Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) összefogás (1) Összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Levél blogunk egyik olvasójától: "kinek az idejében hurcolták pórázon Hagyó kollégáit?"

2013.06.19. 17:28 | Üzenőfüzet | 79 komment

Címkék: Fidesz Orbán Viktor Bajnai Gordon Hagyó Miklós Együtt 2014 BKV-ügy

"Igazságtalannak azt érzem, hogy míg Bajnai alatt egy objektíven nézve is kínos nyomozást folytattak le, és Orbánék alatt fogják feltehetőleg felmenteni az egész bagázst, az ügy kezd olyan színben feltűnni, mintha a Fidesznek bármi köze lett volna hozzá."70655.jpg

Tisztelt Szerkesztőség!

Olvasom a híreket a Hagyó-per egyre kínosabb fejleményeiről. A baloldali sajtó úgy tálalja az ügyet, mintha a nyomozásról kiderült információk azt bizonyítanák, hogy a „Fidesz rendőrsége” mennyire antidemokratikus. Eltűnt jegyzőkönyvekről, kényszervallatásról, hatóságok befolyásolásával vallomást kicsalogató rendőrökről írnak. A baloldali média épp csak azt „felejti el”, hogy a BKV-ügy vállalhatatlan nyomozati cselekményei (amelyekről a peren okiratok, tanúvallomások is előkerültek) mind „Bajnai Gordon rendőrségét”, az ő általa kinevezetteket minősítik, és nem a Fideszt, mely párt akkor ellenzékben volt. Hol volt még akkoriban Pintér, Polt, és a baloldal többi mumusa?

Ha a tényeket nézzük, világosan látszik, hogy (bármennyi is igaz Hagyóék bűneiből) a szoclib oldaltól megszokott, gátlástalan belharc állt az ügy hátterében. Mikor a komolyabb nyomozati cselekményekre sor került, a miniszterelnököt Bajnai Gordonnak hívták. Temérdek példát hozhatnék, de elég az is, hogy 2010 februárjában gyanúsították meg a fővádlottak felét. A hatóságok folyamatosan szivárogtattak, a sajtó tele volt az üggyel, és ebben kezdeményező szerepet játszva élen járt a ballib kötődésű ATV, ill. a Népszabadság is.

Joggal vetődik fel bennem a kérdés, hogy ki volt az egész helyzet haszonélvezője? A Fidesz? Ugyan. A Fidesznek természetesen választási érdeke volt, hogy rámutasson az MSZP romlottságára, de a helyzetből egyértelműen Bajnai próbál most profitálni. Az a Bajnai, aki a szabálytalanságoktól hemzsegő nyomozás idején a rendőrséget bármire utasíthatta. Tudnia kellett, hogy 2010 már elúszott, ezért nem is vállalt politikai szerepet, közben Mesterházy és az MSZP a hiteltelenség mocsarában fulladozott a Nokia-doboz miatt. De ma az Együtt 2014 és Bajnai Gordon az, aki el tudja vinni az MSZP támogatóit a szövetségébe, mert az ő vezetése alatt legyalulták a szocikat ilyen ügyekkel. Ez pedig így Bajnai-MSZP belharc, amelyben semmi sem drága.

Igazságtalannak azt érzem, hogy míg Bajnai alatt egy objektíven nézve is kínos nyomozást folytattak le, és Orbánék alatt fogják feltehetőleg felmenteni az egész bagázst, az ügy kezd olyan színben feltűnni, mintha a Fidesznek bármi köze lett volna hozzá. Hagyó nyert a Fővárosi Törvényszéken, (Strasbourgban), megszűntette ellene az ügyészség az ÁSZ-os eljárást, a bíróság pedig legálisnak ismerte el a vagyonát. Ez történt az „Orbán-rezsim” alatt. De kinek a riválisa az MSZP? És kinek az idejében hurcolták pórázon Hagyó kollégáit? Ez Bajnai sara, vigye el ő a balhét!

