Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) összefogás (1) Összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Az utód

2013.08.15. 12:08 | Üzenőfüzet | 76 komment

Címkék: Fidesz Orbán Viktor Lázár János Csányi Sándor

Tényleg rosszul eshetett Lázárnak a Csányi-féle szűkkörű sajtóbeszélgetés. Nem is az, amit mondott a bankvezér, hanem az a szűkölő kacaj, amit a meghívott újságírók hallattak a trafikos utalás után.

lázár.jpg

Tudom, sokan eljátszottak már a gondolattal: mi lesz a Viktor nélküli úgynevezett jobboldallal? Milyen lesz az Orbán nélküli Fidesz? Mi van akkor, ha megzakkan a fővezír. Elvégre ő sem bírhatja, hogy egymással homlokegyenest ellenkező dolgokat kiáltson ki igazságnak először tíz, majd öt, később három, mostanában egy éven belül. A tízet a rugalmas gerinc elbírja, az öt az már xanaxos, a három már elég neccesnek tűnik, az egy pedig valahol  a skizó tájékát jelenti. Tudom, szeretik mindkét oldalon ezt valami politikai nagyságnak/elvtelen populizmusnak és egyben kommunikációs mesterműnek beállítani. Az is valahol. De ezeket a gyors 180 fokos fordulatokat az ember tartósan elviselni - és itt lassan évtizedekről beszélünk - szerintem nem bírja. Ezt a Fideszt Orbán tartja össze. Ha megrendül az egészsége, akkor vége a történetnek. Mi következik ezután? A pénz mentén szakadnak szét a láncok.

Nyerges, Simicska és a slepp. Hogy ki áll majd ki mögé, ki kitől kér védelmet/kit fog zsarolni, az már a politikai fantasy világa. Teszem hozzá gyorsan: kíváncsi lennék egy századvéges elemzésre erről, szigorúan persze hétszámjegyű összegért. Mindegy..Próbálom elképzelni Lázár Jánost ezen a sakktáblán. Mit beszélek, legyen inkább terepesztal, azon könnyebb elhelyezni a stadionokat.

Szóval nézem a nol.hu fotóját Jánosunkról. Erős, magabiztos ürge a lehető legjobb pozícióban, kasszakulccsal a kezében. Politikai hátországa erős, bírja Orbán bizalmát. Nyilvánvaló, hogy a trafiktörténet kapcsán is sok lekötelezettje lehet már. Tehetséges politikus, megtanult kiválóan kommunikálni, bejárta a szamárlétrát, megkötötte már azokat az alkukat, amiket meg kellett kötni. Ki lehet az ellenfele ebben az elképzelt szituációban? Bárki is jár a fejemben az “erős emberek” közül, egynél sem áll össze ennyire a kép. Jó persze, a politika igenis tartogat meglepetéseket, meg persze nem feledkezhetünk el a Rogán Ceci férjéről sem, bár őt szerintem más tésztából gyúrták.

Nézzük hát ebben a gondolatmenetben a Csányival folytatott hidegháború újabb határkövének tételmondatát:  “Csányi Sándor az ország első számú uzsorása"! Ahogy az Index is beszámolt róla, Lázár emberei pontosan tudták, hogy ezekért a mondatokért hülye az, aki nem perel. Csányi pedig minden, csak hülye nem. Mit üzen vele az államtitkár? Egyszerű: perelj bammeg, ki nem szarja le! A bíróság akár el is ítélhet - hozzáteszem el is fogja -, nem oszt, nem szoroz. Kifizetem, amit ki kell, meg majd kreálok egy pávatáncos bocsánatkérést is ha muszáj, mert így is jól jövök ki belőle. Mert ez a faszi tíz év múlva büszkén fog visszaemlékezni erre az időszakára: nekiment a legnagyobb oligarchának, és erkölcsi győzelmet aratott fölötte. Nem hiába ez a duma: „Meghunyászkodom, és tudomásul veszem, hogy ilyen-olyan jelzőkkel illet”. Jó vagy János! Főleg ezzel kombóban: "Hiszek az igazamban, és ezért mindig, minden szavamért vállalom a felelősséget. Nyugodtan állok bármilyen bíróság elé".

