Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) Összefogás (1) összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

„Nem mernek ellentmondani”

2013.09.04. 08:55 | Üzenőfüzet | 125 komment

Címkék: oktatás pedagógus Fidesz Kósa Lajos

Kósa Lajos szerint ütni kell a jó gyereket, akkor majd teljesít. Amikor ezt számon kérik a debreceni polgármesteren, természetesen azt fogja mondani, hogy ezt képletesen értette. Mi ezt készséggel el is hisszük, hiszen ugyanebben a tanévnyitó beszédében azt is mondta, hogy, amikor ők a fenntartók, akkor senki nem mer ellentmondani, mert „nem szokás csinálni, hogy azt mondják, nem”.

kosa-lajos.jpg

A Fidesz ügyvezető alelnöke most elárulta magát. Kibökte, hogy nem azért nem mondanak nekik nemet, mert ésszerű, amit csinálnak, hanem azért, mert félnek tőlük. Erre a félelemre épül az orbáni szabadságharcos-demokrácia. Erre a félelemre épült Rákosi népköztársasága, Castro Kubája, és erre épül Putyin Oroszországa is.

A jó gyereket pedig ütni kell, legalábbis ebben a rendszerben. Ütni, ahogy a jó pedagógust, a jó melóst is. A jó értelmiségit nem kell ütni, mert az velük van. Az ilyen rendszerekben a rossz értelmiségit, rossz pedagógust, rossz melóst félre kell állítani. Én Faludy Gyuri bácsi priccsét kérem, nem azért, mert méltó vagyok rá, hanem mert tartást ad. És ha majd visszajövök, ígérem, jó gyerekként tekintek Kósa Lajosra.

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr405494580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alfacharlybravo 2013.09.05. 07:04:51

Putin a király, remélem benyom egyet a lövöldözni vágyóknak. Finoman, de beszólt a boxoséknak, hogy no no!!!! Tavaly voltam náluk és azóta is honvágyam van. Király egy birodalom lett, nem ilyen rettegő EU. Ott még be lehet szólni az öreg szarházinak, aki érdeklődik, hogy merre van a zsinagóga.
Megígérte nekik, hogy ha nemzetközi engedély nélkül szarakodnak felfegyverzi az ellenfelet a legmodernebb cuccokkal.

grani 2013.09.05. 07:05:29

A sorból kimaradt a diktatúrák egyik legkifinomultabb, legmegalázóbb és legutálatosabb formája: a pc ballibcsi értelmiség vélemény, gondolat, média diktatúrája. A félelem, hogy nem azt mondod, nem úgy mondod ahogy a PC értelmiség csahos kutyái elvárják tőled sokkal megalázóbb, mint az, hogy esetleg meggumibotoznak.

­regress 2013.09.05. 07:17:12

Úgy látszik a pártközpontból kiadták az ukázt az MSZP bértollnokainak, mint annak idején Kövér Laci köteles beszéde kapcsán:

hu.wikipedia.org/wiki/Gyurcs%C3%A1ny_Ferenc

„Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés.” – Debreczeni József: Az új miniszterelnök (Budapest, 2006, Osiris Kiadó)

gmower (törölt) 2013.09.05. 07:24:11

Az èn gyermekem most kezdi a sulit, és nagyon örülök nei, hogy nem abban a neoliberális rémálomban kell tanulnia, amivé a csodás mszmp-szdsz álompár züllesztette az országgal együtt az oktatást is. Remélem lesz még legalább 4évig rettegni a tényleg legalja maria blog lelkitársaddal. Manipulálja a kormány a lottót, hát, még mindig nem tértem magamhoz ettől az iszonyatos sötétségtől, ami a ballib oldalon tombol.

HajraFidesz (törölt) 2013.09.05. 07:26:41

Anyatok picsajat x2:

1. K&H reklam fos elhelyezese es allando pfamba tolasa
2. Allando balos csusztato uszitas

Befejeztem az index nevu okadek olvasasat - legyetek belterjes kis komcsik. Pfuj.

felcsutisuttyo 2013.09.05. 07:39:29

FÉLJENEK CSAK A NEMZETI CSALÓ TOLVAJ ,KORRUPT" FIDESZ SZERVEZeTT BŰNÖZŐ BANDA. A Választási csalás után, olyat kapnak a pofájukra, hogy az élettől is elmegy a kedvük....AZT MÁR NEM TŰRI EL A MAGYAR NÉP, ...a magyar NÉP nem fél, főleg ha már minden mindegy neki.AZ OSZTOGATÁST SEM VESZI BE....LESZARJÁK A NEMZETI HÜVELYKMUTYIT ÉS GAZEMBER BANDÁJÁT.....elkapják őket

Wagem 2013.09.05. 07:40:27

Jaajjajj...félelemre épül..
Áruld már el te mocskos buzi mitől félsz??
Attól nem félsz,hogy megcsal a fiúd??
Esetleg a faszistáktól rettegsz??
Amikor ilyen,és hasonló blogokon töröd azt az üres fejedet,nem sül le a mocskos pofádról a bőr??

felcsutisuttyo 2013.09.05. 07:40:36

Lesz itt felcsúti vásár és nem Döbrögi verés , hanem akasztás!

felcsutisuttyo 2013.09.05. 07:41:28

Lesz itt felcsúti vásár és nem Döbrögi verés, hanem akasztás!

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.09.05. 07:43:58

@felcsutisuttyo: pont ilyenek vagytok ti szaros kis ávós kunbéla unokák

Wagem 2013.09.05. 07:45:16

@felcsutisuttyo:
Te ne nyilatkozz a Magyarok nevében zsidó kutya.Jobb ha elmész a jó kurva anyádba!!
Ez nem a te hazád.Majd mi eldöntjük mit akarunk.

pekmester 2013.09.05. 07:56:19

szokasos libsi siras.... Sose unjak mar meg?