 

István
nyugalmazott tanár, Budapest

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr675369413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zassz 2013.06.20. 08:19:52

"hol volt akkor Polt" A Legfőbb Ügyészségen főosztályvezetői beosztásban. Aki ismeri az ügyészséget belülről tudhatja, hogy abban a pozicióban is tudott komoly döntéseket hozni, főleg a már nyugdíjba készülő, s egyébként is erélytelen Kovács Tamás legfőbb ügyész megkerülésével. Mindkettőt személyesen ismerem szakmám és egyéb dolgok okán, tehát nem a szomszéd keresztanyjának ismerős fűszeresétől jön az, amit leírok.
KOvács legnagyobb hátránya az volt, hogy az I. Orbán király alatt feltöltött, majd bebetonozott ügyész csapatot a helyén hagyta. Illetve nem is ez a baj, mert hagyja őket a helyükön, de akkor követelje meg az ügyészi eskü pontos betartását. Az ügyészség bizony kiszolgálta a politikát, akkor éppen az akkori ellenzéket. A rendőrt meg közvetlen kézivezérléssel irányítja az ügyész, (jogszabályi felhatalmazással, lsd Be. ügyész és a nyomozóhatóság kapcsolata c fejezet) illetve ebben az ügyben tudtommal az ügyészség nyomozott, tehát rendőr sem kellett.

nyünyüge 2013.06.20. 08:37:14

Ne vicceljünk már, már a Hagyó ügyben is bajnaizni kell?
Hagyó ügyben egyébként az ügyészség szépen kivárta, amig megszűnik Hagyó mentelmi joga, és a gyanusitás már az új kormány alatt történt meg.

www.hirextra.hu/2010/04/22/brfk-hagyo-gyanusithato-az-ugyeszseg-meg-kivar/

SemBoga 2013.06.20. 08:39:45

ne, egy újabb bajnait támadó blog... nagyon fostok, meg nagyon jól fizetnek...

dr yetee 69 2013.06.20. 08:41:01

Báncsák a fideszt?Jááááááááááááááj

dr yetee 69 2013.06.20. 08:43:23

Fostok rendesen a Bajnaitól,pedig a saját moslékságotok miatt buktok,mint az mszp!

sterimar 2013.06.20. 08:50:47

@dr yetee 69: LOL!
Bajnai nagyon félelmetes a maga 4%-ával

2013.06.20. 08:59:22

@zassz: ""hol volt akkor Polt" A Legfőbb Ügyészségen főosztályvezetői beosztásban. Aki ismeri az ügyészséget belülről tudhatja, hogy abban a pozicióban is tudott komoly döntéseket hozni"

Igen, a büntetőbírósági ügyek főosztályán. Itt viszont nem bírósági ügyről, hanem nyomozásról van szó.

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2013.06.20. 08:59:48

Az eddigi hozzászólókat a tények láthatóan nem zavarják.

Remete 2013.06.20. 09:06:28

Miről beszél kedves Tanár Úr?

Egy összeesküvés elméletet kreál egy saját maga által kiagyalt összeesküvés elmélet cáfolatára.
Hagyó 2010. májusában a választások után vesztette el mentelmi jogát, ezért csak akkortól nyomozhattak ellene. Hol volt ekkor Polt Péter? Az ügyészség élén. Hol volt Pintér? Belügyminiszter volt. Hol volt ekkor Bajnai? Pihenni.
A Hagyó elleni nyomozás 2010. májusától 2012. januárjáig tartott. Ekkor adták be a vádiratot. Bajnai tehát a Hagyó elleni nyomozást nem befolyásolhatta. Jellemző a gondolkodásmódjára, hogy azt fel sem tételezi: miniszterelnök, de még a belügyminiszter sem befolyásolhatja a rendőrség nyomozati cselekményeit. Azzal az" aprósággal" sem foglalkozott, hogy az ügyben nem is a rendőrség, hanem a főügyészség nyomozott.
István! Örülök, hogy már nem tanít!

Kim Jong Un 2013.06.20. 09:08:16

A libast kene mar vegre porazon vezetni a szegedi csillag specialis reszlegebe.

Libatolvaj takarodj 2013.06.20. 09:08:27

Bajnai alatt vitték el ezeket az embereket és még olyan is volt régebben, hogy a baloldali sajtó ezzel büszkélkedett, hogy lám milyen tisztességes a baloldal nem akadályozza meg a saját bűnözői elleni vizsgálatokat. Akkoriban ezt pluszpontként feljegyezték saját maguknak. Most hogy kezd kínossá válni, szépen elfelejtik, hogy ők voltak hatalmon akkor.