Te tudsz Öreg..És nem marad el a tus végén: “Csányi Sándornak jó egészséget kívánok!”  Off. Tényleg rosszul eshetett Lázárnak a Csányi-féle szűkkörű sajtóbeszélgetés. Nem is az, amit mondott a bankvezér, hanem az a szűkölő kacaj, amit a meghívott újságírók hallattak a trafikos utalás után. Az ilyen típusú embert, mint a Lázár lehet utálni, emlegetni a felmenőit, isteníteni vagy félni tőle (valószínűleg ezt szereti a legjobban), de kiröhögni nem lehet. Azt már nem! Lázár azt is hozzátette mellékesen: szükség esetén az Országgyűlésben tájékoztatja képviselőtársait a mentelmi jogával kapcsolatos döntéséről. Faja! Szóval azt is leméred közben, hogy a saját frakciódban ki mennyire lekötelezettje a Csányinak. Mert hogy vannak ilyenek, az biztos. És készülni kell a posztviktori időkre. Tudni kell, ki hová tartozik.

Ügyes politikus a Lázár János. A saját szempontjából jó ellenfelet választott. Ebből a háborúból, mármint ami a nyilvánosság előtt zajlik Csányival, szerintem nem tud rosszul kijönni. Nem hiába növesztett szakállt. Ha csatába mész, ki is kell nézned valahogy. Csak így vesznek komolyan. Nekünk pedig komolyan el kell játszani a gondolattal: ebből a figurából egyszer az ország miniszterelnöke lehet. 

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr935461777

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az utód 2013.08.16. 13:00:02

Ügyes politikus a Lázár János.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vörösbor(de)minőségi 2013.08.15. 13:27:28

nem jó ez az utolsó mondat.nagyon nem jó!azt sugallja,hogy minden mindegy már,és nekünk már bárki lehet az ország élén,nekünk ebbe beleszólásunk nincs és nem is lehet.majdnem dicséretes a jellemtelenség a gátlástalan hazudozás-ezeket a tulajdonságokat egy ilyen pozicióval jutalmazná sok ember?ez meg micsoda hozzáállás?és milyen erőszaktevés és sulykolás?
na az játszon el a gondolattal akinek 2 anyja van...igy finoman csak mert amugy mást nem érdemel sem a cikk sem a főszereplő benne.
igy segget nyalni,ilyen 2szinű módon,már régen olvastam.az eddig megszokott az egyértelmű és a megkívánt nyelvcsapás száma adott.
ez ennél már sokkal rondább.

Erno Ellenrieder 2013.08.15. 14:13:14

Vörösbornak! Nem lehet,hogy nem látod,hogy ez meg van tervezve és kiváló politikai és emberi harci cselekmény. Ez meg van beszélve,minden fideszes potentát tudja,hogy ezt így kell. Mindamellett még igaz is amit ráhány a bankárra.Azt azért tudod. Hol van itt a seggnyalás!?

@vörösbor(de)minőségi:
Arzén

vörösbor(de)minőségi 2013.08.15. 14:19:34

@Erno Ellenrieder: tök igazad van nem is ezt véleményeztem.sőt!olyannyira mocskos a cucc,hogy az is nyilvánvaló amit most ez a megtervezett cirkusz el akar fedni.....-én amit kifogásoltam az a szelid beletörődéses és elfogadást sugalló birkaság-na ezen marhára mérges lettem.
meg azon is -hogy ezen mérges lettem:)
azért veled szembe mennék amiatt,hogy ugy irod:kiváló politikai.....stb ez a legnagyobb baj,hogy naojainkban ez a mocsok megkapja a kiváló minősitést.ez aljas de nem kiváló.a politika nem lenne az-de nálunk ezzé vált.
remélem értesz.

Sweet And Full Of Grace 2013.08.16. 10:14:36

Ezta blogot is Török Zsolt szerkeszti,mint az Egyenlítőt?

spinat 2013.08.16. 10:29:41

szerintem elég sok embernek vannak érdekes sztorijai Janóról. Ha nagyot nyújtózkodna véletlenül, akkor kegyetlen nagyit is fog zuhanni.

A szerelő 2013.08.16. 10:32:22

@Sweet And Full Of Grace: Nem, ezt én szerkesztem a leánykori nevemen. Szerinted milyen? Ugye klafa? :)

dr kíváncsivagyok 2013.08.16. 10:34:56

Azt azért illik tudni , hogy mindent , amit egy Fideszes közép-vezér mond,...AZT ORVBÁN MONDJA !

Indriq 2013.08.16. 10:49:48

Nem tudom miért kell összeesküvéseket gyártani, magyarázni a magyarázhatatlant. Szerintem emögött nincs semmi, csak lézer kicsinyes és korlátolt stílusa (ami majdnem az egész fityiszre illik). Ez az ember nem bír elviselni semmilyen kritikát, vagy más véleményt mint amit ő képvisel.

Ez a baj a néppel, győzködi magát, hogy ezek fent übercsavarosan zseniálisan gondolkodnak... KAMU, ezek ennyik...

