Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) Összefogás (1) összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Mivel nem dohányzom...

2013.04.25. 08:36 | Üzenőfüzet | 80 komment

Címkék: fesztivál dohányzás trafiktörvény CBA

Mivel nem dohányzom, mondhatnám, hogy nem érdekel, nem érint az, hogy mostantól kevesebb helyen juthatunk hozzá dohányáruhoz, hogy magánügye mindenkinek a napi cigi-szükséglet beszerzése. Sőt, örülhetnék is, hiszen elvileg ezzel a rendelkezéssel a kormány a dohányzás visszaszorítását, és a kisvállalkozásokat támogatja. Bár mindenki tudja, hogy ez valójában nem így van.

images (3).jpg

Az egy dolog, hogy a nyertes pályázatok révén a dohányt árusító üzletek aránya egyenlőtlen lett, de úgy néz ki, mostantól nem csak a kocsmák és szórakozóhelyek lesznek füstmentesek, hanem a fesztiválok is. Ugyanis a trafik-jogszabály nem biztosít lehetőséget arra, hogy a dohányboltok kitelepüljenek.

Mondhatnám, hogy nem érint az sem, hogy a Nemzeti Dohánybolt címet a CBA-k és a Fidesz közeli vállalkozások nyerték. Kit érdekel, hogy a polgármesterek (de legalábbis a rokonaik, haverjaik) kapták a monopóliumokat, és az ígéretekkel szemben valahogy mégsem a családi vállalkozások, és munkanélküliek.

Én ugye mondhatnám, hogy nem érint, de a Trafikmutyi oldalon elég hosszú listát állítottak össze arról, hogy különböző településeken kik nyúlták le a dohánykereskedelmeket. Furcsamód ezek sok esetben orvosok, akik innentől egyszerűen nem lesznek érdekeltek abban, hogy a füstölésről leszoktassák, és egészséges életmódra ösztönözzék pácienseiket.

Minden esetre több oldalról nézve is elég paradox a trafiktörvény végeredménye az eredeti elképzeléshez képest. Mivel nem dohányzom, mondhatnám, hogy nem érdekel, ez az egész. De nem mondom.

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr775245856

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ki nyer ma? Játék és mutyika tíz percben 2013.04.26. 08:33:25

Ki mondja, hogy hazánkban nem lehet boldogulni? Lottó ötös, keno, vasútpálya felújítás, stadionépítés, vagy éppen trafiknyitás. A lehetőségek tárháza egyszerűen kiapadhatatlan. Csak nyerni kell hozzá tudni! A négyszögletű kerek erdőben, még a komm...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ottomoll 2013.04.25. 20:33:43

A dohányzást vissza kell szorítani, mert ez egy rendkívül kártékony rossz szokás. Lassan fejti ki romboló hatását, és később óriási terhet ró az egészségbiztosításra.
Első lépésként kiszorult a szórakozóhelyek zárt tereiből, most pedig a beszerzési helyek számát korlátozzák. Nagyon helyesen.
Ezzel párhuzamosan azonban kemény kézzel kell lecsapni az illegális eladásra, és a csempészetre.

milyen szép a Vértes, ó 2013.04.25. 20:48:12

@ottomoll:

Ó, amikor funkcionális analfabéták megpróbálnak hosszabb szövegeket értelmezni. Van ennél szórakoztatóbb? :))

getva 2013.04.25. 20:52:48

@milyen szép a Vértes, ó: hát kevés szórakoztatóbb van. Megfogta a lényeget ez az ottomoll nevű köcsög.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.04.25. 21:02:56

mocskostörpebaltásorbánpatásördögbelzebúb meg kecskeháj

Tücsök1 2013.04.25. 21:05:28

@ottomoll: Ellenben a pálinkafőzést terjesszük ki,nehogymár csak gyümölcsből lehessen,van akinek levágott gumicsizmaszárból is sikerült kis aroma hozzáadásával.

