Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) Összefogás (1) összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Tárki: Az MSZP a legerősebb, Bajnai zuhan

2013.06.29. 13:34 | Üzenőfüzet | 210 komment

Címkék: Bajnai Gordon

Nyilvánosságra hozta a Tárki friss pártpreferencia-kutatását. Ebből az derül ki, hogy májushoz képest csak a kormánypártok és az MSZP tudta érdemben növelni szavazó táborát. Úgy tűnik, hogy az ellenzéki összefogás első lépései végre aktivizálták a szavazókat, elkezdett csökkenni a bizonytalanok aránya is.

Az Együtt 2014 számára fontos tanulság lehet, hogy sem az országjárás, sem a szocialistákat támadó megszólalásaik nem vezettek sikerre. A biztos pártválasztók körében a parlamenti küszöb alá kerültek, de támogatóik aránya a teljes lakosság körében is három százalékot esett.

A Tárki friss kutatásában fellelhető tendenciák éppen azokat a megállapításokat erősítik, amiket mi is jeleztünk pár héttel ezelőtti minielemzésünkben. Az adatok alapján az MSZP mind a teljes lakosság, mint a biztos pártválasztók körében növelni tudta szavazótáborát. Ehhez hasonló sikert egyetlen ellenzéki erő sem tudott elérni, sőt. Egyedül az LMP tudott  egy százalékot javítani májusi teljesítményén, bár a zöldpárt még így sem jutna be a parlamentbe, miként a DK sem. Az Együtt-PM ennél a kutatóintézetnél is a parlamenti küszöb alá került, a biztos szavazó pártválasztók körében pedig pedig tíz százalékról hét százalékra esett mindössze egy hónap leforgása alatt.

A Jobbik sem tudta növelni táborát, bár a szélsőjobboldali párt bejutna az Országgyűlésbe, ha most lennének a választások. Az is fontos, hogy végre a bizonytalanok tábora is csökkenni kezdett, jelenleg 46 százalék. Ez öt százalékos csökkenést jelent, ami jó jel a jövőre nézvést.

A Fidesz-KDNP is erősíteni tudott, igaz ez egyértelműen a rezsicsökkentésnek köszönhető, amelyet a kormány az azzal járó negatív következmények ellenére nyom tovább. (Az így kieső bevételeket meg egész egyszerűen további megszorításokkal pótolják, bűnbakként az EU-t használva.) Kérdés, hogy amikor a lakosság ráébred ezekre tartani tudják-e az ezzel elért népszerűség növekedést.

Mi úgy látjuk, végre elindult egy pozitív tendencia az eddig meglehetősen apatikus ellenzéki szavazók körében. No persze még korai lenne messzemenő következtetéseket levonni: a kormánypártok továbbra is kétszer akkora szavazótáborral rendelkeznek, mint az ellenzék legerősebb pártja, az MSZP.

Világos az üzenet: tovább kell menni a megkezdett úton, össze kell fogni, félre kell tenni az ellentéteket és le kell váltani az Orbán-rendszert. Ha a szavazók erre tettekkel alátámasztott, komoly szándékot látnak, be fogják húzni az X-et 2014-ben az ellenzéki összefogás jelöltjeinek neve mellé.

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr735383408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LallyPop 2013.06.30. 01:59:51

@Mr. Waszabi: Én csak arra a dologra vagyok már elég régóta kíváncsi, hogy mit tesz és tett ElQró csapata az adózókért?

Vagy engedjem hogy terelgess?

Nem igaz hogy a kormány visszaszedi a többletjövedelmet, hiszen az adósok tartozásai folyamatosan csökkennek 2010 óta. A korábbi fogyasztásuk megfizetésére is akad pénzük valahonnan.

Mr. Waszabi 2013.06.30. 02:03:07

@Ándi bácsi: érdekes, én úgy hallottam pár napja, hogy szeptembertől, de hogy januárig visszamenőleg. De ez már szinte mindegy is. Azóta módosult volna?
A Medgyessyt mit kúrogatta Orbán a közalkalmazotti béremelésért anno? Most meg nem baj? Hogy i s van ez? Amikor a csillagos eget kell lehazudni az ellenzékre, akkor ez hátrányos, amikor magukat kell fényezni, akkor ez a normális? Ne már, itt valaki hazudik, nem is kicsit.
Félreértés ne essék, azok közé tartozom, akik normálisnak tartották 2003-ban a béremelést, mert nagyon a béka segge alatt voltak a közalkalmazottak.
Csak Orbánnak az erről való hazudozását nem éreztem helyén valónak, se 2006-ban, se 2010-ben, most meg különösen nem. Álságos, enyhén szólva kilóg a lóláb, hogy csak muszájból emel, hogy legyen mit mondani. 2011-ben vagy tavaéy más lett volna, ugye. De így....

Mr. Waszabi 2013.06.30. 02:05:39

@Ándi bácsi: aha. azért csökken a kisker fogyasztás bizonyára.
Kérem, ne csináljon magából hülyét. Orbánért nem éri meg, higgye el. Egy politikusért sem éri meg, de érte kiváltképp nem.

Anyátok picsája! 2013.06.30. 02:06:21

@Mr. Waszabi: Ezt a kérdést talán nekik kellene feltenni. Sőt, muszáj feltenni. De a saját sajtójukban rendszeresen foglalkoznak ilyen fontos kérdésekkel is, csak nem jut el hozzád.

@Dexter007: Konkrétum? Szerintem igyál még egy liter kóser pálinkát, aztán tök jó lesz neked végre! :)

LallyPop 2013.06.30. 02:07:02

@Mr. Waszabi: Soha nem tudom meg, miért akarjak kormányváltást? Úgy tünik adózási szempontból biztosan nem.

Ps.: Megyó növekvő GDP arányos adósság mellett osztogatott a passzív közszolga rétegnek. Ma ez legalábbis stagnáló adósságszint mellett történik.

Gondolom nem kell elmagyarázni a különbséget.

LallyPop 2013.06.30. 02:08:37

@Mr. Waszabi: Ha ilyen reakciókat írsz nyugodtan elmehetek aludni is, szólj ha unod. Max. nem tudom meg miért fontos kormányt váltanom.

Amadeus62 2013.06.30. 02:11:46

Már a leghülyébb hívők is rájöhettek arra, hogy orbán hazudik mint a vízfolyás!
Lásd: földmutyi. "büszkén szavaztam meg...."

