Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) Összefogás (1) összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Bajnai és a Nokiásdoboz

2013.06.28. 00:14 | Üzenőfüzet | 230 komment

Címkék: Bajnai Gordon

Roppant érdekes, hogy mire képes egy politikus a hatalom megszerzéséért. Itt van mindjárt Bajnai Gordon, aki képes lenne pereskedni is azért, hogy végre lerázza magáról a Hajdú-Bét-ügy maradványait, de közben van képe Nokia-dobozokat emlegetni a legutóbbi szocialista kormányzással kapcsolatban. Annak ellenére, hogy már régen kiderült: az egész csak legenda volt, valóságalapja nincs.

pgyhalo.jpg

Pető György és Halász Ottó

Egy korábbi olvasói levél miatt már foglalkoztunk a kérdéssel, hogy mi köze Bajnai egykori kormányának a BKV-ügyhöz. Nos, mint levélírónk akkor egyértelműsítette, a Fidesz számára oly fontos nyomozás Gyurcsány és Bajnai kormányzása alatt zajlott. Ezzel még nem lenne semmi baj, csak a legkevésbé sem elegáns előhozakodni most egy olyan időszak állítólagos (ítélet még nincs!) hibáival, amikor Bajnai gazdasági miniszter majd miniszterelnök volt. Mert ha a hibák akkor születtek, most ne akarja mások nyakába varrni őket!

Az eset mellék-, de egyáltalán nem mellékes szála, hogy azok közül, akik annak idején a BKV-ellen folytatott nyomozásban fontos szerepet töltöttek be, négyen ma is a fővároshoz tartozó cégeknél dolgoznak. Tóth Gábor akkori rendőrfőkapitány a fővárosi önkormányzat közbiztonsági munkacsoportjának vezetője lett. Jónás Endre a Nemzetbiztonsági Hivatal főigazgatójából a Fővárosi Közterületfenntartó Zrt. elit, harminc főt foglalkoztató biztonsági igazgatóságának élére került, ahol helyettese az a Halász Ottó, aki például Hagyó Miklós ex-főpolgármester-helyettes kihallgatásán is részt vett. Pető György pedig – aki korábban Tarlós alpolgármestere is volt Óbudán – a BRFK BKV-ügyben eljáró főosztályának rendőrtisztjéből lett a Fővárosi Közterületfelügyelet és a Fővárosi Biztonsági Iroda vezetője.

Ebből látható, hogy a BKV-ügyet kivizsgálók nemhogy nem porba hullott fejüket keresgélték a porban a fülkeforradalom után, hanem remek pozíciókban folytathatták pályafutásukat. Nem szeretnénk azt hinni, hogy ezek a Gyurcsány- és Bajnai-érában kinevezett urak azért menekültek meg, mert megmentették őket, de a tények nagyon ebbe az irányba mutatnak. Főleg azután erősödik az ember ilyetén érzése, hogy Bajnai Gordon Nokia-dobozokat emleget.

Csak csendben jegyezzük meg, hogy beszélhetne másról is. Az elmúlt majdnem három évben Tarlós István az Új Színház élére a köztudottan szélsőjobbos Dörner Györgyöt nevezte ki; összevissza cserélgetik az utcaneveket, több esetben szintén szélsőjobbra húzódva; a főpolgármester már-már nyíltan titkosszolgálatot épített ki Budapesten, és létrehozta a fővárosi FBI-t; és végül, de nem utolsósorban lenyúlta a Margitszigetet a XIII. kerülettől.

Mégis, ha Bajnai a fővárosról beszél, a Nokia-doboz jut az eszébe. Ezek szerint vagy tetszenek neki Tarlós intézkedései, vagy nem is a Fidesszel foglalkozik, csak a szocialistákat akarja sározni. De akkor érthetetlen a felháborodása, ha azok az ügyek kerülnek szóba, amiket ő nem követett el.

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr735381433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kim Jong Un 2013.06.28. 16:12:28

Nem tudom, amugy, hogy mit tokol a fidesz mar ezzel a 2 hazaarulo szemettel. Csak amit nyilvanvaloan lehet tudni roluk, az is eleg lenne, hogy eletfogytiglant kapjanak ezek a hulladekok.

Fejesrob 2013.06.28. 16:12:48

Egyszer Mesterházyék csak megunják és érdekes doksik landolnak mondjuk, a Célpontnál. Gyurcsány-Bajnai ne higgye senki, hogy ezek nem ismerik egymást.

VT Man 2013.06.28. 16:15:39

A Nokiás doboz rohadtul nem volt legenda... persze a bíróságon már mindenki megszelídült és visszavonja a vallomásokat, nehogy az igazi nagy gazemberek bukjanak.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.28. 16:19:55

Bajnai most Mesterházyval küzd a baloldal vezetéséért, ezért üti az MSZP-t a koalíciós tárgyalások közben is. Azt nem veszik észre, hogy miközben ők a miniszterelnök-jelölti címért küzdenek, szépen leamortizálják a maradék hitelességüket is...

Kim Jong Un 2013.06.28. 16:25:28

@iiibphun: oszodon a boszme elismerte a hazaarulast.

flamer 2013.06.28. 16:28:12

@Kim Jong Un: Azt mondjuk pont nem ismerte el, amit meg elismert, azt a Fideszről is elég jól lehet tudni.

Elijah_Baley 2013.06.28. 16:30:00

@Fejesrob: "Gyurcsány-Bajnai ne higgye senki, hogy ezek nem ismerik egymást."
szerintem sose találkoztak, bár az egyik a másik faterjának cégénel kezdte szakmai pályafutását topmeneccserként, de az élet ennél furább dolgokat is tud produkálni :)

miketbeszéltek 2013.06.28. 16:38:30

@Kim Jong Un: Te a nevedhez méltóan-mint Észak-Koreában-nyugodtan harsogjad gondolkodás nélkül a kormánypropagandát.

komissarlajos 2013.06.28. 16:42:29

@Fejesrob: fejesrob, te tökéletes állat, kit trágyából keltett ki a nap...

Kim Jong Un 2013.06.28. 16:43:30

@flamer: kozerdeku - igen fontos - informaciokat hallgattak el, es hamisitottak meg eveken keresztul. Ezt elismerte. Ez hazaarulas.
A masik kerdes pedig. Az felmenti a boszmet, ha a fidesz is golytatja ugyanazt? Maskepp nem latom miert relevans ide ez a mondatod.

pástétom 2013.06.28. 16:47:27

Folyik a harc a bizonytalanok kegyeiért. De vajon tényleg jól kalkulálnak Bajnaiék, ha azt hiszik, lehet itt még szavazatokat nyerni elmúltnyócévezéssel?

komissarlajos 2013.06.28. 16:47:59

@Kim Jong Un: Nem kell keresni a sötét anyag titkát, illetve a fekete lyukat. Benned megtalálható minden. Pondró, de selejtes!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.06.28. 16:50:36

az mszp is egy mocsár....miért ne lenne része bajnai?
ugyankérem
hagyjuk már ezt a baromságot.

Netuddki. 2013.06.28. 16:51:59

A nokiás dobozba kevés fér. Az orbánék ezért inkább talicskázzák...

komissarlajos 2013.06.28. 16:56:08

@FILTOL: Ha nem is volt nekik, akkor is meg kell állítani Arturo Uit!!!!

Kim Jong Un 2013.06.28. 17:04:25

@komissarlajos: ugy ugy, ennyi az ellenerv mi? :D

csak egy néző 2013.06.28. 17:09:31

@VT Man:
Ugye te láttad azt a Nokiás dobozt?

regress 2013.06.28. 17:17:46

@Kim Jong Un: @Fejesrob: takonygerincek,a nokiás doboz már uncsi.inkább írjatok talicska-simlislajcsi kamionnal lopott "pénzéről"

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.28. 17:22:15

képes LENNE perelni?!

Már perelt is nem 1x, nem?!

J.László 2013.06.28. 17:38:36

Legenda volt a Nokiás doboz. A BKV is legenda volt. Hagyó is. A MÁV is. A Főkefe is. Tudni lehetett előre, hogy pár év múlva kiderül, az MSZP-SZDSZ konglomeráció volt a világegyetem legbecsületesebb kormánya.

Hagyót különben úgy fogja felmenteni a bolsevik bíróság, hogy kárpótlást fognak fizetni neki. Erre kötök egy fogadást.

valaki senki 2013.06.28. 17:47:24

@Kim Jong Un: Azt hiszem, nem sikerült értelmeznie azt az öszödi beszédet! Kérem, legyen szíves pontosan idézni, hol ismert el benne gyurcsány hazaárulást! Sok mindenről szól az a beszéd, van sodrása, és következménye is, de spec. hazaárulásról egy szó nem esik benne!

valaki senki 2013.06.28. 17:51:14

Úgy egyébként, tényleg barom módon intézik a helyezkedést, sem nem elegáns, sem nem profi, inkább kiábrándító, mint reményt keltő! Holott nem ártana legalább annyi szavazatot összeszedniük, hogy 2014- ben a FIDESZ - JOBBIk koalíciónak is csak 50,5% -a legyen de maximum! Ez esetben, talán kordában lehetne tartani ezeket a hatalommániás izéket. Bár mindegy, mert ennek a nyomorú országnak az a + 4 év, már úgyis a kegyelemdöfés lesz! A 2*8 év lesz az utolsó csepp...

Kerek négyszög 2013.06.28. 17:56:06

Az orbán kormány nyíltan maffia jellegű felépítéséből egyenesen következik, hogy aki szervilis alattvalói hajlongással áll be a fidióták közé, annak dobnak egy kis koncot narancskomcsiék.

Az lesz szép, amikor elkezd égni a maffiakormány talpa alatt a föld (csak idő kérdése), ezek a csinovnyikok hogy fognak kiugrálni, menekülni. Na, az szórakoztató lesz. Akkor majd jön a "parancsra tettem" jól ismert duma.

Kim Jong Un 2013.06.28. 17:56:32

@valaki senki: a "hazudtunk reggel, ejjel meg este", es a "trukkok szazai" gondolom teljesen normalisak.

Ismetlem, a boszmet nem mentesiti az, hogy a fidesz is nyilvanvaloan folytatja ezeket a hagyomanyokat!!!!

Kim Jong Un 2013.06.28. 17:57:25

@valaki senki: ne viccelj, a fidesz+jobbik tuti, hogy ketharmad, de szerintem a fidesznek egymagaban is megmarad. (szerencsere a libas ezert a hatalom kozelebe se fog jutni)

J.László 2013.06.28. 17:59:45

A "baloldalnak" (egy másiknak) 2018-ra vagy inkább 2022-re kellene készülnie. 2010-ből nem tanultak, 2014-ből talán. Persze nem erről híresek.

Kerek négyszög 2013.06.28. 18:00:47

@J.László:

"Hagyót különben úgy fogja felmenteni a bolsevik bíróság, hogy kárpótlást fognak fizetni neki. Erre kötök egy fogadást."

Esetleg te nem vagy bolsevik? Elég gyanúsak a hozzászólásaid... igencsak bolsevikgyanús szövegeket írsz...

nyisz 2013.06.28. 18:00:48

Mennyit fizetnek egy ilyen blogbejegyzésért ?

Chalky White 2013.06.28. 18:14:17

muhahahahwehehehahahahihihi

Chalky White 2013.06.28. 18:15:25

miatyánkivagyamennyekbenmentsmegminketabajnaitól

fostok mi fideszesek? készítsétek a csuklótokat, csattani fog a bilincs nemsoká.

J.László 2013.06.28. 18:21:20

@Chalky White:
Ha lesz egyáltalán "ellenzéki összefogás", Bajnai kéne közös jelöltnek. Vele olyat pereceltek megint, mint legutóbb. Szerinted miért csak simogatják a Hajdú-Bét ügyet? Miért nem indul komoly vizsgálat?

Gyurcsány után most szállít a "baloldal" egy új hatékony propaganda fegyvert: Bajnait.

valaki senki 2013.06.28. 18:30:14

@Kim Jong Un: Természetesen, mindegy hogy melyik hazudik, lop, avagy böszme, mi fizetjük a cehhet! Önmagában a hazudozás persze, még nem egyenlő a hazaárulással, vag yha mégis, akkor mindegyikükre nézvve igaz.. Én arra lennék kíváncsi, mitől megengedőbb az egyik hazudozásával/ tolvajlásával szemben,mint a másikkal? Érdemes lehetne egyenleget vonni, hogy lássuk ki mennyit is ártott forintálisan, megitélésben, növekedési potenciálban, miegymásban számokkal kimutatható módon! Szerintem, hasznos lenne ez alapján véleményeznünk a kormányzások minőségét! Egyébként, sokan meg lennének döbbenve a számok láttánm hogy 8 év alatt pitipalkók voltak ahhoz képest, amekkora Rodolfók az eltüntetésben most a 3 év alatt a fiúk!

dr yetee 69 2013.06.28. 18:31:19

@Kim Jong Un: Szövegértésed zero,agyhalott,amit hallani szeretnél,az nincs benne,de ez ne zavarjon,jaffadroid!

dr yetee 69 2013.06.28. 18:35:24

@VT Man: Az igazi nagy gazemberek még nem állnak biróság előtt!

rеgress 2013.06.28. 18:37:37

Bajnai még nincs sitten???? Ez Orbánék hibája.

Na sietek, este fellépésem lesz. Rúdtánc meztelenül a város legjobb buzibárjában. Gyertek ha tudtok.

