Üzenőfüzet

Rajtad a sor! Véleményed van a világról? Igazságtalanság ért? Írd meg nekünk, mi megjelentetjük.

uzenofuzetblog@gmail.com

közösség

     

Friss topikok

Címkék

2015 (1) 56 (1) 5 dolog (1) adatvédelem (1) Áder János (1) aláírásgyűjtés (1) Alaptörvény (2) alkoholstratégia (3) Alkotmánybíróság (1) államadósság (4) állásinterjú (1) álláskeresés (2) állatkert (1) Amerikai Horror Sztori (1) anyáknapja (1) árfolyam (1) árvíz (1) átadás (1) Auchan (1) autó (3) Bajnai Gordon (34) Balogh József (1) baloldal (1) Baloldali összefogás (1) bank (1) Bécs (1) békemenet (1) Belügyminisztérium (1) BKK (1) BKV (1) BKV-ügy (2) Budai Gyula (1) bukás (1) CBA (2) cirkusz (1) családon belüli erőszak (1) Csányi Sándor (1) Demszky Gábor (1) Deutsch Tamás (1) devizahitel (5) DK (5) dohányzás (10) Dopeman (2) drog (1) drogteszt (1) egészségügy (2) egykulcsos adó (4) Együtt 2014 (22) elégtelen (9) ellenforradalom (1) ENSZ (1) EP-választás (2) építkezés fail (3) Erőss Zsolt (1) Erzsébet tér (1) EU (3) Facebook (2) fejlesztés (2) Felcsút (2) fesztivál (4) fiatalok (3) Ficsor Ádám (1) Fidesz (70) film (1) fizetés (1) FKF (3) FKGP (1) foci (20) Fodor Gábor (1) földrengés (1) földtörvény (4) forint (3) forradalom (1) Freak Show (1) FTC (2) Gabriel García Márquez (1) geci (2) gigahitel (1) Godzilla (1) Gomba (1) gyermekvédelem (1) Gyurcsány Ferenc (15) Habony Árpád (1) hadsereg (1) Hagyó Miklós (4) halálhír (1) Harrach Péter (1) hegymászás (1) Hír TV (1) hitelszerződés (2) Hoffman Rózsa (2) hóhelyzet (1) homok (1) húsvét (1) Huszti Szabolcs (1) IMF (2) infláció (3) Ingress (1) internetadó (2) játék (2) Jobbik (12) jobboldali média (1) John Marshall (1) José Mujica (1) jövő (1) kampány (7) Karácsony Gergely (1) kátyú (1) KDNP (5) Kerényi Imre (2) kétharmad (1) Kína (1) Kocsis Éva (1) Kocsis Máté (1) Kóka János (2) költségstop (1) költségvetés (1) kommunista (1) Korea (1) kormány (1) Kormos Kata (1) környezet (4) környezetvédelem (1) Kósa Lajos (1) Kossuth Rádió (1) Kossuth tér (2) Kövér László (2) középosztály (1) közpénz (3) közvéleménykutatás (2) kritika (1) Kubatov (2) külföld (2) kultúra (1) Kumin Ferenc (1) kutya (1) Láng Zsolt (1) Lázár János (9) LEGO (1) levél (4) LMP (10) London (1) Magyar népmese (1) maláj gép (1) Margit híd (1) marketing (1) Matolcsy (1) Matolcsy György (6) média (1) Meggyes Tamás (1) megszállás emlékmű (1) melegjogok (1) meme (1) merénylet (1) Mesterházy Attila (9) metró (2) Mezőkövesd (1) MLP (1) MNB (3) Molnár Gyula (1) MSZP (22) MTI (2) munkahelyteremtés (1) munkanélküliség (1) mutyi (2) Napóleon (1) NATO (1) NAV (3) Navrasics Tibor (1) Nemzeti Italbolt (1) Nemzeti Pedagógus Kar (1) ner (1) Nokia doboz (2) nyelvvizsga (1) Ócsa (1) oktatás (8) Orbán Viktor (61) Óriáskerék (1) óriásplakát (5) Origo (2) Oroszország (6) országjárás (4) orvvadászat (1) Orwell (3) összefogás (1) Összefogás (1) összetartás (1) Oszkó Péter (1) őszödi beszéd (1) osztályozó (1) Ozora (1) Paks (5) paksi bővítés (1) Párizsi Udvar (1) pazarlás (1) pedagógus (1) pedagógusok (1) példa (2) PM (1) Pokorni Zoltán (1) politika (1) portré (1) PSZÁF (1) puccs (1) Puch László (1) Putyin (4) rajzfilm (3) rasszizmus (1) rászorulók (2) rendőri túlkapás (1) rendőrség (5) rezsicsökkentés (11) Rogán Antal (4) rokkant (1) romkocsma (2) RTL (2) sajtószabadság (5) Schiffer András (1) sci-fi (1) Scmuck Andor (2) segítség (2) Simicska (4) Simon Gábor (1) sorozat (1) sport (2) stadionépítés (2) Szahara (1) szavazás (3) Századvég (1) SZDSZ (3) szegénység (11) Székely Ildikó (1) Széles Gábor (1) szemét (1) szesztilalom (1) szex (2) Sziget (1) Szigetvári Viktor (4) Szijjártó (1) Szijjártó Péter (1) színház (1) szobor (1) szociális (1) szovjet emlékmű (1) születésnap (2) szünidő (1) támogatás (3) tanácsok (1) tankönyv-mutyi (1) tankönyvlista (1) Tarlós István (2) társkeresés (2) településfejlesztés (3) testnevelés (1) történelmi tévhit (1) torzszülöttek (1) trafiktörvény (17) tüntetés (4) ügynök (1) Ukrajna (2) urbán (1) utcaátnevezés (1) választás (10) választási csalás (2) választások (2) Varga Mihály (1) Várkert Bazár (2) Városliget (1) végtörlesztés (1) vicces kép (20) vicces videó (3) videó (1) világbajnokság (1) vízilabda (1) Vona Gábor (2) zene (3) Címkefelhő