Link elek 2013.04.25. 21:16:01

az orvosok abban erdekeltek, hogy az emberek megbetegedjenek, és akkor majd ok krva dragan meggyogyitjak oket

Messzi Vetek 2013.04.25. 21:16:17

@Tücsök1: szerintem a szövegtől függetlenül ottomoll csak annyt szeretett volna itt megjegyezni, hogy a dohányzás szerinte egy olyan rossz dolog, amit minden eszközzel vissza kellene szorítani.
én azzal többé-kevésbé egyetértek, hogy dohányozni nem egészséges, ugyanakkor az ellehetetlenítésével meg nem nagyon...
ettől függetlenül a pálinkáról szerintem ő nem beszélt.

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.04.25. 21:22:33

Full dohányfüggőként simán végig lehet dolgozni egy életet. Full alkolholistaként, full drogosként meg nem. Mégis a dohányosokat basztatják.

Tücsök1 2013.04.25. 21:23:57

@Messzi Vetek: Azt a gondolatot fűztem tovább,hogy szerine a dohányzást vissza kell szorítani,a szabad pálinkafőzést pedig pont ez a kormány tette lehetővé.Jó,volt benne egy kis irónia.A kötelezettségszegési eljárásokat meg majd huszáros ohammal visszaverjük.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.04.25. 21:55:02

@Guybrush Threepwood, mighty pirate: "Full dohányfüggőként simán végig lehet dolgozni egy életet."

Nálam nem. Azt "dolgozásnak" nevezed, hogy állandóan lógsz, mert rá kell gyújtanod? Kérdezted már a kollégáidat, hogy milyen büdösben dolgozni?

ottomoll 2013.04.25. 22:00:20

@milyen szép a Vértes, ó: Szerintem te vagy a funkcionális analfabéta, ha nem sikerült rájönnöd, hogy nem a poszthoz szóltam hozzá, hanem a dohányzás visszaszorítása mellett érveltem.

ottomoll 2013.04.25. 22:01:22

@getva: Apád is köcsög volt, te is az maradtál..

ottomoll 2013.04.25. 22:03:40

@Tücsök1: Nem támogatom az otthoni pálinkafőzés engedélyezését. Hibás döntés volt. Sőt az alkoholt is csak korlátozottan lenne szabad árusítani.

ottomoll 2013.04.25. 22:04:34

@Messzi Vetek: Köszönöm. Pont ezt akartam írni.

KopaszMercis 2013.04.25. 22:20:02

@ottomoll:
Éppen ellenkezőleg, most lett patriotikus dolog csempészett prinukit szívni...

Rodolfo63 2013.04.25. 22:43:08

hehe :) lézer jancsi máris tolja a pénz a haverokba, persze csak legálisan, törvényt módosítva :)

index.hu/gazdasag/2013/04/25/ket_es_felszeresere_novelik_a_trafikok_hasznat/

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.04.25. 22:54:20

Esti nem-Petőfi arról, hogyan lett a tarfiktörvény: copywrite.blog.hu/2013/04/25/dohany_680
Éljen a haza, menjünk aludni! ;)

Mr. Waszabi 2013.04.25. 23:11:14

Gondolom, a forgalom csökkenés miatt kieső dohány-jövedéki adó és ÁFA összegét majd a CBA-n és a Continentalon hajtja be a kormány. Mert ha nem, akkor az pech a nem dohányzóknak.

Vombatus Ursinus 2013.04.25. 23:45:14

@Rodolfo63: Miután már tuti nyerő lett a haver. Én azt nem értem, hogy milyen istenverte pályázat az, ahol menet közben módosítanak egy csomó dolgot, majd a lezárás után mégegyszer módosítanak rajta. Ez hogy lehet törvényes? Miafaxom van ebben az országban?

kistukesz 2013.04.26. 05:30:33

99'-ben szoktam le a cigirő (19 év kemény (1.5-2 doboz) dohányzás után)l, mert nem akartam tovább második adót fizetni ennek az "emberkének"!
Nem bántam meg, bár amit akkoriban mondott egy ismerősöm az részben igaz.
Mégpedig, hogy leszokás után "csak az első húsz év a nehéz"!
Jó tanács a dohányosoknak: az UTOLSÓ cigit nem szabad elszívni!
Megindoklom, én évekig mindig az utolsót szívtam, mire rájöttem a fenti mondat jelentőségére.
Sok sikert a leszokáshoz! Megéri! Ezeknek ne fizessetek még-egy adót!