Gandhi szellemében 2013.06.28. 18:41:08

1. Biztosan jól jövedelmez a mai világban egy ilyen blog megírása.
2. A bíróságok biztosan "bolsik", azért nem fogják elítélni Hagyót. Ebben csak pár apróság sántít. a.) Zuschlagot 6 évre ítélték 67millió miatt, pedig akkor még a kormány is MSZP-s volt. b.) Jobb- és baloldal már nem definiálható, bolsi módszerekkel a fidesz él. c.) Ez a bolsizás csak ürügy arra, hogy miért kell minden posztra "becsületes" fideszest ültetni. Mondjuk olyat, aki a párttagságára kap földet, majd felveszi a munkahelyteremtési támogatást és a föld után az uniós támogatást, a földjét meg beadja a közmunka-program keretébe, és az állam által fizetett közmunkásokkal művelteti.
3. Aki libsizik, attól megkérdezném, hogy a hatalmas indulatkitörései közt el tudná-e mondani nekem, mit is jelet a liberális? Ugyanis komoly fogalomzavar van némelyeknél.
4. Bajnai eddig 7 pert nyert meg, mivel az egész libás sztori nem úgy van, ahogy azt a Magyar Nemzet és a Hír TV a "kiegyensúlyozott tájékoztatás" keretében előadja.
5. A minden alap nélkül gerjesztett indulatok nem vezetnek jóra.
Az itteni indulatoskodás levezetheti az egyéni nyomorúság miatti feszültségeket, de ez rövid megkönnyebbülést nyújt. S ilyenkor az egyszerű ember hálás, ha indulataihoz célpontot is kap. Nem véletlenül vizionál Orbán mindenhová ránk törő, nekünk ártani akaró ellenségeket.
Elárulom, nincsenek ellenségek.
Sokkal többre lehetne jutni békességgel, másokkal együttműködve.
Igaz, ha ezen többen gondolkoznának el, hamar lehullna a lepel arról, aki a feszültségkeltéssel a saját alkalmatlanságát, és az önös céljait leplezi csupán.

Fejesrob 2013.06.28. 19:05:05

@Gandhi szellemében: Az hogy Bajnai 7 pert nyert meg az égvilágon semmit nem jelent főleg nem a 90-es évek Magyarországán, nem ő az egyetlen aki megússza.

Annak idején 2006-ban Gyurcsánynál a legfontosabb érv az volt, hogy okirat hamisítása elévült. Rá is basztunk.

A ballibsiknek most már jó lenne dobnia az ÖSSZES foltos múltú sztárjaikat.

progressive attack 2013.06.28. 19:06:11

@Kim Jong Un: úgy látom a mai fideszes béred is megkapod a nagyvezértől. gratulálunk. Igazad van, most nem is lop senki. Csak akkor loptak, de akkor kurvára de nagyon. Most minden rendben. Megyek is aludni, megnyugodtam...

AKKOR IS LOPTAK ÉS MOST IS LOPNAK. Bazeg, vegyed már észre magadat!!! Mi meg csak szívunk, szívunk. De úgy látom, van akit ez egyáltalán nem bosszant. Annyira fogyatékosok vagytok mindannyian, akik kiállnak a lopás mellett, hogy szégyen. De nembaj, támogassad orbánt, írass vele 40 milliárdért levelet, az mindenkinek megéri és kibaszott fontos, amikor VALÓDI problémák vannak ebben a retek országban. Majd lopnak megint 4 évig és akkor nagyon boldog lesz a fajtád. Ó bárcsak lopnának téged szarrá még vagy 20 évig orbánék. Azt kívánom.

De látom, másoknak is feltűnt, hogy csak egy betanított fideszes közmunkás vagy, akit csak azért tartanak, hogy STATISZTIKAILAG javítság a munkanélküliségi mutatót. Betanítják neked a fikázást meg a mai kötelezőt és ennyi. Hát ennyi. Ennyit is érsz. a többi fajtádból valóval együtt. Mindezt az én adómból, a kurva anyátokat...

Finom vagyok ma.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.28. 19:11:51

@Fejesrob: mondja buzi úr! Az nem zavarja, hogy a kenyéradó gazdái nem csak rabolnak, de a demokrácia maradványait is felszámolják?
Hogy a munkavállalói jogokat megnyirbálták, azért nem csodálom, ha nem óbégatsz, hiszen életedben nem végeztél munkát.

progressive attack 2013.06.28. 19:12:18

@J.László: azt azért hozzátenném, hogy ha lesz is ellenzéki összefogás, nálam már ott meginog az egész, hogy a mézesbödön közelébe engedik ezt a retkes MSZPt. na nálam itt vágta el magát az ellenzéki összefogás. lehet itt szó transzparenciáról, tudatos gazdaságról, korrupció felszámolásról és minden jól hangzó mókáról, de ha az mszp a közelbe kerül, ez az egész a hitelét veszti.

én nem fogok se bal se jobboldalra szavazni az biztos. vagy lesz szakértői jelölt, vagy nem. mszp PFEJJ, a büdös életben soha ne engedjék egyik retek bandát se az állami pénzek közelébe, mert a szart is kilopják belőlünk. ez vonatkozik az mszpre is és a fideszre is. a jobbik közröhej tárgya, a kicsik meg sehol nincsenek. EZVAN...

Fejesrob 2013.06.28. 19:13:01

@progressive attack: Ilyen alapon ő is jöhetne azzal, hogy te fajtád pedig MSZP-s segédmunkás, mert nem azt írod, amit ő.

Inkább érvelj, mert ez b+, nagyon karcsú.

Fejesrob 2013.06.28. 19:16:49

@álfirkász: Szerintem feküdj le a fiúddal és utána gyere vissza. Feszült vagy, de ez egy pol. blog, másrészt én a LÁNYOKAT szeretem.

Ez valami ballibsi elfojtás lehet, hogy mindenről a fiúk jutnak az eszükbe. Mik lehetnek egy igazán vérlibsi szeánszon.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.28. 19:19:01

@Fejesrob: nem tudom, buzikám, hogy miről hörögsz. :D

regress 2013.06.28. 19:19:19

@Fejesrob: vajon viktorék,pintérsanyával együtt miért titkosítottak aktákat 80 évre.ha bajnaiék bűnösök lennének már rég ülnének.köcsöggyerek,nem mindenki oxigénhiányos mint a fajtád. szánalmas az is hogy a nevemen írogatsz,én írtam neked ,hogy hülye jobbikos ,faszpumpás ,rúdtáncos vagy.neked nincs önálló gondolatod?

TH 2013.06.28. 19:20:32

"Annak ellenére, hogy már régen kiderült: az egész csak legenda volt, valóságalapja nincs."
LOL.

regress 2013.06.28. 19:21:24

@Fejesrob: milyen lányokat,te genetikai hulladék,a 7-8 éveseket?amúgy te beszélsz mindig fiúkról,meg zsidókról,te nagyon beteg

bgp 2013.06.28. 19:23:59

@progressive attack: Ez így van. Nokiásdoboz - megvolt. Talicska - megvolt és most is megy.
Sajnos, sok remény nincs arra, hogy ez az egész banda el legyen takarítva.
De azért az fel kellene tűnjön, hogy a Hagyó még a szocik alatt bukott le, a kisszaros Cuslág is még akkor bukott. Most meg Köztársasági elnöki segítséggel lopják szét az országot.
A jobbikosok is csak immel-ámmal fanyalognak (a parlamenti performansz nem elég). Nem igazán láttam, hogy a neten megjelent volna bármiféle bírálat.

Fejesrob 2013.06.28. 19:24:14

@regress: Én nem írogatok a neveden, az valaki más lehet. Úgy látszik, te mindenkivel geci vagy:)

"Köcsöggyerek", innen látszik milyen ostoba vagy te, miért ültetnék le Bajnait. Sokkal nagyobb károkat okoz azzal, ha megoszt benneteket.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.28. 19:27:34

@Kim Jong Un: Akkor Orbán Viktornak is életfogytiglant kéne adni? Csak mert Gyurcsány nem csak a saját regnálásáról beszélt ám Öszödön.

Fejesrob 2013.06.28. 19:27:56

@regress: Jól van, most már nyugodjál le. Nem szégyen a fiúkat szeretni, nem is nagyon értem miért van kiakadva erre egy liberális.

Talán náci vagy?

J.László 2013.06.28. 19:29:20

@Fejesrob:
A libsik zsidóznak, cigányoznak és buziznak a legtöbbet. Régi szabály.

Fejesrob 2013.06.28. 19:31:25

@J.László: Ez azért van szerintem, mert szeretetre vágynak, de nem kapják meg.

Itt aztán pedig pláne nem kapják meg:)))

zengjen a dalunk fajtárs 2013.06.28. 19:35:04

Mulatságos a PR gigászok küzdelme odafönn az égben, miközben itt a földön nagyjából minden halandó látja a valóságot a Hajdú-Bét üggyel, Hagyóék dobozaival, Gyurcsány szakdolgozatával kapcsolatban. Az igazságszolgáltatásra hivatkozni profi cinizmus, Al Caponét is kénytelen volt a bíróság felmenteni, végül csak adócsalást tudták rábizonyítani sok év hiábavaló próbálkozás után

Mindenesetre érdekes, ha egyszer azt halljuk, a bíróságokat lenyúlta a kormány, aztán mégis az ő ítéletük a végső igazság, aminél senkinek nem ajánlatos tovább merészkedni

J.László 2013.06.28. 19:38:57

@regress:
Van egy fazon, aki az utóbbi hetekben több létező nicknévre ráregisztrált.
A tiédre is: blog.hu/user/806168
@fejesrob és jómagam is "áldozatai" vagyunk az illetőnek. Úgy látszik, téged is kiszemelt.

A kiscsávó azzal szórakozik, hogy a nevedben pl. ilyen fent is olvasható homár rizságat írogat.

progressive attack 2013.06.28. 19:39:04

@Fejesrob: akkor újra leírom... lassabban olvasd el mert látom nem sikerült felfogni amit írtam.
"nálam már ott meginog az egész, hogy a mézesbödön közelébe engedik ezt a retkes MSZPt"
ha neked ebből az jön le, hogy mszps vagyok akkor itt valami kurva nagy baj van. és nem nálam...

tehát akkor indoklást akarsz? legyen indoklás:
túlzott deficit eljárás alól kikerültünk? hogyan? úgy hogy annyi retkes adót basztak a nyakunkba, hogy ilyen módszerrel koszovó is kijönne minden hasonló eljárás alól. ehhez aztán kellett mutatvány.
nem lesz megszorítás? tessék?
nem lesz varga csomag? tessék? mi a fasznak kell nektek az utolsó varga csomag? osztogatni? tudjátok kinek osztogassátok az én adóforintomat bazdmeg...
6-10%on finanszírozzuk magunkat az elmúlt években a 3% helyett? tessék?
30%ot emeltek a béremen az egykulcsossal, de helyette annyi adót vezettek be hogy szarabbul járt mindenki az egykulcsossal nettóban...? TESSÉK?
mindezt úgy hogy a szegényektől elvettek 15-20ezer ftokat, ami a bérük 20%-a a szerencsétlen nyomorultaknak??? TESSÉK???
olyan embert tesztek NGM miniszternek, aki nem tud számolni? TESSÉK?
olyan embert engedtek mikrofon elé, aki 2 mondattal haszabassaz a forint árfolyamát, amit nagy nehezen ez a szerencsétlen ország kiszenvedett végre a válság után?

állatok vagytok... mind egy szálig, retardált, beszűküld állatok, akiknek gőzük nincs arról, hogy mi az a gazdaság.

mennyi érvelést akarsz még bazdmeg? tényeket akartál, kaptál egy kis szösszenetet.

leszarom az mszpt, leszarom a fideszt is. de azt el kell ismerni, hogy az elmúlt 3 évben annyi pénz tűnt el az országból, amennyi előtte 8-12 év alatt se. az elmúlt 23 év az ország életéből elveszett. azért mert ilyen retardált barmok (mint TE) szavazzák meg a hataloméhes barmokat. ENNYI.

Fejesrob 2013.06.28. 19:39:49

@zengjen a dalunk fajtárs: Sorosék alapból Bajnait akarták eladni, de Gordon akármit csinált, nem szerette meg az istenadta nép, még akkor sem, amikor 2 napra kibérelte az indexet.

Bajnai megbukott, csak még nem akarja elhinni. Őszre egyértelmű lesz, így Sorosék is Mesterházyra fognak tenni.

progressive attack 2013.06.28. 19:42:12

@bgp: felvilágosult ember nem teszi le voksát szélsőséges hatalmi erő mellett.
jobbik.. hagyjuk már. szánalmas semmirekellő nimand banda. meg lehet nézni mennyi eu pénz áramlott be az országba mióta eu tagok vagyunk. meg lehet nézni, hogy a kiváló magyar élelmiszerek, termékek felvevő piaca kicsoda.. na kicsoda? hát az EU, konkrétan, KONKRÉTAN németország.

végülis csak az exportunk 90%át veszik ők, szóval teljesen érthető és megalapozott a jobbik szándéka, hogy tépjünk ki az euból. ezeknek jurtában a helyük valami hippiréten kulaccsal meg turullal a nyakukban. kitakarítani azokat is a parlamentből.

újra elmondom: magyarországon NINCS a partlamentem ma olyan ember, aki méltó arra hogy ott legyen. nulla, nincs. senkik...