Adalberto Gellenzeeri 2013.09.05. 08:00:20

Ti degenerált fideszmajmok! Nézzetek vissza a történelembe. Hitler és Sztalin is buzgón irtotta a saját híveit is, mert mindenkitől féltek. Ha egyszer csak nem tetszel orbánvezénylőtábornokodnak pillanatok alatt elveszted mindened. Ti hülye barmok. nem nekünk kell félnünk, hanem nektek fideszes barmoknak.És igenis igaza van a blogírónak.

Wagem 2013.09.05. 08:01:26

@Wаgem:
A minap kijött próbálkozni egy rettegő liberális magyarországi buzi.
Mivel itt sem szeretik a fartúró kutyákat,kénytelen volt felajánlani szolgálatait a pakiknak,akik csoportosan alávágtak.
A szája is felrepedt.
Ma dokihoz megy.A segge is tropa,ráadásul AIDS gyanús.
Kiszolgáltatott lett.
FÉL..!!
Ekkor rájött,hogy haza kell jönnie.Magyarországon arany élete volt.
Még A.Robertát is láthatta élőben.
El is élvezett..

Wagem 2013.09.05. 08:08:58

@Wаgem:
Nem tettem hozzá,hogy az sem egy hátrány,ha metszett a srác.
Nyomul is rendesen júdea népe.

Baldrick68 2013.09.05. 08:16:13

@Kalmár:
"Nem mondta, hogy ütni kell a gyerekeket."

"A jó gyerekek, ha ütik őket, jól teljesítenek, de e legtehetségesebb gyerek is, ha nem fogják a kezét, akkor elkallódik, elvész

Kósa Lajos 2013. szeptember 1."

Ha valaki félreérthetően fogalmaz, akkor az megérdemli hogy félreértsék.
Mekkora hiszti volt az öregecske feleség miatt ugye?

Tudod készséggel elhiszem, hogy nem szó szerint értette, de ugye a csodálatos nyelvünkben megannyi kifejezés van erre.
Például:
"A jó gyerekek, ha MOTIVÁLJÁK őket, jól teljesítenek, de e legtehetségesebb gyerek is, ha nem fogják a kezét, akkor elkallódik, elvész"

Egy gyökértől hogy is lehetne elvárni azt hogy ilyen szavakat ismerjen.

micsoda? 2013.09.05. 08:21:43

" A jó értelmiségit nem kell ütni, mert az velük van. "

Csak tudat alatt gondolom, nem mindegyik.

Psyman 2013.09.05. 08:23:48

Te félsz? Szar neked. Nekem nincs okom félni semmitől, pedig nem vagyok sem kormánymegbízott sem pártaktivista, sem a pártrendezvényeken csápoló szavazó. Ha te félsz, akkor magadnak generálod a démonokat, amitől rettegsz, és ez nem a politikusok hibája, hanem a tied.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.05. 08:28:28

Kósa valószínű nem volt elég jó gyerek és így nem tudja milyen az ha ütik, vagy túl jó volt és sokszor ütötték (főleg a fejét...).

politikailagnemkorrekt 2013.09.05. 08:38:48

"Aki nem jól teljesít, ahelyett kell keresni mást..." -hűha, ezen aztán milyen jót lehet lovagolni, ugye? Pedig pontosan mi is a furcsa abban, hogy egy munkahelyen, ahol hál' istennek végre visszahozták a teljesítményértékelést, a sokszori meg nem felelést követően búcsút mondanak a munkaerőnek? Miért, Hollandiában/Németországban/Nagy Britanniában ez nem így van? Csak azért, mert ezt a szerencsétlen lúzer bloggert akkor is kifizetik a pártközpontból, ha a legnagyobb sületlenségeket is leírja, szóval pusztán ezért a teljesítmény mérés káros, és nem lehet felmondani annak, aki lusta/készületlen/inkompetens? Hát eszeden vagy te, blogger??

mojszipupi 2013.09.05. 08:55:33

Csak az félemlít meg másokat aki saját maga is retteg valamitől, amit ezzel ellensúlyoz. Az összes nagy diktátort a félelmei vezették vereségre

nnnnnnnn 2013.09.05. 08:55:37

ha félsz akkor ne írjál blogot, egy fossal legalább kevesebb lesz belőlük.

Szociknak vége 2013.09.05. 08:58:30

2010ben itten megszünt a jogálam. Brühühü

szonár 2013.09.05. 09:04:08

Szerintem ez a bejegyzés éppen olyan nagy faszság, mint a többi diktatúrázós libsi marhaság.

Itt rinyálnak a félelemről, közben pedig lazán diktatúráznak, fasisztáznak a blogjaikban. Ez méretes önellentmondás, és fel sem tűnik nekik.

Csetepaté márki 2013.09.05. 09:10:59

Kerdes eszak-koreaban:
-Emberek, ki fel?
Nagy sunyitas.
Kerdes Magyarorszagon:
-Emberek, ki fel?
-En, en, en, en, en, en!

Szoval sokkal szarabb a helyzet meg eszak-koreahoz kepest is. A vilagon itt a legszarabb, ehhez kepest itt a leghangosabbak a rettegök.
Szerintem a diktatura mertekenek es a demokratak hangerössegenek a szorzata nagyjabol allando.

gipsz.jakab 2013.09.05. 09:13:10

@Csetepaté márki: :)))))

qva jok vagytok fidesznyikek:))))

gratulálok nagyon tehecségesen Qrtátok szét az országot...
hatékonyan gyorsan, világraszóló cigánykodással....

a magyarság elveszejtéséhez gratulálok !

lanyi 2013.09.05. 09:14:19

@Wegam:

Nálad azért nagy a baj...:)

Medgar 2013.09.05. 09:26:14

@felcsutisuttyo: Tőled viszont félünk egy kicsit.