(egyébként 10 év után a cigipénzből, készpénzre vettem egy 3,5 millás új autó)

kistukesz 2013.04.26. 05:36:43

@Vombatus Ursinus:

Tötvények? Itt? 3 éve?

"Hány éves vagy királyfi? 24 és még hiszel a mesében?"

Bocs viccnek szántam. :)

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.04.26. 06:11:56

@ottomoll: "Szerintem te vagy a funkcionális analfabéta, ha nem sikerült rájönnöd, hogy nem a poszthoz szóltam hozzá, hanem a dohányzás visszaszorítása mellett érveltem."

Pont ezért vagy funkcianálbéka...

én már a fény gyermeke vagyok 2013.04.26. 06:36:57

A dohányzást nem szorítja vissza, hogy Horváth Lászlóné Erzsike trafikosnak elveszi a trafikját dr.Kolompár Vajk Előd dr. fideszes pártkáder és műveleti egysége.
Ez csak maffiatevékenység.

Nick Leeson 2013.04.26. 06:41:22

Számtalan dologban már így is Európa legszigorúbb törvényeit tudhatjuk magunknak. Adótörvények, közlekedési bírságok, drogtörvény, tűzijáték, szerencsejáték, fegyvertörvény, és most már a dohányzás is lassan ide tartozik. Én nem vettem észre, hogy ezek miatt bármi is jobb lett volna az országban! Nem lett kevesebb drogos, nem lett kevesebb adócsaló, stb. Ezek csak arra jók, hogy féljen az állampolgár, tudja, hogy elég egy rossz botlás és kegyetlenül rá lehet húzni a vizes lepedőt! Szépen lassan egy agyonszigorított rendőrállam lettünk! Pedig ez nagyon rossz irány!

2llkedő 2013.04.26. 07:13:08

""""Az államnak pártatlannak kell lennie . Nem ügyeskedhet, nem változtathatja kénye-kedve szerint a törvényeket és a szabályokat. Ha az állam részrehajló, és magánérdekek kiszolgálójává alacsonyodik, magánérdekek foglyává teszi a törvényhozást, akkor saját működésének értelmét számolja fel. Ha az állam azt akarja, hogy tiszteljék, akkor tiszteletre méltónak is kell lennie.""""

""""Magát az államot sem övezi erkölcsi megbecsülés, mert maga sem viselkedett erkölcsös módon. Miközben folyamatos áldozatvállalást várt el polgáraitól, egyre kevesebbet adott cserébe . Az államon sokak szerint valójában nincs már mit tisztelni, maradék tekintélye pedig a korrupciós botrányok sorozatával tovább porladt . Az állam a magánérdekek kiszolgálójává vált, a törvényalkotás lobbicsoportok áldozatául esett .""""

DFK 2013.04.26. 07:27:14

@Guybrush Threepwood, mighty pirate: Tényleg? A full dohányfüggő kollegám naponta kb másfél órát cigizek el a munkaidejéből. Ennyivel kevesebbet dolgozik nálam.

Nick Leeson 2013.04.26. 07:39:47

@DFK: Miért tán azt gondolod, hogy aki nem dohányzik, de a helyén van abban a 1.5 órában is, az nem lóg el ennyit?
Csak egy naiv ember hiszi, hogy a 8 óra munkaidő, az 8 óra munkával telik el.
Ki kell osztani a munkát/feladatot, ha ezt elvégzik, akkor nem mindegy, hogy mennyit cigizik?
Egyébként meg ha tényleg gáz a helyzet, akkor beszéld meg velük, hogy Te ezt munkaszünetnek számítod, és valamennyi időt húzzanak rá (30-45p).
Mondjuk ebből úgyis balhé lenne, mert mint ahogy említettem, a nem bagós is elcsesz ennyi időt, csak az nem annyira feltűnő...