Gandhi szellemében 2013.06.28. 19:42:28

@Fejesrob: 90-es évek? Szerintem eltévedtél. Bajnai most nyeri a pereket, amikor a teljes ügyészség lekötelezett fideszes, és amikor Handó Tünde gyakorolja a munkáltatói jogokat az összes magyarországi bíró felett.

Gyurcsánynak milyen okirathamisítása volt, ami mikor évült el, és erre ki hogy b..t rá?

Magyarázd már el nekem légyszíves, mit jelent az, hogy "ballibsi"?

progressive attack 2013.06.28. 19:44:42

@progressive attack: partmentem = parlamentben
sry 4 mistake

Fejesrob 2013.06.28. 19:45:44

@progressive attack: Ne legyél már ennyire naiv. Te nem kérdezted meg magadtól, vajon miért kell ezeknek 10%-os finanszírozás, sőt ezzel szemben miért csak egy alternatívájuk van, az IMF.

Nem kell mindent beszopni barátom, sok gugli és képben leszel. Először is nézd meg az IMF kamatokat. Rögtön látod, hogy az bizony nem 3, hanem átlagosan 5%, de ha erre veszel fel, akkor az már 8%. Nem ragozom, nézz utána, érdekes. Én is utánanéztem.

Engem pedig ne barmozzál, mert TE vagy annyira fű b+, hogy a legelemibb infóknak nem nézel utána, aztán mindenkit tolvajozol.

Neked haver mindig is szar lesz az életed, te b+, egy született lúzer vagy.

J.László 2013.06.28. 19:46:49

@Fejesrob:
Szerintem Sorosék leírták 2010-ben az MSZP-t. De legalábbis dühösek rá, mert az MSZP-t okolják az SZDSZ bukásáért. Ezért támogatják Bajnait a 6%-ával, holott az MSZP 20% körül van. Szerintem Mesterházy tőlük nem fog támogatást kapni.

Persze majd idővel minden kiderül. Mindenesetre érdekfeszítő őszünk lesz.

Fejesrob 2013.06.28. 19:47:57

@Gandhi szellemében: Erre csak azt tudom mondani, hogy akkor fogja Bajnai a több kiló periratot, fénymásolja le 5 millió példányban és bassza be az emberek postaládájába.
Persze ez humor volt, Bajnaitól búcsúzz el, nem lesz ez itt senki.

Ballibsi=balliberális röviden.

Frank99 2013.06.28. 19:54:14

minek írtok a kis buznyák droidoknak, mint a fejesrob meg a kim dzsong?
nézzetek körül egy kicsit a blogokban és láthatjátok a narancs-szagot.

dont feed the troll

hehe

_most_ 2013.06.28. 19:54:25

@Fejesrob: haha, már megint Soros, komolyan miért reklámozod mindig az ostobaságodat, Redinggel mi a helyzet, szövi még az összeesküvéseket Orbán ellen? :D

Fejesrob 2013.06.28. 19:55:19

@J.László: Érdekes amúgy az is, hogy a ballibsik valójában mennyire nem életszerű infókkal tömik a külföldi támogatókat, persze nyilván kondérharc.

Úgy látom, hogy Bajnai verbális agresszióval pótolja gyenge népszerűségét, hiába vannak emberei, képtelen előbbre jutni. Mesterházy-t segítik az MSZP nagy öregjei, akik Bajnaiban egy közveszélyes libsi szekértolót látnak.

Okosabb MSZP-sek azt is tudják, ha közösen nyernek, Sorosék nagyon nagy árat kérnek, így pontosan ugyanúgy fognak járni mint az SZDSZ-el.

Ráadásul az MSZP a Soros féle liberálisok mentalitásával is tisztában van, Bajnai, miután támogatóit gazdagon kifizette, simán kiugorhat a koalából, mint az SZDSZ, akik ugyancsak lenyalták a mézet az MSZP vajaskenyeréről.

progressive attack 2013.06.28. 19:55:51

@Fejesrob: már többször kifejtettem, hogy az IMF hitelnek nem az a lényege, hogy eltapsold. persze megértem hogy így gondolkozol, hiszen errefelé ez megy. azt is el kell költeni ami még meg sincs.
a védőháló lényege röviden: megkötöd a szerződést, fizetsz rendtart jutalékot, de nem hívod le a keretet, viszont ott van egy tetemes összeg készenlétben az ország felett, ami pánik esetben lehívható.
ez egy dolgot ad BIZTONSÁGOT!

biztonság=AKK csökkenés
AKK csökkenés = olcsóbb finanszírozás (piacról), erősebb forint
olcsóbb finanszírozás piacról, erősebb forint = csökkenő államadósság, javuló növekedési kilátások

ENNYI. ez cska nekem ilyen bonyolult? nehogymár annak higyjél aki két számot nem talált még el 3 év alatt.
kis gugli és meglátod.
az imf védhitelt nem kell elkölteni! nem tartoztunk azok közé az országok közé, akik csak segélyt kaphattak. nem-nem! simán élhettünk volna a védőháló adta lehetőségekkel.
és a védőháló rendtart jutaléka nagyságrendekkel kevesebb, mint azoknak a hozadékoknak az összessége, amit eredményezett volna (tőkekiáramlás megszűnése, fokozódó beruházások, alacsonyabb kamatok, befektetői bizalom helyreállítása, növekedés beindulása)... mindezt az IMF által elvárt RACIONÁLIS gazdaságpolitika mellett.

és NEM, NEM azért nem akartátok az IMFet, mert a piacról finanszírozni olyan kibebaszott olcsó. hanem azért, mert cserébe az IMF annyit várt volna el, hogy beleszóljon a gazpolba. azmeg nektek kurvára nem fekszik, mert úgy nem lehet ám lopni...

ENNYI. azért tolvajozok, mert azok vagytok. és minenki az, aki kiáll a lopás mellett.
persze biztos jobb, hogy a templeton teszi zsebre a 6-10%-ot. no comment.

Frank99 2013.06.28. 19:56:05

@Gandhi szellemében:

ennek hiába mondod, a napokban írta le egy másik blogban, hogy Mo-on kommunizmus volt....

Ő csak tudja... a főnöke azt szeretne

:-)

Fejesrob 2013.06.28. 19:57:08

@_most_: Téged ki hívott? Hogyne tudom. 15 millió zsidó áldozat, nincs cigánybűnözés, a világ legbefolyásosabb embere pedig Merkel.

Elhúzhatsz:)

kvadrillio 2013.06.28. 19:57:10

...BAJNAIKÁM !...QRVA ROSSSSSZ LIBA-PÁSZTOR VÓÓÓTÁÁÁL !!!
DE..HA MINDENKÉPPEN GÁ-GOGNI AKARSZ...MENNY KI EGY MEZŐRE,...OCCT OTT GÁGOGJÁL MAGADNAK ! NEM KÖLL NEKED A MI PARLAMENTÜNKBE BELÚDTALPAZNOD....:)

Gandhi szellemében 2013.06.28. 19:58:25

@zengjen a dalunk fajtárs: Igen, nagyjából minden halandó látja, csak valahogy te nem érted...
A libás sztori igaz, mint a jereváni rádió. Azaz Bajnai nem volt soha a Hajdú-BÉT-ben. Amikor a Wallis feletett a Hajdú-BÉT-be 10 milliárd Ft-ot, akkor még nem ő irányította, azaz erről sem ő döntött. A Hajdú-BÉT csődjének külső okai voltak, amiben a tulajdonosok is elbukták a vagyonukat. A végelszámolásnál ugyanis a tulajdonos az utolsó, aki pénzt kap, ha marad még addigra. A végelszámolást pedig minden alkalommal külsős cég végzi.

Bajnai azért nyerte meg a pereket, mert sem a Hír-TV, sem a Magyar Nemzet nem tudta cáfolni Bajnai állításait. Márpedig ebben nevek és évszámok vannak, azaz nem szubjektíven megítélhető infók.

De azért lehet szajkózni, és még gondolkodni se muszáj.

Az ügyészséget az a Polt Péter vezeti, aki nem lát kivetnivalót a szekszárdi trafik-hangfelvétellel kapcsolatban, a magyarországi bírák feletti munkáltatói jogokat pedig Szájerné Handó Tünde gyakorolja. Ezek után nem túlzás azt mondani, hogy a "független" bíróság fideszes irányítás alá került, nem túlzás azt feltételezni, hogy bíró csak úgy hoz a fidesznek nem tetsző ítéletet, ha azt sziklaszilárdan meg tudja indokolni.

Fejesrob 2013.06.28. 19:58:27

@progressive attack: Semmit ilyesmit nem írtam az IMF hitelről. A felvétele KUDARC függetlenül attól, mit mondtak neked.

_most_ 2013.06.28. 19:58:59

@Fejesrob: xd, és téged mégis ki hívott, menj inkább, kommentelgess a kuruc info-n a fajtáid között, ott talán nem tűnik fel senkinek az ostobaságod :D

Fejesrob 2013.06.28. 19:59:32

@Gandhi szellemében: Persze. Hogyne. Bajnai azt sem tudta mi az a HajdúBét

"Nem értettünk hozzá" nyilatkozta, miközben fingja nem volt, mire értette.

J.László 2013.06.28. 19:59:33

@Fejesrob:
Kábé így gondolom magam is. Az MSZP szerintem már úgy tart a liberálisoktól, mint a tűztől. Eléggé csúnyán megégették magukat velük. Nem lesz "ellenzéki összefogás". Fogadok bárkivel.

_most_ 2013.06.28. 20:01:06

@J.László: szép, mikor két fideszdroid egymásra licitálgat a hülyeségekben :D

progressive attack 2013.06.28. 20:02:00

@Fejesrob: sokkal jobb büszkén többet fizetni és egy olyan gazdpolt csinálni, ami hulladékkezelőt csinál az országból. hát nem tudom.
nekem nem mondtak semmit. veled ellentétben nem a pártmagazinból és a gugliból tájékozódom.

J.László 2013.06.28. 20:02:32

@_most_:
Téged ki kérdezett? Ha nem tetszik, olvass mást.

Fejesrob 2013.06.28. 20:05:10

@progressive attack: Igen, látszik, hogy kibaszott tájékozott vagy.

_most_ 2013.06.28. 20:05:28

@J.László: haha, nem, a fideszdroidok ostobaságain szeretek derülni, mókás látni, mennyire beszopjátok Orbán minden hazugságát :D

_most_ 2013.06.28. 20:07:11

@Fejesrob: bezzeg te mennyire tájékozott vagy, minden összeesküvő nevét kívülről fújod :D

progressive attack 2013.06.28. 20:08:52

@Fejesrob: a pártsajtót nem olvasom, szóval tájékozottságom nem teljeskörű. érdekes hogy a korábbi felsorolásom pontjai közül egyik sem került cáfolásra/indoklásra. csak a fikázás megy.
ez nekem elég.

Kámasuka 2013.06.28. 20:09:01

A Libás a komcsikkal perlekedik, és ezen van felháborodva a posztíró zsidó!

Én már csak egy kávét kérek....:)

Kámasuka 2013.06.28. 20:12:25

@J.László: Lehet hogy így lesz, de sztem más okból.

Bajnai húzza az időt, hogy a kampány kezdetére változnak-e a kormány-ellenzék erőviszonyok.

Ha igen és lesz esélyük együtt akkor összeállnak, ha a mostani erőviszonyok maradnak akkor minek összeállni?

Hisz lehet ő még 2018ban független szakértő, sőt minnél messzebb kerül 2009től annál szakértőbb lesz..:)

_most_ 2013.06.28. 20:12:32

@Fejesrob: dehogy mindenki tudja a világ legbefolyásosabb embere Orbán :D Amúgy azzal a rengeteg emberrel, akiknek 2006-ban kilőttek a szemét, remélem kapnak valami kárpótlást :D

Gandhi szellemében 2013.06.28. 20:14:48

@Fejesrob: Másolja le 5millió példányban, tegye a postaládákba, és lehetőleg közpénzből? Akkor már egészen orbános lenne. Bajnai elmondta, leírta, akit érdekel, megnézheti.
Csak azt nem értem, hogy akit nem érdekel, az miért foglal benne állást?

Igen, erre gondoltam, magyarázd meg, mit jelent a balliberális?
S ha már válaszolsz, azt is elmondhatnád, mit jelent a politikai baloldal, és mit a politikai liberális szemlélet?

J.László 2013.06.28. 20:17:10

@_most_:
Bajnai a jövő Bokrosa, igen. Most 15 évig ő lesz a "szakértő".

Az MSZP egyelőre nem utasíthatja vissza Bajnait, hiszen egy párt nem állhat ki a kampány előtt az emberek elé: kérem szépen, mi a vereségre játszunk. Tehát a látszat kedvéért tárgyal a libásokkal.

Pedig a vereségre játszanak, jobban mondva készülnek. Így nézve egyedül kell indulniuk, nem közös listán, mert így szerezhetik meg a legsimábban a legtöbb saját mandátumot. Az MSZP-ben sok az éhes száj. Ma már csak parlamenti mandátummal tud szájakat tömni a párt, ezért minden mandátum aranyárban van.

pucros 2013.06.28. 20:18:21

Valószínűleg nem vagyok én _ideológiailag_ elég képzett, de egy mukkot sem értettem ebből a posztból. Mindjárt ott elakadtam, hogy miért volna köze egy kormánynak egy nyomozáshoz pusztán attól, hogy az a hivatali ideje alatt zajlik? Milyen agyament logika szerint van köze a nokiásdoboznak a Hajdú-Bét-hez? Mi abban a nóvum, ha Bajnai perel, nem nyert-e már meg számtalan pert eddig is a libázások kapcsán?

