Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) Összefogás (1) összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Mindenkit kirúgnak a Hír TV-től?

2013.03.30. 21:22 | Üzenőfüzet | 124 komment

Címkék: rajzfilm Orbán Viktor Hír TV

Múlt héten Orbán Viktor az őt cikiző német rajzfilm hatása alatt úgy fogalmazott, hogy sajnálja a német gyermekeket, Magyarországon ugyanis elképzelhetetlen lenne, hogy "hazugságokat és valótlan tényeket gyermekműsorrá alakítsanak. Ha ez előfordulna a Magyar Televízióban, itt mindenki repülne egyetlen perc alatt, ugyanis a gyermekek nem arra valók, hogy mindenfajta politikai agymosásnak vessük őket alá".

hírtvrajzfilm.jpg

Bár a Hír TV egy teljesen független, elfogulatlan kereskedelmi tévé, amelynek feltehetőleg semmi köze nincs a Fideszhez, és - mivel sajtószabadság van Magyarországon - Orbán keze el sem érhet odáig, azért nem lennék teljesen nyugodt a Célpontos kollégák helyében. A Hír TV ugyanis ma bemutatott egy rettenetesen vérgagyi rajzfilmet, amely nagyjából azt üzente Angela Merkelnek, hogy támogatja a nácikat, és amúgy is az egész ország egy pénzeszsák, fasiszta fertő.

Ha komolyan vehetjük a miniszterelnök szavait, a Hír TV-től mindenkinek repülnie kellene. Már amennyiben a Hír TV vezetői egyetértésben vannak miniszterelnökükkel, hogy gyerekek agymosása ostoba rajzfilmekkel nem menő. A baj csak az, hogy a Célopont munkatársai se nem vicces, se nem gyermekeknek szóló filmet csináltak, hanem humortalan, frusztrációiktól fűtött gagyit.

A rajzfilmháború, a Sirály körül kialakult helyzet, valamint a Fidesz ellen tüntetők lakásukról történő előállítása egyetlen dolgot mutat: Orbán és holdudvara fél. Rettegnek tizenöt gyerektől, rajzfilmektől, romkocsmáktól. Bizonyára okkal. Ők tudják.

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr655184836

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.04.01. 12:39:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szemkilövetők seggnyalói kíméljenek 2013.04.01. 03:54:50

"Ha komolyan vehetjük a miniszterelnök szavait"

Ahhoz előbb fel kellene fogni a szavak értelmét. Megérteni a jelentésüket.

Ez nem sikerült, ahogy látom.

gerdo 2013.04.01. 04:36:10

@Ches Desmond:
Abba, hogy szarhaziak nemcsak a nemetek penzevel bannak ugy mint a mi nyugdijunkkal, most nem megyek bele mert semmi szuksg ra. Amit irtal ugy baromsag ahogy van:
Gerrymandering, Roosevelt court packing, Szalai Annamaria nmhh elnoki jogkorei, Szajerne fobirono jogkorei, a szelsojobb tamogatasa, valasztasi kampany betiltasa, mindez egy velejeig romolott korrupt vegrehajto hatalomtol.... ezek a kurva nemetek csak ugy gyartjak az urugyeket, mi?

csavari 2013.04.01. 07:51:09

Melyik része nem igaz a rajzfilmnek? merkel kőkeményen támogatja a zsidó náci, fasiszta, rasszista söpredéket! Az agymosás amin a németek átestek egy buzi cél nélküli népet eredményezett akik önként vállalják a buzi zsidó terrort!

Nem tudom a nevem (törölt) 2013.04.01. 08:19:57

Az biztos jobban tetszene, ha csak a baloldalhoz köthető TV-k rádiók léteznének, a jobboldalhoz köthetők pedig nem.

eisenstadt74 2013.04.01. 08:21:47

Milyen egy se íze,se bűze blog ez... Meg fikázni sem tudtok rendesen. Hagyhatom abba vannak erre sokkal profeszionalisabb bloggerek...

SzöZö 2013.04.01. 08:48:39

@Nem tudom a nevem: "Az biztos jobban tetszene, ha csak a baloldalhoz köthető TV-k rádiók léteznének, a jobboldalhoz köthetők pedig nem. "

Miért ne lehetnének jobboldalhoz köthető TV-k? Csak mondjanak igazat és ne uszítsanak. Tudsz ilyet?

SzöZö 2013.04.01. 08:51:27

@eisenstadt74: "Milyen egy se íze,se bűze blog ez... Meg fikázni sem tudtok rendesen. "

Így kell? @csavari: Melyik része nem igaz a rajzfilmnek? merkel kőkeményen támogatja a zsidó náci, fasiszta, rasszista söpredéket! Az agymosás amin a németek átestek egy buzi cél nélküli népet eredményezett akik önként vállalják a buzi zsidó terrort! "

qwertzu 2013.04.01. 09:00:11

Szóval Orbán szerint ha Magyarországon a köztévé gyerekműsorban politizál, akkor "mindenki repülne".
Ezután egy NEM köztévé egy NEM gyerekműsorban politizál, és szerinted mindenkinek repülnie kéne, ha komolyan vesszük Orbán szavait.

Kikezdhetetlen pengeéles logika.

tiburi 2013.04.01. 09:03:06

@mocsarvilag: a "Diktatúra van, de fél a kormány! Ülj le egyes" bejegyzésére reagálva csak annyit mondanék, hogy minden diktatúra paranoid és ilyen ellentmondásokat eredményez. Minél diktatórikusabb egy rendszer, annál jobban retteg mindentől. Javaslom É-Koreát a "rettegés fellegvárát" ennek igazolása céljából meglátogatni.

Mészáros Laci 2013.04.01. 09:21:14

de mér (a ciprusi sztori tökéletes félreértésén kívül) mi volt a gond a rajzfilmecskével? azon felül, hogy bugyuta.

avanivi 2013.04.01. 09:28:44

@Ches Desmond: ez az agymosás , amit a HIR Tv és a királyi fidesz tv tesz veletek . A cégek meg majd kivonulnak tőlünk és nézhetitek az Orbánotok és a fidesz hogy viszi szép nagy csődbe az országot.
Amit majd előadnak mint nagy sikert. Hurrá :(

avanivi 2013.04.01. 09:34:22

@Nem tudom a nevem: Elég lenne az is, hogy ha nem hazudoznának, nem retusálnának ki embereket a képekről . Pont a jobboldal akar mindenkit eltüntetni akiaki nem fideszes .

gőzgépes talicska 2013.04.01. 09:40:11

A Hírtv nem közszolgálati televízió!, és legalább annyira hiteles, min az ATV!