regress 2013.04.26. 07:43:50

@ottomoll: téged is tiltani kellene

tataugebu 2013.04.26. 07:50:37

Én nem dohányzom, és örülök annak, hogy próbálják ezt a rossz szokást visszaszorítani.
De!
Ami dohányzás ügyben itt folyik az utóbbi évekeben, az már megint jó magyar módra a ló túloldala. Pl. jó, hogy a munkahelyek füstmentesek, de milyen már, hogy esőben-hóban-fagyban kint toporognak a dohányzók a kapuk előtt. A buszmegállókban tilos, de a kutya sem ellenőrzi, és mindenki tojik bele.
Szerintem inkább a felvilágosítást kellene erősebben nyomni. Tiltással ebben az országban még senki nem ért el eredményt. Szerintem.

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.04.26. 07:57:21

@DFK: "Ennyivel kevesebbet dolgozik nálam. "

Az alkoholista meg kb. napi 8 órával :-) Akkor melyik a rosszabb?

Tücsök1 2013.04.26. 07:57:56

@félázsiai 2llkedő: Ebbe az idézetbe beleborzongtam.Igaz,nem négy szó,amit óriásplakátra érdemes kiírni,de terjeszteni kellene.Biztosan én vagyok tájékozatlan,de miből való?

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.04.26. 07:58:57

@hazug fidesznyik: Te figyu, nem mindenki dolgozik ám egy irodában. Én például egyedül vagyok a munkaidőm legalább 80%-ában. Amikor másokkal vagyok, akkor meg nem gyújtok rá. Simán megy.

Ettől függetlenül dohányfüggőnek tartom magam.

2llkedő 2013.04.26. 08:04:34

@Tücsök1:

A Nemzeti Együttműködés Programja

Irományszáma: H/47
Érkezett: 2010. máj. 22

én már a fény gyermeke vagyok 2013.04.26. 08:17:32

@DFK: Mondjad már meg, hogy mennyivel fog kevesebbet dohányozni a kollégád, ha nem Horváth Dezsőné Marika trafikostól veszi,

hanem a fidesz-maffia trafiküzletágától ?

mennyémá 2013.04.26. 08:26:50

e-cigi....jövedi adó mentes, fidesz nem tud bele nyúlni. ennyi..25 év bagó után átálltam, ötöde a havi költségem

én már a fény gyermeke vagyok 2013.04.26. 08:39:23

@mennyémá: Már tavaly betiltotta a fidesz az e-cigit.
Már most törvényen kívüli fogyasztó vagy.
Hogyne tudna belenyúlni.
Vagy fideszes árulja, vagy meg leszel kergetve, mint a füvesek.

Plumper_ 2013.04.26. 08:56:01

ez nem a fidesz-magyarország lenne, ha ezt is nem mutyiban csinálták volna meg. rohadjanak meg mind.

mennyémá 2013.04.26. 08:56:07

csak a nikotin tartalmú folyadékokat. de azt sem tiltják, hanem a törvényi szabályozás finoman szólva is nem egyértelmű
a lényeg, hogy max áfa bevételük van utánam :)
amúgymeg annyira álságos ez az egész a cigi körül. ha annyira káros és fúj de rossz vagy hogy szívod, akkor miért nem tiltják be? ja hogy akkor 0 bevétel?! anyjuk 3,14csáját

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.26. 09:00:56

a fesztiválok nem is baj, ha cigi mentesek lesznek, mert igen durva mikor egy egy sátorban meg lehet fulladni...

Tücsök1 2013.04.26. 09:00:59

@félázsiai 2llkedő: Telitalálat!Bár nem vagyok naiv,tudom,hogy a tegnap leírtakat minden esetben felülírják a ma elmondottak.Ó,az aranyhalmemória és a fideszhit élteti az országot.

