libant. Aki bámilyen politikai elv alapján ítél meg másokat azt mind fel kéne robbantani. Akár fityeszes akár maszop akármi...

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.12. 21:16:20

@szigetipotyautas: Kedves Anonimus!
Meglehetősen barátságos egyed lehetsz, tekintve az obszcenitásod.(te barom)
Nem tanultad meg az általános iskolában, hogy előbb kérdezz, mintsem ítélj?
Irány vissza koptatni a padot!
Tudod, ha nem csak a tűcserés részt olvastad volna el, hanem a hozzászólásom másik két harmadát is, akkor biztosan másként válaszoltál volna.(amúgy meg, senki sem kérdezett téged...,)
Egyébként, ha már kérdezed az én véleményemet, én ezekkel a söpredékekkel szemben sokkal drákóibb, sokkal radikálisabb intézkedéseket foganatosítanék.
Pont az előző kommentemben felsorolt pontok miatt.
Én még a "kezelés" minősítést sem hagynám a drogosokra vonatkoztatva.
Börtön vagy a pszichiátria zárt részlege, ez a két opció a lehető leghatékonyabb ezen emberek konszolidálására és a társadalom megóvására. Ne félj, ha összezárod a drogost több drogossal, kicsi az esélye, hogy egy egészséges embert fertőz meg. A drogosokat el kell szeparálni, addig, amíg a félelem és a szenvedés nem lesz elég erős bennük ahhoz, hogy soha többet ne viselkedjenek deviánsan.

she_wolf 2014.10.12. 21:21:00

@polyvinyl:
A mentős nem köteles megmondani neki, mert a lány nem volt Péter rokona.
Hogy mi volt a lány baja? Soha nem tudjuk meg. Meg azt sem, hogy Péter miért volt ennyire agitált. Lehet, hogy az is megérne egy posztot.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 21:22:46

@ko.disszonancia: tökmindegy a továbbiakban mit fröcsögtél, az első pár mondatod épp elég volt ahhoz, hogy az IQ-dról és EQ-dról tökéletes képet kapjon az olvasó.

she_wolf 2014.10.12. 21:25:24

@ko.disszonancia:
Nem értek egyet a módszereddel, és nagyon hosszú párbeszéd lenne, ha dumálhatnánk erről, így nem illik ide:)

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 21:32:44

@Desmond77: öcsi, el vagy tévedve. Csak köztetek vannak akkora kretének, akik mindenkiben narkóst látnak. Ahogy olyan seggfejek is, akik képtelenek felfogni, hogy a narkós a legritkább esetben csinálja tudatosan. Gondolom, az a szó, hogy függőség, neked nem mond semmit.
Azt sem tudod, hogy bizonyos (főleg beetetésre szánt) drogok egy, max. két próba után is súlyos függőséget alakítanak ki.
Próbáld letenni a cigit, kávét, teát, kólát, internetet (!), mobilt (!!) egyik pillanatról a másikra és bírd ki hetekig nélkülük!

she_wolf 2014.10.12. 21:38:01

@szigetipotyautas:
A füüggőség. Az elvonás. Hányszor megy neki valaki a kezeléseknek, míg sikerül hátrahagyni szenvedélye tárgyát? És hányszor bukik, vagy hal bele valaki? Ők vannak többen.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 21:55:25

@mig54: ezt miért nekem írod? Nekem csak a háziorvos által felírt, enyhébb gyógyszerrel volt tapasztalatom, de az se volt egy leányálom, mire megszabadultam tőle. Valahol meg tudom érteni a drogost, aki képtelen szabadulni.

she_wolf 2014.10.12. 22:02:47

@szigetipotyautas:
Nem bántásból írtam, sőt!:)
Csak azért neked írtam, mert te pendítetted meg először a téma ezen oldalát:)

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.12. 22:15:17

@szigetipotyautas: Beetetésre szánt drogok? Nem te említetted imént az IQ-t?
Röhej vagy ember...
Ki az az eszetlen fajankó, aki "beetetésre" próbál ki drogot? Neked bizonyára lehetnek erről személyes tapasztalataid...
Egyébként, a TASZ, meg efféle ,szarháziak jogait biztosítani akaró szervezetekhez jelentkezhetnél önkéntesnek...
Egyébiránt, a tea,mobiltelefon,internet, nem analóg példa a drogokra... úgyhogy gratulálok IQ-huszár! :) Másodsorban, a kávé sem minősül az itt tárgyalt értelemben drognak, mert ha jól olvastam, itt konkrét drogokról van szó, tudod, olyanokról, mint amik miatt hetente "mászik bogár" a hátán a nyílt utcán meztelenül egy jóreménységűnek...
Nem hinném, hogy kávé miatt olyan nagy valószínűséggel feküdne egy lány az utcán..