IdomitottFoka 2013.09.05. 09:30:11

Tehát ha a kormánytól jó/jobb teljesítményt várunk, ütni kell őket is. Rendbe'. Az is ér ha rúgom őket?

high up! 2013.09.05. 09:30:41

@kvp:

hahaha, a tényleges "szja" ma sem 19%, hanem a duplájánál is több. Mert teccik tudni, az egy dolog, hogy a fizetési cetliden bérkommandóval meg hasonlóakkal együtt esetleg valamivel több marad a számládon mert 19% a kulcs, csak hogy eközben az indirekt adók és egyéb megszorítások a nép 80%-ánál a kis szja-s ajándékpénznél sokkal többet visznek el.

Majd ha rászámolod ezeket az extra terheléseket is (amelyeket a NER hozta el neked) a jövedelmedre, akkor majd rádöbbensz, hogy ha nem tartozol a felső 10-15% kereseti réteghez, akkor a jövedelmed adó terhelése magasabb mint 2010 előtt.

Össznépileg át vagytok ti kúrva ezzel az egykulcsos büvésztrükkel.
Az emberek 90%-ának megváltás lenne ha jönne a többkulcsos valahol 400 ezer bruttótól kezdődően. Akkor feltöltődne az államkassza újra és nem kellene évente 6 extra megszorítást sózni a 90% pofájára.

high up! 2013.09.05. 09:35:10

@Wаgem: "Félni attól kell ha az ember megy haza az éjszakai műszak után aztán megverik a pakisztáni bevándorlók a londoni utcán."

Jaj, te a magyar zsidók elől a pakisztáni tálibok közé menekültél? Hú de sok eszed van neked pubi. Tulakjdonképpen a te fajtád kvándorlása az, ami színtiszta nyereség Magyaro-nak.

safranek 2013.09.05. 09:39:54

Tegnap az iskolarendőr tájékoztatót tartott. A 14 év alatti gyereket 16 óra előtt az útcán mindenképpen igazoltatni fogják, ha a szülővel van akkor is. Igazgatói engedély kell ahhoz hogy elhagyja az iskolát. A szülő még akkor sem viheti el engedély nélkül, ha mondjuk hamarabb ér haza munkából és el akarja vinni haza. Ha hirtelen orvoshoz kell vinni, akkor a rendőr majd elkiséri!!!! Ha pl edzésre megy, akkkor a sportkulb és az iskola igazolása kell.
Este a fiatalkorúakat igazoltathatják és meg is motozhatják (drogot kereshetnek). De eztmost már bárkivel megtehetik indoklás nélkül is!!!!
Miután el ment a nagyon pökhendi, unszimpatikus "én-vagyok-a-hatalom" rendőr az osztályfőnök elmondta, hogy miért hívták el. A 16 éves gyerekeét edzésről haza felé menet igazoltatták, megmotozták, még a cipőjét, zokniját is levetették vele. Majd leb...ták, hogy nem a legrövidebb úton megy haza. Amikor a tanárnő reklamált a városi rendörkapitánynál, az azt mondta, hogy ezt ők igenis megtehetik és nem volt aránytalan, mert most már ez is benne van a törvényben és biztos a fia viselkedett furcsán. Mindezt úgy hogy meg sem kérdezte az intézkedő rendőröket,

safranek 2013.09.05. 09:42:08

Kósa nyilatkozatáról meg csak annyit, hogy biztos a rendezvény előtt koccintottak.
Egyszer tényleg szivesen meghallgatnám a politikusokat, amior "igazságszérumot" adnak nekik a kérdések előtt.

Sztavrosz_ (törölt) 2013.09.05. 09:43:34

Féreg nacionalista-klerikális-zenészverő-bolsi-mutyikormány.

safranek 2013.09.05. 09:52:09

@PonyvaMester: sajnos ebben az esetben igazuk van. tegnap volt az első szülői értekezlet és tényleg káosz van, nem is kicsi. A tankönyv csak a jéghegy csúcsa!

nu pagagyí 2013.09.05. 09:54:12

Kósa egy személyben testesíti meg a azt a bunkó rendszert, amit a Fidesz kialakított. Korlátolt, semmihez sem értő, de végtelenül gonosz emberek irányítják ezt az országot. Az eredmények szemmel láthatók: egy élhetetlen, teljesítésképtelen ország, államilag szponzorált maffiahálózatok.

safranek 2013.09.05. 09:56:40

Bavallom, 1989-ben beléptem a debreceni Fideszbe, de Kósa már akkor is egy nagy s...fej volt, fél év mulva kiléptem. Utánna még sokáig zaklattak, hogy lépjek vissza, de legalább a tagdíjjat fizessem be.

Baldrick68 2013.09.05. 09:58:33

@Soha többé a fideszre nem szavazok!:
Az orbán vős cikk nem kispálya.
Így könnyű sikeres üzeletembernek lenni ....

2013.09.05. 10:08:18

Én félek. Bevallom férfiasan.Jó annak, aki nem fél mostanában. Persze a boldog tudatlanok nem félnek.
Biztos bennem van a hiba, de én félek, mert:
a feleségem azért vesztette el a közalkalmazotti munkahelyét, mert otthon negatívan nyilatkozott a munkahelyéről. Arról, ahol az igazgató azóta előzetesben ül, mert olyan pofátlanul lopott, mint előtte senki. Jelenleg máshol közalkalmazott, de ott is rögtön el kezdték fúrni az önkormányzattól, megpróbálták kidobni.
Félek attól, hogy a munkahelyem tevékenységét mikor fogják államosítani, mert részben már megtörtént.
Félek attól, hogy milyen új adót fognak kitalálni a jövő héten, ami miatt ismét kevesebbet fog érni a pénzem.
Félek attól, hogy mikor szűnik meg a munkahelyem, mert a céget nem fizetik ki az állami szervek, vagy mert egy új szektorális adó miatt nem éri meg fennmaradnia.
Féltem a gyerekeim sportolási lehetőségét, mert nem focisták.