Amit meg sem szavazott. De ez csak 1 hazugság a sok közül. Aljas, sunyi hazudozó ez az orbán viki, semmi több. Emellett hazaáruló, embereket szándékosan összeugrasztó szardarab. Egy szóval egy undoríró patkány!

Aki pedig még mindig abban a tudatban él, hogy orbán nem hazudik és nem átveri még a saját szavazóit meg mindenkit, az szedjen gyógyszert. De jó erőset!

Mr. Waszabi 2013.06.30. 02:12:00

@Ándi bácsi: például szépen elinflálták a szociális juttatásokat az emútt3 évben. Most emelnek, véletlenül, de eddig nettó szopatták a népet.
GYES, minimál nyugdíj, család pótlék. Miközben azért volt vagy 18%-nyi infláció, ugye. Egyem a szociálisan érzékeny szívüket? Csak nem arról van szó, hogy választási év van és meg akarják nyerni a választókat, mint jótékony gazdagok? Ne röhögtessen már, nehogy orvosi ellátásra szoruljak. Ennyire nem utálhat:)

Amadeus62 2013.06.30. 02:15:02

@Mr. Waszabi:

Ez az ándi bácsi is valami elég erősen fideszagymosott lehet. Kár rápazarolni az időt.

LallyPop 2013.06.30. 02:15:05

@Mr. Waszabi: Eddig az adózó rétegről beszélgettünk, most áttértél a szoc. segélyre?

A szocsegélyesek fizették az adót ElQróéknak? Akkor tényleg olyan zsenik mint mondod.

Még 1 ilyen lövésed van, és befejeztük.

Mr. Waszabi 2013.06.30. 02:17:13

@Ándi bácsi: én a magam részéről elmegyek, mert a kormányzati hazugságokat megtudom a tvhiradóból is simán. Akármelyikből. De nem érdekel. Szóval, ha ehhez ragaszkodik, akkor jobb, ha inkább alszunk, kevesebb agysejtet pusztít a kormány:)

LallyPop 2013.06.30. 02:20:38

@Mr. Waszabi: Kösz hogy elárultad, mi az a 3 dolog, amit a fidesz ugyan megtett az adófizetőkért, de az mszp nem fog.

Mesterházy és Bajnai is kb. ennyit szokott mondani, meg hogy eltakarítják a kormányt..:)

Jó éjt.

Wagem 2013.06.30. 03:22:14

@Mr. Waszabi: Ki lett Európa sereghajtója te szerencse csomag?Görögország padlón.Már köztévé sincs.Ciprus Portugália padlón.Az ír lufi kidurrant.Spanyolország, Szlovénia padló közeli állapotban.Románia most kapott IMF.hitelt, hogy az előző kamatait kifizesse.És ez mind annak a "trojkának" akiket mi elhajtottunk a faszba, a szoclibek meg újra visszahívnák ezeket a rablókat.Ezt erőltette a liba is amikor regnálása utolsó pillanatában behúzta az országot egy 35 milliárd euró szarba, úgy hogy tudván szopnak majd 2010-ben,urasan az új kormány nyakába varrták ennek elképesztő terheit.Ezért szívjuk a fasz azóta is.Te is,én is,az ország is.És szívni fogják a gyermekeink gyermekei is.Ennek ellenére nálunk még van köz tv.És vagytok ti, akik majom módjára ajnározzátok a letakarodott szoclib bandát.LMP,E2014,szoci öskövület?Na elmész te a ... !

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2013.06.30. 03:25:10

Már csak egy kérdésem maradt.

A Kutyákra lehet majd szavazni?

Wagem 2013.06.30. 03:26:30

@Wagem: ....."trojkának"köszönhető...bocsánat korán van.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2013.06.30. 03:26:50

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: Mármint a Kétfarkú Kutya Pártra, hogy egyértelmű legyek. Jobb úgysincs.

belgabela 2013.06.30. 05:53:35

@Amadeus62: És melyik az a politikus amelyik nem hazudik? Egyet mondj! Lehet külföldi is.

IMHO · http://imho.blog.hu 2013.06.30. 06:24:23

" Az adatok alapján az MSZP mind a teljes lakosság, mint a biztos pártválasztók körében növelni tudta szavazótáborát. "

Hibahatáron belül van, amibe a növekedést próbáljátok belemagyarázni. A nagy büdös helyzet az, hogy az MSZP nem tudja növelni a szimpatizánsai bázisát, és ez nem meglepő, hiszen nem is tesz érte semmit.

Libatolvaj takarodj 2013.06.30. 06:29:50

"@-JzK-: ""_Jó hír_, hogy a Jobbik sem tudta növelni táborát, bár a _szélsőjobboldali_ párt bejutna az Országgyűlésbe, ha most lennének a választások."

Micsoda független és semleges hangvételű elemzés! Hol tanultad, a foximaxin?

Ez bizony az index blogtere, így itt bizony foximaxi stílus van. Így válogat az a pár párthű katona akinek a feladata, hogy az ideológialag megbízható blogok gyakran szerepeljenek a blogketrecben. Az ő kedvükért kell úgy írni mintha egy SZDSZ-es kocsmában lennének. Mert az kerül ki.

Blogger Géza 2013.06.30. 07:05:21

@Mr. Waszabi: Sereghajtó? :D Te melyik bolygón ész? Az első negyedéves GDP növekedésünk (név/név alapon) bronzérmes Európában, az iparnak 5%-kal, az építőipar 10%-kal magasabb kibocsátása, mint egy éve. A költségvetési hiány alacsony, az infláció dettó, exporttöbbletünk stabilan magas, a foglalkoztatottság nő, a CDS árazás alacsony, alacsony kamatozással finanszírozzuk az államadósságot, kikerültünk a túlzottdeficit-eljárás alól, és mindezt úgy sikerült elérni, hogy elkerültük az IMF diktátumait. Ha ennyire elszakadsz a valóságtól, az már kóros...