A balliberális propagandának semmi sem drága, a tények totális meghamisítása sem sajnos.

ob.szerver 2013.06.20. 09:19:58

István,

a felvetéseire Virág elvtárs már megadta a magyarázatot: az a gyanús, ami nem gyanús. Ezt szem előtt tartva, az egész Hagyó ügy világossá válik.

ob.szerver 2013.06.20. 09:22:04

@sterimar:

"Bajnai nagyon félelmetes a maga 4%-ával"

4-500m azé el lett má kőtve a mocskolására. Mér is?

zassz 2013.06.20. 09:34:19

@grundigg: Igen, valóban. De bizonyára semmilyen ráhatása nem volt a nyomozó ügyészségre, még informálisan sem, hiszen ő sosem tenne ilyet, még a vadászcimbiknek sem Brosodban :)
Véleményem szerint (mint ex insider mondhatom) már a Megyónak sem kellett volna hagynia azt, hogy Polt a cégen belül maradhasson, hiszen akadt addigra annyi sara, mint a most is jogerőset töltő kollégájának a Gergőnek.

De ahogy itt egy két komment pontosít, pont a lényegről feledkeztünk meg mi is, akárcsak a posztoló "tanár úr": konkrétan mikor is vitték el Hagyót? A válasz az, hogy 2010. áprilisa után.

Bízom benne, s nem azért, mert olyan nagyon rajonganék a Fidesz alternatívaként jelenleg rendelkezésre álló csekélyképességű ellenzékért, hogy 2014. után lehetőség lesz rendbetenni a belterjes, félvak (csak balra lát) ügyészséget.

Nem engedhető meg jogállamban, hogy a legfőbb ügyész ne legyen köztiszteletben álló, képzett jogász, hatalmas szakmai tapasztalattal.
Nem engedhető meg, hogy az ügyészség írja a Be.-t, Btk, saját képére.
Nem engedhető meg, hogy rommá legyenek jutalmazva, miközben a bírók rigófüttyöt sem kaptak.

Nem engedhető meg, hogy olyan - sajtóban is lehozott - nyilvánvalóan bűncselekmény gyanúját felvető esetekben, mint pl. Handó tünde esete, ne indítson a legfőbb ügyész hivatalból eljárást. ( a story bejárta a média egy részét pár hónapja: Handó Munkaügyi Tünde egy ügyvédi irodát bízott meg, kirívó költséggel, hogy képviselje a hivatalát a bírák által indított munkaügyi perekben országszerte. Mintha nem lenne jogi osztályuk, stb. Ráadásul azért kell minden bírónak egyenként pert indítania, mert hiába a 62.-es tv. megsemmisítése, Tünci szerint akkor is perelniük kell.) Jogállamban ez Tünci azonnali menesztésével, illetve hűtlen kezelés miatti eljárás alá vonásával járna. De mi itt élünk :(

Fejesrob 2013.06.20. 09:43:37

Szerintem az ugyancsak ballibsi konkurenciája készítette ki, így Hagyó szerintem nekik fogja "megköszönni".

Jack Torrance 2013.06.20. 09:45:11

Tanarkam, ez nagyon gyenge probalkozas volt. Mar megint.

László Banu 2013.06.20. 09:49:02

Mi van ebben az országban!Itt mindenkinek elgurul a gyógyszere!Ez a blog a világ legnagyobb ökörsége.

room_101 2013.06.20. 09:54:08

És az vajon mennyire befolyásolta a nyomozást, hogy akkor már csak a hülye nem tudta, hogy ki fog nyerni a közelgő választásokon, és még a kétharmad is eléggé borítékolható volt.
És ugye minden váltáskor, de a fidesznél meg különösen erős tisztogatás várható, pláne ha forradalmi hevület is társul hozzá. Így aztán igencsak kellettek a jópontok, ha valaki féltette a seggét a székében.

ob.szerver 2013.06.20. 09:55:10

@zassz:

"már a Megyónak sem kellett volna hagynia azt, hogy Polt a cégen belül maradhasson..."