2llkedő 2013.04.26. 09:10:22

@Tücsök1: Nestlé reklám. Fogd rá a nyuszira. Ők ezt előre megtették, hogy az agyakba az rögzüljön, hogy a másik ilyen-olyan, és akkor nem fog feltűnni az embereknek, ha végül őkt teszik ugyanazt, ami ellen felszólaltak. Az említett iromány még tartalmaz ilyen értékes dolgokat.

itchap 2013.04.26. 09:23:03

Ezt az álszent és aljas törvényt! Mi mindig az ellenkezőjét akarjuk csinálni, mint ami a bevett európai szokás. ok, hogy nem lehet étteremben cigarettázni, de teljesen kitiltani az baromság. Miért nem lehet dohányzó szekciót biztosítani? Ez olyan, mint a zéró tolerancia. Elkapkodott hülyeségek, amik teljesen kizárnak egy csoportot a napi szokásukból. Menjenek el a tisztelt törvényhozók Ausztriába, és nézzék meg, hogy működik. A repülőtéren füstölök mindig a kocsmában.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.04.26. 09:27:15

@Nick Leeson: tehát a Te modelled szerint a nemdohányzó látszattevékenységgel lóg ugyanannyit, mint amennyit a dohányos eltölt a napi (munkaidő alatti) 8-10 szál cigijével, DE minden dohányos amúgy vöröscsillagos sztahanovista, aki dohányzáson túli időt maximális odafigyeléssel és erőbedobással a munkájára fordítja? Ez nagyszerű, akkor a dohányzás ezennel előlépett egy igazi motivációs, erkölcsi nagysággá, szerintem kötelezővé kéne tenni!

bbwd 2013.04.26. 09:34:06

"mostantól nem csak a kocsmák és szórakozóhelyek lesznek füstmentesek, hanem a fesztiválok is. "

hát ez rettenetes, nem tudnak majd a fiatalok cigizni a fesztiválokon?

hogy bírjuk ki ezt a tragédiát???

bbwd 2013.04.26. 09:35:39

@Guybrush Threepwood, mighty pirate: full dohányfüggőként 60 éves korodban levágják a lábad...

de csak nyugodtan...

Netuddki. 2013.04.26. 09:38:06

Én sem bagózom, de a pár ostobenkó nemdohányzó hozzászólóval szemben én már régen rájöttem, hogy ennek a törvénynek semmi köze a dohányzás visszaszorításához.
Mihez van köze? A magyar tüdők tönkretételéből magyar dohányforgalmazó és a fideszes haverok húzzanak hasznot! Ez az egész törvény és pályázat lényege. Remélem nem sokáig fognak örülni a fijjugg a friss biznicnek!

bbwd 2013.04.26. 09:42:35

@Guybrush Threepwood, mighty pirate:

olyan bájos, amikor a nikotinfüggők az alkoholistákra mutogatnak, mint az óvodások, hogy DE ŐK IS!!!

mindkettő nagyon rossz szokás, függőség, gyógyítani kellene

Netuddki. 2013.04.26. 09:45:03

@bbwd: Látom a fidesztrolloknak azt a propagandát kell nyomatniuk, hogy a fidesz mindezt a dohányzás visszaszorítása miatt tette. Nehogymá' a zemberek a mutyiról beszéljenek. Pedig nem, nem ezért tette.

A dohánytermékek árusítása bolt, trafik szionten az alacsony árrés miatt nemigazán volt bomba üzlet. Sok bolt, és egyéb elárusító hely csinálta eddig.
DE! Most pár érdekeltségi kör rátette a kezét az egész dohányforgalmazásra. Így már bizony jövedelmező biznic lesz annak a pár embernek. Ez volt az egésznek a célja. Hülye aki nem látja...

"bbwd 0 bejegyzést írt és 137 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

2llkedő 2013.04.26. 09:46:46

@kovi1970: Ilyen az, amikor valaki nem látja a fától az erdőt.

bbwd 2013.04.26. 09:57:58

@kovi1970: mi bajod van a 137 hsz-ommal, idióta? kevesled?