Egy Srác 2013.06.28. 20:20:01

Ez is valami semlegesnek feltüntetett, de közpénzen Bajnaizó "civil" blog? :)
Valamiért nagyon féltek tőle, pedig semmi különös, csak egy a töketlen ellenzékiek közül. A fidesznek nincs ellenzéke, úgyhogy nem a választásokon fogják megbuktatni. Sőt, nem is az ellenzékben levő pártok szavazói fogják ledúrni őket, hanem a saját seggnyalóik, amikor rájönnek, hogy ujjongással meg meneteléssel nem lehet jóllakatni a kölkeiket. Pedig olyan egyszerű, sokezer éves találmány ez: csak kenyér kell és cirkusz. A cirkusz önmaga nem elég...

J.László 2013.06.28. 20:21:17

@pucros:
"miért volna köze egy kormánynak egy nyomozáshoz pusztán attól, hogy az a hivatali ideje alatt zajlik?"

A cikk e gondolatmenete nekem is szemet szúrt.

_most_ 2013.06.28. 20:21:51

@J.László: hát ilyen Matolcsy félékhez képest Bajnai tényleg szakértő. Egyébként neked úgy látom ez a rögeszméd, hogy nem lesz Bajnai-MSZP összefogás, nem értem mit görcsölsz ezen, inkább szereted vezéreddel foglalkozz :D

Gandhi szellemében 2013.06.28. 20:22:27

@Fejesrob: Leírod a gondolataidat, azt mondod, Bajnai mondta, és reagálsz rá.
Okos vagy.

Ha állást foglalsz Hajdú-BÉT ügyben, akkor legalább nézz utána, és ne csak a fidesz-kommunikációt hallgasd, mert az már hetedizben is bebizonyosodott, hogy hazugság.

Gandhi szellemében 2013.06.28. 20:35:32

@Frank99: A főnöke nem kommunizmust szeretne. A kommunizmus az emberek közti esélyegyenlőségről szól. Egy idealizált társadalmi forma, amire viszont a mai ember a véleményem szerint alkalmatlan. Ettől függetlenül a világban vannak kisebb közösségek, amik keretében működőképes, és a mai nyugat sincs túl messze tőle.

A kis barátunk főnöke ezzel szemben hatalmas vagyonra vágyik, amit a politikán keresztül könnyebben elér, mint ha dolgozna. Azzal, hogy sokan nem tanultak a 92-es székház-lopásból, a 98-2002 közti időből, megadták neki a korlátlan hatalom lehetőségét, amit ő alaposan ki is használ.
Csupán a csornai elkerülőn hasítanak úgy tisztán 12,5 milliárdot, hogy már az alap 17,5-ben is benne volt a busás haszon, és a rendszer olajozásához szükséges plusz pénz is.
Egyszerű kis emberkék nem veszik észre, hogy piri pénzük adóköteles lett, miközben Semjén a 19 millió után nem fizet, és Orbánnak is havi 4-500 ezerrel marad több a zsebében az egykulcsossal.
Ellenben hiányzik a gazdagok adója a költségvetésből, ezért aztán jöhetett az első Matolcsy-csomag. Aztán a második, harmadik, stb.
A derék kisember meg elhiszi, hogy mindez az IMF miatt kell.
Még azt is benyalja, hogy jobb nekünk az államkötvényeket kibocsátani (ami állítólag nem hitel), és fizetni rá a 6% piaci kamatot, mint 3%-ra az IMF-től.
A közgazdaságilag művelt kisembernek az sem tűnik fel, hogy egyik pillanatban Orbán azt mondja, az IMF visz minket csődbe, meg hogy ha az IMF jön, ő megy, a másikban meg azt, hogy az IMF a tagországok közös bankja, azaz a mi bankunk is.
Hosszan sorolhatnám, mi mindenre terjed ki a szelektív hallás és látás.

Az a szomorú tény, hogy Magyarország kb 20 évet zuhant vissza mind gazdaságilag, mind jogállamiságban.
Aki ezen, ami most folyik, örömködik, csak abba gondoljon bele: ha ennek a lőcsnek a másik felén lennének, akkor is ennyire jónak tartanák?

zobod 2013.06.28. 20:35:39

@álfirkász: nem fosik tőle senki, a mozgalmát tavaly ősz óta a választók beárazták. Kipukkant a Bajnai-lufi. Amit vele kapcsolatban látsz, hallasz, az a felháborodás. Úgy tűnik, nem csak nemzeti oldalon.

Fejesrob 2013.06.28. 20:37:25

@J.László: Egyetértek.

Azt gondolom, hogy az MSZP-sek rendszeresen mérik Bajnai népszerűségét és azt látják, hogy Bajnai blöfföl.

Értelemszerűen nem akarják a helyeiket átadni, azt akarják, Bajnaiék induljanak el külön, aztán ha nem érik el az 3%-ot irány számára a kuka, ha pedig igen, akkor majd tárgyalnak.

Bajnai pedig inkább most szeretne megállapodni, mert embereinek nyilván helyeket ígért.

Fejesrob 2013.06.28. 20:38:14

@_most_: Szerintem te inkább ne kínlódj.

Kámasuka 2013.06.28. 20:41:29

@Gandhi szellemében: A főnöke nem kommunizmust szeretne. A kommunizmus az emberek közti esélyegyenlőségről szól.

- Tévedsz, a szociális piacgazdaság szól az esélyegyenlőségről.

A kommunizmusban ez a szó nem is létezett, az az egyenlőségről szól (csak nem a gyakorlatban), elméletben.

Fejesrob 2013.06.28. 20:41:59

@zobod: Egyetértek.

Próbálják még valahogy a levegőben tartani, de Bajnainak tényleg vége.

Azt pedig szánalmas nézni, ahogy ezek a Bajnai katonák küzdenek, sok mocskot kellene fél év alatt erről az emberről lemosni.

Kámasuka 2013.06.28. 20:47:16

@Fejesrob: Ha felteszem, hogy semmi nem igaz a Bajnai fikázásból, akkor még mindig ott van, hogy egy cégben dolgozott Gyurcsánnyal, majd miniszter volt a kormányában.

Ez nem elég?

Egyébként olyan személyiség mint Megyó, dróton rángatná a párt, aztán ez első tüntetések után megpuccsolná valamelyik büvész, mondjuk Gyurcsány.

dual824 2013.06.28. 20:50:30

@Fejesrob: Arra lennék kíváncsi, hogy ez sok retardált fidess buzi honnan tudja, hogy Bajnainak vége? Szeretnétek mi?

Fejesrob 2013.06.28. 20:55:22

@dual824: Onnan, hogy szimpatizánsaira nézünk. Pld. Rád:)

zobod 2013.06.28. 20:57:00

@Fejesrob: állítólag a fidesz azért tűrte meg 2009-ben jelöltségét, mert ígéret volt rá, hogy csak az Gyurcsány utáni helyzetet stabilizálni próbáló IMF program szigorúan technikai lebonyolításával foglalkozik, és 2010 után távozik a közéletből. Ez nem így alakult. Talán azt hitte, hogy pénzét és a néhai szdsz mögött álló hazai és külföldi körök hatalmát, befolyását használva tere nyílik az mszp mellett az szdsz romjain pártot csinálni. Csak azt nem fogta fel sem ő, sem tanácsadói, hogy nem maradt ám olyan nagy űr az szdsz után, amit érdemes lenne betölteni :)

Fejesrob 2013.06.28. 20:57:12

@BenFranklin: Nekem is ez a tippem. Bajnai egy aláíróember. Tegyük fel győzne. MSZP-sek félreállnak, Sorosék aratnak, aztán a hatalmas felháborodást kezelnék valami Gyurcsány féle "demokratával", akinek nem gond a provokáció, a szemkilövetés.

dual824 2013.06.28. 20:58:05

@Fejesrob: Mi tudsz rólam kicsihuszár? Dolgoztál ma már? Reggel óta folyamatosan figyellek!

Frank99 2013.06.28. 21:06:20

@Gandhi szellemében:
nekem ezt nem kell leírnod.
én ezzel tisztában vagyok

:-)

Fejesrob 2013.06.28. 21:09:03

@dual824: Egy mondatodból lejössz, nekem nem kell téged figyelnem. Ráadásul épp téged. Én haver azt veszem észre és azt figyelem, aki ÉRTELMES.

Az ilyeneket mint te a faszom sem érdekli, még csak nem is emlékszem a nickedre.

Fejesrob 2013.06.28. 21:10:41

@zobod: Bajnai egyre jobban sejti ezt. Kezd pánikban lenni, nem rég még azt hitte, kapva kapnak utána aztán kiderül, még az MSZP is eléggé húzza az orrát.

Kim Jong Un 2013.06.28. 21:14:43

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: ja, hogy a boszme tulajdonkeppen viktorrol beszelt mi? :D :D Istenem, ti annyira ostobak vagytok, hogy azt mar rossz nezni. :D

dual824 2013.06.28. 21:15:32

@Fejesrob: " Én haver azt veszem észre és azt figyelem, aki ÉRTELMES."

Ez az, próbálsz ellesni dolgokat tőlünk. Sokat kell még tanulnod!

Fejesrob 2013.06.28. 21:22:14

@dual824: "Tőletek". Nem elég, hogy egész nap figyeled a másikat, még az arcod is nagy. Nem ismerős? 90 előtt kommunista, aztán liberális

Na szevasz b+, megyek aludni:)))

dual824 2013.06.28. 21:23:49

@Fejesrob: " 90 előtt kommunista, aztán liberális "

Csak ahogy viktorka forog.

Kámasuka 2013.06.28. 21:31:30

@dual824: Bár mindenki annyira lenne kommunista mint a fidesz vezérek..:)

Merkel asszony sokkal magasabban volt a kommunista pártban az NDK-ban mint bármelyik fideszes.

Kalmár 2013.06.28. 21:39:25

Két jellegtelen, szürke, rossz emlékű ember verseng egy romokban heverő baloldal(?) vezetéséért.
Sajnálom a baloldaliakat, nincs vezetőjük, politikusuk, pártjuk.

Semmi, csak ez a két egér.
2014 is a Fidesz éve.

_most_ 2013.06.28. 21:42:05

@Kalmár: haha, a jobboldaliaknak bezzeg ott van Orbán, aki úgy szopatja szavazóit hogy még örülnek is neki :D

_most_ 2013.06.28. 21:43:51

@BenFranklin: most mégis mennyivel távolabb van Merkel a kommunizmustól, mint a fidesz vezérek :D

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.28. 21:54:21

@Kim Jong Un: Ti???? Kihez beszélsz te? Nem tudod az egyes és a többes szám közötti különbséget, és még te ostobázol másokat? Te odvasfejű, te...

Egyébként pedig ha nem tudod, mi volt az öszödi beszédben, akkor ne hivatkozz rá!

Blogger Géza 2013.06.28. 21:58:02

"Az egész csak legenda volt" Hát persze... Hagyó Mikós nem is létezett, az egész csak egy kitaláció. :D Az ilyen ügyekben a gyanúsítottak rendszeresen visszavonják vallomásaikat, próbálnak taktikázni, de általában ezzel már nem sokat érnek el, ha a bíró nem hülye.

Kalmár 2013.06.28. 21:59:19

@_most_: Engem úgy "megszopatott", (hogy a magasröptű szavaidat idézzem), hogy 50 ezerrel több lett a nettóm, most a szuperbruttó miatt megint emelkedett, a 3.gyerekem miatt még 99ezerrel nőtt a keresetem. 5 ezerrel csökkent a rezsim. Végre az adómból nem cigit, sört vesz valahol falun egy alkoholista csavargó, nem tudják belevágni a gépbe a segélyt stbstb.......

Nem baj ha nem megyek tüntetni a 2 ezrelék csekkadó miatt?

Tudod, most a dolgozó, gyerekeket nevelő családok ezrei állnak a Fidesz mellett.

A cigányok, buzik, liberális filozófusok, stb a baloldalon. Bár hiába néznek szét, sehol egy vezér.
Nem tudja valaki a Dopeman számát?
:)

Kámasuka 2013.06.28. 22:00:07

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: A fidesz kommunikáció most őszre időzíti az őszödi beszéd reloaded-ot, minden média egyfolytában októbertől márciusig őszödről fog beszélni.

Úgyhogy nosztalgiázhatsz, ritka az ilyen igazságbeszéd, főleg a baloldalon!

Kámasuka 2013.06.28. 22:03:30

@Kalmár: Már Dopemannak is van gyereke 2014 után a fidesz őt teszi Bayer helyére udvari bolondnak.

Blogger Géza 2013.06.28. 22:04:08

@regress: Milyen aktát titkosítottak 80 évre?

_most_ 2013.06.28. 22:10:38

@Kalmár: igen, ilyen egy igazi fideszdroid, a megszorításokból csak a 2 ezrelékes csekkadó jutott el az agyadig, azért a békemenetes tüntetésre csak elmentél gondolom :D

Blogger Géza 2013.06.28. 22:12:23

@Gandhi szellemében: Székház-lopás??? Kitől lopták el? Mire jutott a nyomozás a "lopás" ügyében?