Blogger Géza 2013.06.30. 07:08:22

@marand22: Szegény, ő egy (rém)álomvilágban él. Ami nem illik bele a világképébe, azt törli az agyából. Ha még ezt is olvasná:

"Magyarország jó úton jár, és erre előbb-utóbb a piac is rá fog jönni"

www.origo.hu/gazdasag/20130628-megdicsert-a-legnagyobb-hitelezonk.html

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.06.30. 07:25:26

messze a fidesz a legerősebb, erre index címlapon "az mszp a legerősebb" a cím :x

kedves nézőink: "ismét címlapon hazudunk" c. sorozatunk 142845652. adását látták

lavór 2013.06.30. 07:37:41

Ajjaj, most jut eszembe. Nemsokára újra átírják a pártok támogatását. Ahogy csökken a FIDESZ fölénye, úgy lesz egyre fontosabb a kis és törpe pártok állami támogatása. A választókörzetek sem véglegesek szerintem És mire odaérünk, kisebb létszámú parlament se lesz. Szóval 1 év még hosszú idő.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.06.30. 07:56:48

@Libatolvaj takarodj: hát ez így van, a libbantaknak eléggé fáj a demokrácia...

de úgy tűnik 2014 után is még sokat aggódhatnak miatta xd

high up! 2013.06.30. 09:15:36

@Blogger Géza: "Magyarország jó úton jár, és erre előbb-utóbb a piac is rá fog jönni"

Hát igen, a piac 3 éve hülye!
Mert a piac inkább a valóságot látja, többek azt, hogy pár hónappal ezelőtti reprezenatív felmérés szerint ha hirtelen 50 ezer forint rendkívüli kiadása lenne egy családnak akkor 70%-uk nem tudná ezt a vaskos összeget előkeríteni. Ennyit a társadalom 90%-os proli retegének valós helyzetéről.

Hát így néz ki a fidióta valóság, nen pedig úgy, ahogy a te óvodás módszered sugallja, hogy 1 millió szar hírt nem linkelsz be, hanem csak azt az 1-2-őt amiben még van valami halvány pozitív sugallat.
Szóval belinkelehetnéd azokat az elemzői kommenteket is, a melyek tesznek az EDP megszüntetésére és a magyar kormányzatot továbbra is ugyanolyan veszélyesnek és károsnak tartják a jövőre kitekintve mint ahogy eddig is bizonyította az ámokfutását.

kisQtya 2013.06.30. 09:15:47

@Mr. Waszabi: Ha maga is jól járt, meg ő is jól járt, akkor miért kellene elhinni, hogy az országban sokan "rábasztak"?

Én úgy gondolom, hogy mindenki a saját jólétével foglalkozzon és annak megfelelően szavazzon. Majd az szavazzon a Patásördögzorbán ellen aki rábaszott. Ha tényleg olyan sokan vannak, akkor leváltják és annyi neki. :)))

Mivel én jobban jártam, a kölykömnek jobb élete van, nem vagyok bolond, hogy magam ellen szavazzak csak azért, mert a sajtóban azt olvasom, hogy sokan rábasztak.

♔batyu♔ 2013.06.30. 09:17:39

Leírom miért nyer a Fidesz:

1: Az okosabb látja a gazdasági eredményeket. Az adósság ma kényelmesen kezelhető, nincs szükség sem IMF-re, sem rabló kamatokra mint 2 éve. Az államháztartás hiánya és az infláció alacsony, a gazdaság növekedésnek indult, minden elemzőnek felfelé kell korrigálni adatait.
Ezek a szavazók összehasonlítanak.

2. Általánosan számít a rezsicsökkentés, Orbánék most beinduló elég nagy formátumú családvédelmi programja.

Mielőtt nekem támadna bárki a másik oldalról írom, hogy ezek tények, azaz akár ő is leírhatná.

avionics 2013.06.30. 09:22:38

a címválasztás egy nagy szoci reklám... és természetesen hazugság... a többiről nem is beszélve
elnézést ha valaki már említette, de nincs kedvem mindent végigolvasni

Balt 2013.06.30. 09:23:25

Mintha némi ellentmondás feszülne a konklúzió és a premissza között. :)

high up! 2013.06.30. 09:23:50

@Blogger Géza: "Az első negyedéves GDP növekedésünk (név/név alapon) bronzérmes Európában, az iparnak 5%-kal, az építőipar 10%-kal magasabb kibocsátása, mint egy éve"

Te idióta fidióta hazudozó. Többet hazudtok már a felcsúti parasztvezérrel mint egykoron gyúrtcsány. Az előző évhez képest az ipar hozzájárulása a GDP-hez MÍNUSZ 0,7%! (itt a felcsúti iparosítás eredménye)
A szolgáltatások hozzájárulása a GDP-hez MÍNUSZ 0,5%.
Csak a mezőgazdaságnak volt pozitív hozzájárulása.

Szegénykém, lövésed sincs ahhoz amiket itt beírsz, csak másolod be a központi anyagot ész nélkül. Nem csak te vagy hülye, de a megbízóid is.

♔batyu♔ 2013.06.30. 09:24:18

@high up!: A piac nem lát semmit, alkalmazkodik és kész. A lakosság elszegényedése pedig törvényszerűen adódik az elmúlt évek folyamataiból.

2010-ben azért szavaztak Orbánékra, mert az elszegényedés 2010-re már brutálisan zajlott. Természetesen folytatódott Orbánék alatt, de Orbánék népszerűsítési mutatói igazolják, a többség ezért nem Orbánékat tartja felelőssé.

Ha Orbánék nem tudják pályára állítani a gazdaságot természetesen megbuknak, de végül is képesek rá. Sőt, intézkedéseik eredményei egyre jobban látszanak.

high up! 2013.06.30. 09:35:34

@♔batyu♔: "Mielőtt nekem támadna bárki a másik oldalról írom, hogy ezek tények, azaz akár ő is leírhatná. "

Csak az a tény, hogy nem te difiniálod, hogy mi a tény.

"Az adósság ma kényelmesen kezelhető, nincs szükség sem IMF-re, sem rabló kamatokra mint 2 éve."

Az államadósság 2013 Q1-ben még magasabb is volt mint a 2010-es átvételkor, és csak azért finanszírozza a piac, mert végre látják, hogy orbánovics elvtárs a szart is kipréseli az emberekből, csak hogy 3% alatt maradjon az éves deficit. A szépséghibája csak az ennek az egész présnek, hogy nem a 10%-os elitet préseli hanem a 90%-os prolira vett réteget. Annyira, hogy ebből a 90%-ból préseli ki az évi 500 milliárdos elitet támogató szja ajándékot. 2012-ben 6-szor szorított meg évközben terven felül, 2013-ban is van már legalább kettő terven felüli szopatás. Ezt hívod te kényelmesen kezelhető adóssagnak!