Ezért ömlik a közpénz a magyar fociba?

2014.04.17. 18:33 | Üzenőfüzet | 58 komment

Címkék: foci Orbán Viktor Felcsút

A magyar foci újabb mélyponton van. U18-as válogatottunk nem tudott legyőzni egy kis országot, ami hivatalosan csak tavaly óta focizik. Ezzel párhuzamosan viszont irdatlan sok pénz ömlik a magyar labdarúgásba, különösen Felcsútra. Csak én érzem úgy, hogy ez nem logikus?

gera01_680.jpg

Ezt a két fociról szóló hírt olvasva, olyan érzésem támadt, mintha az én agyamban lenne valami bug, ugyanis hiába keresek ok-okozati összefüggést:  A magyar labdarúgás vége: Gibraltár ifijeit sem tudjuk megverni -  3,77 millió focipénz jut minden felcsútira

Magyarország 2-2-es döntetlent ért el Gibraltár ellen. A vicc az, hogy - a nagy futball-múltú magyarokkal szemben - Gibraltár csak 2013-ban került be az UEFA-tagországok közé, és  tavaly novemberben játszotta első hivatalos mérkőzését. Továbbá Gibraltár lakossága nem éri el a 30 ezret, tehát nem és korosztály tekintetében egy 300-600 fős merítésből került ki egy olyan csapat, amelyet nem tudott legyőzni a milliárdokból támogatott magyar utánpótlás.

A magyar foci aránytalanul nagy támogatását annak köszönheti, hogy a 2011-től a nyereséges cégek a tao befizetése helyett látványsport-szervezeteket szponzorálhatnak. Persze azt nem dönthetik el, milyen sportklubot támogatnak. Így persze nem kérdés, Orbán melyik kedvenc sportágának juttatja a legtöbb pénzt, és azon belül is hová. Igen eltalálták. A focira fordított közpénz több mint egytizede Felcsútra került. Ez átszámolva azt jelenti, hogy minden egyes felcsútira 3,77 millió fociforint jut.

Ez a nagy arányú támogatás meglepő is lehetne azok után, hogy a hírek már egyenesen a magyar labdarúgás végét emlegetik. Akkor viszont nem meglepő, ha az MLSZ hozzáállását vesszük alapul, szerintük ugyanis sikerként is értékelhető, hogy tíz emberrel harcoltak ki egy pontot egy barátságos meccsen.

Gratuláljunk?

Ha szeretsz minket olvasni, lájkold blogunk Facebook-oldalát!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzenofuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr626048548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kivlov 2014.04.18. 10:28:35

minek pocsékoljuk a kisebbségiekre? a nyugdíjasokra? az alföldi alagutakra? a pártokra? stb, stb, napestig lehetne sorolni...

aleb19 2014.04.18. 10:47:29

az a gond, hogy egy szar, valtozatlan rendszerbe omlik a penz...no hope no future,
de mit lehet varni ha az mlsz fonoke csanyi-dagadek-sandor aki csak ahoz ert, hogy a meglevo rendszereket fenttartva maximalja sajat es klienturaja hasznat