én dohányzásellenes vagyok, mert az államnak irdatlan költségekbe kerül a saját magukat mérgezők gyógyítása.

akik öntudatosan füstölögnek, aztán ha kijön rajtuk valami baj, mert kijön, az biztos, akkor rohannak a kórházakba meg ezer műtétet csináltatnak, hogy éljenek még pár évet...

nem kellett volna cigizni, nem kellett volna felvenni ezt a gusztustalan szokást a felnőtteket majmolva, akkor magasabb lenne az életminőség is, és az egészségügyet sem terhelnék meg annyira!

és a trafiktörvény valóban hozzájárul a dohányzás visszaszorításához, mert sokkal kevesebb helyen lesz hozzáférhető a cigi, így kevesebben fogják venni. ami örvendetes és fontos!

még az adóját is meg kéne emelni vagy 400-500 ft-tal és helyben lennénk.

Netuddki. 2013.04.26. 09:59:40

@félázsiai 2llkedő: Bammeg olyan egyszerűek ezek a fideszesek mint a faék:
index.hu/gazdasag/2013/04/25/ket_es_felszeresere_novelik_a_trafikok_hasznat/

A lézerdzsoni 4%-ról 10%-ra emelné az árrést a dohányforgalmazásban. Milyen melengető érzés, hogy gondolnak azokra a trafikosokra akik "nem nyertek". Ezek szerint meghagynák a 4%-ot a trafikosoknak, aki meg nyert az kasszírozná a 6%-ot? 0 munkával természetesen. Mert ez a világ rendje, alul a gálya, felül az árja. Annyuk micsodáját!

Netuddki. 2013.04.26. 10:04:40

@bbwd: Olyan hülye vagy mint a seggem! Nem ez a blog témája B+! Ha a dohányzás káros hatásairól akarsz vitatkozni akkor nyissál egy azzal foglalkozó blogot!

A hozzászólásaid száma és tartalma alapján meg egy frissen (újra?)regisztrált szarcsimbók kis fidesztroll lehetsz. Ami alapján vitaképes sem vagy, úgyhogy tekintsd megtiszteltetésnek, hogy hozzád szóltam. Ígérem a továbbiakban nem fogom ezt tenni...

2llkedő 2013.04.26. 10:05:22

@kovi1970:

"""""Kikhez kell a propagandának szólnia?

A művelt intelligenciához, vagy a kevésbé képzett tömegekhez?
Mindig csak a tömegek felé kell irányulnia!

A propaganda feladata nem az egyesek tudományos kiképzése, hanem a tömegnek bizonyos tényekre, eseményekre, szükségszerűségekre stb. való figyelmessé tétele úgy, hogy azok jelentősége a tömeg érdeklődésének középpontjába kerüljön.
Minden propagandának népszerűnek kell lennie és szellemi színvonalát a felvilágosítandók legkevésbé képzett rétegének befogadóképességéhez kell szabni.
Minél nagyobb az a tömeg, amelyre hatást kell gyakorolni, annál kevésbé legyen magas a propaganda szellemi színvonala.""""""

Netuddki. 2013.04.26. 10:09:39

@félázsiai 2llkedő: Ja, hogy egy bot vagy valójában. Bocs, többet nem szólítalak meg...

2llkedő 2013.04.26. 10:14:06

@kovi1970: Esztet nem tudom, miért írtad?

bbwd 2013.04.26. 10:20:26

@kovi1970: te beszélsz vitaképességről, amikor csak káromkodni tudsz, érved egy szál se...

a hülyeségről meg beszélhetnénk, rajtad mutatkoznak meg az ismérvei.

a poszt témájához kapcsolódik a dohányzás is, én arról írok, nem a pályázatokról, mert azok nem érdekelnek, mivel nem pályáztam és nem vagyok trafikos sem.

viszont a füstöt szívtam évtizedekig mindenféle helyen, és elegem van belőle meg az öntelt dohányosok dumájából is.

menjél inkább dolgozni,mert a segély nem elég a napi 2 doboz cigire:P

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.04.26. 10:25:32

@itchap: Mert tiltani kell, csak abból ért a birka. És a tiltás használ, láttam más országokban.