És hogy ki lesz orbán utóda? egyszerű a válasz, bár aggasztó is. Akit ő kijelöl, kvázi örökletes (persze innen már csak egy kis lépés a kvázi eltörlése, 1000 szerencsénk, hogy a lánya még nem kezdett politizálni).

parandroid 2013.08.16. 10:59:24

elképzelésem sincs arról, hogy mi lenne orbán után.

igaz, arról sincs elképzelésem, hogy ki tenné oda lézer jános nevéhez az ikszet. szerintem ez még a kevésbé fanatikus hívők gyomrát is megfeküdné. vagy a pósztoló el tud képzelni egy olyan óriásplakátot, amin a legómester feje virít, a fidesz miniszterelnök-jelöltje felirattal?

esetleg megszűnik a fidesz... hülyeség ugyan facebook-like-okból bármi következtetést is levonni, de azért az elmond valamit, hogy a főnököt ötször annyian kedvelik mint a Pártot.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.08.16. 11:01:48

Az elejével nem értek egyet, Orbán profi politikus, nem okoz neki lelki problémát 180 fokban ellenkezőjét mondania egyik napról a másikra. Ez olyan, mint hogy az orvosok is könnyen viselik idővel a betegek halálát, csak a kezdő orvos veszi szívére, a politikusok közül is csak a kezdők vagy az alkalmatlanok érzik rosszul magukat, ha korábbi önmaguknak kell ellentmondaniuk.

Ettől függetlenül Orbán egy halandó ember, bármi történhet vele, gondolok itt nem csak halálra, hanem ezerféle okra, amiért visszavonulna. Tehát van értelme felvetni azt, hogy mi lenne, ha félreállna, és én azt gondolom, igencsak durva marakodás lenne utána, bár szerintem végül Rogán kerülne ki győztesen, de közben kiszállna legalább két szárny a pártból, mondjuk egy liberális és egy konzervatív, az orbáni vezérelvű irányzatot pedig Rogán vinné tovább, és idővel a kivált szárnyakat is bedarálná.

LallyPop 2013.08.16. 11:10:03

Ennek is van realitása, mint az 1 éve tartó szoci messiásvárásnak....

Netuddki. 2013.08.16. 11:10:44

"Elvégre ő sem bírhatja, hogy egymással homlokegyenest ellenkező dolgokat kiáltson ki igazságnak először tíz, majd öt, később három, mostanában egy éven belül."

Szemmel láthatólag (sajnos) egész jól bírja...

Gera 2013.08.16. 11:15:20

Orbán az ilyen figurákból szokott polgármestereket és hasonlókat csinálni, amikor már kezdenek magasabbra nőni a kelleténél. Szóval Lézer még könnyen lehet újra hódmezővásárhelyi polgármester, már persze ha a helyiek lesznek olyan hülyék, hogy megválasszák. Ha esetleg nem, akkor lehet még európai parlamenti képviselő is.

A másik lehetőség, hogy esetleg Simicska tényleg időszerűnek látja Orbán lecserélését, de ezt kétlem.

Cekkeres Mammer 2013.08.16. 11:16:51

A csúcsokon nincs barátság, elkezdődött a hatalmi játszma. Az ellenfelek még nem szálltak ringbe, csak méregetik egymást. Látszatra az első menet Csányi és Erős Jankó között zajlik, de ne dőljünk be ennek! Orbán eddig egyetlen trónkövetelőt se hagyott felnőni, de a Lézertekintető kemény dió ! :DD

Nem csodálkoznék, ha mondjuk 2026-ban ő jelentené be, hogy O. V. megrendült egészségi állapotára tekintettel átadja neki a hatalmat (akkor már kormányzóságot) :DDD

De persze az is lehet, hogy tévedek, és a következő balesetben ott marad szegény az autópályán, és a halottkém jelentését 80 évre titkosítják... :DDD

willdattaa 2013.08.16. 11:21:34

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ezen a Lázáron így szakállal még feltűnőbben látszik hogy zsidó. Tipikus echte zsidós fizimiska. Nem véletlenül támogatja a Fidesz teljes mellszélességgel a cionistákat, és hason csúszik a zsidó világkongresszuson. Magyarországnak nem a zsidók előtt hason csúszó, korrupt, mutyizó vezetőkre van szüksége, hanem becsületes magyar hazafiakra.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.08.16. 11:21:57

@Gera:
A helyiek lesznek olyan hülyék, mert az nem érdekli őket, hogy rekord adósságot csinált, úgyis átvállalta felét az állam, ők csak azt látták, hogy Lézer kicsínosította a várost. Meg egyébként is, ugyanolyan buta a többségük, mint az ország egészében a választó polgárok többsége. Mesélhetnék, egyes körzetekben milyen embereket választottak meg, csak mert narancs színű pártban volt az illető.

panelburzsuj 2013.08.16. 11:22:01

Vajon miért marad ki Pintér papa minden ilyen elemzésből?