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.12. 22:18:06

@mig54:
Hát, oké, te nem értesz egyet az én módszeremmel.
De tudnod kell, hogy ma Magyarországon kicsivel több mint egymillió ember is ennek a módszernek a híve... nézz csak meg a mai választás eredményeit..persze a teljes győzelemtől még messze vagyunk :)

she_wolf 2014.10.12. 22:37:23

@ko.disszonancia:
Nem vagyok biztos abban, hogy eredményt érnél el azzal, hogy megtorlásnak minősíthető módon kezeld a szenvedélybetegeket. Mindössze erről van szó.
Mit érsz el azzal, ha börtönre ítéled a kábszereseket? Belegondoltál? Mert én igen. Kezdem azzal, hogy elcsípsz valakit fogyasztáson. Nem tudod, mióta él a szerrel. Az elvonás megöli a sitten. Mert így is tud működni az emberi test. Ha csak egy 30 éves, lájtos fogyasztót zsuppolsz be, nem döglik bele. De a következményekbe igen. Mert a sittről büntetett előélettel jön ki. Ma már WC-s nénitől is erkölcsit kérnek. Ha akarna sem kezdhetne új életet tiszta lappal. Mit csinál? Újra szerhez nyúl, és előbb-utóbb beledöglik.
És nem a 80 éves fog aranylövéssel elhúzni a halálba, hanem az a fiatal, akinek - ha esélyt adsz - dolgozni fog tudni, fizetni tudja a kötelezőket, köztük azt a levonást is, amiből a mostani nyugdíjasok kapják a nyugdíjukat.
Vérhabos szájjal nem lehet "rendet" tenni. Amit te tennél, azt mások diktatúrának hívnák. És mint tudjuk, az nagyon nem jó.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 22:46:14

@ko.disszonancia: mondd te nagyképű, baromarcú, arrogáns faszkalap! Nem hallottál még olyanról, hogy valakinek a tudtán kívül adtak be drogot? Vagy olyat, hogy elhitették vele, higy egy alkalomtól még nem kesz baja?
Épp olyan seggfej vagy, mint a faj- és elvtársaid.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 22:47:39

Elgépelések miatt bocs, ezen az elbaszott, androidos billentyűzeten elég nehéz precízen gépelni. :(

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 22:50:01

@ko.disszonancia: az az egymillió azt jelenti, hogy ennyi ostoba, tudatlan birka biztosan van az országban. Semmi többet.

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.12. 23:08:18

@szigetipotyautas: faj- és elvtársad? Látod te idióta kis görcs, pont erre a szemlélet- és hozzáállásmódra vezethető vissza az ország több tucat problémája.
Most akkor, tulajdonképpen, kategorizáltál engem, valószínűleg a magyarra gondoltál, igen, magyar vagyok. Te nem vagy az? Ha nem tartod magad ehhez a csoporthoz tartozónak, miért nyilvánítasz véleményt egy magyar oldalon? Én az én fajtáim között, te pedig a te fajtáid között, nem logikus? Tessék visszahúzni oda, ahonnan jöttél, akár a Közel-Keletre, akár máshová.
Végülis, a faj-és elvtársaimmal.. Hát igen, pedig pont a te fajtád proklamálja, hogy fajok márpedig nincsenek...hisz Darwin is ezt mondta.. na de, ha én olyan vagyok, mint a "fajtársaim", akkor ebből az is következik,(feltéve, ha a magyarra gondoltál), hogy te nem tartozol ebbe a "fajba", ergo, mivel ez az ország eme "fajé", te máshol is megtalálod a boldogulást, ahol pl dughatod a nőket,zabálhatod a nép eledelét, és lehúzhatod a kuládat a klotyón. Nem így van? Vagy esetleg, túl messze van a haza?

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.12. 23:12:46

@szigetipotyautas: " Nem hallottál még olyanról, hogy valakinek a tudtán kívül adtak be drogot? Vagy olyat, hogy elhitették vele, higy egy alkalomtól még nem kesz baja?"

És bizonyára, reprezentatív kutatás alapján állítod, hogy a "tudtán kívül adták be neki" és az "elhitették vele stb" az statisztikailag nagy hányadot tesz ki a drogosok kördiagramján/függvényén?

Én szerintem, a "tudtán kívül" és az "elhitették vele" nagyon ritkán fordul elő.

Mondd csak te felfuvalkodott igazmondó, hallottál már az alapgyakorisági hibáról?

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 23:42:55

@ko.disszonancia: hihetetlen, hogy egy magadfajta degenerált korcs képes volt megtanulni írni.
Te kus fasszopó köcsög, mindenkit elítélsz látatlanban, akiről csak feltételezed, hogy narkós és természetesen ha narkós, akkor a saját hibájából, szándékosan, tudatosan lett az.
Csak tudnám, ilyenek miért kapnak választójogot!