2llkedő 2013.04.26. 10:57:58

@bbwd: "a poszt témájához kapcsolódik a dohányzás is,"

A poszt témája nem a dohányzás. Értően kellene olvasni!

ottomoll 2013.04.26. 11:42:27

@regress: Meg anyádat is tiltani kellett volna a szextől, amikor megfogantál..

ottomoll 2013.04.26. 12:14:02

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Miért is ? Olyan egyszerű ez. Akinek nem tetszik a véleménye, azzal nem kell vitatkoznotok, csak rásütitek, hogy funkcionális analfabéta, náci stb.
Nem szeretek idiótákkal beszélgetni, de mivel fontos hogy néha tegyünk valamit a hülyékért, elmagyarázom neked: ha nincs a fesztiválokon lehetőség dohánytermék vásárlására az jó, mert annyival is kevesebbet szívnak a résztvevők, és kevésbé károsítják a szervezetüket.
A trafiktörvénynek éppen az a lényege, hogy korlátozza a dohánytermékekhez való hozzáférés lehetőségét.

ottomoll 2013.04.26. 12:24:16

@enpera: Így igaz, de erről nem akarnak tudomást venni..

Tücsök1 2013.04.26. 13:09:40

@bbwd: A poszt témája az,hogyan teszi a fidesz klientúra kizárólagos üzletévé törvényekkel a dohányforgalmazást.Szó sincs ittegészségről meg fiatalok védelméről.Óiási adóbevétel az államnak+az árrés megemelésével és a mutyi pályázattal tisztes fizettség a klientúrának.Te meg minden fideszmutyista mögé egy terézanyát képzeltél?

Tücsök1 2013.04.26. 13:12:48

@enpera: Mióta tiltják az emberölést is,oszt mégsem használ! Mesélj,mit láttál más országban amit Meseországban is be kell vezetni? Toleranciát? Demokráciát? Tiszta kezeket?

Tücsök1 2013.04.26. 13:15:30

@ottomoll: A trafiktövénynek az a lényege, hogy törvényesítse a jogtalanságot.Mutyipályázaton nyert kifizetőhely harácsolóknak és seggnyalóknak.

2llkedő 2013.04.26. 13:38:02

@ottomoll: "A trafiktörvénynek éppen az a lényege, hogy korlátozza a dohánytermékekhez való hozzáférés lehetőségét."

Ez a máz a sz@rtortán.

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.04.26. 13:45:22

@bbwd:

"én dohányzásellenes vagyok, mert az államnak irdatlan költségekbe kerül a saját magukat mérgezők gyógyítása."

1. Ezért van rajta a jövedéki adó.

ottomoll 2013.04.26. 15:16:49

@Guybrush Threepwood, mighty pirate: Ami működhetne is, csakhogy a jövedéki adó nem kerül direkt továbbításra az egészségügyi kasszához. Cimkézett pénzzé kellene tenni törvényileg.

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.04.26. 16:51:58

@ottomoll: Az nem az én hibám, hogy az állam elkúrja a jövedéki adót mindenféle ócsai lakótelepekre, a nyugdíjbefizetéseket meg stadionokra.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.04.26. 17:32:42

@bbwd: valójában az egyenleg inkább pozitív. Az egy dolog, hogy a dohányzással kapcsolatosan sok betegséget kell gyógyítani, viszont a dohányosok jó része pont alkalmas időben meg is hal, nem kell nyugdíjat fizetni, nem kell egyéb (öregkori, stb) betegségeket kezelni. Emellé még számold oda a tetemes jövedéki és egyéb adóbevételeket.

Tévedsz a trafiktörvény működési mechanizmusát tekintve is, nem fog senki kevesebbet cigizni, csak a feketepiac, és az ahhoz kapcsolódó bűnözés fog erősödni.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.04.26. 17:36:04

@ottomoll: te se ismersz dohányost, ez nyilvánvaló. Ha nem lehet a fesztiválon cigit venni, az emberek majd visznek magukkal eleget, vagy beszerzik a helyi dílertől, vagy elmennek annyi faluval/várossal arrébb, amennyivel szükséges.