safranek 2013.09.05. 10:18:29

@roli101: + félek attól, hogy a feleségem tanári munkáját a tanfelügyelők majd pofára fogják osztályozni és ez alapján besorolni
+ félek attól, hogy nem lesz nyugdíjam
+ félek attól, hogy a Fidesz sikerpropaganda mögött nincs semmi és ránkomlik majd az egész
+ félek attól, hogy a gyerekem megijed és elszalad a rendőr elöll és kitudja mi történik (lsd fentebbi hozzászólásomat)
stb

Jock Ewing 2013.09.05. 10:24:32

Izzadságszagú, híg fos, bugyuta poszt.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2013.09.05. 10:25:44

"Demokratának lenni mindenekelőtt annyit tesz, mint nem félni a más véleményűektől, a más nyelvűektől, a más fajúaktól, a forradalomtól, az összeesküvésektől, az ellenség ismeretlen gonosz szándékaitól, az ellenséges propagandától, a lekicsinyléstől és egyáltalán mindazoktól az imaginárius veszedelmektől, melyek az által válnak valódi veszedelmekké, hogy félünk tőlük."

A ballibdemók között kevés a demokrata...Rettegtetni azt tudnak! :) 1998-2002 között ugyanezt játszották el. Remélem felnőttünk már annyira, hogy félelemmel nem lehet etetni minket!

jet set 2013.09.05. 10:39:38

Aki komolyan gondolja, hogy Kósa nem képletesen értette az ütést, annak az agyával valami probléma van.
Én sem merek ellentmondani a főnökömnek, mert különben repülnék a picsába. Akkor ő is kommunista?

safranek 2013.09.05. 10:45:58

@jet set: Ha nem képletesen értette, akkor is hülyeség!
Ezek szerint félsz a főnöködtől. Én igen. Nem azt, hogy ezt vagy azt NEM csinálom meg, hanem azt, hogy nem úgy ahogy ő gondolta.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 10:57:49

Se Putyin, se Orbán rendszere nem épül félelemre egyébként. Hanem a nép támogatására épülnek. Mo-n pedig még simán meg is dönthető Orbán, mert a sajtószabadság teljes, szemben Oroszországgal, ahol a médiák csak részben szabadok.

Archenemy 2013.09.05. 11:19:43

ÉN MÁR BE IS KÉSZÍTETTEM A BŐRÖNDÖT AZ ÁGY ALÁ!!!

Nero Bianco 2013.09.05. 11:32:33

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"Se Putyin, se Orbán rendszere nem épül félelemre egyébként. Hanem a nép támogatására épülnek."

:))))))))))

sorstalan gáz 2013.09.05. 11:39:17

@bkkzol:
Pavel Morozov sztorija ismétlődik nemegyszer a "fejlett liberális demokráciában".

Aki nem ismerné a sztorit: a kis Pável az iskolai úttörőcsapat vezetője volt. Azonban 1932-ben a 13 éves fiú a politikai rendőrségen (GPU) feljelentette édesapját, a falusi szovjet elnökét, aki „dokumentumokat hamisított és banditáknak, valamint a szovjet állam ellenségeinek adta el őket”. Az apát ezután kényszermunkára ítélték, majd később kivégezték

belekotty 2013.09.05. 11:53:38

@Wegam: Neked nagyon komoly szexuálihigiéniás problémáid lehetnek ott kint Londonban. Szerintem több vazelint tegyél a kezedre meg a seggedbe!

kvadrillio 2013.09.05. 11:57:25

JAHHH...Ő MÁR CSAK TUGGYA, HOGY A KONZUMNŐKNEK SE..SZOKÁS NEMET MONDANI ! :o)

_Epikurosz_ 2013.09.05. 12:07:49

@Archenemy: Nem az ágy alá kell, hanem a munkahelyre. Ott fogod kapni az infót, nem alvás közben. Az a fél nap még életet fog menteni.

Archenemy 2013.09.05. 12:20:47

@_Epikurosz_: IGEN IGEN HISZEN PÉLDÁUL ORBÁN BÁRMELYIK PILLANATBAN LEZÁRHATJA A HATÁROKAT, ÉS ELKEZDI ELGÁZOSÍTANI MAGYARORSZÁGOT!

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.09.05. 12:25:46

A diktatúrát megfigyeléseim szerint nem a diktátor csinálja, hanem a kedves lakosság. Nyilván kell hozzá egy karizmatikus hülyegyerek is valahol az élen, de a fő szerep akkor is az istenadta népé.
Példa: a gyereket négyig elvileg nem lehet hazahozni az iskolából. Ha az iskola és a szülők kart karba öltve rettegnek attól, hogy eljön értük a fekete autó, ha a gyerek 3'55-kor elhagyja az osztálytermet, akkor a gyerek bent lesz négyig, ha törik, ha szakad. Ez a hangulatos rettegés aztán annyira megtetszik a felső hatalomnak, hogy ki fog építeni egy struktúrát hozzá, hogy TÉNYLEG legyen mitől rettegni. Akkor meg már ugye késő.
Ellenkező esetben a szülő szól az iginéninek, hogy a gyerek nem lesz bent négyig mert ezért meg azért, az iginéni meg bólint egyet, aztán azzal foglalkozik, aminek esetleg jelentősége is van.
Éppen ezért fontos, hogy ne legyünk birkák: ami nem tetszik, azt azonnal, hangosan és főleg egyértelműen szóvá kell tenni - amíg lehet. Lázárt addig kell elküldeni az anyukájába ezzel a "nem szokás nemet mondani" dumájával, amíg lehet. Most még ugyanis lehet. Ebből a szempontból viszont szerintem kimondottan nem szerencsés börtönpriccsek és hasonló hülyeségek vizionálásával sokkolni az embereket, mert még a végén még magukba roskadva, fejet hajtva elhiszik, hogy MOST diktatúra van, és elfelejtik, hogy nem, MOST még nincs, de van rá esély, sőt, van rá igény is (:

sorstalan gáz 2013.09.05. 12:28:42

@Archenemy:
Putyinnal is csak azért találkozott Orbán, hogy szállítsa neki az olcsó gázt az elgázosításhoz. Gázos a helyzet, de nagyon