Én mint ex és jelenlegi outsider nem értem, hogy a ballib hogyan lehetett olyan töketlen, hogy a maffidesz következmények nélkül úszta meg 1998-2002-t és egy hozzáértő szakember helyet miért az idióta Kellert bízták meg az ügyek felderítésével.

Magyarázatként csak a 70-30-as és a kéz kezet mos elveket tudom elképzelni.

Azzal kellett volna kezdeni, hogy két rendőr bemegy a LÜ-re és megbilincselve kihozza Poltot, majd vádat emelnek ellene az igazságszolgáltatás akadályozása és bűnszervezetben való részvétel miatt.

2010-ben a maffidesz már elég erősnek érezte magát a 2/3 birtokában, hogy felrúgja a 70-30-at, és csak egy kapura játsszon. Ez viszont jó lehetőséget kínál a kétpárti mutyivilág felszámolására a kormányváltás után, történjék az jövőre vagy később.

Tömeges bilincscsattanásból lehet majd tudni, hogy ez bekövetkezett.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.20. 09:57:24

Én valahogy nem hiszek a politikusok és a politikaközeliek ártatlanságában egyik oldalon sem. Sajnos mindenkit megfertőz a korrupció, mert az a politikai ügyek elintézésének bevett eszköze a zsarolás mellett.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.20. 10:00:15

@ob.szerver: Kétlem, hogy csak két párt között lett volna 70/30 leosztás. Az igazi változás az, hogy eltűnt az MDF és az SZDSZ, a rendszerváltó pártok közül csak kettő maradt és közülük kapott az egyik kétharmadot.

ZOH 2013.06.20. 10:01:13

Hagyó Strassbourgban elsősorban Szívós Mária törvénytelenül hozott letartóztatási végzései miatt nyert -- igen, az a Szívós, akit a Fidesz utána alkotmánybírói pozícióval jutalmazott munkájáért és hűségéért. Ennyit erről.

ZOH 2013.06.20. 10:03:34

Egyébként meg kéne egy európai, szövetségi rendőrség (kvázi "FBI"), amelyik nincs alárendelve a tagállamok ügyészségeinek.

angyalföldi partizán 2013.06.20. 10:13:05

vajon a Miki szereti még a párizsit?

elexy 2013.06.20. 10:24:48

@SemBoga: "támadó", picicica? Ti napjában hánymilliószor bértámadjátok Orbánt?

elexy 2013.06.20. 10:26:01

@ob.szerver: te hányszor mocskoltad Orbánt és mennyiért?

elexy 2013.06.20. 10:26:34

A tény tény marad: Hagyót Bajnai hurcolta meg.

elexy 2013.06.20. 10:27:47

@ZOH: helyesebben Strasbourg. Fröcsögni csak pontosan, szépen! ;)

Jack Torrance 2013.06.20. 10:28:47

@elexy: attol, hogy sokszor fennhangon elmondod, meg nem lesz igaz.

Jack Torrance 2013.06.20. 10:29:19

@elexy: miert kene erre tobbet vesztegetnem? nem en irtam szar posztot.

2013.06.20. 10:35:11

@elexy: A tény tény marad: Hagyót Bajnai hurcolta meg. "

Arra emlékszem, hogy a fidesz úgy nyert választást, hogy fennen hangoztatta, lesz nagy számonkérés, mennek a dutyiba a maszopos csalók. Most kiderül, még Hagyót sem?
Akkor felmutatható eredmény nulla? Szép volt, fiúk!

elexy 2013.06.20. 10:41:08

@Jack Torrance: eddig egyszer mondtam, de képtelen vagy cáfolni, csak fröcsögsz :)

zassz 2013.06.20. 10:41:25

@ob.szerver:
Igen, pont erre gondoltam én is, csak némileg "óvatosabban" megfogalmazva. A fejem fogtam, amikor ahelyett, hogy TÉNYLEG nekiálltak volna, s persze, ha akad a horogra szoclibb is, hát legalább látható a semlegesség, de ehelyett még azt a szerencsétlen Kellert is akadályozták.

Persze lehet, hogy nem akarták felrúgni a status quo-t, elegánsabban a 70-30-at.

Mostanra viszont olyan mértékű lett a politikusbűnözés, hogy ha ez nem tisztul, beleroppan az ország.