Kámasuka 2013.06.28. 22:16:52

@_most_: Igaza van, ha én 150et nyernék havonta a fideszen (de a szükebb család úgy 1 misit nyer havonta) akkor érdekelnének is engem az elnyomott milliók, értelmiségiek, független szakemberek, demokraták, fékek és ellensúlyok. Mit nekem a szolgaság, ha a szabadság idején csak devizában vehettem fel hitelt és párszázezerrel kevesebbet vittem haza.
Mit nekem a szolgaság, ha a határon túli rokonaim a szabad demokratáktól ugyanolyan elbánásban részesültek mint a kínaiak.

Még több szolgaságot akarok!

_most_ 2013.06.28. 22:24:17

@BenFranklin: ezzel nincs gond, aki jobban él, mint négy éve, megértem, hogy a fideszre szavaz, de kétlem, hogy ők lennének a többségben.

Kámasuka 2013.06.28. 22:33:36

@_most_: Engem kilóra megvett a fidesz.

És 2014ben licitálhatnak a szocik, én bárkivel leülök tárgyalni.

_most_ 2013.06.28. 22:48:26

@BenFranklin: azért nem biztos, hogy ez a legmegfelelőbb hozzáállás :D

zobod 2013.06.28. 22:49:34

@_most_: te meg egy igazi ostoba kádárikusz vagy, aki nem képes felfogni hogy 2007 és 2012 között a GDP 8%-át kitevő költségvetési korrekcióra volt szükség ahhoz, hogy a közkiadások helyzete a szakadék széléről eljusson abba sérülékeny, de immár stabil állapotba, amiben jelenleg vagyunk. És ennek oroszlánrésze a fideszre hárult, mert a tök baloldal a szavazói miatt nem merte a korrekciót a kellő mértékben lefolytatni. Nézzed már meg, kik sírják vissza azt a silány szoci világot: a gáláns szociális juttatások haszonélvezői, az egzisztenciát hitelre alapítók (lehetőleg devizaalapúra), a jövedelemtranszferek haszonélvezői, illetve mindazok, akik vállalkozásához ez a balfék módon kreált vásárlóerő biztosította a keresletet. Meg persze azok a belpiacon ténykedő külföldi nagyvállalatok, akik itt lefölözték az alapvetően csak életszínvonalat emelő de hasznot nem hajtó termékeikkel, szolgáltatásaikkal a hazai piacot. Új autó minimálbérre és 0%-tól, félmilliós bőrkanapé a panelba hogy legyen miből nézni a szintén többszázezres házimozit, meg tengerparti nyaralás - persze hitelből, meg a jobban keresőktől elvett pénzből. Ez tetszett, mi? Hát ideje, hogy ennek vége, végre hogy van olyan párt amelyik deklaráltan nem jóléti államot akar építeni.

_most_ 2013.06.28. 22:57:08

@zobod: ez most így sokkolt egyben, nem is igazán értem mire akartál kilyukadni :D Ha jól értem a fidesz nem jóléti államot akar építeni, hanem rosszléti államot, ez esetben tényleg jól végzik a munkájukat :D

gigacherry 2013.06.28. 22:57:56

@Fejesrob: Nekem is a fiúk jutnak eszembe általában. Ez most azért van, mert ballibsi vagyok, vagy azért mert nő? :-))

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.06.28. 23:02:53

mulatságos nézni a libbantak kapálózását a két 5%-os pártjuk védelmében

sok sikert 2014-hez elvtársak!
xd

zobod 2013.06.28. 23:03:11

@_most_: a jóléti államnak nem a rosszléti állam az ellentéte, de még csak azt sem mondta senki hogy az ellentétét akarják építeni. Azt akarja, ne a másik adófizető progresszív adójából, olajmonarchiákat idéző állami juttatásokból, meg hitelekből legyen egzisztenciád, mert ez nem működik. Ez nem rosszléti állam, hanem egy igen pragmatikus megközelítés, pont az, amit egy gazdasági erejét és potenciálját tekintve középkategóriás fejlődő országnak követnie kell.

gigacherry 2013.06.28. 23:04:57

@wmiki: Én olyan országot szeretnék, ahol mindenki biztonságban és jól érzi magát a "libbantak" is és a "fideszesek" is, ugyanakkor azt látom, a fideszeseket az boldogítja, ha mások minél rosszabbul érzik itt magukat. Miért?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.06.28. 23:08:23

@gigacherry: ha tényleg nő vagy, és tényleg akarod, mi jól érezhetjük magunkat, a politikától függetlenül is... **

Kámasuka 2013.06.28. 23:10:38

@_most_: Orbán egy lájt nemzetiszocialista államot épít, most még csak az okosabbja figyel rá Európából, de a köv. EUP választások utántól sokan fogják másolni.

@gigacherry: ballibaként Gyurcsány szexinek számít? Vagy Bajnai? A kis huncut?

_most_ 2013.06.28. 23:11:27

@zobod: se juttatások, se hitel, se munka, se trafik, se föld, akkor miből kéne megélni az embereknek? :D

_most_ 2013.06.28. 23:20:50

@BenFranklin: tudom, Orbán is nyilatkozta, hogy körbenézett az uniós csúcson a tagállamok vezetőin és elégedetten konstatálta, hogy mindegyikük országánál jobban teljesít Magyarország :D Még pár év és Magyarországnak súlyos gondod fog jelenteni a sok angol, német, francia bevándorló, akik a magyar állom reményébe elárasztják majd az országot :D

Kámasuka 2013.06.28. 23:27:13

@_most_:

I.Orbán idején is ott volt MO az elsők között a régióban, szóval nem nagy újdonság. Mondjuk van egyfajta szerénység az emberben, mintha magamat látnám!

_most_ 2013.06.28. 23:39:48

@BenFranklin: hát de a II. Obán királyság alatt pont hogy utolsók között vagyunk a régióban, ezek után már túlmutat egyszerű beképzeltségen Orbán ezen kijelentése, inkább egy megbomlott elme tévképzeteinek tűnik.

Kámasuka 2013.06.28. 23:51:16

@_most_: Asszem nagyobb a támogatottsága most, mint 2001ben.

Most sokkal nehezebb munka van mögötte, nagyon büszke is rá(ja).

nu pagagyí 2013.06.29. 00:02:20

@zobod: Hát, igen! Akkoriban magasabb volt a GDP, magasabb volt a reaáljövedelem. Az emberek a jólét közepén nem akartak semmiféle megszorítást, reformot. Csesztették is Gyurcsányt az ellenzéki felbújtására, hogy legyen minden ingyen. Akkor még arra is volt pénzte az örökké síró-rívó gazdáknak, hogy traktorral menjenek tüntetni.
Most végre sikerült romba dönteni mindent. Három év kitartó munkája kellett hozzá. Az emberek már lemondtak, még mindig nyúzzák őket. Jobban meg csak a Kubatov-listán piros szívvel jelöltek jártak, jár is a pofájuk, be nem áll. Te is vehetnél néhe levegőt.

Kámasuka 2013.06.29. 00:19:47

@nu pagagyí: Igy van. Májusról Júniusra azért nőtt a fidesz 2%-ot, az Mszp meg nullát, mert az emberek tiszta hülyék.

Vagy mást látnak a világban, mint a ballibber sajtóban. Ki tudja?

Gandhi szellemében 2013.06.29. 00:30:23

@Blogger Géza: Ne viccelj már...

Az MDF és a Fidesz megszavazott egy törvényt, hogy nekik jár még egy székház, és ki is utalták maguknak. Azonnal vevőt is találtak rá, megszavazták, hogy a pártok székházeladásból származó jövedelme adómentes, és másnap már el is adták. A vételár 1992-ben 2,7 milliárd Ft volt.
A bevétel pedig egyik párt beszámolójában sem szerepelt, azaz ez a pénz nyomtalanul eltűnt a két párt potentátjainak kezei közt.

Nyomozás...? no, az nem volt :)

zobod 2013.06.29. 00:37:25

@nu pagagyí: ne áltasd már magad, nem reálteljesítmény volt a forrás, hanem a hitelezési ámokfutás. Miután kipukkant a hitellufi, az egykori 200e/év új autó helyett most fogy 40e, az évi 60e új lakás helyett van 13e. Ez a tényleges reálteljesítmény, erre van teljesítménnyel alátámasztott fizető- és hitelképes kereslet. Ami ezen felüli, az alapvetően csak a felpörgetett hitelezéssel generált konjunktúra volt. A vásárlóerő sem tűnt el annyira, mint amennyire gondolnánk, meg van az: a '2000-es évek túlfeszített fogyasztásának mostanra elszállt devizatörlesztőiben, amiket még sokáig fognak fizetni a hitelesek, fogyasztás helyett.

Kálmán Kovi 2013.06.29. 00:58:11

EGÉSZ BALLIB EGY NAGY NOKIÁS DOBOZ ! TUDNÉK MESÉLN ....

fchris82 2013.06.29. 04:34:06

@zobod: "Azt akarja, ne a másik adófizető progresszív adójából, olajmonarchiákat idéző állami juttatásokból, meg hitelekből legyen egzisztenciád, mert ez nem működik."

A probléma ott van, hogy nagyon lazán összemosol teljesen különböző dolgokat, átvágva a gordiuszi csomót. Kezdjük az alapoknál. Az állam az adófizetők pénzéből különböző feladatokat lát el, amik a közösség védelmét, együttélését teszik lehetővé. Rendőrséget tart fent, bíróságokat, tűzoltóságot, oktatást szervez, utakat épít és tart karban, szociális hálót tart fent, nyugdíjat fizet, stb, stb. Ezen feladatok ellátása pénzbe kerül, eddig szerintem egyet értünk. A gondok általában ott kezdődnek, hogy ezt a pénzt hogyan osszák el, mely terület kapjon többet, mely kevesebbet. A torta felosztása felülről korlátos. Aztán ott is gond szokott lenni, bár ritkábban, hogy a tortát kik és milyen mértékben dobják össze. Pl az állam az autósokra többlet terhet ró, mivel azokkal igyekszik megfizettetni a közúthálózat fenntartását, fejlesztését és üzemeltetését, akik használják.

Nyilvánvalóan nehéz "igazságosan" megoldani a dolgokat, mert minden, mindennel összefügg. Egyszerű példa: Lehet, hogy te sosem hívod ki a tűzoltókat életed során a házadhoz, okkal kérdezhetnéd akkor, hogy tulajdonképpen neked mi a frászért kell azt is finanszíroznod az adódból, ha nem is használod? Nem bonyolult dolog, a történelemben rengeteg példa mutatta már meg, hogy modern tűzoltóság nélküli városok égtek rommá, egy nem kezelt aprócska tűz miatt. Tehát te hiába vagy óvatos, bizony megéri invesztálni a rendszerbe neked is. Remélem itt sincs még közöttünk vélemény különbség. Abban is egyet érthetünk, hogy ezek fenntartása független attól, hogy gazdag vagy szegény veszi igénybe, ugyanannyiba kerül. Adódna ebből, hogy akkor pl ne jövedelemarányosan adózzunk, hanem úgy lenne igazságos, ha mindenki befizetné a saját részét (lentebb ezt folytatom)

Nos, a fentiek alapján könnyen levezethető a rendőrség szükségszerűsége, a bíróságok, fegyintézetek fenntartása. Kicsit nagyobb falat, hogy az oktatást, egészségügyet, szociális hálót ugyan miért kellene neked finanszíroznod, mikor adott esetben mondjuk nincs is gyereked. Ez kicsit komplexebb, mert távolabbiak az összefüggések. Ha a közösség nem támogatja fiatal tagjainak képzését, akkor a közösségben a hülyék száma elkezd emelkedni, ami GDP-ben jól megmutatkozó elmaradást fog okozni. Nem kell messzire menni, meg kell nézni, hogy mennyire esélytelenül le vannak maradva azok az országok, ahol az analfabéták száma magas, vagy egyáltalán csak vannak. ILLETVE, fordítva is igaznak bizonyult, azok az országok, ahol hatalmas összegeket öltek a közoktatás KIALAKÍTÁSÁBA, hihetetlen növekedésnek indultak. Egyszerűen a közösség tagjaként, számodra több pénzt jelent a sok összefüggés okán, ha az oktatásba invesztálnak a te adódból, még ha közvetlenül nem is használod azt ki. Ééééés, ugyanez igaz a szociális hálóra is. A szociális hálót a Fidesz - és sokan mások is - előszeretettel szereti úgy ábrázolni, mint ha vmi eltartó intézmény lenne, ami viszont csak részben igaz, ugyanis emberek nem önszántukból - a jelentős többség! - választja a szociális hálót, hanem mert nincs más lehetőségük.