Void Bunkoid 2013.09.05. 12:33:08

@FILTOL: hehe :) én is ezt akartam ajánlani tcomnak, hogy mit morfondírozik, menjen most, nyitva az ajtó, idegen nyelvet (ráadásul élő, aktuálisat) különben is használat közben lehet a leggyorsabban megtanulni, nem iskolai tanórán.

Speciel amúgy az elvándorlást nem nagyon lehetne korlátozni, maximum úgy, hogy a már emlegetett ajtót egyirányúsítod, vagy visszafele csak igen nehezen nyílóvá teszed. De azzal magadra haragítanád a világ összes jogvédőjét.

bkkzol 2013.09.05. 12:38:02

@sorstalan gáz: De legalabb semmiben nem gatoljak a gyermek onrendelkezeset ha mar nem Waldorf iskolaba iratta a szulo a gyereket.

Void Bunkoid 2013.09.05. 12:39:19

@belekotty: magyarul van. Média-médiák. Ez egy generatív nyelvészetileg helytelen kettős többesszám (mert az eleve latinul többes számban átvett szót ragozzuk tovább), de mi má' csak ilyenek vagyunk.

Van még jópár ilyen idegen nyelvből ragozottan átvett szavunk, rögtön az első a szintén angolból átvett "kemping", ami a sátras tábor hatvan-hetvenes gulyáskommunista időkben divatossá lett anglicista megfelelője, holott a tábor angolul "camp", a "camping" a táborozás angol gerundös igeneve. Mi ezt meg magyarul "kempingezés"-nek hívjuk (táborozásás???).

Na tessék.

Void Bunkoid 2013.09.05. 12:41:47

@Void Bunkoid: egyedül a modern online játékostársadalom használja helyesen az átvett igét, ott ugyanis aki nem mozog egy multiplayer lődözésben, hanem egy helyben elbújik, kvázi "tábort ver", az a játékosok szlengjében nem "kempingezik", hanem "kempel" :)

Nero Bianco 2013.09.05. 12:43:46

@Kovácsné:
"Éppen ezért fontos, hogy ne legyünk birkák: ami nem tetszik, azt azonnal, hangosan és főleg egyértelműen szóvá kell tenni"

Egy vidéki kisváros sokatbaxtatott pedagógusa egy büdös szót nem fog szólni, mert nagyon könnyen az iskolán kívül találja magát.
Magyarországon elképesztően vékony az a réteg, amelyik megengedheti magának az állammal szembeni fellépés luxusát.
Az egzisztenciális kiszolgáltatottság elképesztően magas foka miatt az átlagpolgár még a nyilvánvaló hülyeségeket sem teszi szóvá, mert ki tudja kinek a bulijába rongyol bele.

Nyilvánvalóan nincs diktatúra, de egy olyan hatalmi centralizáció ment végbe az elmúlt pár évben, ami jó időre partvonalon kívülre teszi az önálló, kezdeményező magyar polgárt.

A közoktatás államosítása is csak egy újabb szög a magyar demokrácia koporsójába.
Ez egy ilyen könnyen megalkuvó társadalom. Nem azért, mert hogy olyan hülye lenne, hanem azért, mert sokmillió embernek egyszerűen nincs választási lehetősége a mindennapi életének és környezetének befolyásolásába.
Az, hogy az önkormányzatiságot a fidesz legyalulta, az, hogy a közösségektől elvette az iskoláikat, az, hogy a kozösségektől elvette a jogok jó részét saját élete alakítására, az tény.
Ennek a társadalmi következményei viszont rendkívül szomorúak lesznek szinte mindenki számára, aki nem tartozik bele a felső 10-15%-ba.
Ez a helyzet.

Void Bunkoid 2013.09.05. 12:49:10

@Void Bunkoid: ja és az egész legvégére, az eredeti latin "médium" szóra is van amúgy magyar szó. Közeg.

Csak éppen olyan büntető törvénykönyvesen vagy fizikaérettségisen hangzik :)

belekotty 2013.09.05. 12:49:53

@Void Bunkoid: Csakhogy a média az információs csatornák összességét jelenti, többesszáma értelmetlen.

kronosz6 2013.09.05. 12:52:01

Érdekes én nem félek Orbántól, meg a Fidesztől. Viszont, ha Gyurcsányra gondolok, akkor kiver a hideg veriték. Mocsok aljas hazaruló söpredék, a mai ellenzék.

A kormány rezsit csökkent és nagyon, de nagyon jó irányba vitte az oktatást. A fiatalok életébe rend kell, nem füvezés, meg melegségre nevelés!

A nevem Senki 2013.09.05. 12:56:00

@roli101: "a feleségem azért vesztette el a közalkalmazotti munkahelyét, mert otthon negatívan nyilatkozott a munkahelyéről." Felnyomtad? Ugye nem hiszed, hogy bevesszük ezt? Az indexes blogokon kívül az életben, személyesen soha nem találkozom ilyen sztorikkal, csak itt a blogokon.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 12:56:17

@Kovácsné:

Ne keverjük a diktatúrát az erős állammal. Még a diktatúrának is van totalitárius és autoritárius alakzata.