Így aztán sok dolga a kormánynak nincs. Persze, azt én is sejtem, hogy ez kormányzati megrendelésre készült.

Jó Mercutio halott 2013.04.01. 10:02:22

@tiburi: ha a felcsuti megvalto hu kovetoi elmennenek E-Koreaba, az azert lenne jo, mert az kb. ugy nezne ki, mint Karinthynal amikor Roboz es Kelemen az egymas hatara tuzott szamar-cedulan rohognek anelkul, hogy tudnak, hogy a sajat hatukon is van egy, kozben meg rohoghetne rajtuk az egesz vilag.

Jó Mercutio halott 2013.04.01. 10:04:04

@gőzgépes talicska: Sejted? Felelmetes az eleslatasod, polgartars, komolyan.

remekelek64 2013.04.01. 10:25:26

Nincs jobboldali ,meg baloldali. Van azonban hiteles vs hiteltelen, normális vs nem normális. A HÍR TV és társai nem feltétlen férnek bele az ellentétpár első kategóriájába.

2013.04.01. 10:34:56

@Reszelő Aladár:
" - a Hír TV sosem állította magáról, higy független lenne. Egy magántulajodnú cégtől talán ez nem elvárás. Az ARD köztévé. Azoknál a pártatlanság viszon elvárás."
Érdekes, hogy csak a külföldi köztévéknél hangoztatjátok ezt, a magyar köztévénél meg annyira nem is fontos. Persze, ha a pártatlanság azt jelenti, hogy éljen a fidesz és komcsi meg zsidó mindenki más, akkor érthető a felvetésed.

" - a Célpont nem gyerekműsor. 21:30-as kezdéssel főleg nem. Nálunk ekkor a gyerek már alszik. A Kika TV kimondott gyerekműsor. Ha a németeknél gyerekműsorok közben/között nem lehet gyerekjátékokat hirdetni, akkor politikai műsor hogy kerüln oda?"
Láttál mesét mostanában? Azokhoz képes egy kis politika kész felüdülés. Ráadásul a boltban nem hisztiznek a gyerekek egy-egy ilyen műsor után, hogy "Anyúúúú, vegyél nekem politikát!"

" - a kirekesztés és más országok megbélyegzése mióta európai érték?"
Talán kérdezd meg Viktortól, elég járatos az efféle dolgokban.

" - a magántulajdonba önkényesen behatolás mióta legális? Azóta , hogy valaki kitalálta a polgári engedetlenséget. Ha betörnék a Gyurcsányhoz, és idabilincselem magam a radiátorhoz, akkor a jogállásom azonos?"
2006 óta, amikor a "békés tüntetők" felgyújtották megrongáltak több magáningatlant, felgyújtottak több magántulajdonú autót és betörtek a TV székházba, majd később gyakorlatilag minden ellenük szóló bírósági ítéletet megsemmisítettek.

" - a Sirály még csak nem is tagadta, hogy nem fizetett bérleti díjat. Akkor nekik milyen joguk van használni köztulajdonú ingatlant? Kitalálom, polgári engedetlenség?"
Mintha lett volna olyan közlemény is, hogy eddig nem igazán kérték tőlük a bérleti díjat. Most lett fontos, amikor kiderült, hogy a mostani ifjak egyrésze azt használja a Pilvax helyett.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.04.01. 10:38:24

Látta valaki a napokban a Twist Oliver c. filmet?
Érdemes elolvasni a regényt is. Akkor hamar rájön az ember, hogy a német közszolgálati tévénél dolgozó "Ozsváth urakban" a gyerekeket kihasználó szakállas Fagin továbbél.

Psyman 2013.04.01. 10:49:33

Na ennek a cikknek a világon semmi értelme nem volt. Az író egyetlen vesszőt sem tett hozzá a cikkben felvázolt problémához, még önálló véleménye sincs. Kizárólag a szarvihar gerjesztése a célja.
Nem azért, de az ilyeneket TROLLnak szokták hívni...
Ha lenne benne egyetlen önálló gondolat akkor már nem lenne totál elvesztegetett idő. Sajnos azonban a posztíró igen szegényes ismeretanyagról tesz tanúbizonyságot...

SzöZö 2013.04.01. 10:54:57

@Psyman: "Látta valaki a napokban a Twist Oliver c. filmet?
Érdemes elolvasni a regényt is. Akkor hamar rájön az ember, hogy a német közszolgálati tévénél dolgozó "Ozsváth urakban" a gyerekeket kihasználó szakállas Fagin továbbél. "
A hírtv-s kölyök célpontról ki juthat eszedbe?
Elég sok könyv foglakozik ugyanis a hatalmat elvtelenül kiszolgáló seggnyalókkal. De valahogy olyan arctalanok. Talán Virág elvtárs?

nakivagyok 2013.04.01. 10:59:06

Hát ez az!Ha már semmi érvünk nincs kijelentjük hogy nincs benne semmi "gondolat"!Tipikus fideszes hozzáálás!

felcsutisuttyo 2013.04.01. 11:02:48

Húsvéti versek , Gazember Fidesz,Nesztek! :D

Itt a Húsvét, itt a nyúl,
Viktorunknak alkonyul!

Piros tojás fehér nyuszi,
Orbán Viktor nagyon sunyi!

Zöld erdőben búbos vöcsök,
Kövér László egy nagy köcsög!

Zöld pántlika füstölt sonka,
amit loptak, adják vissza!