Teljesen logikusnak tűnne a fenti okfejtésed, és a világ legegyszerűbb adórendszerét eredményezné, ha csupán egyetlen jövedelemadó kulcs lenne, a világ túlnyomó többségében azonban ez még sincs így. Most ugye nyilván feltehetjük a kérdést, vajon miért nem? Az ország adóbevétele kb 13 000 milliárd Ft. Ha ezt leosztjuk mondjuk 6,5 millió munkaképes emberrel, akkor az jön ki, hogy fejenként 2 millió Ft-ot kell adózniuk, hogy ez így kijöjjön átlagban. Tanároknak, munkanélkülieknek, hajléktalanoknak IS! Ez nyilván lehetetlen sokaknak. Ehhez jön még hozzá, hogy az élet, nem arányos! Tehát ha vki havi 60 000-ből tengődik, akkor is 200 Ft a kenyér, ha pedig 500 000-ből, akkor is. Igaz ez a gyógyszerre, az alap rezsire, az orvosi ellátásra, stb. Lehet spórolni egy darabig, de nem a végtelenségig. Pontosan ez volt az az aprócska probléma, amivel Matolcsy-ék elszámolták magukat, és hiába hagytak több száz milliárdot a jól keresőknél az egykulcsos adóval, a gazdaság/fogyasztás nem lendült fel, mert a gazdagoknak ettől nem nőtt a fogyasztása, csak felhizlalták a megtakarításaikat. Hiába keres vki 200 helyett 250 ezret, ha egyszer az alap megélhetéséhez 150 000 elég. Ha a fogyasztást akarják felpörgetni, pont, hogy a szegényeknek kellett volna többet juttatni, de inkább az lett volna a legjobb, ha nem is nyúlnak hozzá az adórendszer ezen részéhez. És mivel az élet nem arányos, nincs értelme arról beszélni, hogy az egykulcsos adó igazságos, vagy sem. Arányaiban egy 50 000-t keresőnél a +5 000 Ft az azt jelentheti, hogy tud fűteni télen, míg egy 500 000-t keresőnél nem fogja földhöz vágni -20 000 Ft. Persze, biztosan el tudná költeni, de az arányok... És az a másik probléma, hogy a jól keresőket is a szegények fogyasztása "tartja el". És ezt sokan kihagyják a képletből.

Blogger Géza 2013.06.29. 04:54:46

@Gandhi szellemében: Érdekes, én teljesen másra emlékszem, nekik kisebb székház jutott annál, mint ami járt volna (a többi párthoz képest), ezért kompenzációként kaptak egy másik épület, amit eladtak, és a befolyt pénzből vidéki kisebb irodákat vettek, és azért nem volt nyomozás, mert nem is merült fel bűncselekmény gyanúja. Az ezzel ellentétes állítást tett újsággal szemben pedig megnyerték a pert. És a Fidesz végig ellenzékben volt 1998-ig.

J.W. Booth 2013.06.29. 05:43:46

Viktor minden követ megmozgatott és teszi ma is, hogy bármit Gyurcsányra és Bajnaira bizonyítson. Kézi vezérléssel, közvetlen utasításra dolgozik az ügyészség és a rendőrség, de semmi. Pedig a vezér nagyon-nagyon szeretné.

Persze, a fidesz-birkák tudják, hogy "nyilvánvalóan" hazaárulók, tolvajok, gyilkosok, akik életfogytiglant érdemelnének. és persze, ők a hibásak minden rosszért.

Ron Hubbardot megszégyenítő az az agymosás, amit a fidesz végez a hatalom megszerzése-megtartása érdekében. Élő példák az újra és újra megjelenő kommentelők.
Nekik mindegy mi van most az országban, az elmúltnyolcév meg gyurcsányahibás - ez lett beleégetve az agyuk helyére.

Bajnai nem egy politikus típus, nem is karizmatikus, nem is áll jól neki ez a szerep. Ő egy technokrata, egy menedzser, aki jóval kevésbé populista módon vezetné az országot, mint elődei.

safranek 2013.06.29. 07:23:28

A hatalomért folytatott harcal kapcsolatban az iskolapélda akkor is a Fidesz. Elég csak összehasonlítani a 90-es évek eljének Fideszét a maival. Elég csak menézni, hogyan szerzett egyeduralmat a jobboldalon.
Az, hogy valaki pénzért csinál dolgokat az egy dolog. Szemétség, ez nem vita tárgya. Az viszont, hogy valaki a saját elveit, ideológiáját köpi szemen nap mint nap, az már jóval több, mint egyszerű szemétség.
Ezerszer jobban bízom abban, aki pénzért képes valamire, mint abban, aki az elveit forgatja, mint a köpönyeget.

felcsutisuttyo 2013.06.29. 07:57:10

UFF...a Közjogi 1.sz. Buga Jakab szólt.
UFF UFF...a 2.sz. Buga Jakab nem szólt csak pénzbüntetést osztogat.
UFF UFF UFF a 3.sz. Buga Jakab magát fényezi Itthon is és Brüsszelben is...de senki nem hiszi már el neki.
A NÉP MINDHÁROM NEMZETI SUTTYÓ SKALPJÁT FOGJA VENNI!!!!

regress 2013.06.29. 08:05:58

@J.László: köszi az infót, egy-két hónapja csinálja,nem rendszeresen.szakadjon a feje a-ba.@Blogger Géza: a fidesz székházról nem lehetne kicsit bővebben?így korán reggel éhgyomorra?

vakapad 2013.06.29. 08:17:22

@Blogger Géza:

ÁSZ jelentés:

"A Ptvm. 3. §-a alapján az MDF a Bp. II., Bem tér 3. sz. 1460 korrigált nettó m2 alapterületű ingatlan, a FIDESZ a Bp. VI., Lendvay u. 28. sz. 977 korrigált nettó m2 alapterületű ingatlan tulajdonát szerezte meg.
A Ptvm. 4. §-a alapján további ingatlanok kerültek a két párt tulajdonába. Összesen az MDF 5855, a FIDESZ 6126 korrigált nettó m2 alapterülethez jutott a Ptvm. 3. és 4. §-a alapján.
A két párt részére történt ingatlanjuttatás mértéke meghaladja a hatpárti megállapodás szerinti jogosultság mértékét és a juttatás mértéke nincs összhangban a hivatkozott törvény 4. §-ában megfogalmazott azon követelménnyel sem, amely szerint olyan mértékben juttatható ingatlan, amely az e törvény 3. §-ában meghatározott ingatlanokat is figyelembe véve választási eredményeik szerint azonos elbírálást eredményez az ugyanezen paragrafus alapján juttatásban részesült többi párttal.
Az ellenőrzés megállapítása szerint az MDF 2237, a FIDESZ 2672 korrigált nettó m2, választási eredményükkel arányban nem álló ingatlanjuttatásban részesült.
Az ingatlanjuttatási eljárás törvényességét illetően az állapítható meg, hogy a Ptvm. 4. §-a alapján juttatott három ingatlan közül a Bp. VI., Andrássy út 105. sz. ingatlan esetében az eljárás törvényes volt, míg a Bp. V., Váci u. 38. és a Bp. V., Széchenyi rkp. 3. sz. ingatlanok esetében az eljárásban a Jelentés II/3. pontjában részletezett törvénysértő mozzanatok voltak.
A két utóbbi ingatlan juttatása a 3148/1992. (II.27.) Korm. határozaton alapul. A döntés megalapozottsága nem volt megfelelő, mivel a kormányhatározat és a meghozatala érdekében készült előterjesztés nem tartalmazott adatot a két pártot törvényesen megillető ingatlan mértékre, a tulajdonba adni szándékozott ingatlanok méretére és a Ptvm. 3. §-a alapján már tulajdonba adott ingatlanok alapterületére sem. Ennek következtében a választási eredményekkel arányban nem álló méretű ingatlanok tulajdonba adása történt meg a határozat alapján."

A Korm. határozat az akkor regnáló Antall Korm. határozata volt.

Wagеm 2013.06.29. 08:22:45

@regress: Ne dőlj be J.Lacának, az a lúzer most jött létre. Biztos hogy ő csinálta.

@J.László: Nagyon átlátszó ez ám! Neki mutogatsz neki egy másolatot aznap, amikor azt a nicket csinálták. :-))

@Fejesrob: Mi van faszfejkém a nickem ellopásával? Nem jön össze?

vakapad 2013.06.29. 08:24:40

@Blogger Géza:

ÁSZ jelentés:

"A Ptvm. 3. §-a alapján az MDF a Bp. II., Bem tér 3. sz. 1460 korrigált nettó m2 alapterületű ingatlan, a FIDESZ a Bp. VI., Lendvay u. 28. sz. 977 korrigált nettó m2 alapterületű ingatlan tulajdonát szerezte meg.
A Ptvm. 4. §-a alapján további ingatlanok kerültek a két párt tulajdonába. Összesen az MDF 5855, a FIDESZ 6126 korrigált nettó m2 alapterülethez jutott a Ptvm. 3. és 4. §-a alapján.
A két párt részére történt ingatlanjuttatás mértéke meghaladja a hatpárti megállapodás szerinti jogosultság mértékét és a juttatás mértéke nincs összhangban a hivatkozott törvény 4. §-ában megfogalmazott azon követelménnyel sem, amely szerint olyan mértékben juttatható ingatlan, amely az e törvény 3. §-ában meghatározott ingatlanokat is figyelembe véve választási eredményeik szerint azonos elbírálást eredményez az ugyanezen paragrafus alapján juttatásban részesült többi párttal.
Az ellenőrzés megállapítása szerint az MDF 2237, a FIDESZ 2672 korrigált nettó m2, választási eredményükkel arányban nem álló ingatlanjuttatásban részesült.
Az ingatlanjuttatási eljárás törvényességét illetően az állapítható meg, hogy a Ptvm. 4. §-a alapján juttatott három ingatlan közül a Bp. VI., Andrássy út 105. sz. ingatlan esetében az eljárás törvényes volt, míg a Bp. V., Váci u. 38. és a Bp. V., Széchenyi rkp. 3. sz. ingatlanok esetében az eljárásban a Jelentés II/3. pontjában részletezett törvénysértő mozzanatok voltak.
A két utóbbi ingatlan juttatása a 3148/1992. (II.27.) Korm. határozaton alapul. A döntés megalapozottsága nem volt megfelelő, mivel a kormányhatározat és a meghozatala érdekében készült előterjesztés nem tartalmazott adatot a két pártot törvényesen megillető ingatlan mértékre, a tulajdonba adni szándékozott ingatlanok méretére és a Ptvm. 3. §-a alapján már tulajdonba adott ingatlanok alapterületére sem. Ennek következtében a választási eredményekkel arányban nem álló méretű ingatlanok tulajdonba adása történt meg a határozat alapján."

A Korm. határozat az akkor regnáló Antall Korm. határozata volt.

Blogger Géza 2013.06.29. 08:29:41

@vakapad: Nos, én itt semmiféle lopást nem látok. Ha valaki itt sáros, az max a kormány volt, annak viszont a Fidesz nem volt része, ugye. Soha az életben nem tudsz úgy székházakat kiosztani (mivel az nem olyan, mint a leves, hogy kanálra pontosan kimérhető, hanem pár épület), hogy teljesen arányos legyen, egy ideig a Fidesz és az MDF hátrányban volt (erről érdekes módon soha nem beszélnek, hogy 1988 és 1992 között milyen pocsék tárgyi feltételek mellett kellett működniük), aztán később kisebb előnybe ahhoz képest, ami járt volna nekik, na bumm. De mindez már történelem, 21 éve történt, akkor még csak próbáltak megkapaszkodni a rendszerváltó pártok, és az ingatlanvagyon többsége még a vörös polip kezében volt... Hálistennek, ez mára megváltozott. :)

Jhonnyq 2013.06.29. 08:55:22

@Fejesrob: Az,hogy a silány gondolkozásod milyen hibás következtetésre juttat az a te bajod.
Bajnainak áll a zászló és ezzel tisztában vannak orbánék is.
Talán véletlenül folyik szüntelen a közpénzből finanszírozott pártpropaganda?
Ha ennyire jól megy minden akkor mi szükség szajkózni,hogy Magyarország jobban teljesít?
Egy esetleges jobb létet nem éreznék az emberek maguktól is?
A kérdések költőiek a válasz pedig egyértelmű!
Ugyanakkor egyre többen pont az ellenkezőjét érzik mint amit a plakátokon olvasnak a TV-ben hallanak....
Volt a fidesznek egy kampánya talán 2006-ban-
"Rosszabúl élünk mint 4 éve"

Emlékszel?

Na én pont ezzel jönnék elő az ellenzék helyében jövőre(csak ők nem hazudnának ezzel)
Beígérném az összes mutyi felülvizsgálatát.
Az ügynök akták nyílvánosságra hozatalát.
Az Áfa csökkentést
A politikai elszámoltatást.

Az ellenzéki összefogás le van zsírozva de egyelőre még nem mozdulhatnak.
Ma már felvették a Fidesz tempóját és tudják,hogy ha jövőre jönnek elő a programmal és az összefogás hírével,akkor már nem lesz ideje a fidesznek érdemi reagálásra és hazudozásra.
A momcskos tolvaj,lehúzós brigádnak vége.
Jövőre el lesznek zavarva...

vakapad 2013.06.29. 09:03:07

Azért a FIDESZ elég hatásos:

Heti Válasz cikk beharangozás a Hírstarton:
"Elképesztő szavak: Bajnait nem érdekelte az árvíz elleni védelem..."

Cikkben lévő szöveg:
"A fokgazdálkodás - nemcsak a Dunán és a Tiszán, hanem a világ számos országában - hasznosítható lenne az árvizek, a belvíz, az aszály és a szikesedés kezelésében. Ez lehetne az ország egyik fontos exportcikke. Ban Ki Mun, az ENSZ főtitkára erre már 2009-ben felhívta Bajnai Gordon figyelmét. Eredménytelenül."

Hozzáteendő még, hogy Bajnai egy évig volt miniszterelnök a válság kellős közepén, oszt egy ilyen rövid regnálás alatt is sikerült előidéznie a mostani árvizet. Tudhat valamit ez az ember ...