Ki a fenének van mégis tényleges, potens hatalma ebben az országban?

vénkujon 2013.08.16. 11:22:02

"Elvégre ő sem bírhatja, hogy egymással homlokegyenest ellenkező dolgokat kiáltson ki igazságnak először tíz, majd öt, később három, mostanában egy éven belül. "

de

John Doe3 2013.08.16. 11:25:57

Nekem az tetszik, hogy: " szükség esetén az Országgyűlésben tájékoztatja képviselőtársait a mentelmi jogával kapcsolatos döntéséről." Ui. egyrészt nem LJ hanem az Országgyűlés van döntési helyzetben, másrészt "a mentesség nem vonatkozik az államtitoksértésre, a rágalmazásra és a becsületsértésre, valamint a képviselők polgári jogi felelősségére." Hoppá!

Frőczy Sanyi 2013.08.16. 11:26:02

Hol fog beszédet mondani a lézer legközelebb? Szívesen kiröhögném :D

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.08.16. 11:28:20

Egyébként azt megjegyzem, hogy Lázár nem hülye és nem is csak egy bábu. A híres Matolcsy-s piros pöttyös videón például határozottan látszik, hogy nem veszi komolyan Matolcsyt, hanem gúnyosan beszél vele és róla, kiröhögi őt, szóval nem csak hogy képben van, hanem mindezt ki is mutatja úgy, hogy csak a legelvakultabb hívek nem értik az iróniát, mikor Matolcsy nagy gazdasági zsenialitását élteti.

Ennek ellenére, szerintem inkább Rogán lesz az utód, mert ugyan átmenetileg félre van állítva, és helyi ügyekkel foglalkozik, de ebből a helyzetből még könnyebb lehet adott helyzetben élre törni, mivel vele szemben Lázár Orbán szárnysegédjeként simán bukhat Orbánnal együtt.

bioLarzen 2013.08.16. 11:31:19

Attól tartok, Orbánnak sikerült egy olyan szavazói tábort maga köré szédítenie, akik akkor is szilárdan kitartanának mellette, ha nem egy éven belül, de egy órán belül mondana egymásnak tökéletesen ellentmondó dolgokat.

Szerintem a fidesz szavazói táborában nagyon szűk az a réteg, akik tényleg figyelik és analizálják azt, amit a Vezír mond, és annak megfelelően készek a tábor elhagyására. Megkockáztatom, hogy a valós tartalommal bíró kijelentései és vállalásai nagy részére nem is emlékeznek már választói - így nem is veszik észre, hogy ami most A, az tavaly még B volt - vagy, még stílszerűbben -A.

bio

Baloldali érték 2013.08.16. 11:31:47

Milyen szép is ez a cikk :)
Orbánt nem tudjuk legyőzni, inkább álmodozzunk egy sort az Orbán nélküli jobboldalról, hátha valóra válik.

Kedves baloldal, hiába álmodoztok az ellenkezőjéről, továbbra is ti vagytok szarban. A krónikus hazudozótokon az egész ország röhög, a jelenlegi felhozatal meg egy olyan nevet sem tartalmaz aki felérne Orbán Viktor térdéig is.

bioLarzen 2013.08.16. 11:34:51

Lázár esetleges majdani utódságáról pedig... érdekes lesz, amikor az "akinek semmije sincs, az annyit is ér" elv kormányprogrammá avanzsál...

bio

nick papagiorgo 2013.08.16. 11:36:39

Akinek halálhírét keltik, ezer évig fog élni.
Teljesen felesleges eljátszani azzal a gondolattal, hogy "milyen lesz a Fidesz Viktor után".
Feltételezem, ezt Lázár is tudja. Meg Csányi is.

belekotty 2013.08.16. 11:37:17

@willdattaa: Na, megszólalt a frusztrált marrán zsidó. Törlesztenie muszáj, mert a rabbija kivágta a hitközségből.

bioLarzen 2013.08.16. 11:37:37

@Baloldali érték: Tudod, az a baj, hogy sokan vannak, akik a politikát - mint ebben a hozzászólásodban te is - adok-kapokként és bosszúként tekintik. "Haha, de jó, a liberálbolsik és komcsik most szopnak, hahahaha :D" - csak, tudod, közben az ország meg rohad, de ez titeket nem érdekel...
És, félre ne érts, ezt oldalfüggetlenül mondom. Amikor 2002-ben orbán szívott, akkor a másik oldalon volt elég sok ugyanilyen hozzállású egybites...