Ami a jelenleg kiépülő magyar rendszer, az messze van a diktatúrától. Ez egy gyenge jogállamiságú rend.

Vincenzo90 2013.09.05. 12:58:03

Napi kétszer beszarok, úgy rettegek. Az író nagyon bátor ember lehet, hogy le merte írni, hogy bizony félni kell. Agyfax.

Void Bunkoid 2013.09.05. 13:01:34

@belekotty: igen, LATINUL. Magyarul valamiért "médiá"-nak hívja a köznyelv (és igen, maga a "média" is) _egy_ hírközlési csatornát.

Értelmet meg soha ne keress semmilyen nyelvben, a nyelvészet nem matematika (még ha Noam Chomsky meg is próbálta bebizonyítani, hogy az), nem fogod tudni semmilyen logikai képlettel levezetni, hogy a "Székesfehérvárott" miért "-ott", és nem "-on", vagy a "Budapesten" miért "-en", és nem "-ben" (pedig aki győri, az GyőrBEN - vagy, hogy tekerjük meg, Győrött lakik, és nem Győrön). A nyelvek formálódása legtöbbször szokásjog szerint működik, ezért is olyan csodálatosak, és ezért nincs egyetlen tökéletes, kizárólag nyelvtani szabályokkal leírható természetes nyelv sem.

Nero Bianco 2013.09.05. 13:03:45

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"Mi ebben a vicces?"

Az, hogy mindkét rendszer egy erősen centralizált, egy központból vezérelt államhatalmi rendszer.

Aki azt hiszi, hogy a magyar társadalom durván 80%-át érintő egzisztenciális kiszolgáltatottság nem romboló hatású, az mérhetetlen módon nem érti, hogy az egészséges társadalmak hogyan működnek.
Az a tragédia, ami a magyar közoktatással történt, az elmúlt időszak talán legnagyobb tragédiája.
Ezen nincs mit szépíteni.
Az, hogy az egyébként barátok között még megfogalmazott vélemény az iskolák államosításáról és az egész rosszul elgondolt, rosszul szervezett vircsaftról, az még nyomokban sem jelenik meg a közbeszéd szintjén, nem hogy cselekvéssé fordulna.
Az átlagemberek nem szeretnek megnyerhetetlen harcokat vívni. és mondjuk egy botrányos igazgatóváltásnál ugyan ki akar és ki tud mondjuk az állami intézményfenntartóval sikeres csatát vívni?
Elmondom: senki.

Marad a munkahelyi kuss, meg a szájszegletben anyázás otthon.
Még akkor is, ha esetleg orbitális baromságokat ír elő a döntéshozó.
Az egzisztenciális félelem is félelem.
És orbán rendszere erre épül.
A kiszolgáltatottságra.

Jenyei 2013.09.05. 13:04:00

Köteles beszéd, libatolvajozás, nemleszgázáremelés, egyforma primitív kiforgatása a szavaknak, történéseknek. Ilyenkor qrvára elegem van ebből a qrvaországból.
Azt se érzem, hogy Kósa tényleg ütni akarna valakit, mondott épp elég baromságot, a szavak kifordítását hagyjuk meg az agyhalottaknak. Ha lehet.

Lencsés István 2013.09.05. 13:04:06

" .... Erre a félelemre épült Rákosi népköztársasága, Castro Kubája, és erre épül Putyin Oroszországa. .... "

Össze sem lehet ezeket hasonlítani .... Pláne hogy sem ORBÁN sem Putyin nem diktátor , Rákosival és Castroval ellentétben ....

Void Bunkoid 2013.09.05. 13:07:59

Azonkívül sokszor nem érdemes utánamenni a mindenféle külföldi nyelvhelyességi meg kiejtési szabályoknak, mert úgy járhatunk, mint a megboldogult Albert Györgyi az Oscar-közvetítésével, amikor egy egész ország röhögött rajta, vagy fikázta, hogy minek vág fel meg tudálékoskodik, amiért a közvetítésen a helyes angol kiejtés szerint ejtette a színészek neveit.

Shakespeare nekünk "sekszpír", hiába ejtette ő maga [ei] kettőshangzóval a saját nevét. A tea is "tea", és nem tí. Az angolok is a saját kiejtésmódjuk szerint tízik le, a teát az eredeti kínai írásjelek helyes kiejtése szerint leginkább úgy kellene kiejteni, hogy "csá" (az eredetihez legközelebb a japán és a szláv nyelvek ejtik ki.)

Void Bunkoid 2013.09.05. 13:10:27

Azonkívül, hogy ne offoljak már annyit:

Lóf*szt van itt félelem. Bizonytalanság az van bőven, de azért még nem járkálnak az utcán pufajkás vagy SS-osztagok, és visznek el csak úgy umukfukk embereket. Na AKKOR lenne itt félelem.

Macropus Rufus 2013.09.05. 13:15:07

@tcom:
"És kevésbé kivitelezhető ennek cenzúrája, illetve elköltöznek külföldi szerverre."
hidd el, egyszerübb mint gondolnád. Mehetsz kűlfödre a szerverrel, amennyiben a kérés .hu domainről jönn az a locahost felé lesz továbbítva és ennyi. Tudjuk mire képes a Fidesz a hatalma megőrzése érdekében, és hidd el, ha eg ypicit is úgyérezné, hogy a net veszélyeztetnéaz érdekeltésgeit, már szűrve is lenne. De ő ezt a terepet is felhasználja. Ha más nem a tévinfók terjesztrésére. Nekik lenne a legnagyobb veszteség a net szűrése ui. akkor már csak a megfoghatatlan és ellenőrizhetetlen szájról-szájra pletyka menne ami veszélyesebb mint a net. (tudod, suttogó propaganda)

Nero Bianco 2013.09.05. 13:16:48

@Void Bunkoid:
"Lóf*szt van itt félelem."