Magyar narancs kölnivíz,
a Fideszben sose bízz!!!

mz//iksz 2013.04.01. 11:30:03

Kiegyensúlyozott tájékoztatás az indexen:
Ahol nincs szólásszabadság, csak diktatúra.
Mai 7 blogcím látható a "Munkát és kenyeret" főcím alatt az Indexen.
1. Nehezítsük a kábellopást! A kormány tehetetlen.
2. Képek a Lendvai utcai tüntetésről. Ez olyan mint 89-90-ben volt, talán még jobb is.
3. Mindenkit kirúgnak a HÍRTV-től? ... ha komolyan vehetjük a miniszterelnök szavait
4. Ökölbe. Orbán V. felakasztja
5. A Fideszt csak itthon zavarja a vörös csillag
6. Miért dolgoznak kevesen? A IMF másképp növelné a foglalkoztatást mint az Orbán kormány és igazuk is van.
7. Fidesz-ügynökök Amerikában?

zgabi 2013.04.01. 11:33:16

Ha erre a HÍR tv-sek bárminemű ÉRDEMI német reakciót várnak nagyot fognak koppanni. Németországban nem csak a HÍR Tv-t tekintik marginális, jelentéktelen, elfogult csatornának de a közszolgálati tévéket is pártadóknak tarják. Ebből az egészbúől elgfeljebb annyi marad meg bennük, hogy a magyarok immáron sokadjára kekleckednek velük, mikötzben a német pénznek örülnek, mint majom a farkának. Ennek nagypolitikai hatása nemigen lesz, de azért a német emberek tudatalattiájában ott marad, hogy a magyarok MOSTnem barátaik. És emiatt nem szabad meglepődnünk azon, ha egy magyar-román focimeccsen végig a vendégeknek lejt a pálya a Puskás Ferenc stadionban, sőt, a legvégén egy egyértelmű és mindenki számára nyilvánvaló román szabálytalanságot is "elnéz" a bíró, melyből keleti szomszédaink kiegyenlítenek. Ja: a bíró német volt. Valami Starknak hívják.

mz//iksz 2013.04.01. 11:36:39

Lehet, hogy ezek után meglepődnének a német gyerekek, ha el tudnák olvasni egy ilyen diktatórikus országban megjelent cikkekbe.

Pernahajder Viktor 2013.04.01. 11:44:19

Jelentéktelen különbség, hogy a HírTv-vel a kutya sem foglalkozik, az ADR-el meg de. Szóval lehet itt "vicceseket" izzadni, de látva a szánalom minőséget, csak az röhögteti ki magát akinek ez tetszik.

Sir Galahad 2013.04.01. 11:49:29

A lényeget már többen elmondták, de dióhéjban összefoglalom. A német rajzfilm közpénzből, köztelevízióban készült és gyerekeknek, gyerekműsor-időben készült. A HírTv magántévé, a film felnőtteknek szóló műsorban és műsoridőben került sugárzásra. Ezek azért lényeges különbségek,ráadásul a HírTv filmje csupán paródia volt. Az tény, hogy gagyi, mint ahogy a német eredeti is az, de a paródia ritkán jobb, mint az eredeti. A HírTv tehát nem köztévé, a kisfilmje nem közpénzből készült és nem gyerekeknek, így a poszt címe és alapvetése baromság.

Nero Bianco 2013.04.01. 12:06:30

@Sir Galahad: "A német rajzfilm közpénzből, köztelevízióban készült és gyerekeknek, gyerekműsor-időben készült."

És ennek mégis mi köze a hírtévés médiacikihez?

regress 2013.04.01. 12:08:27

@Sir Galahad: ja felnőtteknek szóló műsor.mert annyi eszetek van,hogy csak a gyerekműsort értitek meg.a hírtévé fidesztévé,és bizony közpénzből él.

DARTH HAJDU 2013.04.01. 12:09:17

@mz//iksz:
@Psyman:

Szegény, szegény fideszesek, akiknek kiadták parancsba, hogy ilyenkor is indexet kell olvasgatniuk!
Ő úgy utálja, de hát ha egyszer muszáj elolvasni, kommentelni, trolkodni.
Nehéz a párttitkárok élete.
:)
:)

Alekinyo 2013.04.01. 12:26:38

Köhög a bolha!
A bejátszott videóból nem látszik milyen környezetben volt ez a kis gyöngyszem, de feltételezem, hogy csak azt akarták érzékeltetni, hogy mi is tudunk mondani ezt azt és ugye milyen rosszul esik?
Persze izmozzunk csak a németekkel, biztosan mi vagyunk az erősebbek. Aztán majd csodálkozunk, hogy esetleg áttelepülnek az autógyárak más országba, amik nem azért vannak itt, mert a németek rájöttek a magyarok a legjobb munkaerő. Áááá. Segítettünk az újraegyesítésben és ezt a kis segítséget kapjuk ezért. Egyetlen ország amelyikkel régóta jónak mondható a kapcsolatunk. Más országok leszarnak, vagy utálnak minket. De azért húzzunk újjat velük persze, biztos beijednek. Már megint azt hisszük, hogy mi vagyunk a világ közepe!

fidesz 6 tagkönyv 2013.04.01. 12:32:21

Ezt jól megmondtuk mink akik nácik vagyunk,hogy ki a fasiszta-náci.Ilyen ország ahol kormány támogatta nácizmus folyik nincs a világon.Igaz zsolti.

Bloodscalp 2013.04.01. 13:21:45

@Reszelő Aladár: birka vagy-e?

Az ARD köztévé. Azoknál a pártatlanság viszon elvárás. Te se nézel évek óta magyar állami tévéket látszik hogy ez nálad elvárás.

a kirekesztés és más országok megbélyegzése mióta európai érték?
Itthon milliók vannak kirekesztve csak mert nem fideszesek. Pont. Zavar? Dehogy, röhögsz rajta.

a magántulajdonba önkényesen behatolás mióta legális? Dehogy az, az a rendőrök miért asszisztáltak hozzá? Hogy van az hogy x nap után meg felkeresik az embert? Bankrablásnál is hasonlóan járnak majd el?

a 21:30-as altatást már törvénybe iktatta kötelezően a kdnp, vagy ez még nem általános?

Sir Galahad 2013.04.01. 13:25:22

@regress: No ha az, légyszíves dobj valamilyen adatot a HírTv költségvetési támogatásáról.