bio

room_101 2013.08.16. 11:38:31

Nem kell ezen agyalni, mi lesz a zorbán nélkül, ugyanis:

- Nincsen olyan szerencsénk minekünk
- Olyan vastag a bőr a képén, hogy a rinocérosz is irigykedik
- A diktátorok mind magas kort érnek meg, és a szenilitás határán innen és túl uralkodnak. Példa rá Sztalin, Brezsnyev, Csernyenkó, Andropov satöbbi.
Aki ez alól kivétel, az meg annyira hülye elvakult volt, hogy realitásérzéket vesztve húzogatta az oroszlán bajuszát, úgymint Hitler, Rákosi...
De forradalomra mostanában (fülkén kívül) azért ne számítsatok.

panelburzsuj 2013.08.16. 11:42:56

@room_101:

Pontosan így szól a mondás:

"vastagabb bőrt hord a képén, mint a rinocérosz a valagán"

(Fontos ezt megjegyezni, mert a csuti audienciák egyik kulcsmomentuma a jelölt ebbéli képességeinek tesztelése.)

lavór 2013.08.16. 11:43:37

ha már fikció... Ha megbukik a kormány a választásokon, vajon Orbán Viktor marad továbbra is pártelnök? Mert ugye 2x bukottként már érdekes lesz...

Brix 2013.08.16. 11:43:47

"Milyen lesz az Orbán nélküli Fidesz?" Orbán nélkül nem lesz semmilyen Fidesz, hiszen Orbán Viktor maga a Fidesz... Az Orbánt követő fiatalabb politikus generáció: Lázár, Szíjjártó, Gyulyás meg sem közelítik Orbánt intelligenciában és politikusi képességekben.
Egy ilyen zsákmányszerző politikai pártot mint a Fidesz, kizárólag egy olyan vaskezű vezető tud egyben tartani, mint Orbán, akitől rettegnek párttársai. Orbán nélkül azonnal megindulna a koncon való marakodás a párt vezető politikusai között

Kakimaki0123456789 2013.08.16. 11:47:57

Az fog tortenni a fidesszel mint az osztrak testverpartjaval, a szinten szelsojobba hajlo FPO-vel tortent: a valasztok kiabrandulnak belole es el fog jelentektelenedni...

barli 2013.08.16. 11:49:28

Ez valami új divat, hogy a a zindexen látható cím nem egyezik a cikk címével?

Amúgy meg "Mi lesz a Ferenc nélküli úgynevezett baloldallal?"

ursus artos 2013.08.16. 11:50:24

"Mi van akkor, ha megzakkan a fővezír."
Nem unjátok még ezt? Annyira szánalmasok vagytok a graz-i kártyával, hogy előbb-utóbb visszahat rátok. A koronázás nem jött be, a vesztegetés csődöt mondott, az asszonyverés nem jött be, nincs titkos szerető, se férfi, se nő.
Végül is megértem, hogy az egyre szűkülő eszköztáratokban csak ez maradt.

Pop40 2013.08.16. 11:52:11

@Baloldali érték:

Melyik hazudozónkon, drága elvtárs?

Aki masíroztatja a birkáit leszavazni a tandíjat, hogy aztán bevezesse a sokszorosát?
Vagy aki ellenzékben nagyon megvédi a manyupot, hogy majd jól lenyúlhassa kormányon?
Esetleg az, aki nem a diktatúra ellen harcol, csak azok ellen, akik csinálják?:)

Vitya térdéig tényleg elég nehéz felérni, szemből nem férek oda a sörhasától, hátulról meg nem lehet megközelíteni, mert elfoglalod a helyet, ahogy kilógsz a seggéből.

Rob67 2013.08.16. 11:55:32

Azert ezt a kis felkapaszkodott videki suttyot es fegyverhordozot kezeljuk mar a helyen, ott ahova valo. Semmi egyeb, mint egy jol helyezkedo bugris. Orban kozvetlen csicskasa, ha a fuhrer bukik, o sem kell majd a sleppnek.
Megindul a csata a koncert, ahol o maga csak egy szardarab lesz a statisztak kozott: a fonok volt labtorloje.
Arrol mar nem is beszelve, Orban nem engedi nagyra noni. A stiklik okan neha valakik kapnak hatalmat, atmenetileg. Aztan lecso. Vagy dudtok mondani olyat aki OV mellett megmaradt?

peti6 2013.08.16. 12:00:56

@lavór: Az igaz, hogy 2x bukott, de mondj valakit, aki 2x nyert????
És 14-ben már 3x fog nyerni.........