Ja tényleg, host hogy mondod, tele van az ország kezdeményező, a helyi vagy az országos hatalommal vitába szálló szakmai szervezetekkel meg civil szervezetekkel.
Dunát lehet rekeszteni a véleményüket bátran kimondó közszolgákkal.

Ja, ez egy ilyen boldog, igyekvő, öntudatos, innovatív ország.
Tényleg.

Laciii 2013.09.05. 13:19:06

@A nevem Senki:
:D Ez az, ekkora ökörségről, hogy gondolhatja azt, hogy bárki elhiszi aki gondolkozni is tud.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 13:20:31

@Nero Bianco:

Ez tény, de ha az emberek ezt akarják, akkor nem igaz, hogy ne a nép támogatását élvezné ez.

Lásd az orosz rendszert pl. Nem úgy lett, hogy gonosz emberek becsapták anépet és diktatúrát csináltak suttyomban. Nem, az emberek akarták, az emberek tudatosan szavazták le a Jekcin-féle liberális nyugati modellt. S ma is Putyin népszerűsége óriási.

A liberális demokratikus orosz ellenzék támogatottsága 10-15 % Oroszországban, s ezzel még a második helyen sincsenek, még a kommunisták is népszerűbbek. Putyin meg sosem volt 60 % alatt.

Ha vannak orosz ismerőseid, erről személyesen is meg tudsz győzödni. Nekem 6 darab orosz kollégám van. Mindegyik szokott szavazni. A 6-ból 5 szavazott Putyinra.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 13:29:54

@Nero Bianco:

Mondok még valamit: MINDEN rendszer arra épül, hogy az átlagember passzívan elfogadja a meglévő állapotokat. A liberális demokrácia is erre épül. Olyan rendszer nincs, mely a lakosság zömének aktív támogatását bírná. Az emberek megvannak valahogy, ez mindenhol a lényeg, s ha valami nagyon rossz, akkor lázadnak, először passzívan, majd ha nagyon rossz, akkor aktívan.

Nero Bianco 2013.09.05. 13:30:18

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Engem egészen kicsikét érdekel csak az orosz helyzet.
Csak annyiban említettem, hogy az is egy erősen központosított hatalom, mint a magyar.

A mondanivalóm 95%-a a magyar helyzetre vonatkozott.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 13:37:01

@Nero Bianco:

A magyar helyzet pedig az, hogy a többségnek tetszik a Fidesz. Ha meg változik ez a hangulat, vannak szabad választások, melyeken könnyedén megbuktatható a Fidesz. S olyan akadályok nincsenek, mint Oroszországban, ahol pl. csak mutatóban vannak független médiák. Oroszországban a médiák 90 %-a kormányközeli, vagy állami vagy Putyinhoz közeli üzletemberek tulajdona. Nics betiltva a független sajtó, de súlytalan. S a rendszer egyik bevállt módszere: ha egy média független és népszerű, megveszik. Annyit ajánlanak érte, hogy a tulaj nem tud nemet mondani. Több tv-adóval ez történt. Megvette a hatalomközeli üzletemberek valamelyike és már tompult aztén a csatorna irányvonala.

Magyarországon ilyen egyszerűen ninvs, a helyzet még csak nem is hasonló. Elég csak arra gondolni, hogy alegnézetebb honlap (az Index) bár fideszes tulajdonban van, alapvetően ellenzéki irányvonalú.

wolves84lb 2013.09.05. 15:16:15

@HajraFidesz: Reméljük, a fajtáddal ellentétben tartod az ígéreted...és elhúzol a retkes kurva anyádba a többi faszfej fideszes barommal együtt.

Macropus Rufus 2013.09.05. 16:00:46

@alfacharlybravo:
"z öreg szarházinak, aki érdeklődik, hogy merre van a zsinagóga."
nos ez igaz. Meg te is csak egy nyamvadt bevándorló vagy ott, akit szintén ütni kell. Ajánlom figyelmedbe a neten található sok-sok orosz rasszisták álltal felvett videót. Továbbá nem árt tudnod, hogy az oroszoknál NEM karolikus vallás a menő vallás, tehát még téged is megrugdoshatnak ha a templomod után érdeklődsz (amennyiben nem vagy ateista és nem ortodox, muszlim esetleg protestáns vagy. De megnyugtatlak, ezek is rühellik egymást.) Ez esetben csak egy suttyó bevándorló vagy, de a balhét így sem biztos, hogy elkerűlheted.

Vallás szerinti megoszlás 2006-ben:
ortodox 55%,
muszlim 18%,
protestáns 10%,
katolikus 7%,
zsidó 5%,
egyéb 5% (2003)

továbbá: szerinted az a szabad ország, ahhol nyiltan lehet embereket a vallásuk/identitásuk miatt basztatni??? Eléggé beteg lehet a lelkivilágod...

alfacharlybravo 2013.09.05. 16:50:36

@Macropus Rufus: Hát látod, hogy nem látod, mert pont nem így működnek a dolgok. Én nem kerestem a katolikus templomot nekem az ortodox is megtette, mert ugyan ahhoz az istenhez imádkoztunk. Meglátogattam a csodatevő ortodox szerzetesnőt a kolostorban és nem tapasztaltam intoleranciát sőt nagyon kedvesek voltak és érdeklődtek, hogy honnan jöttünk. Szuperül éreztem kint magam, bár ez lehet, hogy a jó orosz tudásomnak is köszönhető. csak zsidókkal és a muszlimokkal van bajuk az oroszoknak. Eddig mindenki nagyon kedves volt velünk és csak sajnálattal hallgatták, hogy mekkora szarba léptünk az EU val. Nem értették, hogy hogyan pusztultunk le ennyire úgy tudták, hogy a mezőgazdasági adottságink jók és szuperül élünk, mint a Kubány és vidéke. Teljesen elvoltak szörnyedve az EU - szabályozások hallatán. És biztattak, hogy próbáljuk több lábra állni és keressük a lehetőséget az EU -nkívüli országokkal.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.09.05. 17:55:39

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: teljesen egyetértek
de ezek a libbantak az szdsz szótárból dolgoznak, ahol:
demokrácia = hatalmon vagyunk
diktatúra = ellenzékben vagyunk

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 18:17:56

@Wаgem:

"A mai nyelvhasználatban elterjedő hibás szóhasználat a médiák forma. Mivel maga a média egy gyűjtőfogalom, amely magába foglalja a televíziót, a rádiót, az internetes hírportálokat, az újságokat és folyóiratokat, ezért hibás a többesszámú alak használata."