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2014.04.18. 10:52:10

pedig milyen jól jönne ez a pénz köldöknézős magyar művészfilmekre!
XD

nexialista · http://nexialista.blog.hu 2014.04.18. 10:52:30

rugdosás, rugdosódás és kicselezés "kultúrája" divatos most,
vagy úgy általában az erőszakosság...

aleb19 2014.04.18. 11:01:56

amugy teljesen erdektelen, hogy az u18 is leegett mert az alap kivalasztasi es kepzesi elvekkel van a gond es kb az u12 korosztaly szintjetol lenne nemi remeny, ha korszeru kepzest kapnanak holnaptol

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.18. 11:04:59

ha még a fociba áramlana el is fogadnám, de nem oda áramlik, hanem a stadionokba, meg a "profikhoz". És egyik szánalmasabb, mint a másik. :S

aleb19 2014.04.18. 11:11:34

@doggfather: 'ha még a fociba áramlana el is fogadnám, de nem oda áramlik, hanem a stadionokba'
mert a stadion epites latvanyos es a politikusbarmok atadhatjak fanfarok es harsonak kisereteben

Peterpapo 2014.04.18. 11:12:09

Szeretném felvilágosítani a blogírót arról, hogy az 50-60-as években az emberek legfőbb szórakozása a foci volt. Továbbá focival bármikor be lehetett fogni az emberek száját és minden lényeges dologról el lehetett terelni a figyelmüket. Nyilvánvaló, hogy erre tartunk. Minden intézkedés, döntés erről szól.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.18. 11:18:23

@aleb19: értem én, hogy MIÉRT teszik, csak az idegesít, hogy közben úgy adják el, mint egészségre nevelés, meg spottámogatás. Nah ezektől viszont marha messze van.

no_successful2 2014.04.18. 11:20:40

Nem volt precíz a megfogalmazás. Úgy kellett volna fogalmazni, hogy relative sok pénz áramlik a magyar fociba.
Mert azt ugye nem állítja senki, hogy a pl. a Fradi költségvetését össze lehet mérni pl. a Real Madridéval.
A legnagyobb baj az, hogy a magyar fociban még nem következett be a rendszerváltás.
Én szerintem ha a magyar foci fel akar nőni, akkor
1. Seggbe kéne rúgni, az egész MLSZT úgy ahogy van.
A legtöbb klubnál is le kéne építeni a jelenlegi szakvezetést
2. A magyar ún. profi futballból kivonni minden állami támogatást, és az így felszabaduló forrásokat be kéne invesztálni az utánpótlás nevelésbe, (persze miután onnan is kiselejteztük az inproduktív szakembereket, és, vagy, külföldről behozott képzett, valódi tudással bíró állománnyal pótoljuk.)
3. Mire az utánpótlás felnő, az állam visszatérhetne a pénzével, (pl. a spanyol minta szerint) és a jelenleginél lényegesen magasabb szinten finanszírozná, de szigorúan teljesítmény alapon a profi focit.

Gyomirtás, beszántás, stb. szal. rekultiváció
A legtöbb klubnál is le kéne építeni a jelenlegi szakvezetést

no_successful2 2014.04.18. 11:25:06

@Peterpapo:

"Továbbá focival bármikor be lehetett fogni az emberek száját és minden lényeges dologról el lehetett terelni a figyelmüket. Nyilvánvaló, hogy erre tartunk. Minden intézkedés, döntés erről szól. "

Lehet hogy igazad van, de ha ez így van, akkor sürgősen változtatni kell a támogatási rendszeren, mert a jelenlegi magyar foci, legfeljebb az emberek hangulatának elcseszésére jó, másra nem igen.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.18. 11:28:35

@no_successful2: "Mert azt ugye nem állítja senki, hogy a pl. a Fradi költségvetését össze lehet mérni pl. a Real Madridéval."

de a játékminőséget se. ;)

aleb19 2014.04.18. 11:55:15

@no_successful2: 'külföldről behozott képzett, valódi tudással bíró állománnyal pótoljuk.'
vannak jo magyar utanpotlas edzok csak kisebbseget kepviselnek es az eredmenycentrikus kepzes miatt kigolyozzak oket a nagyobb kluboktol

az a baj, hogy a nagydarab, agro, konnyen idomithato kolykok kb 16 eveskorig eredmenyesebbek mint az ertelmes ugyes sracok

Peterpapo 2014.04.18. 12:27:25

@doggfather:

Miért? A trafikok újraosztása szerinted arról szólt, amire hivatkoztak? Fiatalok ne is láthassák, de közvetlen iskola mellett is nyugodtan lehetett trafikot nyitni, nem tiltotta semmi.