Azt röhögöm bennetek fidiótákban, hogy Bokros harmadennyi lakossági megszorítást csinált, ráadásul az államadósság azonnal meredeken csökkent, de ti akkor sugárban hánytatok, hogy tönkreveri az országot meg az embereket. Ma meg már egy 3-szoros Bokros pusztításért egyenesen az utolsó leheletetik harcoltok.
Idióta banda!

♔batyu♔ 2013.06.30. 09:44:33

@high up!: Nekem most mennem kell, így linkeket sem tudok adni.

Viszont te gondolkodj el azon, ide való vagy e? Ezzel a stílussal magadat égeted.

high up! 2013.06.30. 09:45:58

@♔batyu♔:

Orbánék alatt nem csak hogy folyt az elszegényedés, hanem olyan csúcsokra járt, amit még ma sem képes felfogni az a mintegy 1,8 millió birkamenetelő, akik életük árán se tágítanak a felcsúti parasztvezérüktől. Nem új jelenség az efajta primitív szavazók agyhalálja, ezt a fajta végső kitartást már láttuk Kádár 40 évében, meg a bocialista pártnál is 2006-ig. Az, hogy az agyhalott birka szavazók népes tábora már nem balról, hanem Felcsút felől jön kissé meglepő, de nem új jelenség. Ismeri a világ ezt a fajta önszopatást.

Szóval a lényeg: semmiféle jelentős további elszegényedés nem történt volna meg 2010-től, ha a 2000 milliárd forint lakossági mgszorítás, az 500 milliárd forint banki és ágazati megszorítás valamint a 3000 milliárdos manyup vagyon nem tűnt volna kámforrá a Felcsúti birkavezér kezében. Mert hogy ebből az 5500 milliárd forintnyi dézsmából egy forint se került államadósság csökkentésére, na ez az ami tény. Statisztikai tény.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.30. 09:46:05

Bajnainak nincs SEMMILYEN saját programja, így nyilván csak zuhanhat, ez teljesen természetes.

high up! 2013.06.30. 09:50:00

@♔batyu♔: "Ezzel a stílussal magadat égeted"

Nem, nem drágaságom, én nem magamat, hanem a hozzád hasonló hazudozó idiótákát égetem. Ráadásul nem is nehéz a dolog, mert annyira ótvar gyengék a haugságaitok. Csak a kitartásotok erős, de attól nem szokott se a GDP nőni, se a szegénység csökkenni. Inkább mindig fordítva.

Éhes_ló 2013.06.30. 09:55:05

Ez egy hazug és elfogult post.
Természetesen egyetlen mért adat említése nélkül.
Forrás nélkül.
Nos pótoljuk, megkésve:
www.tarki.hu/hu/news/2013/kitekint/20130626_valasztas.html

A félreértések elkerülése végett:
Nem a maszop a legerősebb, hanem buktorék. Bármilyen mintán a duplája a szavazóik száma mint a maszopnak.
Libásék még épp bejutnának, ha önálló listát állítanának.

De a zindex címlapra vasárnap elég ennyi is.
Jellemző.

kisQtya 2013.06.30. 10:00:32

@Wagem: Ja! Ráadásul a trojkát azóta már az EU sem szereti annyira. Barrosso is beszólt nekik.
:)))))))))))))))))

kisQtya 2013.06.30. 10:05:03

@Éhes_ló: Már úgy érti, az MSZP a legerősebb abban a pocsolyában, amit ellenzéki összefogás kezdeménynek neveznek.
Senki nem akarja észrevenni, hogy az ellenzéki pártok együttes támogatottsága nem nő, csak ide-oda csapódnak a bizonytalan szavazóik. Tök mindegy, hogy összefognak, vagy széthúznak, többen nem fogna sorban állni a Teddy WC-je előtt. :))))

kisQtya 2013.06.30. 10:07:46

Balliberális idióta számon kéri, hogy aki olyan nagy magyar, az miért nem hazai piacra dolgozik.....?

Hát ez beszarás! :)))))))) Ennyire nem lehet hülye valaki, még akkor sem, ha balliberális. :))))))

belgabela 2013.06.30. 10:09:44

@lavór: Dehát éppen az, hogy nem csökken.

belgabela 2013.06.30. 10:15:02

@high up!: De igen. Magadat, ha nem is veszed észre.

kisQtya 2013.06.30. 10:15:18

Az ellenzéknek egyetlen programja van: leváltani az Orbán-kormányt.

Ezért nem is foglalkoznak mással, csak és kizárólag azzal, hogy a kormányt szembehelyezzék az EU intézményeivel és a balliberális sajtóban lejárassák.

De hát szavazni nem a londoni, brüsszeli, stb. sajtómunkások mennek majd, hanem mi, akik pontosan tudjuk, hogy hogyan élünk.

Nagy pofára esés lesz. :)))))

Vajon a sok hülye nyugati demokrácián eltunyult liberális barom miért nem gondolkodik el azon, hogy ha ilyen fasza volt a balliberális kormány, akkor hogy a fenében lett a Patásördögzorbánnak - Európában egyedülállóan - 2/3-a?????????
Magyarország lakosságát nem cserélték ki, ugyanaz a nép szavazta meg a 2/3-ot, amelyik akkor még nagyon bölcs volt, amikor a második Gyurcsány-kormányt megszavazta. Vajon mi történt ezzel a néppel, hogy bölcsességből ilyen hülyeségbe váltott át hirtelen??????

Kámasuka 2013.06.30. 10:22:34

@high up!: Látom a saját pályádon, az orbánozásban igencsak otthon vagy, de hogy kissé lendítsek a színvonalon, megkérdeznélek, mit kíván tenni Mesterházy v. Bajnai az adózó réteg megtartására, gyarapítására.

Példának leírom, mit tett Orbán:

1) SZJA felső kulcsának megfelezése(Ez a legfontosabb adózói réteg)
2) gyerekszám szerinti progresszív családi adókedvezmény
3) Jelentős béremelések az egészségügyben 2012-ben és 2013ban

Józsi bá' · http://jozan-parasztok.blog.hu/ 2013.06.30. 10:35:52

Továbbra sem értem, mért kell folymatosan kitenni ezt a pártblogot indexre.