Soha "nem értettem", miért nem lehet tényleg jó üvegszeb-, közberszerzési-, képviselői vagyonról, ill javadalmazásról & elszámolásról-, stb. szóló törvényt hozni. Jogász hegyek ülnek a parlamenteben.

Mi nem politikus és nem ügyész jogászok+ egy közgazdász-matematikus röhögve, két sör mellett hoztunk már össze ilyen "törvényeket".
Erre képes lenne a politika, de nem teszi, tudjuk miért.

Talán ami 2010 óta folyik átlépte a "kritikus tömeget" s végre nem csak igény, de szándék is lesz a megvalósításra. Magam részéről 14.-ben ERRE fokog szavazni.

Amúgy Polt valóban böri érett lsd amit Handóról írtam, s ez csak egy eset, reggelig sorolhatná az ,aki követi a politikát és Polt passzivitását a jobbos, gyanús ügyekben.

Na megyek a trafikba cigiért, mert vinnem kell a főődre az aratóknak :)))

elexy 2013.06.20. 10:42:05

@Jack Torrance: nem is tudnál írni semmilyent.

Jack Torrance 2013.06.20. 10:43:36

@elexy: van par komment itt feljebb ami cafolja, nem ismetlem meg oket

Démonmac1 2013.06.20. 10:44:18

A kedves posztíro, megkapta már a dohányboltot?
vagy most indul csak?:)

Jack Torrance 2013.06.20. 10:44:53

@elexy: viszont nem is egetem magam felesleges probalkozasokkal :)

elexy 2013.06.20. 10:47:12

@Démonmac1: ezért mennyit kaptál?

átlátó 2013.06.20. 10:55:52

A korrupció is mindent átsző, nem csak az alkoholizmus.

vakapad 2013.06.20. 10:56:51

Érvelési technika (saját gyűjtésből – elexy):

"támadó", picicica? Ti napjában hánymilliószor bértámadjátok Orbánt?

ennyit tudsz? :D

te hányszor mocskoltad Orbánt és mennyiért?

A tény tény marad: Hagyót Bajnai hurcolta meg.

helyesebben Strasbourg. Fröcsögni csak pontosan, szépen! ;)

eddig egyszer mondtam, de képtelen vagy cáfolni, csak fröcsögsz :)

nem is tudnál írni semmilyent.

mellébeszélsz?

tévedésben vagy.

ezért mennyit kaptál?

jobb is.

Hátezasztán mán valami. Vajon hol lehet megtanulni?

elwood 2013.06.20. 10:57:33

@ob.szerver: "a ballib hogyan lehetett olyan töketlen, hogy a maffidesz következmények nélkül úszta meg 1998-2002-t és egy hozzáértő szakember helyet miért az idióta Kellert bízták meg az ügyek felderítésével.
"

ezt már mondták valahol. keller vizsgálódott vizsgálódott, aztán ahogy derültek ki a dolgok, mindig jött valaki a szociktól, hogy ezt jobb lenne tovább nem piszkálni mert mi is benne vagyunk.

aztán a végére nem maradt semmi.

simán lehet, hogy a fidesz is így járt 2010-ben.

vakapad 2013.06.20. 11:01:53

@elwood:

Emlékeim szerint 2006-ig Polt Péter volt a főügyész. Ő számolt be mindig arról, hogy a Keller feljelentésben szereplő ügy már elévült. oszt annyi. Maximum leszavazták az interpellációra adott válaszát.

Vajon miből ered a sejtés, hogy "jött valaki a szociktól"?

elexy 2013.06.20. 11:05:45

@Jack Torrance: igazad van, tőled ez nem feltételezhető.

elexy 2013.06.20. 11:06:32

@vakapad: lefelejtetted, hogy mikre írtam, mukkantyú.