Sir Galahad 2013.04.01. 13:26:13

@Nero Bianco: Összevetettem az eredeti film és a paródia készítésének körülményeit, hátterét - ennyi.

veracity 2013.04.01. 13:30:39

Füstöljön az a radír, blogász!

eßemfaßom meg áll 2013.04.01. 13:42:02

1, nem köztv-ben

2. nem gyerekmüsorban gyerekeknek

3. csipkebokor vessző

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.01. 13:52:57

Jujj de nagy blamázs a cikk! Ezért is lehetne ülni, nagy nyilvánosság előtt elkövetett jóhiszeműséggel való visszaélésér...

Öcsike... a kereskedelmi tévék és médiák nem függetlenek!

A kajáltató mondja meg mi legyen benne meg mi nem!

Ez a demokrácia.. nem ugatunk bele más dolgába... ha nem tetszik, akkor megmutatjuk hogyan kell csinálni...

A diktatúra az... amit a liberálisoknak beállítottak mondanak...

Jegyezzétek már meg.. . nem ugatunk bele más dolgába.. sem a magyarokéba, sem az egyházakéba.. sem sehova...

Csak tudnám mikor fogják ezeket az állibsiket lecsukni önbíráskodásért...

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.04.01. 13:58:38

Hír tv nem mutatott be rajzfilmet, csupán egy szar animációt (és ezt sem egy gyerekműsorban tette), ami viszont fricska egy német gyerekműsor rajzfilmjére, amiben hazugságokat terjesztenek, GYEREKEKNEK. Még ha igazság is lenne a német gyerekműsorban, akkor is a saját jogrendszerükön keresztül mutassák be, hogy mi egy diktatúra, ne egy másik országot járassanak le vele a gyerekek előtt. Ez olyan mintha megélhetési bűnözést a cigányokon keresztül mutatnák be....persze ilyen kettős mércéről szó sem lehet:) Hitler bácsinak nem tetszett a munkanélküliség, meg az I. világháborút lezáró béke, amely Németországot elnyomta gazdaságilag, katonailag, ezért a német és zsidó nagytőkésekkel szövetkezve magához ragadta a hatalmat, gazdasági reformmal és fegyverkezéssel felszámolta a munkanélküliséget, közben folyamatosan leépítette a jogállamot. Erről csináljanak kesztyűbábozást, ha nagyon akarnak.

Sirály körüli helyzetért a pofátlan zsidók a felelősek, akik azt hiszik nekik mindent szabad, azt hiszik, hogy ők a törvény felett állnak, azt hiszik övék az egyetem, azt hiszik övék minden, az is ami nem az övék. Az a szégyen, hogy engedik őket provokálni, hogy egyáltalán megjelenhet az a véleményük, hogy egy jogszabály betartása rendőrállam, az a szégyen, hogy a magyar társadalom ezt a véleményt nem utasítja el egységesen, nem ítéli el a bűnözőket. Egy jogállamban már hónapok óta el lennének onnan zavarva.

Nem tüntetőket állítottak elő, hanem a gyülekezési joggal visszaélő, magánlaksértést elkövető szélsőliberális hangembereket (természetesen utolsó két jelző nem ok az előállításra, azt csak én használtam díszítésre...), akik mögött olyanok állnak, akiknek nem tetszik a rendszer, az a rendszer, hogy nem a 2-3%-é a hatalom. Ráadásul egyértelmű, hogy provokálni akartak, hogy a külföld felé legitimálni tudják a magyar lakosság által egyébként egyáltalán nem osztott, saját hatalmi érdeküket szolgáló "követeléseket". Azaz igazság, hogy ti vagytok rasszisták, sőt fasiszták, meg az a csőcselék, aki a kisebbség diktatúráját akarja és egy jogállamban ezért már régen bűnhődtetek volna, mert betartották volna veletek szemben a törvényt.

Az a szerencse, hogy magatokon kívül senkit nem érdekeltek, mert a magyarok (bár sajnos sok millió embernek már nincs magyarság tudata, így megvezethető...) számára nektek nincs mondanivalótok, viszont akinek minimális értelme van az emlékszik mit művelt az szdsz szellemisége, 90-94 között, amit az elmúlt 1,5 évben gőzerővel próbálnak újra a köztudatba verni. Arra is emlékszik mindenki, hogy a jogállam, demokrácia és alkotmány jelszavai mögé bújva mit műveltetek ezzel az országgal a kommunistákkal szövetkezve.

Hazaárulók vagytok. Ehhez lehet sikerül behülyíteni pár 10ezer embert, aki elmegy idióta módon visongani, mindenféle mondanivaló nélkül, de általában az 1000 ember se jön össze. Az a helyzet, hogy ha egyre fogyatkozva is, de több mint 9,5millió ember él az országban. Lehet sikerül majd a választásokra behülyíteni 1,5 millió embert is, vagy akár 2 milliót, de az nem változtat a tényeken, hogy egy törpe kisebbség vagytok, a mondanivalótok, annak stílusa meg ennek függvényében teljesen egyértelműen mutatja, hogy nem vagytok demokraták.

Röviden. Hazaáruló ideológiák követői vagytok, jogállamot és demokráciát nem tisztelő rasszista törpe kisebbség, a hangotokat kb 30x-ra felnagyító média hátszéllel, provokáltok és bomlasztani próbáltok, elterelni az emberek figyelmét a valódi problémákról. Ez a médiahátszél viszont volt vagy 100x is még egy 8-10 évvel ezelőtt, a vidék lakosságának érdekei, véleménye meg sehol nem jelenik meg kb...

Végre megszületett a 1453. szélsőliberális hazugságokat és csúsztatásokat, mémeket terjesztő blogot, biztos sok új hazugságot és csúsztatást fogsz majd a világba kürtölni, jó munkát.

István Farkas49 2013.04.01. 14:00:01

@Reszelő Aladár: kordonbontás az reálisvolt meg szép dolog ugye? Végülis voltak akik követendő példeának állitották anno.))