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.08.16. 12:03:36

hát Orbán nélkül kb. vége lesz a Fidesznek...

Lencsés István 2013.08.16. 12:04:21

" .... Ő sem bírhatja, hogy homlokegyenest ellenkező dolgokat kiáltson ki igazságnak először tíz, majd öt, később három, mostanában egy éven belül. .... "

Az igazság folyton változik , mégis egyetlen egy van !

Hawks 2013.08.16. 12:04:56

@Kakimaki0123456789: miért gondolod, hogy ez lesz?

lavór 2013.08.16. 12:05:05

@peti6:

Az majd kiderül, ki nyer. Jóslatokba elég ritkán bocsátkozom.

room_101 2013.08.16. 12:26:42

@lavór:
Akárhányszor bukna is, maradni fog.
Merthogy az orbán nélküli fidesz pont olyan lesz, mint a maszop mesterházival.

lavór 2013.08.16. 12:28:13

@room_101:

Talán ezért egészségtelen többek közt a magyar politikai élet.
Olyan személyi kultuszos katyvasz.

spinat 2013.08.16. 12:28:58

@bioLarzen: volt már rá példa, mikor a Reagen szobor avatása´n szidta a komcsikat, majd másnap csicskáztatta a tibeti menekülteket és körbenylata az egész kínai követséget.

Pop40 2013.08.16. 12:29:11

@barli:

Pont semmi.

A csuhajjás nénit meg a hasonszőrűeket viszont elég nehéz lesz elrángatni s(z)avazni, ha Lézerdzsoni marad nekik Vitya helyett. :))))

A fidesz meg szépen oda kerül, ahová való: a szemétdombra. (Bár remélhetőleg ez a szemétdomb a sitten lesz.)

Csetepaté márki 2013.08.16. 12:41:47

"Milyen lesz az Orbán nélküli Fidesz?"

Fasza! Akkorra legalabb a parlament is mszp nelkül lesz.

barázda_billegető 2013.08.16. 12:43:22

"mi lesz a Viktor nélküli úgynevezett jobboldallal?"

Milyen jobboldallal? Én Antall József óta nemigen látok itt jobboldalt. Csak egy sereg jó esetben szervilis, kevésbé jó esetben bűnrészes elkövetőt. Csalásban, sikkasztásban, lopásban, stb.

Amit Orbán csinál, különösen az elmúlt 3 évben, az a bal és szélsőbal között van, és egyre közeledik a paletta bal széléhez. Ami persze csak annyit jelent, hogy Orbánnak nincsenek elvei, mármint politikai elvei. Csak az egója van, ami ágaskodik szüntelen. Ha a politikai hatalma fokozásához vagy megőrzéséhez az kellene, átvedlene muszlimmá vagy bármivé, és közben a képüngbe hazudná, hogy értünk teszi ezt az áldozatot.

Mit is mondot Farqaad nagyúr? "..tán meghaltok páran, de ilyen áldozatra hajlandó vagyok!"

pillangószárnyú csincsilla 2013.08.16. 12:58:15

Orbánt már sokszor "megbuktatták" és "eltemették", de ő még mindig itt van. Horn, Medgyessy, Gyurcsány, Bajnai már rég megbuktak, eltűntek és eljelentéktelenedtek . Orbán viszont jelenleg is az ország leghatalmasabb embere. 20 éve nem bír Orbánnal a balliberális oldal. Orbán legyőzhetetlen, és még sokáig itt lesz.

Nemzeti Dohányos 2013.08.16. 13:18:21

@panelburzsuj: Pintér ugyan azért nem lesz miniszterelnök, mint Simicska. Tökéletes neki a félhomályból irányítás.

VadMacs 2013.08.16. 13:18:57

@pillangószárnyú csincsilla:
>20 éve nem bír Orbánnal a balliberális oldal. Orbán legyőzhetetlen, és még sokáig itt lesz.

Ez az ember már többször bukta el a választást, de egy tekintélyelvűen vezetett pártnál ismeretlen fogalom, hogy aki miatt bukták a választást, az kalap-kabát, és elköszön...
Ugyanez van az elfoglalt posztokon, hivatalokban, stb.: ha le is bukik valami stiklivel, összezárnak a haverok, és a lebukott max felfelé fog csak "bukni".