Jack Torrance 2013.06.20. 11:10:06

@elexy: nezd, irodott egy poszt, ami allit valamit, anelkul hogy bizonyitana, mikozben szamos cafolat irodott le a kommentekben. Te pedig veded ezt az allitast. Neked kene bizonyitanod, nem nekem.
Te ellenben csak folenyeskedsz es szemelyeskedsz, mikozben egyetlen ervet nem mondasz. Ez igy borzalmasan gyenge.

elexy 2013.06.20. 11:12:03

@Jack Torrance: jav. a kommentekben egyetlen cáfolat sincs, míg a poszt helyesen tárta fel a nyilvánvaló tényt, hogy Bajnai hurcolta meg Hagyót. De meg ne pukkadj! :D

dr kíváncsivagyok 2013.06.20. 11:12:43

@sterimar:
"Bajnai nagyon félelmetes a maga 4%-ával "

2006 - ban is a Fidesznek állt a zászló ( a közvéleménykutatók szerint )...oszt' mi lett belőle....
Fostok Bajnaitól...helyes !

campobaszo 2013.06.20. 11:15:40

Olvasói levél?Mi ez már,hetvenes évek?

Jack Torrance 2013.06.20. 11:15:48

@elexy: ugyes vagy, megtanultad a lecket, jol fel is mondtad, nyalhatsz :)

elexy 2013.06.20. 11:17:28

@Jack Torrance: ilyen cáfolatokra gondoltál? Ezekből tényleg van szép számmal.

angyalföldi partizán 2013.06.20. 11:19:51

én nem szégyellem,hogy fröccsöt kapok a kommentekért.tisztességes balliberális vagyok,nyugdíjas vén bohóc,aki ráér egész nap.most mit csináljak?
időm van,a kiemelt nyugdíjam hamar eliszom,hát itt vagyok.

szuperkrumpli 2013.06.20. 11:41:35

Sztem az árvízről és a mostani hőségről is Bajnai tehet!

Kék az ég 2013.06.20. 11:44:40

istenem mennyire szánalmas!

Orbán megígéri hogy a JÖVŐNEK tartozunk az elszámoltatással, mert a szocik olyan romlottak.

3 év alatt semmit sem tudtak ebből bizonyítani.

Erre jön a fideszes, hogy akkor ez nem Orbán ragalma/hazugsága/populizmusa volt hanem a gonosz, ártatlanokat meghurcoltató Bajnai bűne!

De azért megy tovább a szocik loptak, korruptak mantra

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2013.06.20. 11:46:22

Be kellett áldozni valakit Budapest "örökös" polgármesterének, Demszky seggének a védelmében, az igazi finomságokat odafent találták volna meg, így viszont megúszta.

graycivil 2013.06.20. 11:51:20

Ha jól emlékszem, talán Kovács főügyész elé hivatalosan Polt terjesztette fel a vádiratot. Tehát a nyomozás ügyészi irányítását Polt intézte. Kovács mondta is, hogy csak annyit tehet, hogy megakasztja az elé terjesztett vádindítványt, de ő maga az ügyészségi nyomozókat nem utasíthatja. Az már akkor Polt "feladata" volt. És természetesen a kiszivárogtatások is Polt anyagait érintették.

Akkor most miről is beszélünk, kedves posztoló?

vakapad 2013.06.20. 11:53:06

Nyugalmazott István tanár szövegéből ami a legjobban tetszik:

"Joggal vetődik fel bennem a kérdés, hogy ki volt az egész helyzet haszonélvezője? A Fidesz? Ugyan. A Fidesznek természetesen választási érdeke volt, hogy rámutasson az MSZP romlottságára ..."

Ilyen az, mikor valaki az egyik mondatát ("Ugyan.") logikailag pofánvágja a következővel.

vakapad 2013.06.20. 11:58:46

@nemzetikonyves:

Tucc valamit? Halljuk, halljuk!

vakapad 2013.06.20. 12:31:21

Utolsó hozzászólás, csak a rímelés kedvéért. Az alábbi cikkből megtudhatjuk, hogy Bajnai pénzt szokott keresni.

hetivalasz.hu/uzlet/bajnai-tobbet-keres-mint-orban-kulfoldi-megbizok-a-hatterben-65208/

A Hírstarton a következő beharangozással fut:
"Multicégeknek fusizik, Ausztriában adózik Bajnai - Súlyos részletek"

Vannak a hányingernek is fokozatai, de van, amikor nem szükséges a besorolás.

ZOH 2013.06.20. 12:36:31

@elexy: Strasbourg vagy Strassburg, az általam írt kombináció valóban nincs :-)

ob.szerver 2013.06.20. 12:38:41

@campobaszo:

"Olvasói levél? Mi ez már,hetvenes évek?"