Muhammad Balfas 2013.04.01. 14:06:11

@avanivi: Nem úgy tűnik, mintha olyan nagyon ki akarnának vonulni. Maradnak ők, mert még így is megéri nekik. Csak persze fáj az a sok milliárd amire megvágták őket, és magas politikai kapcsolataikat bevetve támadják az országot.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.04.01. 14:10:49

@István Farkas49: Mentelmi joguk volt egyrészt, másrészt a bíróság kimondta, hogy aránytalanul korlátozták a gyülekezési jogot, így jogszerűen jártak el. Amit a mostani TEK-es lezárásról is kimondott a bíróság. Ahogy az LMP-s képviselők karácsonyi láncolós akciója sem sértett törvényt, bár a rendőrség nem jogszerűen fellépet.

Arról már lehetne értekezni, hogy akkor miért bontottak kordont, mit művelt az a "kormány" az országgal, mit művelt az a rendőrség a magyar emberekkel.

masenyka 2013.04.01. 14:16:00

@exlex: Még mindig jobb, mintha olyan férgekkel lenne tele az ország mint te!

István Farkas49 2013.04.01. 14:17:28

@fal_adja_a_masikat: mivel a jelenlegi álláspontod az ,hogy most törvényes,akkor a korábbi törvénnyel szembemenni is törvénytelen ,nem?

Parasite 2013.04.01. 14:23:34

@fal_adja_a_masikat: 9.5millió már régen nem. 1millió már régen kiment külföldre. ha nem több. a következő 1millió meg azután fog, hogyha ezt a nyomorék bandát a sok agyalott idióta újraválasztja :)

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.04.01. 14:26:14

@István Farkas49: Mivan? mondom a bíróság mondta ki, hogy jogtalanul és aránytalanul korlátozták a gyülekezési jogot a parlamenti kordonnal, így a kordonbontás nem volt törvénytelen. Azóta volt jogszabályváltozás, úgy tudom korlátozták a korlátozás lehetőségét, épp ezért mondom, meg mondta ki a bíróság is, hogy a TEK-es Sándor palotás kordonozás se volt szabályos, ahogy az LMP-s akciót se lehetett volna rendőri fellépéssel megakadályozni.

Én azt mondom, hogy nem is az a lényeges, hanem hogy mi ellen tüntetnek, gyülekeznek az emberek és annál is fontosabb, hogy az mennyi embert jelent. 1000 embernek is ugyanannyi joga van a gyülekezésre mint 500ezer embernek, viszont amit 1000 ember megfogalmaz követelés az KURVÁRA meg sem közelíti azt, amit 500ezer, pláne 1millió ember fogalmaz meg, akár az utcán.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.04.01. 14:29:39

@Parasite: nagyon sokat kéne olvass és tájékozódj, hogy képes legyél az okot és okozatot megkülönböztetni, meg úgy minimális rálátásod legyen arra mi folyik a világban, milyen helyzetben van az ország, oda hogyan került, miért kényszerülnek külföldre anyagi, szakmai okokból a szakképzetlenek és a magasan képzettek. Az már egy külön történet, hogy az anyagi, szakmai kényszer miért képes felülírni a hazaszeretetet.

Lehet visszhangozni azt, amit a kommunisták-szélsőliberálisok ugatnak, csak az olyan messze van az igazságtól, mint Makó Jeruzsálemtől:)

avanivi 2013.04.01. 14:42:13

@Ches Desmond: csak várjuk ki a végét. Az egész rezsicsökkentés egy nagy kalap sz@rt nem ér,de ennek mindíg kell a cirkusz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.01. 15:52:34

a hírtv kertv, és Orbán a köztévéről beszélt! ;)

István Farkas49 2013.04.01. 15:58:59

@fal_adja_a_masikat: A hazaszeretetre hivatkozni sztem az idősebb korosztálynál a KÁDÁRI RENDSZERT JUTATJA ESZÜNKBE,náluk volt divat arra hivatkozni a diszidensekkel kapcsolatba.Ugyanakkor a java nyugatra dobbantot,nem azt mondom , hogy nem voltak köztük kalandorokis de sajnos a többség ellett üldözvenem kényszerrel /bár olyanokisvoltak tény/szakmailag hátrasorolva.Néz neki papolhatnak a hazaszeretetről elhiheted.Politikának élhető teretkell kialakitani a többi lózung ha lecsuszunk marad a megszállott meg a képzetlen elhiheted.Képzett nyelvet vagy nyelveket beszélő fiatal elhiheted nem gondolkozik megy sajna igy érzem és tapasztalom

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.01. 16:30:03

A haza érdekében Orbánnak mennie kell.
Mindenhonnan csak a szivatást kapjuk, ez az ocsmány, sunyi, aljas diktatúra nem kell már.
Soha többé kétharmadot, ezek ellen össze kell fogni mindenáron!

regress 2013.04.01. 16:40:28

@Con Storm: a fidesz minek ugat bele a szomszédos országok belügyeibe?csak az ott élő kisebbséget szívatja

Psyman 2013.04.01. 17:27:58

@DARTH HAJDU: Látod, pont ez a baj a hozzád hasonló, végtelenül korlátolt pártkatonákkal. Csökevényes agyatok nem képes befogadni, hogy az "Aki nincs velünk, az ellenünk van" teória baromság.
Csak azért, mert valaki nem hajlandó benyalni a meleg szarig azoknak, akik 3 ciklus alatt már bizonyították, hogy tökéletesen alkalmatlanok a kormányzásra, még nem lesz valaki Fidesz-bérenc, vagy akár csak a szavazójuk.
Bár tudom, felesleges magyaráznom, limitált mentális képességeid ennek feldolgozására már nem elégséges, ezt több alkalommal bizonyítottad.

DARTH HAJDU 2013.04.01. 17:46:47

@Psyman: Bla, bla, bla, érvek nincsenek, marad a személyeskedés. Ja, és nem is tudtam, hogy a német gyerekhíradó 3 ciklus alatt bizonyított nekembármit is. Most ugyanis erről van szó, tudod.

De hát aki abban hisz, hogy az mszp csellel megvásárol egy német gyerekhíradót, hogy úgy kampányoljon ONNAN IDE, a szektád ellen, azon tényleg érveket, érveket, értelmes gondolatokat számonkérni. :)
Ufók nem voltak az sztoriban? :))

Elképesztően alacsony a színvonal. Nem veszed észre, hogy RÖHÖGNEK rajtad meg a beteg vezéreden? :D

Pop40 2013.04.01. 17:47:10

@exlex:

Akad egy pár. Itt vagy például te.