Ezzel az erővel az MSZP hivatalos honlapját is állandósíthatnák a blog-sávban...

Dolgozónép 2013.06.30. 11:43:52

A feudalizmus bűzös mocsarának táptalaja nem más, mint a katolikus egyház.
Ungváry Krisztián azt mondja, az ügynökügy megoldása, a teljes nyilvánosságra hozatal azonnal lefejezné a katolikus egyházat, hiszen mindegyik vezetője besúgó volt. Vajon az MSZP miért nem ambicionálja ezt, amikor csak nyerhetne az ügyön? Milyen erők dolgoznak a magát olyannyira demokratikusnak mondó pártban ez ellen? A Fideszt értem, mert az egyház őket támogatja. Ki az, aki ezt nem akarja, és mitől fél? Valaki tudja a választ?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.30. 11:46:40

hátha Bajnai is megy egyszer csak Gyurcsány után...

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.30. 11:58:58

@BenFranklin: és ezt a magadfajta faszkalapok még be is szopják, hogy pozitívum.
Mert ugye az egykulcsos adóval olyanokat juttatott többletbevételhez, akik egyébként is viszonylag jól éltek, míg az ország tisztességesen adózó embereinek kb. háromnegyedével kibaszott de mocskosul. Főként azokkal, akik amúgy is nagy szarban vannak.
De csak hajrá, csápolj tovább ennek a "kommunista" söpredéknek. (idézőjel azért, mert rákosiék is csak névleg voltak komcsik)

$pi$ 2013.06.30. 12:13:04

@Mr. Waszabi: "Ennek következményeit viszont meg kellett fizetnem a boltban, minden olyan termékben, amely nem hazai piacról származik. Akarja, hogy még több kormányzati elbaszást írjak meg, vagy elég lesz ennyi?"

És ez miért "elbaszás"? A mesterségesen, 12%-os jegybanki alapkamattal 240 forinton tartott euró árfolyam lenne a jó? Vagy az, ha az euró és a forint kamata nagyjából megegyezik és a természetesen kialakuló, reális 300 forintos árfolyam miatt nem drága külföldi, hanem hazai árucikkeket vesznek az emberek miközben a magyar vállalatok versenyképessége jobb?

Legyen 12%, 240Ft/EUR és vegyenek fel valutában hitelt az emberek? Az jobb volt?

Alkibiádész77 2013.06.30. 12:15:21

A palamentbe való bejutással kapcsolatban a szerző hülyeségeket irkál. Az E14 nem került a küszöb alá, bár csökkent, de 7%-on áll. És a Tárki szerint valószínűleg az LMP is bejutna, hiszen 5%-on áll. A bejutás szempontjából hülyeség a teljes népességre vetített adatot nézni. Ill. nézhetjük azt is: ez az LMP-nél 250ezer szavazót jelent - ez a küszöb környékén van. Tessék megnézni, h. anno az MDF 2006-ban hány szavazattal fért még be!

$pi$ 2013.06.30. 12:17:33

"Az MSZP a legerősebb"

Aztán belelóg a bilibe a kezed és rájössz, hogy nem, ez csak egy álom volt.

profilo 2013.06.30. 12:27:57

@álfirkász:

Ha már a blog egy közvélemény kutató cég elemzését boncolgatja,érdekelne,hogy mi a véleményed arról,hogy az általad említett,az "ország tisztességesen adózó háromnegyedének" véleménye,ítélete miért nem jelenik meg ezen cégek jelentéseiben?
Miért nem látjuk ennek a "tömegnek" jelenlétét tüntetéseken,demonstrációkon.Miért nem jelenik meg ezen felháborodott,átvert tömeg a kormányváltásra készülő ellenzék mögött?

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.30. 12:36:59

@profilo: statisztikák kb. a népmesék kategóriájába sorolhatóak, ha politikáról van szó.
Demonstrációkra meg
1. Aki szarban van, annak kisebb gondja is nagyobb annál, hogy tüntetni járjon
2. Kis hazánkban tüntetni elsősorban a fidesz által felheccelt söpredék kiváltsága, a nagy többség nem foglalkozik ilyesmivel
3. Addig örülj, amíg nem látod utcán azokat, akiket az elvtársaid mostanában tönkretettek! Mert abból egy új '56 lesz, ha elszakad a cérna és az nem hinném, hogy bárkinek is hiányozna. Nekem nagyon nem...

high up! 2013.06.30. 12:42:25

@belgabela:

Ahhoz, hogy trendben megértsd, hogy merre is mozog az ország, nem a negyedév/negyedév-et szokták alapos vizsgálat alá vetni, hanem az év/év-et. Teccik tudni azért, mert ha az előző negyedév 2,7%-kal bedől, utána már egy 0,9-os bedőlést is fényes sikerként ünnepelhetne a Matolcsy Közgazdasági Bohóciskola.

Szóval barátkozz ezzel a KSH táblázattal:

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_qpt009i.html

gonda1979 2013.06.30. 12:44:58

Az Orbán kormánynál lehetne jobban sok mindent, DE érdemes átgondolni:

1 Stabilizálták az országot (úgy emelték az állami bevételeket, hogy akiktől elvettek még tapsolnak is, ez komoly politikai teljesítmény)
2 rend van az országban
3 Van egy jővőkép, amit lehet vitatni, de van irány és van narratíva, ami a hívőknek hihető.

Kámasuka 2013.06.30. 12:45:32

@álfirkász: Attól függ kit tekintesz tisztességesen adózó embereknek.

2010 előtt 300.000 ember fizette az SZJA 80%-át, ma már csak a 60%-át. 4 millióból.

Vigyázni kell ezekre az adózókra. Vagy nem?

profilo 2013.06.30. 12:48:39

@álfirkász:

Nem inkább arról van szó,hogy ezen kiábrándult tömeg szarik az egészre és már nem érdekli,hogy melyik pancser,hazug politikus mit ígér,mivel házal?
Sokan vagyunk így ezzel.
2014-ben csak ti,hívő,terelgetett birkák fogtok az urnához járulni.
Mi,akik adónkkal és munkákkal eltartunk titeket elfogadjuk majd döntéseteket,mert a túlélésre rendelkeztünk be.Kibírjuk,túléljük és megvárjuk amíg az általatok képviselt mentalitás a hozzá tartozó és ebből élő politikusokkal együtt kihal,és újra a józan ész és a racionalitás lesz a rendező elv.