Peterpapo 2014.04.18. 12:31:07

@no_successful2:

Úgy látom továbbképzésen kellene részt venned. 1986 óta nem voltunk világ, vagy Európa bajnokságon. Minden egyes kudarc után azt szokták mondani,. hogy innen már nincs lejjebb, aztán amikor kiderül, hogy van, akkor előveszik az Aranycsapatot. Jobb esetekben lehet örülni egy-egy jobb eredménynek és érezhetik az emberek, hogy na végre elindult valami, jön a felemelkedés például az olaszok elleni barátságos meccsen elért 3-1 és ez a következő pár hónapra reményt és lelkesedést ad az embereknek, erről beszélnek sokáig és nem gondolnak a gazdasági problémákra. Ennyiről szól az egész.

aleb19 2014.04.18. 12:50:37

@Peterpapo: 'Úgy látom továbbképzésen kellene részt venned. 1986 óta nem voltunk világ, vagy Európa bajnokságon'
igen sajna igaz...a mezei fele edzobarmoknak koszonhetoen, KUBALA mindekozben a magyar hagyomanyos focit alapulveve spanyoloknak megalapozta a vilagsikert

Peterpapo 2014.04.18. 12:53:24

@aleb19:

Na persze. Nyilván csak Kubala tehet arról, hogy a spanyol foci most ott van ahol. De a többi országot miért nem említed, amelyek sikeresek és dolgozott ott magyar?

no_successful2 2014.04.18. 13:05:07

@aleb19:
"az a baj, hogy a nagydarab, agro, konnyen idomithato kolykok kb 16 eveskorig eredmenyesebbek mint az ertelmes ugyes sracok "

Ja, de azért valamiféle követelményrendszert fel kéne állítani nem?
Én elnézve pl. a mostani mezőnyt, kifejezetten kontraszelektált állományt látok, (eltekintve néhány kivételtől persze), és nem a robosztus testalkatuk különbözteti őket meg a nemzetközi mezőnytől, sőt.
A gibraltáriakat sem tudtuk a testsúlyunkkal lenyomni.

feláll a magyar válogatott, meg mondjuk a spanyol válogatott.
A kamera végigmegy, egészen más karaktereket látsz a két oldalon.

Hallottam már olyat is, hogy serdülő csapatban csak az a gyerek játszhatott, akinek a hülyegyerek apucija, 100000-et leszurkolt havonta az edzőnek, hogy játszassa a méghülyébb gyerekét. Közben nyilván olyan srácok estek el a játéklehetőségtől, akik ezzel szemben fejlődőképesek voltak.

Ezért mondom én, hogy az effajta lumpen szakemberrétegtől az utánpótlás nevelésben meg kéne szabadulni, és nagyon jól megfizetett igazi szakemberekkel pótolni őket.

aleb19 2014.04.18. 13:06:23

@Peterpapo: 'Nyilván csak Kubala tehet arról, hogy a spanyol foci most ott van ahol'
nem csak Kubala tehet a sikerrol, de egyertelmuen O alapozta meg ...

'De a többi országot miért nem említed, amelyek sikeresek és dolgozott ott magyar'
a dolgozgatas nem szamit...ezen a szinten az ertekteremtes szamit

de emlithetnel nehany magyart aki szovetsegi kapitany lett kulfoldon es az adott orszag vilagbajnok lett

no_successful2 2014.04.18. 13:08:46

@Peterpapo:

"Úgy látom továbbképzésen kellene részt venned."

Miért is ?

"1986 óta nem voltunk világ, vagy Európa bajnokságon."

Írtam én olyat hogy eredményesek vagyunk ?
Egyáltalán végig olvastad amit írtam ?
Úgy tűnik, mintha valaki más kommentjére reagálnál.

aleb19 2014.04.18. 13:12:11

@no_successful2: 'feláll a magyar válogatott, meg mondjuk a spanyol válogatott.
A kamera végigmegy, egészen más karaktereket látsz a két oldalon.'

igen a spanyolok szemeben ertelem csillog...liptak, elek, devecseri meg a tipikus: focista=barom favago

Peterpapo 2014.04.18. 13:14:39

@aleb19:

Neked kellene, mert egy darab Kubalára hivatkoztál a mezei féle edző barmokkal szemben. Nem gondolnám, hogy a folyamatos sikertelenség csak az edzőkön múlik.

no_successful2 2014.04.18. 13:16:41

@doggfather:

"de a játékminőséget se. ;) "

Kétségtelen. De ezt komoly szakmai munka előzte meg, és komoly pénzeket igényelt, jól megfizetett szakmai háttérrel !
Azt senki ne várja, hogy valakik csak úgy szívből (pl. az utánpótlás nevelésben) feldobják a magyar focit, miközben a rezsiszámlát (úgy értve a sajátjukat magánemberként) nem tudják kifizetni. Ezért korrumpálódott és rothad még mindig a magyar foci, és ezért kéne rekultiválni.