DARTH HAJDU 2013.04.01. 17:49:17

@Psyman:

Jav.: Bla, bla, bla, érvek nincsenek, marad a személyeskedés. Ja, és nem is tudtam, hogy a német gyerekhíradó 3 ciklus alatt bizonyított nekem, neked bármit is. Most ugyanis erről van szó, tudod.

De hát aki abban hisz, hogy az mszp csellel megvásárol egy német gyerekhíradót, hogy úgy kampányoljon ONNAN IDE, a szektád ellen, azon tényleg értelmetlen érveket, értelmes gondolatokat számonkérni. :)
Ufók nem voltak az sztoriban? :))

Elképesztően alacsony a színvonal. Nem veszed észre, hogy RÖHÖGNEK rajtad meg a beteg vezéreden? :D

DARTH HAJDU 2013.04.01. 17:56:10

@fal_adja_a_masikat: "...egy német gyerekműsor rajzfilmjére, amiben hazugságokat terjesztenek..."

Érdekes módon a több ezer komment során egy fideszes sem próbálta bemutatni, miért voltak hazugságok ezek. :)

Pop40 2013.04.01. 18:02:43

@Sir Galahad:

"A HírTv tehát nem köztévé, a kisfilmje nem közpénzből készült"

Teljesen igaz, a fidesztől abszolút távol áll, hogy kitömné a házi tévéjét közpénzzel. Ilyet Orbánék sose tennének.
A Hörr tv független, mint a CÖF. Az se kapott közpénzt soha.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.01. 18:03:57

@regress: :DDDDDDDDDDDDD

Jujj.. nem tudtam hogy egy magyargyűlölővel van dolgom... mi magyarok ügye nem vagyunk emberek mi? csak ilyen kiirtandó undorító alacsonyabbrendű állatfaj igaz?!

Azé... me az nem a szomszédos államok belügye... hanem magyar belügy... 78-as paragrafus.. nemzetközi jog...

Képzelje.. a magyar is ember.. bármilyen hihetetlen...

Pop40 2013.04.01. 18:06:01

@Sir Galahad:
Persze, nyilván számla van róla. Ott tartják, ahol a Simicska-féle bevételeket könyvelik.
Ennyi rengeteg sütnivalóval sokra viszed még a fideszben.

regress 2013.04.01. 18:09:10

@Con Storm: látom magatokra ismertél, piros pont.nyugodtabb lenne a világ a fajtátok nélkül az tény.ti a nemzetközi jogot is olyan lazán veszitek,mint a tízparancsolatot

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.01. 18:14:15

Öcsisajt.. ha én lennék az államelnök... akkor már... rég nemzetközi bíróságon lenne a trianoni szerződés.. mert ezer meg egyszer ... megszegték.. a környező államok...

És az nem békekötés volt.. hanem szerződés... amit megszegtek... bizonyíthatóan...

kifordított nagyanyó 2013.04.01. 18:30:15

Nem tudom a németek miért csinálták ezt a rajzfilmet de ez a válsz gagyi volt.

mz//iksz 2013.04.01. 19:10:31

@DARTH HAJDU:
Érdekes módon a több ezer komment során egy fideszes sem próbálta bemutatni, miért voltak hazugságok ezek. :)

Volt válasz 11:30-kor.
Valamint ha nem lenne szólásszabadság ahogy a rajzfilmben 'tanítják' akkor ez ai blog sem lehetne, valamint az index sem origo sem. Szerencsére vannak.

regress 2013.04.01. 19:21:25

@Con Storm: mit akarsz te trianonnal elmebajnok.ha visszacsatolnák a területeket,a magyarság kisebbségben lenne.a faszszopó viktorod evvel a kis országgal se bír,nemhogy nagyobbal

Sir Galahad 2013.04.01. 19:27:59

@Pop40: Abban igazad van, hogy a Fidesz is megteszi ugyanazt, amit a korábbi kormánypártok: különböző módokon támogatja a hozzá közel álló médiumokat. Ettől azonban a HírTv még nem közszolgálati televízió.

mz//iksz 2013.04.01. 19:28:19

Szerintem jelenleg bárki leírhat bármit a kormányról vagy Orbánról mindenféle aggodalom nélkül akár újságíró akár blogger. Ez így helyes.
De most épp a szólásszabadságot vitatjátok! Azt tanítják a német gyerekeknek, hogy az nincs Magyarországon ami épp itt és az indexen zajlik: a kormány kritikája.

Mindfield 2013.04.01. 19:50:17

"Orbán és holdudvara fél."

Mitől? Kitől? Ugyan már, ez csak tipikus ostoba bunkó jobber reflex és az emberek ehhez tapsolnak. Azért kapott Viktor kétharmadot, hogy diktátorosdit játsszon és meg is teszi. A magyarnak ez kell, hát megkapja!

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2013.04.01. 20:09:08

Úúúúúúúúúú, bazmeg, ha a németek basztatják gyerekeknek Orbánt, az oké, de egy paródiát képtelenek vagyunk annak felfogni, ami.
Lehet, h rossz paródia, de a napnál is világosabb, h az...

Azt viszont jól vetted észre, h éppen úgy sugalmaz dolgokat a Hír tv rajzfilmje, mint a német rajzfilm. Amiket te kimondasz, azokat természetesen nem mondták ki. Tképpen azt ismered el, h mégiscsak nem olyan rossz ez a paródia, mert éppen azt parodizálja, hogy
1. hogyan lehet látszólag valós tényekkel hazugságot sugalmazni,
2. másrészt azt, h hogy a picsába lehet Németországban ennyire erkölcstelenül pénzt elbaszni gyerekek politikai befolyásolására

Orbán mondata természetesen köztelevízióra értendő, ahonnan is nem ő rúgná ki a picsába a rajzfilm engedélyezőjét, hanem a rendszer, a törvény, a médiahatóság, a köztv vezetője, amely nem szabad, h engedje, h túl az általános felvilágosításon, konkrét politikai témákban állást foglalva, azaz a gyerekeket politikai befolyásnak kitegye