Le vagy maradva. A 2000-es évek. Amikor 2006-os zakó után Áder Orbánt tette felelőssé, a MaNem-ben egy munkáslevelező, akarom mondani, egy egyetemista, Áder ellenes nyílt levele jelentette a kilövési engedély kiadását, és a brüsszeli számüzetés előkészítését.

A kommunisták jól bevált kommunista eszközöket alkalmaznak, bár kétségtelen, hogy a módszereik finomodnak. Ádert például nem lőtték főbe, s lám, milyen bölcsen tették, mert most ismét jó elvtársként szolgálja őket.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.20. 12:49:33

@Libatolvaj takarodj:

Aszondja: "A balliberális propagandának semmi sem drága, a tények totális meghamisítása sem sajnos."

Hát, kemény vagy mint Csoki, bammeg. Van képed ilyet leírni elnézve a mai viszonyokat a médiában. Nem félsz, hogy ráadszakad az emelet?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.20. 12:51:30

@elexy: Meg a naaagy nemzetközi, sőt galaktikus összeesküvés, igaz-e?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.20. 12:56:36

@angyalföldi partizán: Amikor nem ezt a nicket használod, akkor milyen nicken futsz kedves skizofrén barátom. Ez a ballib kommentelőzés is úgy látom pár hete jött rád, nyilván úgy gondolod, hogy mókás vagy vele. Vannak jó viccek, amik sokszor elismételgetve unalamasak lesznek, az ismételgető pedig nevetséges. Itt most ez a helyzet. Rajtad nevetnek, nem veled.

yard 2013.06.20. 13:19:31

Igen, még a mohácsi csatáért is Bajnai lehet a felelős. Tegnap példul kiállt a fidesz egyik főhazudozója megmagyarázni, hogy miért is vették vissza radikálisan a járási hivatalok költségvetését.
Nem, nem azért, mert a stadionépítéseket semmiképp sem lehet halasztani.
Azért, mert a Bajnai kormány idején ottan áttekinthetetlenül káoszos meg költségpazarlós szervezet jött létre. Tenni kellett valamit.
Ezért három évig villámgyorsan hozzá se nyúltak, most meg elvették a pénzük nagy részét. Ez már csak érthető, nem?

yard 2013.06.20. 13:21:06

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: ja,ja, stimmel. Így slampos.
NEMZETI DOHÁNYMUTYI. Na.

Makkasz 2013.06.20. 13:21:29

Szerencsétlen hülye. Fidesz a 2008-as EU választások megnyerése után vérszemet kapott, elsősorban Gyrurcsány (és minden cselekedete) megbuktatására készültek. Mindezt annak érdekében, hogy a korábbi 30%-os korrupciós részesedésüket 50%-ra növeljék.

Természetesen a nehéz helyzetben lévő ország kormányzására nem voltak felkészülve, ezért a választások kiírása helyett Bajnai Gordon kormányzása volt érdekük (és a 2/3). Bajnai valamennyi párt kompromisszumos jelöltje volt. Hogy mit takarnak a kompromisszumok, találd ki (egyik, hogy Bajnai eltünik a politikából fidesz nyerése után). A folyamatos, értelmetle, ok nélküli letartóztatások és vádak tovább folytak fidesz fülkeforradalma után. Az életnek nincs olyen területe, amit ne a fidesz uralt volna 100%-ig el.

Nézd meg az adatközléseket, GDP ről, munkavállalók számáról, születésekről, kivándorlásról, közmunkásokról. Mindmind hazugságfelhővé változott miután Varga került a gazdasági tárca élére.

Nagoyn nagy a baj. A lopás elfogadottá vált, fideszesek megbocsatják fideszesek lopását (talán inkább itt keresd a különbséget, baloldal nem fogadja el a baloldal lopását).

Rámutasson az "MSZP romlottságára". Hát, a fidesznél kiépített maffiaszervezettel Don Corleone sem vetekedhetne. milliárdok mennek a nagyok kezébe a mi adónkból, százmilliók idióta helyi balfaszkirályokhoz, ma is.

Tessék, itt egy nyomorult balfasz, százmilliókat kap közpénzből a büdös semmiért: index.hu/belfold/2013/06/20/egy_ember_aki_tudja_hogyan_kell_nyerni/

Profitrátája veri a közgépét. Ébredj fel, átbasznak!