Nemzeti Dohányos 2013.08.16. 13:20:24

@Ensiada Arkoveitie: Nem biztos, hogy ez amolyan "büntiben vagy félreállítás". Ha mégsem jön be a mostani irányvonal, van egy ismert, sajtóképes emberük, aki legalább látszatra kimaradt a mostani ámokfutásból. Csak az a kérdés, hogy ez Rogán, vagy valamelyik királycsináló döntése.

tobeor 2013.08.16. 13:22:21

Az uzsoráskodás bűncselekmény.

Ha Lázár tud arról, hogy Csányi bűnöző, akkor állampolgári kötelessége, sőt politikusként és kormánytagként kiemelt felelőssége jelenteni a rendőrségen a tudomására jutott bűncselekményeket.

Lázár tett-e feljelentést Csányi bűnöző ellen?
És ha nem, miért nem?
Ez esetben maga is bűnözővé válik, hiszen bűnpártoló lett.

És Orbán miért ül a focimeccsen egy uzsorás mellett?

Lesz még Magyar Köztársaság 2013.08.16. 13:24:37

@pillangószárnyú csincsilla: "de ő még mindig itt van. Horn, Medgyessy, Gyurcsány, Bajnai már rég megbuktak, eltűntek és eljelentéktelenedtek ."

Voltak, akik idővel visszavonultak a politizálásból, és vannak (Gyurcsány és Bajnai) akik ma is aktív politikusok. Történetesen Orbán erős, az ország leghatalmasabb embere, hiszen 2010-ben a Fidesz (ráadásul 2/3-al) nyerte a választást. De lesz ez még másképp is, és aki eddig alúl volt, lehet felűl és fordítva. Ennyi, nem kell túldimenzionálni a dolgokat.

Nemzeti Dohányos 2013.08.16. 13:25:19

@pillangószárnyú csincsilla: Ja, de ha még sokáig marad mi nem leszünk itt. Mármint a zemberek nagy része.

♔batyu♔ 2013.08.16. 13:42:21

Biztosan nem az, ami a Pető nélküli úgynevezett "liberálisokkal"

dr kíváncsivagyok 2013.08.16. 13:42:33

"Nem tudom miért kell összeesküvéseket gyártani, magyarázni a magyarázhatatlant. Szerintem emögött nincs semmi, csak lézer kicsinyes és korlátolt stílusa (ami majdnem az egész fityiszre illik). Ez az ember nem bír elviselni semmilyen kritikát, vagy más véleményt mint amit ő képvisel."

Ez a Fidesznél,...és ilyen magas körökben nem így működik !

Occam beretvája 2013.08.16. 13:43:22

"és aki eddig alúl volt, lehet felűl és fordítva."
Az amit te itt definiáltál az a szex. :-)
Viszont becsűlőm benned hogy legalább van magyar kiósztású bíllentyüzeted.

dr kíváncsivagyok 2013.08.16. 13:45:27

@pillangószárnyú csincsilla:
"Orbán viszont jelenleg is az ország leghatalmasabb embere. 20 éve nem bír Orbánnal a balliberális oldal. Orbán legyőzhetetlen, és még sokáig itt lesz. "

Ez teccik !
Hatalmas a 160 centijével...
20 év alatt már megbuktatták kétszer-háromszor...
Orvbánnak már vége , nincs egy éve sem...

LallyPop 2013.08.16. 13:49:40

@dr kíváncsivagyok: Dehogy tetszik..kétségbe vagytok esve, nem ok nélkül.

Silent Bob 2013.08.16. 13:52:17

Lézer egy felkapaszkodott primitív prosztó. Most be merek tenni egy üveg jobb rumot, hogy a nem túl távoli jövőben rettenetesen meg lesz szopatva és a fidesz egy emberként hátrál ki mögüle, Csányi papa meg Viktorral köpi a szotyit továbbra is. :)

panelburzsuj 2013.08.16. 13:53:53

@Nemzeti Dohányos:

Orbán embere Orbán. Önerőből.

A poszt valami olyasmiben turkál - (bár elég határozatlanul...) - hogy vajon van-e még további "önerejű" figura a Fideszben, vagy Orbán kiesésével a "Csányi embere", "Simicska embere" - és uram bocsá, "Pintér embere" jellegű figurák között fog eldőlni az a utódlás.

Még olyasmit is bele tudok látni a posztba, hogy Lázár már bejelentkezett: "Beszélgessünk kicsit az áramról is..."*

(* "Áram" alatt nem villanydelejt értve...)