Érdekes vélemény. Kár, hogy teljesen hibás.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 18:18:40

@wmiki:

Nem, itt nem erről van szó, hanem a diktatúra fogalmáról.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.09.05. 18:32:31

@Nero Bianco: Nem hiszem, hogy valami felső 10-15%-ba tartoznék, bár az tény, hogy nincs honnan kirúgni, mert magamat foglalkoztatom - egyébként most, hogy mondod, lehet, hogy a kisvállalkozói réteggel éppen ezért próbálnak megállás nélkül kib-ni (: Azt viszont tudom, hogy az emberek sokkal gyakrabban félnek ok nélkül, mint okkal - egyelőre. Nyilván húzós volt, mikor Lisztferihegy miatt kirúgták a mittudoménmilyen bizottságot, és húzós minden egyes kormányváltás, mikor a közszféra felső 25%-át elhajtják a vérbe (bár tegyük hozzá, az a felső 25% többnyire eleve úgy érkezett a pozíciójába, hogy fogalma nem volt arról, miről is kéne majd felelős döntéseket hoznia (: ). Húzós a balatonalmádi gimnáziumi ügymenet is. Viszont az emberek nem az elmúlt hány év miatt nem hajlandóak megszólalni, hanem az elmúlt mondjuk 1000 év miatt (de minimum azért, mert már az iskolában azt verik bele mindenkibe, hogy kuss a neve). Fideszéknek ehhez semmi köze, bár tény, hogy erősen kihasználják. Szerintem a média, a bloggerek meg a többi izének éppen az lenne a feladata, hogy az embereknek elmagyarázza, milyen fontos, hogy megszólaljanak, nem pedig az, hogy a meglévő zsigeri félelmet még tovább fokozzák.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2013.09.05. 18:39:19

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Tény, viszont a diktatúrának is meg kell ágyazni (: Aktív, gondolkodó, önálló állampolgárokra egy pöttyel nehezebb ráerőltetni, hogy "Mostantól XY a király, és amit mond, az úgy van", mint egy rakat állandó bizonytalanságban tartott, tanulatlan, passzív, csodaváró, szerencsétlen gyapjas háziállatra (isten bizony nem téged nyesztetlek, csak most tényleg pont a "birka" szó jutott az eszembe.) Nem feltétlenül az erős vagy a gyenge államról van szó, hanem a jogbiztonságról, a nyugalomról, a cselekvőképességről ( már ha az erős/gyenge állam fogalmakat gazdasági értelemben használjuk)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 18:42:37

@Kovácsné:

Nyilvánvaló, hogy gazdaságilag önálló emberekkel minden nehezebb. Dehát hol van olyan ország, ahol a többség ilyen? A világ leggazdagabb országaiban is a többség alsó közosztálybeli, nem beszélve kevésbé gazdag államokról, ahol a helyzet sokkal rosszabb.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 20:46:31

@Wаgem:

"A" nyelvész? :-)

Ez egy darab vélemény, mellyel a nyelvészek 99 %-a NEM ért egyet. Pont ez az a kérdés, melyben a két egyébként egymással harcoló fő irányzat, a deskribcionista és a preskripcionista EGYETÉRT. Adjak forrást?

Egyébként olvasd el a nyelvész véleményét, ő sem azt mondja teljesen, amit te akarsz belőle kiolvasni.

Eleve ez a vélemény nem szakszerű pl. egy magyar szó latin–angol többes számáról beszél, ami szakmailag értelmezhetetlen.

Szóval a lényeg:
- a médium szó többese. médiumok,
- a média szó többese. médiák.

A magyarban mindkét szónak több értelme van.

Valóban, ha a "média" szót gyüjtőnévként használod, akkor ritka lesz a "médiák" alak, ez tény. DE! Ritka lesz, s nem létező, hiszen gyüjtőnévként is alkotható teljesen helyes mondat a szó többes számával. Kell példa? S persze amásik dolog meg az, hogy sokan NEM gyüjtőnévként használják a média szót.

Egyébként én is eredetileg nyelvész vagyok, de ennek jelentpsége nincs: a kérdéshez elég a szimpla nyelvérzék, nem kell hozzá nyelvésznek lenni.

Házi feladat: helyes szerinti operákról, fóliákról beszélni?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.05. 20:50:49

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

"Ritka lesz, s nem létező"

HELYETT:

"Ritka lesz, de nem nemlétező"

Gerilgfx 2013.09.06. 17:31:59

@wmіkі: a ,,barom'' szó már óvodában sem felelt meg érvek helyett.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.09.06. 20:19:21

@Gerilgfx: igazad van, de libbantak esetén már annak is örülhetünk, ha már alapfokon tudnak írni-olvasni...
így érvelnek ezek a kis ballib demokraták...

ezért is biztosan 4/4-el nyerik 2014-et
xd

2013.09.07. 17:13:16

@wmiki:

Sajnos, te még alapfokon sem tudsz. :(

_Epikurosz_ 2013.09.09. 15:16:45

@Archenemy: Elég, ha a vizet elzárják.
süti beállítások módosítása