Wаgеm 2013.06.29. 09:39:51

@Wagеm: Ez a három százalékos Bajnai vajon mit akar? Annyira röhejes, ahogy a hívei itt komolyan veszik.

Fejesrob 2013.06.29. 09:57:03

@Wagеm:
"Mi van faszfejkém a nickem ellopásával? Nem jön össze?"

Nem értelek: Egyik nap véres ballibsi vagy, máskor pedig látható undorod van a balliberális politikusok iránt.

Ráadásul csodáltam bátorságodat tegnap a homokosok jogairól szóló blogban, amikor többször is arról vallottál, mekkora homokos vagy.

Ebből következik, hogy ugyan miért lopnám el a nickedet?:)

Wagеm 2013.06.29. 10:03:21

@Fejesrob: Azért faszfejke, mert hencegtél vele, hogy könnyedén csinálsz te is olyat. Kérdezd @J.László: -t, hogy hogyan lopta el a @regress: nicket!
Az ugyan nagyon átlátszó volt, hogy készül egy nick 28.-án, majd ezt rögtön másokra fogja. Kérdezd meg tőle hogyan kell, ha csak a pofád volt nagy, a tudásod már kevés.

Wagеm 2013.06.29. 10:05:11

@Wаgеm: Mellesleg ha Bajnai a Londonban dolgozókat maga mellé állítani, akkor velünk már duplájára nőhetne a támogatottsága. Ha eléri hogy az itteni pakik magyar állampolgárságot kapjanak, még a kétharmada is meglenne.

Wagеm 2013.06.29. 10:06:34

@Fejesrob: "Egyik nap véres ballibsi vagy, máskor pedig látható undorod van a balliberális politikusok iránt." - Pont ugyanúgy ahogy a jobboldalt támogatom, de ha meglátlak téged, rögtön hányingerem lesz tőle.

Wagеm 2013.06.29. 10:08:38

@zobod: "ne áltasd már magad, nem reálteljesítmény volt a forrás, hanem a hitelezési ámokfutás."
- Pontosan. Egyetértünk. De akkor lécci arra is emlékezz vissza, kik indították el a lakáshitelezést, kik tették törvénnyel lehetővé devizahiteleket.
Az a szocik sara, hogy ezt hagyták éveken keresztül.

Fejesrob 2013.06.29. 10:09:23

@Wagеm: Te tényleg ennyire ostoba vagy?:)

Wаgеm 2013.06.29. 10:10:52

@Wagеm: Jó, elismerem, tényleg ostoba vagyok.

Wаgеm 2013.06.29. 10:12:59

@vakapad: Tény, a lapáttal való bohóckodásán jót nevettünk. Bajnai a gátakon eposz közröhej tárgya lett, amint lebukott, hogy fotózás után azonnal megpattant.

Wagеm 2013.06.29. 10:28:09

@Fejesrob: Kicsi ostoba, lehet hogy én is ostoba vagyok, de te olyannal hencegtél, amit nem tudsz megcsinálni. Na jól van, nekem 10-től el kell kezdenem melózni, tudod itt egy órával kevesebb van.

tény hogy 6.Lenin agybeteg 2013.06.29. 10:29:25

@Wаgеm: Jól van, tényleg nem tudom megcsinálni, elárulnád hogy kell?

Wаgеm 2013.06.29. 10:42:34

@Wagеm: Én nem hencegtem, te erősködtél, hogy lopjam el a nickedet. Amit én nem akartam ellopni. Mindezt le is írtam neked.

Aztán amikor már több ballibsi nyüzsgött veled együtt, hogy nagy a pofám, mert nem tudom ellopni a nickedet, hát akkor már elloptam. Tehát nem most, hanem már jóval régebben.

Most is beismerted, hogy te szólítottál fel, hogy lopjam el a nickedet, nem magamtól tettem.

Fejesrob 2013.06.29. 10:49:03

@Wаgеm: Mondjuk, azon jót röhögtem, amikor valami ballibsi itt hőzöngött, hogy az ő nickjét nem tudják ellopni, miközben nem vette észre, hogy tegnap végig Orbán fan volt:))))

tény hogy 6.Lenin agybeteg 2013.06.29. 10:50:57

@Wаgеm: Na most jól összekeveredtél hülyegyerek! :-))

Fejesrob 2013.06.29. 10:51:24

@Fеjesrob: Most kivételesen direkt volt:)

vakapad 2013.06.29. 10:55:53

@Wаgеm:

Aha. Pont erről írtam. A lapátolásról. Vagy rosszul emlékeznék, és csak ködösítésben lennél erős?

valaki senki 2013.06.29. 11:00:25

@Blogger Géza: Hajdú-Bét. Rémlik a párhuzam? A különbég csak annyi, hogy a szlékház lopás ügy nem bizonyítható, a Hajdú-Bét ügy pedig bűncselekmény hiányában zárult le. Érti a különbséget? Az egyik esetben nem bizonyítható a bűnösség, a másikban pedig nincs bűnösség.

Hobbisebész 2013.06.29. 11:52:24

Nem mintha Bajnai maga lenne a tisztesség szobra: mno.hu/belfold/angyan-tuntettem-a-libatolvaj-ellen-nem-allok-ossze-vele-1117335

De azért az elvtársai lopásáról miért ne beszélhetne? Vagy arról szól az összefogás, hogy az elvtársak szemet hunynak egymás disznóságai fölött, és csak orbánoznak? De ebben mi a megújulás, ezt csinálják évtizedek óta.

vakapad 2013.06.29. 12:11:48

@Hobbisebész:

Elnézést, el tetszene árulni nekünk, hogy Ángyán feljelentése a csődbűntettről mikor futott be az ügyészségre? Mert valahogy nem találom ...

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 12:12:40

@pucros:

Alapjában véve semmi köze az aktuális kormánynak az aktuális nyomozáshoz. Valószínűleg a mai helyzettel akart párhuzam-állítani azzal, hogy bezzeg akkor nem volt a kormány kezében az ügyészség például.

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 12:14:58

@Gandhi szellemében:

Fideszes, annak is a retardáltabbjából, ha egyszer rögzült náluk, hogy "libás", nem vesztegetik az időt új, ne adj' isten több szótagos szlogenek megtanulására. ;-)

vakapad 2013.06.29. 12:15:31

@Hobbisebész:

Ja, még annyit, hogy foszlány emlékeim szerint eddig egyszer fordult elő, hogy nem történt szemhunyás "egymás disznóságai fölött", mégpedig Zuschlag esetében. 20 millióért (70 - 50) hat év.

Ha hallhatnánk néhány szemhunyásos esetről is az elmúlt évtizedekből ...

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 12:17:57

@Blogger Géza:

Géza, Géza, te minden nap arra "emlékszel", amit reggel az agitproposztály kiadott, szóval ez nem szempont engedelmeddel. :)

Hobbisebész 2013.06.29. 12:20:13

@vakapad:

Ezt nem tudom, de azt tudom, hogy Bajnai megígérte, hogy mindenkit beperel, aki libatolvajozza, de Ángyánt valamiért elfelejtette; inkább a nemvolttaggyűlés-jellegű helyreigazításokra, sajtóperekre ment rá.

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 12:21:06

@vakapad:

Rákosi büszkén bólogat egy kénfelhőcskén.

Hobbisebész 2013.06.29. 12:27:15

@vakapad:

Zuschlag nagy hibát követett el a zsidós viccével. Lopni, csalni, hazudni, szemeket kilőni, besúgni, pufajkában fegyverrel rárontani a hazára, embereket megkínozni, megölni, majd összedrótozni, és arccal lefelé bedobni egy tömegsírba "szabad" a kommunistáknak, egy valamit nem szabad, zsidót pukkasztani. Ez ha nem is hatezer éves örökség, de Kun-Kohn Béla elvtárs, Szamuely-Szamueli Tibor elvtárs, Lukács-Löwinger György elvtárs, az ifjú Rákosi-Rosenfeld Mátyás elvtárs, pajtás idejében alakulhatott ki.

Hobbisebész 2013.06.29. 12:29:05

@vakapad:

Jellemzi amúgy a gondolkodásodat, hogy a 70 millás lopást, amiből 50 millát visszafizetett valaki a bukta után, 20 millássá próbálod meghajlítani? Bolsi szavazó vagy?

vakapad 2013.06.29. 12:29:20

@Hobbisebész:

1./ Azt tetszett írni, hogy "nem mintha Bajnai lenne a tisztesség szobra ...".
2./ Ennek igazolására be lett idézve Ángyán nyilatkozata, amelyben csődbűntettről beszél.
3./ Ángyán addig nem hiteles, azaz a bajnait is érintő csődbűntettről tett kijelentése nulla, amíg (mint országatya) tudván egy bűntettről nem tesz feljelentést.

Fentiekből következően Ángyán kijelentése nem alkalmas Bajnai minősítésére.

Hogy jön ide az, hogy Bajnai kit jelentett fel?

Általában mondható, hogy az ország polgárainak érzületét ilyen odavetett kijelentések motiválják, amelyek esetében mögé nézve a nagy semmi található, de azért mindenki mondja, és előbb-utóbb maga lesz a nagyigasság.

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 12:30:53

@Hobbisebész:

Jujj, hogy ez a Zuschlag mennyire elfoglalt volt. A Keves Vezető példaképeinek felsorolásával meg mit akartál kihozni, kedves retardált? :)

vakapad 2013.06.29. 12:32:44

@Hobbisebész:

1./ Bolsi szavazó leszek. Egyértelműen. Annyival jobbak voltak, hogy az már alig mérhető. 2010-ben nem szavaztam. Hiba volt.
2./ A válasz valahogy mellément. Nem az eredeti mondanivalóra koncentrált. Sebaj. Már hozzá vagyok szokva.

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 12:32:44

@vakapad:

Tűnődöm, vajon Ángyán maffiaállamról tett kijelentései is szentigazságok?

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 12:34:01

@vakapad:

Ha átveszed az ilyen mélykomcsik 'bolsizó' szóhasználatát, nem feltétlenül hasznos -- az ilyen szerencsétlenek nem feltétlenül értik a gúnyt. ;-)

vakapad 2013.06.29. 12:34:02

@milyen szép a Vértes, ó:

Úgy hallottam, arra konkrét bizonyítékokat irkálnak a lapok, meg a neten is található ilyesmi bőven. Nem kell Ángyán kijelentésére szorítkoznunk.

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 12:35:12

@vakapad:

Persze, de nem erre próbáltam kilyukadni. ;-)

Hobbisebész 2013.06.29. 12:51:35

@vakapad:

Jópár feljelentést tettek Bajnai ellen, amikből kiderült jópár olyan dolog, amiket a bíróság - mint általában a politikusokat érintő ügyekben - igencsak "jóindulatúan" értékelt. Nem volt szükség Ángyán külön feljelentésére. Az meg, hogy mi lesz egy feljelentésből, sokmindentől függ, nemcsak Zoltai Gusztáv elvtárs-fajtárs szokott elsikálni ügyeket az ügyészségen, és nemcsak a Gyurcsányinak szoktak szólni, ha baj van a papírokkal.

Az viszont biztos, hogy Bajnai megígérte, hogy mindenkit beperel, aki libatolvajozza, Ángyánt mégsem perelte be.

Hobbisebész 2013.06.29. 12:52:22

@vakapad:

Melyik bolsevik párt áll hozzád a legközelebb?

vakapad 2013.06.29. 12:57:40

@Hobbisebész:

Ja, hogy a ... khm ... pirézeket se tetszik szeretni? És hogy eszerint Zuschlag, ha nem zsidózik, megúszhatta volna, mert akkor kimossák? Érdekes feltételezés.

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 12:59:49

@vakapad:

Zuschlagról két dolgot tud a köz, ennyi aggyal csodálod, hogy összekapcsolja őket? :)

tiItsál ki te gyökér 2013.06.29. 13:06:01

@J.László: Lebuktál. Azt a nicket te csináltad. :-))

Hobbisebész 2013.06.29. 13:08:43

@vakapad:

Egy biztos, amíg nem "zsidózott", hanem csak pofátlanul lopott, csalt, hazudott bolsimódra, miközben akkora lábon élt, mint egy focisztár, addig a legnagyobb bolsi ígéretek között emlegették, és fénysebességgel száguldott felfelé a ranglétrán.

Mond egyetlen politikai ügyet, ami nem lopás, és Zuschlaghoz köthető.

Hobbisebész 2013.06.29. 13:11:16

@milyen szép a Vértes, ó:

Érdekes, hogy ez a két, illetve egy dolog is elég volt ahhoz a pártodban, hogy üstökösként száguldjon fel a ranglétrán. Biztos a rasszista, fasiszta polgárok hibája, hogy nem jut eszükbe semmi más Zuschlagról. Még a hasonszőrűnek mondott Szíjjártó is egy csomó rendes politikai témába ásta bele magát, de még focizik is, a Zuschlag közben semmi mást nem csinált, mint lopott és a lopott pénzből bulizott, de a bolsik ezt szerették benne, gondolom, te is.

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 13:14:46

@Hobbisebész:

Élmény lehet ennyire nevetségesen butának lenni. Nézni a röhejes kínlódásod meg kifejezetten szórakoztató. Ahogy a szegény idióta próbálja kényszeresen összerakni a két dolgot, amit tud. :)

Apropó, ki tudod egyedül számolni, mennyi idő telt el Zuschlag "zsidózása", illetve a per között, kedves szerencsétlen?