És valóban.Örülj,hogy tényleg nem vagyunk az utcán még.

:)

Kámasuka 2013.06.30. 12:49:40

@álfirkász: ''Demonstrációkra meg
1. Aki szarban van, annak kisebb gondja is nagyobb annál, hogy tüntetni járjon''

- Ez 2010 előtt nem így vala. Vajh miért?

''2. Kis hazánkban tüntetni elsősorban a fidesz által felheccelt söpredék kiváltsága, a nagy többség nem foglalkozik ilyesmivel''

- Tehát a fidesz 100ezres gyülésein felheccelt söpredék vett részt? Esetleg a 2 millió választója is felheccelt söpredék?

Örülne a zellenzék ilyen/ennyi söpredéknek, az anyját eladná érte. Egyetértünk?

Blogger Géza 2013.06.30. 12:52:31

@high up!: Tanulj tinó, hátha még egyszer ökör lesz belőled:

" KSH legfrissebb közleménye szerint az idei év áprilisában az ipari termelés 5,3 százalékkal növekedett a tavalyi év azonos időszakában regisztrálthoz képest. "

www.kormany.hu/hu/nemzetgazdasagi-miniszterium/hirek/5-3-szazalekkal-novekedett-az-ipari-termeles-aprilisban

zobod 2013.06.30. 12:53:43

Az MSZP a legerősebb ... jut eszembe, vakok közt félszemű a király

A TÁRKI adatai a komolyan vehető támogatottságú pártokra (teljes népesség)
FIDESZ 26%
MSZP 13%
JOBBIK 7%
----------
Futottak még:
E2014 4%
LMP 3%
DK 1%

Az 1%-os DK és a 3%-os E2014 valós súlyához képest meglehetősen felülreprezentált a médiában. Az pedig még ellendrukkerként is igen meglepő számomra, hogy a 4%-os E2014 akarja a nála több mint háromszor nagyobb MSZP-re rátukmálni Bajnait. Tényleg ennyire hülye a kávéházi értelmiség, és ennyire megfakult Soros György ítélőképessége aggkorára?

Blogger Géza 2013.06.30. 12:57:09

@high up!: Az, hogy a magyar lakosság jelentős része képtelen megtakarítani, egy sajnálatos dolog, de ez nem a kormány hibája (már csak azért sem, mert ez 24 év óta így van), hanem inkább mentalitási probléma. Nálunk sokkal szegényebb országokban is jobban képesek az emberek megtakarítani és gazdálkodni, míg Mo. egy Provident- meg svájcifrankhitel-paradicsom lett. A reálbérek növekedése megindult, de ez inkább a fogyasztást dobta meg most áprilisban is.

Kámasuka 2013.06.30. 12:57:23

@zobod: Az szdsz is rátukmált bármit a vörösökre. Ami baj, mert a fajlibsik nem buták de gonoszak, a balosok meg buták és naivak. Életveszélyes koktél.

high up! 2013.06.30. 12:59:20

@BenFranklin:

fogalmam sincs hogy a ballib mit akar tenni gazdasági téren hiszen semmiféle programjuk nincs. Azt viszont tudjuk, hogy a felcsúti Bohóc Közgazdász miket kúrt el. Bő a választék, de a legnagyobb elkúrások ezek:

- évi 500 milliárd forint bevételt engedett ki az államkasszából és rakta át a felső 10% elit zsebébe. Ezzel elkövette a potenciális fejlődés elleni legnagyobb merényletet, aminek a következményét már ma is látjuk.

- az egykulcsos adóval felturbózott 10%-os elitgyártás költségeit a maradék 90%-on sepri be vezér elvtársad, aminek egyenes következménye a rekord szintre emelekedett lakossági, vállalati csődök, szegénységi mutatók és a megtakarításra képtelenek mintegy 70%-os aránya.

- az Unortodox Felcsúti Paraszti Közgazdaságtan még azt is elkúrta, amit el se lehet kúrni: már csak a legvakmerőbbek ruháznak be Orbánisztánban. A beruázási ráta a 22-25% helyett 14-16% között mozog. Ezzel teccik tudni nem az van bebiztosítva, hogy az ország tartja a lépést a modern világgal, hanem az, hogy gőzerővel halad a 60-as évek szovjet világába.

Nem kell ezt sokáig ragozni: ez a csúcsidióta Orbán a történelem kerekét visszafele forgatja, ráadásul iszonyú gyorsan. Gyorsnaszádot álmodott magának a felcsúti falu zsenije, aztán Titanicra sikerült a végtermék.

Persze tudom: ez a Titanic legalább MAGYAR tulajdonban van és 1,8 millió birkamenetelő boldog mert nem lettünk gyarmat!

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.30. 12:59:26

@profilo:
"Nem inkább arról van szó,hogy ezen kiábrándult tömeg szarik az egészre és már nem érdekli,hogy melyik pancser,hazug politikus mit ígér,mivel házal?"

Akkor viszont nem értem a korábbi, enyhén szólva is provokatív kérdésedet. Nem ugyanerről pofázok én is?
A kérdésed ugyanis azt sugallta, hogy szerinted mindenki békésen tapsikol ahhoz, amit ez a narancsos csürhe művel.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.30. 13:02:25

@BenFranklin: 2010 előtt is így volt. A fidesz által hergelt aljanép járt tüntetni, temetőkbe füttyögni, Kossuth teret körbehuggyozni. Akik tüntetni mentek, javarészt nem meggyőződésből mentek oda, hanem részben mert a fidesz maffia felheccelte a sok kretén alkoholistát, részben meg olyanok mentek, akiknek kp vagy természetben (=hurrá, utazunk!) megfizettek.
Ne akard nekem bemesélni, hogy most leszámítva kb. 10%-nyi tisztességes embert és az adócsalók nagy részét, bárki is jobban él, mint a fidesz kormány előtt, mert körbehugyozlak a röhögéstől!