Don T. Boy · http://m69.freeblog.hu 2013.04.01. 20:13:26

Mindenkit a maga módján aljasnak tartok, akik visszaélnek a gyerekek szellemi kiszolgáltatottságával, azaz azzal, h ők nincsenek annak a tudásnak és tájékozódási képességnek a birtokában, amellyel kontrollálni tudhatnák a feléjük sugárzott politikai véleményt, tényállításnak álcázott egyoldalú vélekedést. Ezért médiatörvénnyel tiltani kéne az ilyen gyerekműsorokat.
Az olyat nem, amelyik felvilágosít: beszél a demokratikus rendszerek működési mechanizmusairól, a fontos demokratikus értékekről, akár egy kitalált ország kapcsán téve mindezt.

fefe79 2013.04.01. 20:44:57

Hm... az első Orbán-kormány vége felé voltak olyan ötletek, hogy fideszes ovit (!!!) kéne csinálni. Mert ugye politikával nem szabad tömni a gyerekek fejét.

kúrórudi 2013.04.01. 21:17:49

@Reszelő Aladár:

"- a magántulajdonba önkényesen behatolás mióta legális?"

nocsak... akkor a 2006-2010 között mégiscsak vandál garázdák voltak az utcai zavargások résztvevői és nem szegény kétségbeesett hatafiak??

kúrórudi 2013.04.01. 21:20:48

@Con Storm:

mit is szegtek meg benne? csak kérdezem...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.01. 21:25:03

@kúrórudi: Vállalták, hogy a magyarok emberi jogait maradéktalanul biztosítják! Benes dekrétum és stb...

Ráadásul Magyarország 1945-ben csatlakozott a Független Nemzetek Szövetségéhez, ami módosította trianont!

A területi gyámságot a 78-as paragrafus semmissé tette, és helyette az önrendelkezés elvét, vagyis a népszuverenitást kell érvényesíteni! Ami azt jelenti, hogy egy területet a többségi nemzet, országához kell csatolni!

regress 2013.04.01. 21:29:16

igenis orán fosik.annyira fél ,hogycmár azt se tudja mit tesz. az adventi koszorút akasztja fel húsvétkor.a cipőjét se veszi le mikor az asztalra áll,így könnyebben tud menekülni

Psyman 2013.04.01. 21:32:53

@DARTH HAJDU: Látod, milyen kétdimenziós vagy? Csak azért, mert nem vagyok hajlandó kritika nélkül irracionálisan gyűlölködni Orbánék ellen, máris ő az én "Vezérem"? Ezt hogy hozod össze?

kúrórudi 2013.04.01. 21:44:57

@Psyman:

"Látod, milyen kétdimenziós vagy? Csak azért, mert nem vagyok hajlandó kritika nélkül irracionálisan gyűlölködni Orbánék ellen, máris ő az én "Vezérem"? Ezt hogy hozod össze?"

nem vagy magyar állampolgár?? orbán min. elnök szóval a "vezéred"....

kúrórudi 2013.04.01. 21:46:33

@Con Storm:

ilyen az amikor egy náci biztiőr elolvas egy jogi könyvet vagy megnéz egy dokumentumfilmet... összezagyválja soviniszta vágyait különböző meghallott/olvasott foszlányokkal....

Pop40 2013.04.01. 21:47:47

@Sir Galahad:
Ilyen értelemben közszolgálati tévé egyáltalán nincs, mert ami az m1-m2-dunán folyik, maximum pártszolgálat, meg fideszszolgálat, de messze nem közszolgálat.

Mondjuk el tudom képzelni, mekkora visítozás lett volna fideszéknél, ha a gonosz patás Gyurcsány játszotta volna el ezt a médiahatóságos - hátsólapszámozgatós komédiát velük. Mondjuk ez mindenben így van, ott mindenki baszottul nagy demokrata meg becsületbajnok, ha nem épp a felcsúti tolvaj koleszos haverjáról van épp szó. :)

Rókakígyó 2013.04.01. 22:04:35

nem annyira ostoba az a hírtv-és videó. Egyáltalán nem akarja keményen célozni a németeket, nehogy megsértődjenek. Itt csak a parasztvircsaftról van szó az orbáni értelemben (nem akarnám a gazdákat megsérteni). A videó a tudatlanságnak szól (még csak nem is a tudatlanoknak). A mondanivalója pedig: nem hagyjuk magunkat senkinek. Köze nincs a köztévéhez, ezért ment le a hírtv-ben. Orbán nem hazudik sose.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.01. 22:08:52

@kúrórudi: a magyar sosem volt náci...

Vagy tekomolyen elhitted, hogy annyira gyűlölték a zsidókat, hogy egy egész kerületet belelőttek a Dunába, hogy a náci istenke kiválasztott felsőbbrendű faja beköltöztessék ingyen és bérmentve a halott keresztény magyarok lakásaiba és elfoglalják üzleteiket?! majd kiabálhassák hogy jajj gettóóóóóó

kúrórudi 2013.04.01. 22:18:44

@Con Storm:

amit írtam nem a magyarokra írtam általában hanem konkrétan rád!

kúrórudi 2013.04.01. 22:19:18

@Con Storm:

tehát mégegyszer:

ilyen az amikor egy náci biztiőr elolvas egy jogi könyvet vagy megnéz egy dokumentumfilmet... összezagyválja soviniszta vágyait különböző meghallott/olvasott foszlányokkal....

Pop40 2013.04.01. 22:20:00

@Rókakígyó:
Nem, ő nem hazudik sose. :)

„Szögezzük le, hogy a tandíjnak egyetlen dologhoz van köze: ahhoz, hogy valakik elbénázták a magyar gazdaságot, elbénázták annak működtetését, és ennek árát akarják velünk megfizettetni. Magyarország elkövetkező 15-30 évének sikerét a tudás és nem a pénz fogja meghatározni, ezért az egész magyar jövő szempontjából felelőtlen politika a tandíj bevezetése” – hangsúlyozta Orbán Viktor. A Fidesz elnöke arra is felhívta a figyelmet, hogy a felsőoktatásban tanulók adó formájában 5 és fél év alatt fizetik vissza az államkasszába a rájuk fordított pénzt. „Nem ajándék ez az államtól, hanem beruházás” – húzta alá, hozzátéve: a diplomások egész életük alatt tizennégyszer annyi adót fizetnek, mint a nem diplomások.
(2008. március 1.
2007-2010.orbanviktor.hu/hirek_list.php?item=237

Itt van példának egy momentum, amiben éppen nem hazudik. :)

Psyman 2013.04.01. 22:36:27

@kúrórudi: Ha már ilyen szigorúan akarunk fogalmazni, akkor az én "vezérem" Áder János, mivel ő az ÁLLAMfő, Orbán pedig csak a KORMÁNYfő :P

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.04.02. 00:51:06

@exlex:
Orbán Viktorékra és Novák Elődékre gondolsz?