Blogger Géza 2013.06.29. 13:18:54

@valaki senki: 1) Ha az MSZP-SZDSZ kormányzat alatt a nyomozószervek nem tudtak valamit bizonyítani, nekem miért kéne elhinnem?
2) A Hajdú-Bét ügyben az erkölcsi felelősség kérdése a mérvadó, hiszen végül is emberhalálhoz, öngyilkossághoz vezettek az események (amit persze büntetőjogilag nem lehet megfogni, mert büntetőjogilag olyan nincs, hogy "öngyilkosságba kergetés", csak erkölcsileg), a székházügy meg csak szarakodás volt pár négyzetméteren.

Az persze egy másik kérdés, hogy a 2002-2010 közötti rezsimben nem sok esély volt a Hajdú-Bét ügy teljes tisztázására. De így is érdekes momentumok bukkantak fel:

"A szervezet azért tett feljelentést, mert szerinte a felszámolást elrendelő kecskeméti bíró törvénysértően járt el.

A Hajdú-Bét felszámolásában ugyanis az a kecskeméti bíró járt el, akivel szemben vesztegetés gyanúja miatt folytattak büntetőeljárást, mivel felszámolókkal együttműködve irányítottan végeztek több cég megszüntetésével kapcsolatos, általa levezényelt eljárást. A lehallgatások anyaga alapján a bíró hivatali hatalmát felhasználta fel, hogy ilyen-olyan juttatásokért a jól jövedelmező vagy más szempontból fontos felszámolásokat a vele bizalmi viszonyban állókra szignálta. A bírót, aki egyébként a vele szembeni büntetőeljárás megindulása ellenére továbbra is intézhette a Hajdú-Bét ügyeit, 2005-ben végül saját kérésére mentette fel az államfő a bírói tisztség alól.

Aránytalan előny az ingatlanok értékesítésében

Az avantgárd politikai szervezet azt is kifogásolta, hogy bár a Hajdú-Bihar Megyei Bíróság már nem járhatott el a Hajdú-Bét ügyében, 2004 januárjában és februárjában mégis végrehajtott olyan vagyonzárlati rendelkezéseket, amelyek a kishitelezőket milliárdokkal károsították meg. Az viszont már nem csupán az ő állításuk, hogy a hitelezői vagyont szabálytalanul értékesítették - ezt a Legfelsőbb Bíróság jogerős ítélete is kimondta 2009-ben.

A bíróság szerint a Hajdú-Bét esetében megsértették a törvényt, mivel a Raiffeisen Bank (amelynek élén az adott időszakban Felcsuti Péter állt, aki 2012 őszén a Bajnai Gordon vezette Haza és Haladás Egyesület alapítói közé tartozott),"

hvg.hu/itthon/20130527_Hajdu_Bet_felszamolas_nyomozas_megszuntet

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 13:27:00

@Blogger Géza:

Imádnivaló, amikor fideszesek olyan cikkek egy-egy mondatával próbálják alátámasztani hülyeségeiket, amely írások végigolvasva pont hogy cáfolják azokat. :))

Hobbisebész 2013.06.29. 13:28:38

@milyen szép a Vértes, ó:

Látom, minél kevesebbet tudsz, annál jobban fokozod a jelzőket.

2004. október 14-én történt a "zsidózás", a rákövetkező év nyarán meg már a bizonyíték is megvolt Zuschlag ellen (Weiszenberger-videó).

Az eljárás során újabb "zsidózásra" derült fény, ami az ítélet súlyosságát is fokozhatta:

- Volt olyan, hogy a jelenlétemben Marsovszky Balázs pénzt adott Zuschlagnak. Majd Zuschlag megnézte a banktól kapott igazolást, hogy mennyi a pénz. Megszámolta és volt ilyen megjegyzése, hogy „na, a piszkos zsidó több mint 10 százalékot vett le”. Állítólag azért vállalták az egyesületekben az elnökségi pozíciót, mert 10 százalékot lecsippenthettek a nyereményből – mondta a hírTV-nek Lados István.

Hobbisebész 2013.06.29. 13:31:51

Az azért "vicces", hogy a főbolsi minősítőemberek szerint az én hibám, hogy nem tudok Zuschlaggal kapcsolatban más jelentős aktivitásról, mint hogy lopott, mint a gép, meg amit még a bolsi sajtó megírt róla :-)

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 13:42:48

@Hobbisebész:

Azt hiszem, nincs más hátra, mint hátradőlni, és vigyorogni a szerencsétlen, kétpofára bolsizó mélykomcsin, le tudja járatni magát már segítség nélkül is, csak a kezdőlökés kellett. :)

Blogger Géza 2013.06.29. 13:49:10

@milyen szép a Vértes, ó: Még szerencse, hogy én nem egy mondatot idéztem... Ha nem érted, akkor a hiba te készülékedben van...

milyen szép a Vértes, ó 2013.06.29. 13:51:31

@Blogger Géza:

-- Nem egy mondatot idéztem, hanem kettőt -- értelmezte sikeresen a versenyző a neki írottakat.

Hobbisebész 2013.06.29. 14:12:41

@milyen szép a Vértes, ó:

Ennyit tudsz, debil vigyorral az arcodon röhögni "zuschlagozó" olvtársadon.

Végülis csak az adófizetők pénzét lopta és bulizta el, meg szervezett be belőle ifjúbolsikat a pártodba.

Melchi Zadok 2013.06.29. 14:29:58

@Hobbisebész: Egy fideszes paviant miota erdekli az adofizetok ellopott penze?

Hobbisebész 2013.06.29. 14:49:12

@Melchi Zadok:

Fogalmam nincs, talán keress egyet a fán, és kérdezd meg tőle.

tiItsál ki te gyökér 2013.06.29. 15:30:30

@Hobbisebész: Találtunk már egyet. Téged. Azért dobálunk be neked banánt, hadd visítozz. :-))

Melchi Zadok 2013.06.29. 15:40:31

@Hobbisebész: Gondoltam sokkal egyszerubb, ha egy ott elotol kerdezem meg.

Gandhi szellemében 2013.06.29. 16:23:57

@Blogger Géza: Azt javaslom, hogy nézzünk utána.
Anno a HVG-ben olvastam, ők várték, hogy melyik párt mekkora összeget tüntet fel a beszámolójában, és végül nem szerepelt semmilyen székház-eladásból származó bevétel.
A székház kiutalása is aggályos volt, mert első körben megállapodtak a pártok, majd később a fidesz és az MDF döntöttek úgy, hogy nekik még jár, és emlékeim szerint az ő szavazataik elegendőek is voltak ahhoz, hogy kiutalják maguknak.
A HVG-t úgy ismertem meg, hogy megbízható adatokra támaszkodnak, korrekt módon írják le a történéseket. nem tudok vesztes HVG sajtóperről.
Ettől függetlenül azt javaslom, nézzünk utána. Érdekel, Te mit találsz. Arra kérlek, a Hír TV-t és a Magyar Nemzetet eleve tekintsük olyan hírforrásnak, aminek az infóit fenntartással fogadjuk, utólagos ellenőrzés szükséges :)

J.László 2013.06.29. 17:30:43

@Wagеm:
Az a k. nagy helyzet kedves @Wagem, hogy te vagy ez a bizonyos nicktolvaj. Csak nem akartam így leírni másoknak. De ha már ennyire ugrálsz, holott rólad eddig nem beszélt senki, közzéteszem:

@Wagem szórakozik mások nickjeivel. Rájuk regisztrál és a nevükben írogat rendszerint különböző homokos beszólásokat. Valószínűleg elmebeteg a kiscsávó.

Blogger Géza 2013.06.29. 19:01:25

@Gandhi szellemében: Te figyusz, akkora hírtévé még a kanyarban sem volt. Ez egy múlt századi ügy, amikor még lényegében nem volt magyar internetes tartalom, meg kábeltévék is alig. De nekem nem kell utánanéznem semminek, de segítek neked: pontosan tudom, hogy nem a HVG, hanem az ÉS "robbantotta" ki az ügyet, és természetesen el is bukta az utána jövő sajtópert, mivel nem tudta állításait alátámasztani. Tarnói Gizella volt személy szerint az ügy elkövetője, és még Bethlen Jánoshoz be is hívták egy tévébeszélgetésre az m1-re (akkor még tán nem így hívták, de mindegy), hogy legalább ott próbálja meg alátámasztani bármivel, amit állított - de ott sem jött össze.

Lencsés lstván 2013.06.29. 20:50:17

@J.László: Ne próbáld rám fogni! Miért lopnám regressét? Az a gyanúss kispofám, hogy 28.-án csinálták a regress klónt, és két kommentt után te már hivatkoztál is rá, hogy klón, még aznap. Elég nyílvánvaló hogy te voltál.

J.László 2013.06.29. 21:10:10

@Lencsés lstván:
Nézd már. Lencsést is lenyúltad?
blog.hu/user/41469
blog.hu/user/662480

Ha te ezzel szórakoztatod magad, akkor azt hiszem nem vagy normális.

Ј.László 2013.06.29. 21:13:38

@Lencsés lstván: A regress-t tényleg én loptam el, de te mennyit hamísítottál?

Gandhi szellemében 2013.06.30. 01:50:25

@Blogger Géza: Azt természetesen tudom, hogy nem volt Hír TV, ne viccelj, de beszámolnak ők sok olyan dologról is, ami korábban történt.
Az ÉS-t soha nem olvastam. HVG-t viszont rendszeresen.
Úgy gondolom, a neten ma is lehet találni róla konkrétumokat.

Ha vidéki irodákat vásároltak az árán, a székház ára bevételként, és a vidéki irodák kiadásként kellett volna szerepeljenek a beszámolójukban, nem?

Blogger Géza 2013.06.30. 07:13:06

@Gandhi szellemében: Igen, a konkrétum az, hogy az ÉS robbantotta ki (mások persze átvették birka módjára) és el is vesztette a sajtópert, mert nem tudta bizonyítani, amiket állított. Az egész egy megrendezett akció volt, mivel a Fidesz nem állt be az MSZP-SZDSZ népfront mögé, és emiatt rátámadt a ballib sajtó. Ezt előre meg is mondták Orbánnak, hogy erre számítson, de nem hagyta magát zsarolni. Az 1994-es eredményük erre rá is ment, de 1998-ra már ez lecsengett. (Mivel kipukkadt a lufi.)

Melchi Zadok 2013.06.30. 10:03:54

@Blogger Géza: Geza, Geza. Nem lenne sokkal egyszerubb csak annyit irnod, hogy egyszer szeretned megerinteni orban viktort?

Blogger Géza 2013.06.30. 12:50:35

@Melchi Zadok: Csalódást kell okoznom, sem homoszexuális hajlamaim, sem szentkultuszhoz hasonló imádatrohamain nincsenek, úgyhogy egyáltalán nem vágyom ilyesmire. Bár az igaz, hogy a top politikusok közül az ő stílusa, személyisége, gondolkodásmódja és céljai állnak hozzám legközelebb.Ami nem azt jelenti, hogy mindenben egyetértek vele.

Gandhi szellemében 2013.06.30. 14:28:43

@Blogger Géza: "Előbb a Népszava, majd az Élet és Irodalom vesztett sajtó-helyreigazítási pert a Fidesszel szemben amiatt, hogy a szatellitvállalkozásokat “Fidesz-cégeknek” titulálta. A PKKB elfogadta, hogy a párt tulajdonában egyetlen vállalkozás, a Fico Kft. áll (pontosabban: állt akkor, a ma Sades Kft.-nek nevezett cég a Mahir-cso­port része lett). A bíróság ezzel ellentmondott a szavak rendes nyelvtani értelmének, hiszen ki gondolná, például, hogy a “Fidesz-szavazók” a párt tulajdonában állnának."

Ebben van pár adat. Nekem igaznak tűnik: epa.oszk.hu/01300/01326/00027/marc11.htm

A cselekvéseket tekintve nekem nem az jön le, ami számodra. Sokkal inkább valószínű, hogy a régi állampárt háttéremberei nem az MSZP-ben élték túl a korábbi korszakot, hanem az MDF-ben és a fideszben. Nem véletlenül ültették az ellenzéki kerekasztalhoz az akkor alakuló számtalan ellenzéki szervezet közül épp őket.
Orbán maga is hasonlóképp nyilatkozott, amikor arról beszélt, hogy ő nem a rendszer ellen harcolt, hanem annak vezetői ellen. Közismerten a Németh-kormány már nem az egypártrendszer túlélésén munkálkodott, hanem a többpártrendszeri demokrácia megalapozásában. Aki az akkori kormányból az MDF-et és a fideszt felkarolta, most is ott áll a háttérben.
Erre utal az is, hogy a fideszes potentátok a KISZ-ben és az MSZMP-ben tapostak, amikor a Bibóval szocialista ifjúsági szervezetet akartak alapítani, majd liberálisokká váltak. A következő fordítás a polgári szó felhasználása, majd a népi, a keresztény, most a nemzeti. A magyar politikában nem is tudom, meddig kell visszanyúlni, míg ehhez fogható kaméleont találunk.
A feltevésem persze nem 100%-osan igazolt, de a történések ezt igazolják, és hát a dokumentumok 50 évre való titkosításának és eltüntetésének korában mire van tökéletes bizonyíték?

Melchi Zadok 2013.06.30. 19:45:10

@Blogger Géza: nem okoztál csalódást Géza, sőt.
süti beállítások módosítása