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.12. 23:44:20

@ko.disszonancia: apropó: te viszont még sohasem hallottál az ártatlanság vélelméről.

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.13. 00:20:27

@szigetipotyautas: Ha személyesen is ilyen szavakat használnál az én jelenlétemben és esetleg velem szemben, valószínűsíthető, hogy ott akkor már nem élne az ártatlanság vélelme, legalábbis rám nézve nem, mert az fix, hogy következmények nélkül ilyen stílust nem engedhetnél meg magadnak, kedves gerinctelen állatbarátom.

Egyébként meg. én meg azon csodálkozom, hogy egy ilyen magadfajta buta, rögtönítélő, obszcén,agresszív,bolond hogy kaphat választójogot.
Azért,1945 előtt nem biztos, hogy ilyen szerencsés lehettél volna, a választójogot(és talán mást is) illetően.

Pszichiátert felkerestél már? :D

tobias2 2014.10.13. 05:35:30

A kommentező tévedésben van. A BKK elsősegélynyújtó helyiségének látszó hely valójában az index helyesírási edzőterme, amelybe indexesek még életükben nem léptek. Mostanában leginkább a siketek és nagyothallók tartanak benne szolfézsórákat. Ön a siket szolfézstanárt látta bent.

Üdvözli Önt:

a kamerának hol tere

ebella 2014.10.13. 07:19:55

@szigetipotyautas: Azért bolsik közt sem vagytok kevesen.

Csak Norris 2014.10.13. 08:03:34

@szigetipotyautas: "Csak köztetek vannak akkora kretének, akik mindenkiben narkóst látnak."

Klinikai eset vagy. Sem narkósról nem írtam, sajnálom hogy a csaj így járt és a BKK-BKV bekap6ja. Söt hangsúlyoztam, hogy én egy pártnak sem nyalom a seggét, és nem értem a bermokat akik ide is a politikát keverik. Mert ugye ilyen esetek csak 2010 óta vannak? Egyébként cigiröl tudom milyen a leszokás 15 év után. Csak épp nem okoskodom róla.

De ahogy kinéz, a birka fajtátok megérdemli a politikusait. Nem mindegy hogy hová nyalsz? Úgy is sz-os lesz a képed. Egy jobbikot azért megérdemelnétek

antyg (törölt) 2014.10.13. 08:40:35

Én konkrétan rárúgtam volna az ajtót a k*cs*g BKK-sra... hogy neki kellett volna segítség!! Minek vannak ott? Adnék a kezébe egy péklapátot.

szepi79 2014.10.13. 11:00:16

@ko.disszonancia: "Nem tanultad meg az általános iskolában, hogy előbb kérdezz, mintsem ítélj?"

mondod te, előtte-utána meg egyből elítéled és összemosod az összes drogost. más szemében a szálkát is, mi? :D de legalább ne mondanál olyat, amit te magad sem teszel meg...

(ui.: a tűcsere nemcsak a drogosokat védi, hanem az egészséges embereket is. bár gyanitom, hogy ebbe bele se gondolsz.)

minekidepolitika? 2014.10.13. 11:14:02

Ennek a postnak mi köze a fideszhez?
Miért vagytok elvakult idióták emberek?

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.13. 11:46:03

@szepi79, első ezen a néven: Tűcsere ide vagy oda, a dekadenseknek nehogy már többletjoga legyen... azért álljon már meg a menet...
nehogymár, a nyúl vigye a puskát...

szepi79 2014.10.13. 12:14:58

@ko.disszonancia: a tűcserében én nem látom a többletjogot.

inkább nézzed a gazdasági oldaláról a kérdést: olcsóbb a tűcserét fenntartani, mint a hiányából adodó EÜ kiadásokat finanszírozni.

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.13. 13:35:24

@szepi79, első ezen a néven: Eü kiadás? Na itt a gordiuszi csomó, a véleményeinket illetően... én nem támogatok semmiféle EÜ kiadást a drogosokkal kapcsolatban..
persze, ez látszólag drasztikus megoldás, de igen hatékony is szerintem
Eü kiadás? a betegséget terjesztőknek/delikvenseknek? kész vicc...
persze, az én elképzelésemből aligha lesz valóság a közeljövőben, tekintve a nemzetközi és világpolitikai helyzetet...