Tényleg túl sok van belőlük és a rajongóikból.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.04.02. 01:26:32

@alfax:
A helyesírási szabályzat viszont jó régi, láthatóan mégsem találkoztál vele.

Különben tudnád, hogy a minden nap nem a mikor, hanem a mi kérdésre adott válasz. Pl.: minden nap egy csillag.

@Reszelő Aladár:
"a magántulajdonba önkényesen behatolás mióta legális?"
Ezzel arra akarsz utalni, hogy törvénytelen volt a magánnyugdíjpénztársak 3000 milliárdjának zsarolással ékes elrablása, és ezért valakinek börtönben a helye?
Milyen igaz!

@szemkilövetők seggnyalói kíméljenek:
Ehhez az kellene, hogy legyen értelme a szavainak.
De nincs.

@Ches Desmond:
A "kereskeselmi televízió" az olyan tévé, amelyiknek az adózók adójából osztja a pénzt a kormánypárt, magáncélokra?
Mert akkor tényleg az.

@Psyman:
Á, a hozzád hasonlók azt hívják trollnak, aki nem ért velük egyet, és annak hangot is ad. Mint jelen esetben is.

@mocsarvilag:
Na igen, Sztálin akkor vagy nem félt, vagy nem volt diktatúra a Szovjetunióban.
Van harmadik lehetőség is: te vagy totál agyatlan idióta.
Lehet válogatni. A három közül egy igaz. De csak egy.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.04.02. 01:33:57

@Con Storm:
Na ja, a valóság pedig az, hogy a nácik kihúzgálták a Dunába lőtt zsidókat, és gyorsan kioperálták belőlük a folyóban lehúzó golyókat, aztán pedig saját cipőket adták oda nekik, és ők mezítláb mentek haza megkeresni, hogy ki lőtte a zsidókat, akiket ők már-már rajongásig zerettek, de annyira, hogy egy jó részüket el is vitték Auschwitzba meg Dachauba, ahol egy táborban megtanították őket koncentrálni, mert ez segíti a testi egészség alapját képező lelki egészség megőrzését, miközben egészséges, húst és zsírt véletlenül és nyomokban sem tartalmazó ételekkel táplálva őket egy gyors - és rendkívül sikeres -fogyókúrás diétát is tartottak nekik -, a Dunába.

Valószínű.

áginagyi 2013.04.02. 01:37:09

Én csak ma láttam ezt a baromságot, és tényleg azt éreztem, hogy Piccard professzor a búvárharangjával nem volt olyan mélyen a Marianna árokban, mint ez a humorosnak szánt pár perc. Tényleg borzalom, hogy a hülyék országa lettünk.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.04.02. 01:56:14

@áginagyi:
A Marianna árok a Marianna nevű nők seggének két partja közt húzódó hasadék?

(Csak érdeklődöm, hogy ha a jövőben beleesnék egy ilyenbe, nevezhetem-e magam Picsard professzornak.)

Viktor9 2013.04.02. 07:12:18

és a Sirályban végre, majd adnak blokkot az italok mellé? mert, amikor én jártam, akkor nem volt adománykassza, csak szabott árak, és egy játék pénztárgép...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.02. 07:31:54

@dr. Közbiztonság Szilárd: Ehe... ez már emberi méltóságot sértő lehet...

Az én feltevésemmel nem tudnak mit kezdeni, mert ok okozati... Hova lettek a gettó területéről az eredetileg ott élő magyar családok?!

De ez az egy kérdés romba dönti az egész mizériájukat... azt, hogy a nyilasok nem magyarok voltak, hanem ... na kik?!

Sir Galahad 2013.04.02. 07:51:31

@Pop40: Vagy nagyon fiatal vagy, vagy külföldön élted le az elmúlt 20 évet. Másra nem tudok gondolni abból, hogy úgy gondolod, ez a viselkedés csak a Fidesz sajátja. Segítek: eddig minden kormánypárt nagyjából ugyanezt csinálta. Az eszközök, a módszerek talán különböztek kicsit, de a lényeg ugyanez volt. És az az érzésem, a következő - bármilyen - kormány is ezt fogja csinálni.

Parasite 2013.04.02. 15:36:44

@fal_adja_a_masikat: játszhatod az ál-tudálékost, csak teljesen felesleges. szállj le a magas lóról, menj ki a piacra és beszélgess el néhány emberrel. ezt kellene a politikusoknak is tenni, csak a magadfajta felemelkedett faszoknak ez derogál. mondom, okoskodj, nézelődj lefelé, mert te akkora úr vagy, aztán egyszer amikor lekapnak a lóról és szájon vágnak, meg majd hüppögsz.

áginagyi 2013.04.04. 01:05:29

@dr. Közbiztonság Szilárd: On bizonyára azt hiszi, hogy szellemes volt....akár a hír tévé kisfilmje.

Közbiztonság Szilárd 2013.04.04. 05:26:34

@áginagyi:
Hát, cicamica, te is az akartál lenni, csak hát nem árt tudni is, hogy mit írunk le.
Én legalább tudtam. :-)

@Con Storm:
Nem tudom. Náci gecik?

Ellensúly 2014.03.29. 09:13:09

Csodálom, hogy a bejegyzés szerzőjét elengedték általános iskolából ezzel a helyesírással. Én biztos addig buktattam volna ötödik-hatodik osztály környékén, amíg meg nem tanulja, hogy a melléknevek kis kezdőbetűvel írandók.
süti beállítások módosítása