Peterpapo 2014.04.18. 13:17:12

@no_successful2:

A továbbképzés felvetése nem arra vonatkozott, hanem az összes többire. :) Úgy látszik nem vagy elég érett politikailag, hogy rögtön megértsd a lényegét annak, hogy miért is ölnek ennyi pénzt a fociba és miért épülnek sorra teljesen feleslegesen a stadionok. ;)

aleb19 2014.04.18. 13:19:23

@no_successful2: 'Hallottam már olyat is, hogy serdülő csapatban csak az a gyerek játszhatott, akinek a hülyegyerek apucija, 100000-et leszurkolt havonta az edzőnek, hogy játszassa a méghülyébb gyerekét. Közben nyilván olyan srácok estek el a játéklehetőségtől, akik ezzel szemben fejlődőképesek voltak.'
ez volt a fradiban is amikor a fiam ott volt...az egyik apu majdnem meg is verte az edzot ezert
aztan ugyanez az edzo /B.Zsolt/ anonim levelbe felnyomta a fiatalabb edzotarsat akit ki is rugtak ...ugyes

Peterpapo 2014.04.18. 13:21:07

@no_successful2:

"és komoly pénzeket igényelt, jól megfizetett szakmai háttérrel !"

Ebből annyi igaz, hogy komoly pénzeket igényelt, de vessünk egy pillantást a TOP bajnokságokra és nézzük meg, hogy az élcsapatokban hány külföldi játékos játszik? Na az tényleg komoly pénz, de szakmaiságot nem látok benne túl sokat.

no_successful2 2014.04.18. 13:26:35

@aleb19:

"igen a spanyolok szemeben ertelem csillog...liptak, elek, devecseri meg a tipikus: focista=barom favago "

Nem akartam ilyen nyers lenni, de az mindenképpen látszik, hogy két egészen más világ.

A magyar játékosok szemében még valami látszik, a kishitűséggel elegyített rémület. Pszichikailag sincsenek felkészítve, túl az alapvető mentalitásbeli gondokon.
Jellemző sztori, sokszor felvetettem, itt is mondom, hogy Zorán Kuntics-nak kellett anno felhívni a csapattársai figyelmét, hogy ne fényképezkedjenek már a bernabeu-ban, nem túristaként vannak ott, és nem kiscserkészként akik eljöttek a nagytestvérhez, hanem ellenfélként vannak ott. Sőt azért, hogy győzzenek !
Na, itt látom én az egyik problémát, amit a szerb kívülállóként tökéletesen átlátott, és amit sokan még ma sem értenek. (Márminthogy miért gáz az ellenfél stadionjában kisiskolás módjára fényképezkedni.)

aleb19 2014.04.18. 13:29:02

@Peterpapo: 'Nem gondolnám, hogy a folyamatos sikertelenség csak az edzőkön múlik.'
de igen, csak az eseti sikertelenseg lehet a jatekosok hibaja

hunnia kis orszag /volt gyarmatok nelkul/ minden kb 10evben adott azonos szamu tehetseggel es edzoknek ebbol kell kihozni amit tudnak

no_successful2 2014.04.18. 13:29:46

@aleb19:

Na ezt kéne megszüntetni, de azonnal. Így soha nem lesz eredmény.
A jelenlegi sporttámogatási rendszer csak fenntartja ezt, de nem javít rajta.

Peterpapo 2014.04.18. 13:34:07

@aleb19:

Egy edzőnek abból kell főznie, amit a klub a rendelkezésére bocsát, Ha egy játékos meccsről meccsre kihagyja a helyzeteket és a edző nem tud helyette mást betenni, vagy ha mégis tud, de az sem jobb, mert alapvetően tehetségtelen, akkor azt gondolom, hogy az nem az edző hibája.

aleb19 2014.04.18. 13:37:34

@no_successful2: 'A magyar játékosok szemében még valami látszik, a kishitűséggel elegyített rémület. Pszichikailag sincsenek felkészítve, túl az alapvető mentalitásbeli gondokon. '

igen de ez annak a hozadeka felnottkorban amit mar irtam:a nagydarab, agro, konnyen idomithato BUTA kolykok kb 16 eveskorig eredmenyesebbek mint az ertelmes ugyes

ergo ha az INTELLIGENS gyerekeket kiszelektaljak maradnak a BUTAK akik 18 eveskoruk utan kevesbe tudnak fejlodni es a pszichikai terhelest is nehezebben viselik

no_successful2 2014.04.18. 13:43:28

@Peterpapo:

":) Úgy látszik nem vagy elég érett politikailag, hogy rögtön megértsd a lényegét annak, hogy miért is ölnek ennyi pénzt a fociba és miért épülnek sorra teljesen feleslegesen a stadionok. ;) "

Na látod így már mindjárt más, te azt várod, hogy egyből mindenki rohadtorbánozzon itt.
Nézd. Én alapvetően jobboldali beállítottságú vagyok, de láttál itt tőlem olyan kijelentést, hogy Orbánék a sporttámogatást jól csinálják ?
Nem, sőt ellenkezőleg. Változást sürgetek én is, ebben a témakörben.
Ez persze nem jelenti azt, hogy a politikai preferenciám megváltozott volna, hiszen a focin kívül pl. ezer más szempont is játszik nem igaz ?
És nem hiszem, hogy az emberek most azért álltak Orbánék mögé, mert olyan q.va jó a focink.

aleb19 2014.04.18. 13:46:38

@Peterpapo: 'Egy edzőnek abból kell főznie, amit a klub a rendelkezésére bocsát, Ha egy játékos meccsről meccsre kihagyja a helyzeteket és a edző nem tud helyette mást betenni, vagy ha mégis tud, de az sem jobb, mert alapvetően tehetségtelen, akkor azt gondolom, hogy az nem az edző hibája.'

mar 8-10 eves korban elcseszik a kivalasztast, mert eredmenycentrikusak, nekik gyorsan bevetheto szofogado kisfocistak kellenek akik keves ido es energia raforditassal is nyernek ,de ez a modszer kb u16 evesekig mukszik...aztan csodalkoznak ha kesobb a bamba agyatlan focistakbol nem tudnak egyet se az nb1-es csapatba beepiteni evekig...lasd fradi

no_successful2 2014.04.18. 13:55:03

@aleb19:

Figyu ! Feljebb már leírtam, megy a mutyizás is, havonta 100000 a zsebbe, és játszhat a gyerek (persze így a másik aki esetleg tehetséges lenne már nem.)
És ez pont az élvonalbeli klubokra jellemző leginkább !

Ez az egyik.
A másik, hogy könyörgöm !
Valahogy a reál madridnál is kiszúrják, hogy kit érdemes felemelni, és felnevelni ! Pedig nyilván ott is vannak nagy mafla kőagyú jelentkezők akikkel meg lehet nyerni néhány meccset .

Peterpapo 2014.04.18. 13:57:48

@no_successful2:

Nem. Nem várom, hogy egyből rohadtorbánozzon mindenki. Azzal is tisztában vagyok, hogy nem azért álltak Orbánék mögé az emberek , mert jó a focink. Azt azért tisztázzuk, hogy a szavazatok száma alapján elmondható, hogy az embereknek csak kb a negyede állt Orbán mögé, a szavazati joggukkal élőknek meg a fele sem. Tehát ne mondjuk ki kerek perec, hogy az emberek Orbánék mögé álltak. Azt viszont nem értem, hogy jobboldali beállítottsággal, miért próbálod Orbánt védeni? Mert hogy a focin kívüli ezer más szempontból nézve sem csinálnak szinte semmit sem jól.

Peterpapo 2014.04.18. 13:59:49

@aleb19:

Ebben teljesen igazad van, de az eredmény centrikusság nem edzők miatt van, hanem a befektetők miatt. Tehát az edző rá van kényszerítve arra, hogy eredményes legyen, mert ha nem eredményes, akkor repül.

aleb19 2014.04.18. 14:08:46

@no_successful2:'
' Figyu ! Feljebb már leírtam, megy a mutyizás is, havonta 100000 a zsebbe, és játszhat a gyerek (persze így a másik aki esetleg tehetséges lenne már nem.)
És ez pont az élvonalbeli klubokra jellemző leginkább !'

erre mar fentebb leirtam ,hogy a fradinal ezt tapasztaltam a 8 eves gyerekeknel is

'Valahogy a reál madridnál is kiszúrják, hogy kit érdemes felemelni, és felnevelni ! Pedig nyilván ott is vannak nagy mafla kőagyú jelentkezők akikkel meg lehet nyerni néhány meccset'

valszeg ott hosszabbtavon gondolkodnak es a kivalasztasnal kiszorjak a csonthulyeket akkor is ha 12 evesen eredmenyesek
ez egy bonyolult szakma es amig kubatov vagy mas politikus lehet a fradi elnoke ...

no_successful2 2014.04.18. 14:11:44

@Peterpapo:

"Azt azért tisztázzuk, hogy a szavazatok száma alapján elmondható, hogy az embereknek csak kb a negyede állt Orbán mögé, a szavazati joggukkal élőknek meg a fele sem."