Nehezen tudom eldönteni, hogy Te és a hozzád hasonlóan érvelők álnaív verbál-verőemberek, vagy tényleg ennyire nem ebben a világban éltek.

ottomoll 2013.04.26. 19:54:18

@Before: Erről van szó. Menjen be időben a dohányboltba, és szerezze be, de ott már ne vehessen. A dílertől pedig csak emelt áron juthat hozzá. A korlátozás a lényeg. Az illegális eladást pedig szigorúan büntetni kell. Különösen, ha kiskorúnak ad el valaki dohányterméket. Biztonsági szempontból is előnyös ha a rendőrség civilruhás munkatársai jelen vannak az ilyen fesztiválokon. Ezentúl erre is figyelniük kell.

ottomoll 2013.04.26. 19:55:39

@Guybrush Threepwood, mighty pirate: Nem a te hibád, de attól még így van, és mindig is így volt.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.04.26. 21:22:44

@ottomoll: jelen pillanatban is hatályos az a rendelkezés, hogy 18 év alattiak nem vásárolhatnak sem alkoholt, sem cigarettát. Nem ér semmit az egész és a továbbiakban sem fog.

Nem teljesen értem a lelkesedésed azzal kapcsolatban, amit a fesztiválról írtam. Neked az a vesszőparipád, hogy ezáltal majd kevesebbet fognak szívni. Én leírtam, hogy nem, mert úgyis visznek elég cigit. Tehát ugyanannyit fognak elfüstölni. Namost, akkor ez miért is jó?

Ez az egész civilruhás baszakodás meg már több, mint szánalmas. Egy legális termékről van szó, amit az államnak esze ágában sincs sem betiltani, sem pedig korlátozni, hiszen gigantikus bevételei származnak belőle. Nyugodt lehetsz, az egész hülye törvény kizárólag a piac átstruktúrálásáról szól.

ottomoll 2013.04.26. 21:56:53

@Before: Ha visznek elég cigit, akkor miért van szükség árusításra?
Azzal pedig, hogy koncentráltabb a dohányforgalmazás a kontroll is hatékonyabb lehet. Eleve kevesebb pontot kell ellenőrizni mint eddig.
Ezenkívül a trafikjog kiváltói szerződésben is vállalják, hogy nem szolgálnak ki 18 éven aluliakat. Tehát szerződésszegést is elkövetnek azzal ha mégis így tennének.
Persze tudom én, hogy elindul majd mindenféle trükközés. Illegális árusítás, csempészet fokozódása stb. Ez ellen a törvények szigorításával, és bűnügyi eszközökkel kell fellépni. Már csak azért is mert az így vásárolt dohánytermékkel az államot is megkárosítják, hiszen nem a legális helyen vásárolták.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.04.27. 01:24:39

@ottomoll: Mondom, hogy funkcianálbéka vagy. A poszt nem a dohányzásról, hanem a Nemzeti Dohánymutyiról szól. A haveri körös mutyiról.

ottomoll 2013.04.27. 10:34:50

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Na ne mondd baszd meg ! Esetleg tőled kellett volna engedélyt kérni, hogy másról is szó essen?
A legfontosabb, hogy drasztikusan csökken az elárusító helyek száma. Persze biztosan itt is érvényesül a szokásos undorító magyar mutyi. Ez egy ilyen ország sajnos.

Guybrush Threepwood, mighty pirate (törölt) 2013.04.27. 12:03:24

@ottomoll:

"a szokásos undorító magyar mutyi."

Azt azért tegyük hozzá, hogy a szokásos magyar mutyi az évtizedeken keresztül hozzott szokásos hülye törvények kikerülése mentén alakult ki.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.04.27. 13:49:14

@ottomoll: hagyjuk. Tekeregsz a saját logikai hurkodban.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.04.29. 11:40:57

@Tücsök1: nem , nem láttam ilyet az usa-ban sem. Ellenben szigorúságot igen, tiltást igen, dohányzó embert NEM.
süti beállítások módosítása