Kakimaki0123456789 2013.08.16. 14:08:29

@Hawks: Mert a szavazokat erdeklo kerdesekre nem tudott erdemi valaszokat adni. Nem labaltunk ki a valsagbol, nem jobb a helyzet mint 4 eve, sot, roszabb; az erobol politizalas, erobol torvenyaklotas pedig egyre tobb es tobb ember mindennapi erdekeit serti, es egyre tobben gondolkodnak el azon hogy a megrendult jogbiztonsag jo-e neki vagy sem, mert eddig csak jogaszok vitajanak tunt amit most egyre tobben a borukon is tapasztalnak.
Ha valasztast akarnak nyerni, valami igazan nagy es hiteles dologgal kellene eloallniuk, ami egyre ketsegesebb.

lavór 2013.08.16. 14:08:46

Ja! Most jut eszembe.... Orbán Viktor = jobb oldal? Ugye nem? Mert ha igen, óriási a baj.

perko2 · http://indafoto.hu/perko2/collections 2013.08.16. 14:29:02

Azt írod, hogy:
"A bíróság akár el is ítélhet - hozzáteszem el is fogja -, nem oszt, nem szoroz. Kifizetem, amit ki kell, meg majd kreálok egy pávatáncos bocsánatkérést is ha muszáj..."

Bocs de hol élsz Te. Egy fillért nem fog fizetni a saját zsebéből, mert a miniszterelnökség hivatala fogja a perköltséget fizetni, mint egy katonatiszt.
Mi fizetjük mindannyian ezt a "kis" szórakozást.

VadMacs 2013.08.16. 14:34:54

@dr kíváncsivagyok:
>Orvbánnak már vége , nincs egy éve sem...

Nincs az az isten, hogy a 14 -es választást elbukja ez a debil.
Öröm viszont az ürömben, hogy a 2/3 is ki van zárva. Láttuk mit művel a gránitból faragott kotmánnyal, lazán átírja a saját igényei szerint, ha valami útját állja a Nemzeti Lenyúlásnak. 2/3 nélkül meg vagy lemegy pitizni a náciknak, vagy beleesik abba a sz*rgödörbe, amit saját maga ásott.

Parasite 2013.08.16. 14:37:07

amikor megláttam a szakállas fotót róla valami folyóson vonulva a háttérben jól kinéző fiatal segédekkel, nekem is pont ez jutott eszembe róla. ebből a csávóból miniszterelnök lesz baxxameg!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.16. 14:50:25

Orbán nélkül nem lesz Fidesz, azaz a kérdés értelmetlen.

xvxvxv 2013.08.16. 15:06:55

orbán nagyon hamar kiválasztotta az utódját: a gyürk bandit. valszeg, egy csomó fideszes azt se tudja, ki az.

ahogy kiemelte a bölcsészkarról, a semmiből megtette a fidelitász elnökévé, majd képviselővé, majd kiküldte, és multimilliomost csinált belőle. ez a mostani kismalac, valami ágh, a fidelitász élén, sosem fogja megérteni, a Vezér miért nyomja gyürköt, őt meg még mindig csak parkoltatja - semmi államtitkárság...

az más kérdés, hogy nem fogja tudni átnyomni, bevezetni, de meg fogja próbálni. szerintem még ez a szarházi két cikluts akar lenyomni, aztán a második ciklusban megnevezi az utódját. így tervezheti.

VadMacs 2013.08.16. 15:30:05

@xvxvxv:
>szerintem még ez a szarházi két cikluts akar lenyomni, aztán a második ciklusban megnevezi az utódját. így tervezheti.

Élvezi hogy uralkodhat. Amíg ennyi birka béget érte az utcán, amíg van mit lenyúlni két birkamenet között, addig tuti nem fog felállni.

Hawks 2013.08.16. 17:21:15

@Kakimaki0123456789: az a baj, lehet, hogy én meg te személyesen így gondoljuk, de a propagandagépezet (közmédia+MNO+Hírtv+többi csatlós) mindent megmagyaráz vagy eltorzít, ezért van még mindig minimum 2 millió szavazójuk. Szóval szerintem amit mondasz az egy kicsit idealisztikus.

Ennek ellenére én is úgy gondolom, hogy valós teljesítmény nélkül nem sokáig tartható fenn a népszerűségük, viszont nem lehet tudni, hogy fognak reagálni ha felmerül, hogy kikerülhetnek a hatalomból. Sajnos én nem tartom kizártnak, hogy erővel, a diktatúra felé fordulva, EU-ból kilépve próbálnának hatalmon maradni, mivel akinek ennyi ideig teljhatalma van, az bármit megtesz, hogy megtartsa.

Nash vs. Keynes 2013.08.16. 20:58:46

Az előző rencerhet képest (aminek a szekerét a szerző tolja) annyi különbség, hogy most nem csináljuk az adósságot hanem visszafizetjük. Egyébként valszeg tényleg ilyen a politika proli nyelven megfogalmazva.
süti beállítások módosítása