Ok legyen egy kis politika.
Amit leírtál, azt úgy is lehet értelmezni, hogy a választásra jogosultak közel 90%-a nem állt a kormányváltó ballib. mögé. Egy része azzal hogy nem ment el szavazni, a fennmaradó rész 70 %-a meg egyszerűen ellene szavazott.

aleb19 2014.04.18. 14:11:52

@Peterpapo:' Ebben teljesen igazad van, de az eredmény centrikusság nem edzők miatt van, hanem a befektetők miatt. Tehát az edző rá van kényszerítve arra, hogy eredményes legyen, mert ha nem eredményes, akkor repül.'
en az utanpotlas kepzesrol mondtam velemenyt...a befektetok magyar kluboknal szinte nincsenek is

no_successful2 2014.04.18. 14:17:28

@aleb19:

"ez egy bonyolult szakma es amig kubatov vagy mas politikus lehet a fradi elnoke ... "

Nem hinném hogy Kubatov válogatja ki a kölyköket, de mindegy szerintem is szarul megy a foci, és (már harmadszor használom ezt a kifejezést, mert találó) rekultiválni kell az egész sportágat, ha eredményt akarunk !

Peterpapo 2014.04.18. 14:21:47

@no_successful2:

És mondtam én mást? Te mondtad, hogy az emberek Orbánék mögé álltak, ami úgy nem igaz ahogy van.

Szerinted a sport miről szól? Most ne azt mondd, hogy miről kellene szólnia, hanem azt, hogy miről szól?

Peterpapo 2014.04.18. 14:24:31

@no_successful2:

Vagy esetleg nem volt véletlen Debrecenben a vers elmondása?

"Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!"

Vagyis, ha nem a Fideszre, akkor nem számítasz és sarkosan fogalmazva, ott dögölj meg ahol vagy, a feleséged csaljon meg, a gyereked ne tiszteljen, stb, stb.

no_successful2 2014.04.18. 14:24:38

Én Mathaust sajnáltam anno, elküldték a debilek közé, hogy tanítsa meg sakkozni őket.
Aztán amikor a debilek elmendtek egy vesztett meccs után sörözni, (már nem emlékszem, valami ilyesmi volt) leesett neki hogy mi a stájsz.

Peterpapo 2014.04.18. 14:27:21

@aleb19:

Ja persze. Gondolom az utánpótlásba senki sem fektet be semmit Magyarországon. Vagy lehet, hogy mégis?

no_successful2 2014.04.18. 14:32:10

@Peterpapo:

"Te mondtad, hogy az emberek Orbánék mögé álltak, ami úgy nem igaz ahogy van. "

Ok finomítok. Azok akik nem mentek el szavazni nagyrészt tudták, hogy Orbánék v.szinű nyernek, még sem tartották fontosnak ezt meggátolni.
Tehát nekik ez így megfelelt !
A világ összes demokratikus választási rendszere így áll hozzá ehhez a kérdéskörhöz.

no_successful2 2014.04.18. 14:42:44

@Peterpapo:

"Szerinted a sport miről szól? Most ne azt mondd, hogy miről kellene szólnia, hanem azt, hogy miről szól? "

A legtöbb helyen a szórakoztató ipart szolgálja. TV csatornák leadják a sporteseményt, ezáltal magas nézettség, nagy bevételek, szal üzlet.
Van azonban egy másik vetülete is, a nemzeti képviselet, reprezentáltság, nagy sporteseményeken, vagy verseny sorozatokon.
Elmondok egy érdekes esetet, bevallom még engem is meglepett a dolog.
Az európai unió eljárást kezdeményezett Spanyolország ellen, mert szatellit cégeken keresztül komoly pénzeket nyomtak a spanyol fociba (valami ilyesmi volt).
Milyen érdekes nem ? Tőlünk nyugatabbra is komolyan veszik a sport állami támogatását, még akár mutyizva is.

aleb19 2014.04.18. 14:45:48

@no_successful2:' Nem hinném hogy Kubatov válogatja ki a kölyköket, de mindegy szerintem is szarul megy a foci, és (már harmadszor használom ezt a kifejezést, mert találó) rekultiválni kell az egész sportágat, ha eredményt akarunk !'
szerintem a mindenkori klubelnoknek kellene meghatarozni a valogatas alapelveit es a klub jatek filozofiajat is
Kubatovval csak az a gond, hogy nem is ugatja a focit, dacbol kerult a fradielnoki szekbe mert a nagybatjat az exbelugyes bagazs-berki-kirugtak

no_successful2 2014.04.18. 14:48:05

Más kérdés persze, hogy hogyan támogatunk, és milyen elvárások és teljesítmények függvényében.