zobod 2013.06.30. 13:07:49

@BenFranklin: azért ez új, nem emlékszem rá, hogy bármikor felmerült volna hogy Kuncze legyen Horn helyett, vagy Kóka legyen Gyurcsány helyett a Miniszterelnök. A média azt a hazuig látszatot kelti, mintha közel egyenrangú felek marakodnának a jelölti poszton. Aztán készül egy ilyen felmérés, és kiderül, hogy az E2014 még a Parlamenti küszöböt sem tudná meglépni. Tényleg nem értik meg, hogy a szavazók nem felejtenek - meg szerencsére a fidesz sem hagyja hogy felejtsenek. Mindenki tisztában van vele hogy Bajnai Gyurcsány egyik kulcsembere volt, aztán meg IMF magyarországi chief executive 2009-ben. Ráadásul ott van még az is, amit több helyen olvastam már, azzal a feltétellel kapott a fidesztől zöld lámpát 2009-ben, hogy nem folyik bele a politikába, csak az IMF program technikai levezénylésével foglalkozik, 2010 után meg távozik a közéletből. Ne értsed félre, csupán csak meglep, de nem vagyok szomorú hogy így alakul...

high up! 2013.06.30. 13:08:43

@Blogger Géza: "Az, hogy a magyar lakosság jelentős része képtelen megtakarítani, egy sajnálatos dolog, de ez nem a kormány hibája hanem inkább mentalitási probléma"

Perzse, csak a mentális hiba sokkal inkább benned van. Teccik ismerni a trendet, hogy 2010-ben a szegénységi mutatók, megtakarítási képességek, vállalati és lakossági csődök még 30%-kal jobban álltak?

Nyilvánvaló, hogy az emeberek saját maguk mentálisan hülyék, amiért az elmúlt 3 évben rapidan romlik a helyzetük és nem arról van szó, hogy a fidióta családod hozta rájuk ezeket a csapásokat.
Nyilván az emberek mentálisan hülyék, hogy most már minden 5-ik ki akarna vándorolni, bárhova csak el ebből az Orbánsiztáni Oiligarcha fejlesztő országból. Nyilván az emberek mentálisan hülyék, amikor már havi 300-400 bruttó mellett is ott állnak egyre növekvő anyagi gondok mellett és semmi értelmi célokat nem látnak már ebben az országban.

Te, nem mindenki fidióta, hogy repetát kérjen ebből szarból, meg hogy élete teljes boldogsága a libsizés meg a birkamenetelés legyen!

Kámasuka 2013.06.30. 13:11:46

@álfirkász: Én meg úgy vettem észre, hogy 2006-10ben volt a legtöbb tüntetés 23 év alatt, 2010 óta meg a legkevesebb.

De ki érti ezt az aljanépet?

Szerintem jobban élnek, ezért van a fidesznek támogatottsága. Nem mindenki olvassa a balos sajtót, így ők nem tudják hogy rosszabbul élnek.

Kámasuka 2013.06.30. 13:15:58

@high up!: Anélkül szeretnél kormányváltást hogy tudnád mit akar tenni a ballib kormányon?

Ilyen egy felelős szavazópolgár?

Mivel nem válaszoltál, megkérdem újra mit kíván tenni Mesterházy/Bajnai az adófizetőkért?

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.30. 13:20:09

@BenFranklin: komcsibérenckém! Én nem az újságot olvasom, hanem tisztában vagyok a munkabérből élni próbálók körülményeivel, látom a boltokban az árcédulákon az emelkedést, látom a kifosztott nyugdíjpénztárakat, látom a munkavállalóktól elvett jogokat, látom, hogy csináltok a munkából megélni próbálókból "közmunkás" rabszolgákat, hogy loptok... pardon államosítotok szinte mindent, amihez a ragadós mancsotok csak hozzáér... stb.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.30. 13:21:45

@BenFranklin: a 2006-2010 közti tüntetések kapcsán meg javasolnám, hogy kicsit nézz körül a pártkasszátok könyvelésében is! Érdekes, hogy ez a söpredék valahogy mindig akkor kerül előtérbe, amikor a fideszed épp ellenzékből próbál ártani az országnak.

Kámasuka 2013.06.30. 13:28:41

@álfirkász: Ellenzékből ártani? Hmm. Én kormányzati felelősségről beszélnék. Ha vki nem képes az ellenzék mellett kormányozni, akkor alkalmatlan erre.

Orbán sürün fogja tehetetlenségét az ellenzékre?

2006-10 között a fidesz már min. 4 éve volt ellenzékben, a szocik most 3 éve. És a szociknak nincs pénze tüntit szervezni?

Hogy bízzam az államkincstárt rájuk, ha a saját pénztárukkal is gond van?

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.30. 13:31:41

@BenFranklin: igen, ellenzékből ártani. Pl. kivonulásokkal szabotálni a parlament munkáját, vagy épp az EU-t, EU parlamenti képviselőként felszólítani, hogy lépjenek fel Magyarország ellen (ami szerintem kimeríti a Btk-ban hazaárulásként jegyzett bűncselekmény fogalmát)

zobod 2013.06.30. 13:35:23

@álfirkász: a másik, sokkal reálisabb magyarázat: valahogy mindig akkor kap erőre a szélsőjobb, mikor a ballib kormányoz. Kell nekik, mint egy falat kenyér. Csak míg a kilencvenes években a baloldalt valemennyire kompetens emberek irányították, akik nem hagyták hogy a fejükre nőljön, a 2000'-es évekre már csak egy rakás bornírt, prédavadász kiskirály maradt belőlük. Akiknek aztán a fejére is nőtt a Jobbik meg a gárda, el is vitte a szavazóik nem kis részét. Ennek ellenére, a baloldalon pont ezek a macskajancsik, akik most a visszatérést tervezgetik, olvastad, láttad a szárszói riportokat? Mi változott? Az lenne talán a megújulás, hogy fogtak egy fiatal - persze saját nevelés - fickót, kirakták a kirakatba és azt hiszik mögé bújhatnak? Hogy nem fog kilátszani a fügefalevél mögül a rusnya nagy kékeres utódpárti f@x? Választani csak a lehetőségekből lehet, nem a vágyakból. A politikai palettán adódó lehetőségekből meg per pillanat kizárólaga fidesz választható, mint egyetlen legitim, támogatással is bíró, kormányképes alternatíva. Ráadásul nem is sikertelen, minden rágalmazás és lejáratás ellenére sem. Az meg vicces is lenne, ha a ballibnek tetsző módon politizálna, nem arra kapta a példátlan - és igen jól kitartó - felhatalmazást.

Kámasuka 2013.06.30. 13:40:29

@álfirkász: Áruld már el hogyan lehet parlamenti kivonulással szabotálni egy kormánytöbbség munkáját.