Sanda gyanu 2014.10.13. 13:48:14

Az állomásfőnöknő nem tudja, hogy az állomásán ki/kik vannak egy szolgálati helységben?!? Már úgy értem, nem név szerint, az tényleg nem elvárás, hanem szervezeti egységre? A biztonsági őrök pihenője? Vagy a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat kirendeltsége? Vagy a marslakók/vámpírok/zombik/nácik/zombinácik létesítettek ott egy bázist? De ő NEM TUDJA?!? Ez azért erős állítás éhgyomorra!

szepi79 2014.10.13. 13:49:58

@ko.disszonancia: és hol húzod meg a határvonalat? aki életében már elszivott 1 füves cigit, azt még meg lehet operálni autóbaleset után? egyáltalán, aki rendszeresen füvezik, az már olyan fajta drogos, akinek nem jár EÜ ellátás? és mi van a TBvel? (vagy hogy hivják most) akkor a füvesek ne is fizessék, elvégre nem kaphatnak cserébe semmit?

azt is lássuk be, hogy amikor EÜ kiadásról beszélünk a témában, nem csak a drogosokat érinit a dolog. mi van akkor, ha a fiad/unokád a játszótéren belenyúl egy otthagyott tűbe? (nyilván fel kell négyelni, aki otthagyta, ez nem vitás, ne erre menjünk el) ha olyan ember hagyta ott, aki a tűcserében kapta a steril tűt, jóval kisebb esélye lesz annak, hogy a szerencsétlen gyermek is elkap valamit, mintha ugyanaz a tű átment volna 10 drogos vénáján.

nyilván ez egy sarkitott példa, de szerintem jól szemlélteti azt, hogy mindannyiunk érdeke, hogy a szerhasználók ne fertőzzék oda-vissza egymást, épp azért, mert nemcsak egymást, hanem a magadfajta rendes embereket is fertőzhetik. és mint ahogy te is mondtad, a te drákói szigorúságú elzárós/EÜ megtagadós módszered nem fog életbe lépni, marad a prevenció.

minekidepolitika? 2014.10.13. 14:16:58

A fű az nem drog, vagyis nem kemény drog, igazat meg vallva nem is leszel tőle rosszul csak elalszol.
Viszont aki szúrja magát, betegségeket terjeszt, lop a családjától, másoktól (feltételezem TB-t sem fizet). Azt miért is szánjuk meg? De kérdezhetném azt is hogy aki erős dohányos, alkoholista, ezáltal tüdőrákos, cukor beteg, többször hozták vissza a halálból, vágták le a lábát, DE ennek ellenére sem tud leszokni, és az én adómból kezelik... az megszánjam.
Azt a kisgyereket aki rákos, de nem támogatja az állam mert "nincs rá" pénz, azt ne szánjam.

Én vagyok a kretén mert némelyik embernek, nem tudom sajnálni az életvitelét, és valahol belül az kívánnám, hogy inkább nem is éljen, mert csak mástól szívja el az életet?

burn89 2014.10.13. 16:04:37

hát akkor nézzük más szempontból...
Lehet,hogy volt bent vki,de(!) azért ahhoz,hogy a Stadionok ajtóján (ami ránézésre tömör vas) vki úgy rugdosódjn,hogy azon látható maradjon a cselekedet nyoma,ahhoz nem kicsit kell állatnak lenni. Így a bent lévő emberke nem kizárt,hogy csak attól félt,hogy ha kinyitja az ajtót,ő kapja következőt. Ekkor szólt a biztonságiaknak,akik nem pörögték túl a dolgot és akkor értek oda,amikor Péter (noha ha vki ennyire "HŐS" akkor vállalhatja a nevét,azt hiszem) a kukákat kezdte el rugdosni...
100 szónak is 1 vége. Ez a történet nekem sántít,több sebből vérzik,merő kitaláció...
Amint már említettem: ha vki ilyen életmentő,akkor azt hiszem nem titkolja a nevét...
A rendőrség azonnal büntetést kellett volna,hogy adjon "Péter"-nek az okozott kárért
A szóban forgó lányról érdekes módon annyit tudunk,hogy rosszul volt,és elvitte a mentő,se többet,se kevesebbet...Ilyenkor logikusan hozzáírom,ha én vagyok a nagy megmentő,hogy értesítettem a szüleit,párját,stb...
Legközelebb vmi hihetőbb történetettel növeljétek az olvasottságot,kedves üzenőfüzet.blog :P

burn89 2014.10.13. 16:10:40

ez már csak egy utólagos észrevétel: hol van a időpont a történetből? melyik nap,hány óra körül,stb...

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.13. 19:02:48

@ebella: fideszes=bolsi... a náci az más kategória, seggarcú nyilaspalánta. :D

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.10.13. 19:05:04

@minekidepolitika?: ezzel a hozzáállással egy a baj. Nem tudhatod, hogy szokott rá és miért.

ko.disszonancia (törölt) 2014.10.13. 20:20:03

@szepi79, első ezen a néven: nyilván,, nem rendelkezem szakpolitikai ismerettel, hogy megalkossak egy jól működő rendszert. Annyi viszont bizonyos, hogy egy feltörekvő párt nem a liberális eszközökben hisz, hiába a világpolitikai helyzet.

ZBR 2014.10.16. 15:46:44

Kemény csávó ez a Péter! Szétrúg egy kukát meg egy vasrácsot...
süti beállítások módosítása