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.06.20. 13:29:02

Nyilvánvalóan necces ekkora összeesküvés-elméletet gyártani a dologból, DE:

- valóban vicces, hogy a Fideszre akarják húzni a vizes lepedőt (Bajnai, Gyurcsány, de tökmindegy kiről van szó a ballibdemó oldalon...) és ezáltal akarják az elnyomást még jobban szemléltetni, miközben Hagyóékat még saját szövetségeseik nyírták ki a közéletből...Akkor ráadásul azt gondolva, hogy pluszt pontokat szereztek ezzel (ami végül is bejött, csak késleltetve, mert most lehet ennek kapcsán dikatúrázni etc.)

- azok akik Bajnait mentegetik, és azt hiszik, hogy a kormányoldalról a félelem igazgat (ilyen erővel akkor a szoclib-kormány, mely kormányzás helyett csak az ellenzékkel foglalkozott, félt Orbántól?), gondoljon csak bele, hogy a 2008-as világválság idejére miért került olyan áldatlan állapotba a magyar gazdaság állapota, hogy elsőként kezdtünk el zuhanni (a világválságig, csak ezerrel téptünk lefele a lejtőn)? Mert volt pl. egy béna gazdasági miniszterünk: Bajnai Gordonnak hívták. Ja, hogy később, IMF-hitellel és azok instrukcióit végrehajtva, miniszterelnökként megakadályozta az országcsődöt? Hát, ettől nem lett sokak számára hitelesebb szakember...

Bajnai olyan mint Zsülike. Egy pénzes papával a háta mögött énekelhet a színpadon, de ettől még nem lesz tehetséges...

angyalföldi partizán 2013.06.20. 14:30:58

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: kemény vagy ecsém.mint a mammut fasza.
ami a göthös testünkön kivül megkülönböztet bennünket az a nicknév szórása.én ezzel bohóckodók,te sűrűn váltasz.
te ráérsz mert vén hülye vagy ,én ráérek mert alkoholista ballib vagyok.
és ennek kovi70 is utána nézhet. béke,písz, no pasaran

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.06.20. 15:09:05

@jobbdemokrata: Hagyónál teljesen egyértelmű volt az MSZP-n belüli harc, hiszen a rendőrségi hírek előtti 1-2 hónapban nagyon mentek a cikkek, hogy a pártban feljebb fog lépni, hamarosan akár pártelnök is lehet, stb.

dr yetee 69 2013.06.20. 17:46:03

@sterimar: Ahoz képest jó sokat foglalkoztok vele,hazudoztok orba-szájba,mert fostok tőle.

vakapad 2013.06.20. 20:40:45

@jobbdemokrata:

Van egy olyan érzésem, hogy a jobbdemokraták, ha Orbán a TV kamerák kereszttüzében személyesen lövi le Hagyót, azonnal beírnak, hogy a pisztoly ugyan Orbáné, de a gyújtószeg ötvözőanyagait egy olyan gyártótól szerezték be, amelynek Bajnai ismeri a nevét. Ugyan nem biztos, de nagyon valószínű, mert multi. Így aztán tuti állítható, hogy ki áll emögött, ugyebár. És persze így van ez Hunvalddal, Molnár Gyulával, Gyurcsánnyal, Császival, Juhász Ferenccel, Gyurcsánnyal, Tátraival, meg akit még akartok.

A totális sikertelenséget és a közröhejbe fulladást valahogy csak meg kell indokolni. A kérdés csak az, hová érdemes még lesüllyedni ennek érdekében.

graycivil 2013.06.21. 09:08:49

@jobbdemokrata: "...valóban vicces, hogy a Fideszre akarják húzni a vizes lepedőt "

Még az eszed alapján sem tudom elképzelni, hogy ennyire vakhitű vagy. Polton keresztül "vezetőszáraztatták" Hagyót, kimondottan kampánycélból. Kovács csak annyit tehetett, hogy a "erősen bizonyíthatatlan" vádakat visszaküldte "további kiegészítésre"

Jelenleg a TEK a Kedves Vezető személyi biztonságáért, a Főügyészség a személyi "erkölcséért" felelős.
süti beállítások módosítása