Marad a kérdés, hogy miért alkalmas a kormányzásra, aki az ellenzék miatt nem tud kormányozni?

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.30. 13:48:28

@BenFranklin: tán nézz utána, milyen az, mikor nincs 2/3-os többsége az állampártnak és relative demokratikusan működik a parlament! Tudod, vannak szabályok, amelyek miatt gyönyörűen lehet akadályozni a munkát az ilyen kivonulósdival.
Na, részemről ignore on, mert egy fideszes bérfirkásszal nincs kedvem társalogni.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.06.30. 13:49:25

@zobod: aham, hát persze... merő véletlen, hogy - ha jól emlékszem - fideszesek által fizetett buszokon hozták a csőcselék egy részét Budapestre, mi? :D
Anyukádat nézd hülyének, ha szabad kérnem!

pandacsökiboborján 2013.06.30. 13:49:50

A Tárki egy MSzP-s pénzmosoda! Az ,hogy a Fidesz és az MSzP a két legerősebb párt,azt árulja el,hogy a magyar nép nagy része egy ostoba,idióta!!!

Kámasuka 2013.06.30. 13:52:51

@álfirkász: Ezen nem lepődtem meg.

Csak hogy ne maradjak homályban, 2/3os tv-ek nélkül nem lehet kormányozni? Mert Feri igazán nem tett olyat örökbecsü kijelentései alapján...

zobod 2013.06.30. 13:59:13

@álfirkász: annyira tipikus, egyben elszomorító, hogy még mindig van olyan ballib aki össze akarja mosni a demonstrálókat és a provokátorokat.

Kámasuka 2013.06.30. 14:03:13

@zobod: 56 is ellenforradalom bizonyos, nem túl trendi nézőpontból.

Akkor horn lőtte a népet, most Gyurcsány. Talán 2006 ezen hibás nézőpontja is elkopik egyszer...

zobod 2013.06.30. 14:16:51

@BenFranklin: elképesztő cinizmus, mikor politikai nézeteik miatt összevert, megalázott, esetenként megnyomorított embereket csőcselékeznek meg huligánoznak. Kell hozzá pofa... pedig már a saját jobbérzésű elvtársaik is, finomkodva, túlkapásnak minősítették az eseményeket.

ezanicknevem2 2013.06.30. 15:49:39

hát ha lesztek olyan idióták és vissza hozzátok az mszp t vagy a bajnait akkor fogam azt lesz@rom ezt az országot ... nem mint ha fidesz párti lennék de még mindig jobb mint az mszp akik 8 év alatt úgy elb@szták .. előtte meg úgy eladták az országot és annyi kárt csináltak mintegy fidesz a köbön

ezanicknevem2 2013.06.30. 15:53:06

meg milyen bal oldalról beszéltek? kapitalisták mind .. bankokat védi egytől egyik

ob.szerver 2013.06.30. 16:10:56

@zobod:

"egyben elszomorító, hogy még mindig van olyan ballib aki össze akarja mosni a demonstrálókat és a provokátorokat."

Ha ki akarod deríteni, hogy ki akarta összemosni a demonstrálókat a provokátorokkal, akkor javasolnám, hogy fordulj azokhoz, akik az Astoriához, egy arra teljesen alkalmatlan helyre szervezték a fidesz nagygyűlést, ahol se azelőtt, se azóta nem tartottak ilyent. Csak pont éppen akkor.

Ha még az optimistább verzióból indulunk is ki, hogy ennyire naiv vagy, azért ne várd el, hogy mindenki teljesen hülye legyen.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.06.30. 16:25:16

@ezanicknevem2: ráadásul ők nemcsak baloldalinak, hanem értelmiségi, liberális, demokratáknak is képzelik magukat...

vagyis minden szavuk hazugság

J.László 2013.06.30. 17:05:49

@ob.szerver:
Amiről beszélsz, arról még Bajnai mesternek is az a véleménye, hogy rendőri túlkapás volt.

J.László 2013.06.30. 17:10:55

@álfirkász:
" igen, ellenzékből ártani. Pl. kivonulásokkal szabotálni a parlament munkáját, vagy épp az EU-t, EU parlamenti képviselőként felszólítani, hogy lépjenek fel Magyarország ellen (ami szerintem kimeríti a Btk-ban hazaárulásként jegyzett bűncselekmény fogalmát)"

Világbajnok beszólás.

Hogy lehet parlamenti kivonulással "szabotálni" a kormányzást?

Nem a szocik szaladgálnak folyton az EU-hoz? Nem pont ti mondjátok, hogy ha kell, külső erővel kell megdönteni a kormányt?

Különben igazad van: ez hazaárulás.

Frank99 2013.06.30. 17:56:25

@BenFranklin:

te, amikor a Zorbán meg tapsol annak, hogy Törökországban embereket öltek a rendőrök, az meg jól van?

kettős mérce apám....

idióta agymosott droidok vagytok.

sanyix 2013.06.30. 17:58:08

de jó tehát folytatódik a szar kormányzás, fityisz maszop passzolgatás továbbra is... sebaj majd még 20 év múlva, amikor repülőről fogják dobni a segélyszállítmányokat, és romániába fognak kitelepülni az emberek mert ott jobb élni, na majd akkor... SEM fogják felfogni, a hülye választók hogy ha a narancskomcsik és a vöröskomcsik között passzolgatják a húsosfazékot minden választásnál "ezeknél még a másik is jobb" szöveggel, akkor semmi sem fog változni...

Frank99 2013.06.30. 18:00:09

@BenFranklin:

fizetett focidrukkerek bármikor kimennek balhézni. Az történt akkor.

Ahogy Orbán idejében is egy egyetemre? mentek balhézni ugye, milyen véletlen, ha jól emlékszem, Debrecenben.... Talán azóta trafikja is a kopasz kis köcsög családjának....

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.06.30. 18:18:44

Már a cím is félrevezető. Még hogy az mszp a legerősebb... Pfúj!

ob.szerver 2013.06.30. 18:38:33

@J.László:

"még Bajnai mesternek is az a véleménye, hogy rendőri túlkapás volt."

Normális ember nem vitatja, hogy voltak rendőri túlkapások. Mint ahogy azt sem, hogy az egészet a Lendvai utcában tervelték ki, és hogy Kubatov Kettesszektor Gábort bízták meg a megszervezésével.
süti beállítások módosítása