Hogy csak a haverok síró száját tömjük e be, pénzzel, vagy profi elvárások, profi finanszírozási rendszere mellett támogatjuk az élsportokat.
Sajnos egyenlőre nem látszik hogy az utóbbi érvényesülne.

no_successful2 2014.04.18. 14:53:01

@aleb19:

Látod, ennyire nem ismerem a részleteket, csak azt látom, hogy a magyar foci teljesítménye egyszerűen nem is értékelhető, annyira sz.r Süt róla a gyenge szakmai teljesítmény (mi más)
egyszerűen ott tartunk, hogy egy focista képtelen lekezelni a labdát, még egy hosszú ívelt átadásnál is, nemhogy egy rövid gyors passznál. Akkor mit akarunk ?

Peterpapo 2014.04.18. 15:00:17

@no_successful2:

Ez egy gyönyörű önámítás. Nem felet meg nekik egyáltalán, csak az alternatíva sem felet meg nekik, így inkább el sem mentek. Nagyon sok ilyen emberrel beszéltem. Egyszerűen nem gondolták, hogy bármi változna, ha elmennének szavazni, de épp annyira nem tetszik ez nekik, mint ahogy a szocik idején sem tetszett. Több százezerrel kevesebben szavaztak most a Fideszre, mint 4 éve, mert látják, hogy ezek sem különbek a másiknál.

Peterpapo 2014.04.18. 15:03:15

@no_successful2:

És attól, hogy ott is mutyiznak, akkor az helyes? Ilyenkor meg lehet nézni, hogy mi van nyugaton? De mint ahogy látod meg is büntették őket azért, mert mutyiztak. Szóval valóban elsősorban üzlet a sport, de van benne bőven politika is.

no_successful2 2014.04.18. 15:06:17

@Peterpapo:

Akkor miért nem ment el szavazni mondjuk pl. az LMP-re. (Liberális vonalon egyébként még ez a legszimpatikusabb) Nem ment el szavazni, ezzel lemondott arról a jogáról, hogy befolyásolja annak az eredményét. Utólag hát ne verje a nyálát, hogy ez vagy az nem tetszik.
Ennyi.

no_successful2 2014.04.18. 15:25:13

@Peterpapo:

"Szóval valóban elsősorban üzlet a sport, de van benne bőven politika is. "

Mindig is volt benne politika. Ha úgy tetszik a nemzeti büszkeség része lehet a sportsiker is. Ez mindenhol így van. Amerikában bevett szokás, egyszerűen megvenni a jó koponyákat, vagy tehetséges sportolókat.
Te komolyan hiszed, hogy azok mögött a pénzek mögött soha nincs ott az állam ?
Vagy fordítva, azok a befektetők akik a felvásárló intézmények mögött állnak, nem állnak ott az amerikai állam mögött is (értsd politikai támogatottjuk mögött)?

Peterpapo 2014.04.18. 15:28:17

@no_successful2:

Mert az LMP nem kormányváltó erő, A Jobbik meg nem vállalható sokak számára. És kiveri a nyálát utólag? Aki nem ment el szavazni, ez itt sem írogat, mert leszarja az egészet. Szóval miről beszélsz?

Peterpapo 2014.04.18. 15:29:21

@no_successful2:

Miért akarsz engem arról meggyőzni, amit eddig is tudtam. Te mondtad, hogy jó akkor beszéljünk a politikáról, mintha a sportban nem lenne benne a politika.

Peterpapo 2014.04.18. 15:30:30

Na jó most mennem kell, ha nem találkoznánk addig, Kellemes Ünnepeket! :)

aleb19 2014.04.18. 15:31:50

@no_successful2: 'gyszerűen ott tartunk, hogy egy focista képtelen lekezelni a labdát, még egy hosszú ívelt átadásnál is, nemhogy egy rövid gyors passznál. Akkor mit akarunk'

igen mert 8-10 evesen nem kapta meg a megfelelo technikai kepzest vagy aki megkapta azt kiegettek, elvettek a kedvet focizastol mert tulhasznaltak

vega4 2014.04.26. 11:06:38

@aleb19: Nos én oktatok a Loki egyik kihelyezett tagozatán. Az edzők mindig azt sulykolják a növendékek fejébe, hogy:
"Focizni nem lábbal kell, hanem fejjel."
süti beállítások módosítása